لانچ اسف‌بار AC: Unity چه تاثیری بر روی آینده فرنچایز خواهد داشت؟

Celebrimbor

Vae Victus
کاربر سایت
zyphnyr1ddahq1s8bncd.jpg


AC: Unity ممکن است در سال گذشته چندین میلیون نسخه فروخته باشد، اما در هنگام عرضه (لانچ) مشکلات فراوانی گریبان‌گیرش بودند. حال، مدیرعامل Ubisoft، آقای Yves Guillemot توضیح داده که این مشکلات، چگونه بر روی Assassin's Creedهای بعدی تاثیرگذار خواهند بود.

روز پنج‌شنبه، آقای Guillemot در طول یک تماس مالی (گزارش مالی) تایید کرده که Assassin's Creed جدید (که گفته می‌شود در دوره ویکتوریا (1837–1901؛ دوره اوج انقلاب صنعتی بریتانیا) واقع شده و Assassin's Creed Victory نام دارد)، از همان تکنولوژی و موتور گرافیکی به کار برده شده در Unity استفاده خواهد کرد. اگر فکر می‌کنید که این مساله باعث بروز مشکلات بیشتری برای این عنوان جدید خواهد شد، پس بهتر است بدانید که آقای Guillemot با نظر شما موافق نیست.

او توضیح می‌دهد که Ubisoft یک موتور گرافیکی کاملا جدید برای Unity، اولین عنوان از فرنچایز که کاملا مخصوص نسل حاضر ساخته شد، طراحی کرد. این کار آسانی نبود و باعث خیلی از مشکلات و گرفتاری‌ها در Ubisoft شد. نهایتا نیز باعث سیلی از باگ‌ها شد که Unity را در هنگام عرضه در خود غرق کردند.

آقای Guillemot اذعان داشته: "هنگامی که شما [موتور گرافیکی و ابزار جدیدی می‌سازید] ساخت آن برای تمامی گروه‌های تیم سخت و پرزحمت است و همه چیز باید دوباره تنظیم شود. در مورد Unity چیزهای [ویژگی‌های] کمی در هنگام لانچ بازی، عالی نبودند."

با این حال، آقای Guillemot بیان کرده او به تیم خود در Ubisoft و موتور گرافیکی که ساخته‌اند اطمینان کامل دارد. او تصریح می‌کند، در حالی که طراحی یک موتور گرافیکی جدید، به طرز واضحی، کاملا طبق برنامه به پیش نرفت، اما این قدمی مهم برای کمک به موفقیت برند Assassin's Creed در آینده بود.

در ادامه: "آن قدم‌ها گاهی اوقات مشقت‌بار و پرزحمت بودند، اما این امکان را برایمان فراهم کردند تا کیفیت کلی برند را ارتقا بخشیم. پنابراین ما فکر می‌کنیم این کار در طولانی مدت به برند کمک خواهد کرد."

وی افزود: "ما اطمینان داریم تجربه‌ها و درس‌هایی که از Unity به دست آوردیم، به همراه بازخورد دریافتی از مشتریان، ما را در بردن Assassin's Creed به سطح بعدی کیفیت و نوآوری یاری خواهد کرد."

آقای Guillemot سرانجام تاکید کرده که Ubisoft لانچ بسیار ضعیف Unity را "بسیار جدی" گرفته است. همچنین اینکه این ناشر، هر کاری از دستش بر بیاید برای جلب اعتماد و پشتیبانی طرفداران انجام خواهد داد.

وی در آخر بیان می‌کند: "بازی در هنگام لانچ، دچار مشکلات افت فریم و باگ‌ بود که بازتاب شدیدی نیز در بین جامعه بازیکنان داشته است. ما خوشبختیم که یک چنین طرفداران مشتاق و متعهدی داریم، و ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم اعتماد و پشتیبانی‌شان را جلب کنیم. ما موقعیت پیش‌آمده را بسیار جدی گرفته‌ایم و تیم‌هایمان از زمان لانچ به شدت در حال کار بوده‌اند و آپدیت‌هایی برای [Unity] طرفداران‌مان تهیه کرده‌اند."



منبع
 
کسی با آخرین کارت های موجود در بالاترین تنظیمات و fhd نمی تونست ۶۰ فریم اجراش کنه مخصوصا aciii که بهش لگ و... هم اضافه کن

csm_tabelle_49_591d24cb4b.jpg

اگر بحث سر سیستم High End و فول فریم باشه درست اما افت فریم لحظه ای از 60 بشه 40 فکر نمیکنم مشکلی ایجاد بکنه هرچند خودمم سیستم قوی ای ندارم و یادمه تو بوستون افت فریم بود ( پردازنده ام از حداقل هم پایین تره اما روی سیستم قویتر مشکلی نبوده . هیچ باگی هم ندیدم حتی در روز اول )

- - -ویرایش - - -

بله دیگه ...بازی با متای 86 کلا مشخصه گیمپلیش داغون بود 8-|

بازی نکردید مجبور نیستید همیجنوری یه چیزی بپرونید ...

قبول کن نمیتونی منکر این بشی که Shadow Of Mordor از ایده های و گیم پلی AC استفاده نکرده . یکی دوتا مثال برات میزنم :
عبور از سازه ها به وسیله انشعابات بین اونها که دیگه نیازی نیست از یک ساختمان بیوفتی پایین و از بعدی بری بالا که اولین بار در سری AC استفاده شد
تحت سلطه در آوردن قلمرو دشمنان که موجب آپگرید شدن مپ و آنلاک شدن یه سری قابلیتها میشد که اولین بار در AC Brotherhood دیدیم و ...
 
اگر بحث سر سیستم High End و فول فریم باشه درست اما افت فریم لحظه ای از 60 بشه 40 فکر نمیکنم مشکلی ایجاد بکنه هرچند خودمم سیستم قوی ای ندارم و یادمه تو بوستون افت فریم بود ( پردازنده ام از حداقل هم پایین تره اما روی سیستم قویتر مشکلی نبوده . هیچ باگی هم ندیدم حتی در روز اول )

- - -ویرایش - - -



قبول کن نمیتونی منکر این بشی که Shadow Of Mordor از ایده های و گیم پلی AC استفاده نکرده . یکی دوتا مثال برات میزنم :
عبور از سازه ها به وسیله انشعابات بین اونها که دیگه نیازی نیست از یک ساختمان بیوفتی پایین و از بعدی بری بالا که اولین بار در سری AC استفاده شد
تحت سلطه در آوردن قلمرو دشمنان که موجب آپگرید شدن مپ و آنلاک شدن یه سری قابلیتها میشد که اولین بار در AC Brotherhood دیدیم و ...

من کی گفتم از ایده های AC استفاده نکرده :-/ گرچه به نظرم بیشتر از بتمن الهام گرفته تا AC ... ولی خب به طرز خیلی خوبی استفاده کرده طوری که به نظرم سیستم مبارزاتش حتی از بتمن هم بهتر کار شده ...
 
البته یه نکته ای را اضافه کنم! اون بنچمارک برای 60 ثانیه اول ورود به بوستون هست. بعد نصف VGA هایی که تو اون بنچمارک هستن واسه لپتاپ هستن! (آخر اسمشون M دارن)
و گرنه همین AC 3 با 660ti و رزولوشن فول اچ دی متوسط 52 فریم میداده.
 
آخرین ویرایش:
این بازی از AC III روند خودشو گم کرده بود
باز با AC Unity بازگشت خوب بود، یوبی سافت سعی کرده بود AC U مخلوطی بکنه از AC و AC II که از هر قسمت بازی یک تیکه ناقص برداشته بود و بازی رو خراب کرده بود.
گیم پلی بازی خیلی خوب بود فقط بازی باید با شیش ماه تاخیر عرضه میشد تا تجربه عالی رو از بین نبرهف توی تمام اساسین هایی که بازی کردم یونیتی پویا ترین محیط رو داشت و واقعا محیطش عالی بود. فقط مشکلش باگ های شدید بود.

من بعد از AC 2 خیلی وقت بود با یک شخصیت اینقدر ارتباط برقرار نکرده بودم تو دنیای اساسین، و واقعا آرنو شخصیت پردازیش خوب بود به خصوص رابطه اش با الیز، ولی مشکل بازی این بود که هم یه پایان خیلی چرت داشت هم داستان پرش شدید داشت، شاخه به شاخه میشد و یک جورائی اگه نیم وسط بازی رو اصلا انجام نمیدادی هیچ اتفاقی برات نمیوفتاد! نمونه مثلا سزار برجا توی AC BH خیلی شخصیت خونخوار و یه شخصیت بد عالی بود، ولی من تو این بازی شخصیت بد نتونستم پیدا کنم، همه دنبال یک هدف خاص بودن و برای رسیدن به اون تلاش کردن!! این خیلی ضعف بود.

یک مشکل خیلی شدید دیگه هم داشت این بود که شخصیت های بازی رو خیلی راحت از دور خارج میکرد خیلی سریع، بدون اینکه پیش زمینه ی خوبی به آدم بده بدون اینکه اون حس خونخواری و بد بودن شخصیت رو به روز بده خیلی راحت شخصیت ها از دور خارج میشدن! هر مرحله که میرفتی یک شخصیت خارج میشد یعنی بازی سعی کرده بود یک چیزی مثل AC باشه که تو هر مرحله بازی یک شخصیت از دور خارج میشه هم سعی کرده بود مثل AC2 حالت انتقامی و انقلابی داشته باشه که خب اصلا با هم جور در نمیومدن!

-----------
در کل یوبی سافت فعلا دوتا انقلاب خیلی جالب رو یکی توی AC3 ویکی تو یونیتی به خوبی از دست داد، میتونست خیلی خوب استفاده کنه حالا یونیتی که خوب بود AC3 واقعا فاجعه بود از لحاظ داستانی، گرافیکی، مراحل همه چیز فاجعه بود!!!

امیدوارم نسخه ی بعدی یک کم جزئیات بیشتر پردازن، چیزی که بازی نیاز داره یک خط داستان پر محتواست دوم هم پرداختن به تک تک شخصیت هاست، این فاصله هم به نظرم با یک سال عرضه حل نمیشه!! یعنی بعد از AC2 بقیه نسخه های بازی خیلی بسه بودن از لحاظ داستانی!
 
بله دیگه ...بازی با متای 86 کلا مشخصه گیمپلیش داغون بود 8-|

بازی نکردید مجبور نیستید همیجنوری یه چیزی بپرونید ...

بازیشو کردم ، قبلا به این نتیجه رسیدیم متا یه چیز مزخرفی هست ، از نصف ایده هاش کپی اساسین بوده ، همین که باید بری بالا برج تا یه نقشه برات باز بشه ، این خودش کپی پیس هست ،
و بعدش وقتی که از بالا میپری پایین که تمامی حرکاتش مثل اساسین هست ، کپی باشه درست نه تا این حد
 
آخرین ویرایش:
یونیتی حالا هر مشکلی داشت ولی خداییش گرافیک فک برانداز و کاملا نسل بعدی داره خیلی زیباس از لحاظ جزییات شهرم عالیه ولی خوب مشکلات داشت
 
امیدوارم نسخه ی بعدی یک کم جزئیات بیشتر پردازن، چیزی که بازی نیاز داره یک خط داستان پر محتواست دوم هم پرداختن به تک تک شخصیت هاست، این فاصله هم به نظرم با یک سال عرضه حل نمیشه!! یعنی بعد از AC2 بقیه نسخه های بازی خیلی بسه بودن از لحاظ داستانی!
البته اینطور هم نیست که مثلا Unity تموم شه برن سریع سراغ Victory و در عرض 1 سال بسازنش، همزمان چند تا AC ساخته میشه که رو هر کدوم چند سالی وقت میزارن
حتی خود یوبی سافت هم به این موضوع اشاره کرد (بعد از لیک شدن گیم پلی AC Victory)
The team in our Quebec studio has been hard at work on the particular game in question for the past few years
حتی استودیو ناظر به ساختشم Quebec هست (دیگه Montreal نیست)
For one, this is the first Assassin's Creed game helmed by Ubisoft's Quebec studio, as opposed to their primary Montreal office, which has led development on the biggest Assassin's Creed releases since the first game in 2007
در مورد نوآوری هم که از همین الان چند تا موردش مشخص شده
The takeaway from the footage isn't just that Assassin's Creed is in a new place and era yet again. It's that, apparently, Ubisoft is pushing for some gameplay innovation. We can see that in the multiple fights on moving vehicles. And we can see that in the introduction of the grappling hook, which seems, at least when used inside a massive, covered train station, to allow the player-controlled character to create literal jumping-off points on the fly. If that grappling hook works the way we think it does, then players would be able to walk into any covered space in Victory, shoot at the ceiling to drop a rope from it and then swing over to assassinate a target—or maybe escape into a crowd? This could significantly change how these games play and how gamers move through an Assassin's Creed world.
من نمیدونم دیگه یه عده چی میخوان از یه بازی :|

عمده مشکل AC باگهاش هست که دیگه امیدوارم شاهدش نباشیم (حداقل کمتر شاهد باشیم :d)
 
Unity رو تازه امروز تموم کردم ، از نظر مبارزات عالی بود، مخفیکاری بازی بیشتر شده بود همین باعث میشه گیم پلی بازی خیلی بهتر بشه.
ولی باگ های بازی باعث شد حداقل من نتونم اونقدری که باید از بازی لذت ببرم. پارکور بازی خیلی خوب شده بود ولی همین باگ گیر کردن رو پله ها و . . . خیلی رو اعصاب بود.
ولی بازی انقدر فرق داشت با قبلیا که تونستم تمومش کنم ! :دی بعد از نسخه Brotherhood دیگه هیچ نسخه ای رو تموم نکردم تا این نسخه !
 
کاری با محتوای بازی ها ندارم از نظر تکنیکی ubi دیگه داره میشه شاهکار از ac iii به بعد یادم هر عنوانی داده از هر سری میخواسته بیاد گفته دیگه ما از مشکلات قبل درس گرفتیم بعدش جالبیش اینه هر سری مشکل دار تر از سری قبل بوده برید تاپیکهاش رو بخونید همش موجوده دیگه یه نسخه دو نسخه نمیشه هر بازیی که میده بیرون همیشه مشکل دار هستش ac iii ac black flag unity watch dog همه به نوعی داغون بودن کلا این شرکت مشکل فنی داره


دقیقا....دیگه باید گفت یوبی باگ به جای یوبی سافت...مثلا همین فارکرای 4 هم افتضاح بود...من دیگه به یوبی اعتمادی ندارم خصوصا به فرانچایز اساسین
 
یونیتی واقعا داغون بود
و تنها مشکل بهینه نبودن و باگ هاش هم نبود
داستان افتضاح و روایت بدترش
گیم پلی واقعا مزخرف و بدتر شدنش حتی !
کلا منو بدبین کرد به ادامه این فرنچایز:|
 
این بازی فقط Cpu قوی میخواد چه از اون بازی اولی که زمان خودش حداقل Dual core میخواست چه این بازی های جدید تو یوتوب ویدئو ریاده طرف با یه Cpu قوی و به گرافیک مثل HD5770 زاحت فریم مناسب میگیره تو این چهار AC آخری. سر جهشی که تو شماره سه رخ داد و معزفی انجین AnvilNext که میتونست 2000 تا کارکتر در جا لود کنه یا یه صورت دینامیک اب هوا رو تغییر بده و کلی چیزه دیگه مشخص بود سیستم قویتری طلب کنه ولی دیگه نه تا این حد سر ACIII تقریبا کلی از Cpu های که راحت Revelations که یک سال قبل از ACIII ریلیز شد بالای 60 فریم احرا میکردن از دور خارج شدن یه سر به فروم یوبی بزنید ملت با کارت های High end اون زمان زیر 20 فریم میگرفتن تو بوستون حنی رو Low
در ضمن توی بنچمارکی که دوستمون PrinceofPersiα گذاشته Cpu تست شده 3930K هست که تازه اورکلاک هم شده با همین Cpu فریم تا 40 کم میشه دیگه Cpu های ضعیف تر اون زمان حساب کنید چه فریمی میدادن مثلا یه نگاه به 8150 هشت هسته ای AMD بندازید! البته تو IV اوضاع با همین انجین به حالت عادی برگشت. این یه واقعیت هست نسحه های PC سزی AC هیچ وقت Optimize نبودن هر کدوم یه مشکلی داشتن مثل اکثر بازی های Ubi



در مورد حود ip هم به نظر من یه چند سالی سراغش نرن حیلی حیلی بهتره شاید این طوری ایده های جدیدتر و احترام به مخاطب به ذهنشون برسه.
 
آخرین ویرایش:
اینا خیلی وقته متوجه شدن رو تبلیغات سرمایه گذاری کنن بهتر نتیجه میگیرن تا رو خود بازی. :d مصاحبه فوق هم در راستای همون تبلیغاته و بس. :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or