لانچ اسف‌بار AC: Unity چه تاثیری بر روی آینده فرنچایز خواهد داشت؟

Celebrimbor

Vae Victus
کاربر سایت
zyphnyr1ddahq1s8bncd.jpg


AC: Unity ممکن است در سال گذشته چندین میلیون نسخه فروخته باشد، اما در هنگام عرضه (لانچ) مشکلات فراوانی گریبان‌گیرش بودند. حال، مدیرعامل Ubisoft، آقای Yves Guillemot توضیح داده که این مشکلات، چگونه بر روی Assassin's Creedهای بعدی تاثیرگذار خواهند بود.

روز پنج‌شنبه، آقای Guillemot در طول یک تماس مالی (گزارش مالی) تایید کرده که Assassin's Creed جدید (که گفته می‌شود در دوره ویکتوریا (1837–1901؛ دوره اوج انقلاب صنعتی بریتانیا) واقع شده و Assassin's Creed Victory نام دارد)، از همان تکنولوژی و موتور گرافیکی به کار برده شده در Unity استفاده خواهد کرد. اگر فکر می‌کنید که این مساله باعث بروز مشکلات بیشتری برای این عنوان جدید خواهد شد، پس بهتر است بدانید که آقای Guillemot با نظر شما موافق نیست.

او توضیح می‌دهد که Ubisoft یک موتور گرافیکی کاملا جدید برای Unity، اولین عنوان از فرنچایز که کاملا مخصوص نسل حاضر ساخته شد، طراحی کرد. این کار آسانی نبود و باعث خیلی از مشکلات و گرفتاری‌ها در Ubisoft شد. نهایتا نیز باعث سیلی از باگ‌ها شد که Unity را در هنگام عرضه در خود غرق کردند.

آقای Guillemot اذعان داشته: "هنگامی که شما [موتور گرافیکی و ابزار جدیدی می‌سازید] ساخت آن برای تمامی گروه‌های تیم سخت و پرزحمت است و همه چیز باید دوباره تنظیم شود. در مورد Unity چیزهای [ویژگی‌های] کمی در هنگام لانچ بازی، عالی نبودند."

با این حال، آقای Guillemot بیان کرده او به تیم خود در Ubisoft و موتور گرافیکی که ساخته‌اند اطمینان کامل دارد. او تصریح می‌کند، در حالی که طراحی یک موتور گرافیکی جدید، به طرز واضحی، کاملا طبق برنامه به پیش نرفت، اما این قدمی مهم برای کمک به موفقیت برند Assassin's Creed در آینده بود.

در ادامه: "آن قدم‌ها گاهی اوقات مشقت‌بار و پرزحمت بودند، اما این امکان را برایمان فراهم کردند تا کیفیت کلی برند را ارتقا بخشیم. پنابراین ما فکر می‌کنیم این کار در طولانی مدت به برند کمک خواهد کرد."

وی افزود: "ما اطمینان داریم تجربه‌ها و درس‌هایی که از Unity به دست آوردیم، به همراه بازخورد دریافتی از مشتریان، ما را در بردن Assassin's Creed به سطح بعدی کیفیت و نوآوری یاری خواهد کرد."

آقای Guillemot سرانجام تاکید کرده که Ubisoft لانچ بسیار ضعیف Unity را "بسیار جدی" گرفته است. همچنین اینکه این ناشر، هر کاری از دستش بر بیاید برای جلب اعتماد و پشتیبانی طرفداران انجام خواهد داد.

وی در آخر بیان می‌کند: "بازی در هنگام لانچ، دچار مشکلات افت فریم و باگ‌ بود که بازتاب شدیدی نیز در بین جامعه بازیکنان داشته است. ما خوشبختیم که یک چنین طرفداران مشتاق و متعهدی داریم، و ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم اعتماد و پشتیبانی‌شان را جلب کنیم. ما موقعیت پیش‌آمده را بسیار جدی گرفته‌ایم و تیم‌هایمان از زمان لانچ به شدت در حال کار بوده‌اند و آپدیت‌هایی برای [Unity] طرفداران‌مان تهیه کرده‌اند."



منبع
 
این Unity به قدری بد بود که حتی اگه باگم نداشت بازم فاجعه بود. AC2 که سال 2009 اومد به شدت از این بازی با کیفیت تر و کاملتر بود. توی unity دیگه از اون محیطای بزرگ خبری نبود, دیگه گشتن توی شهرای مختلف وجود نداشت, گیم پلی تو کانتر اتک و کشتن 165 تا دشمن خلاصه میشد, هیچ معما و پازل جذابی نداشت, داستان بازی به طرز فاجعه باری ضعیف بود و 1001 مشکل دیگه. بهتره کلا دیگه نسازنش چون فقط دارن اعتبار نسخه ی 1 و 2 رو خراب میکنن.
 
+ از نظر من، سیستم درآمد بازی فوق العاده چرت و عقب موندست، Reward های مراحل چه فرعی چه اصلی متناسب نیست با خرید item ها، در عوضش باید به این سیستم افتضاح "هر 20 دقیقه برو بانک رو چک کن" تکیه می کردی که انتظار داشتم بعد از 2 3 نسخه دیگه حذفش کنن.
كاملاً قبول دارم خيلي خيلي مسخره بود
تمام قابليت ها-حتي ساده ترين- رو بايد sync point جمع مي كردي
براي باز كردن راحت تمام صندوق ها كه حداقل بايد تا آخر سكانس 9 صبر مي كردي!
باز كردن اون لباس اساسين (مشكي) كه كاملاً حال گيري بود!
تازه يه چيزي هم مي خريدي بايد با creed point آپگريد مي كردي! تا يه خورده بهتر بشه
مخصوصاً در اسلحه ها و تجهيزات بالا تر
اصلاً حال نكردم با اين قسمتش اميدوارم بعدي اينطور نباشه
اما مثلاً بلك فلگ، براي آپگريد شكار مي كردي، خيلي بهتر و طبيعي تر هست،سيستم سلامتي اش هم مدل iv بهتر بود هرچند كه آدم رو ياد ايتزيو مي انداخت
این Unity به قدری بد بود که حتی اگه باگم نداشت بازم فاجعه بود. AC2 که سال 2009 اومد به شدت از این بازی با کیفیت تر و کاملتر بود. توی unity دیگه از اون محیطای بزرگ خبری نبود, دیگه گشتن توی شهرای مختلف وجود نداشت, گیم پلی تو کانتر اتک و کشتن 165 تا دشمن خلاصه میشد, هیچ معما و پازل جذابی نداشت, داستان بازی به طرز فاجعه باری ضعیف بود و 1001 مشکل دیگه. بهتره کلا دیگه نسازنش چون فقط دارن اعتبار نسخه ی 1 و 2 رو خراب میکنن.

اتفاقاً چيزهاي معما هم كم و بيش داشت،ولي با بخشي از حرف تون موافقم جاي اسب و فضاي آزاد (مثل 1&2&3) خالي بود يه همچين بازي واقعاً نياز داشت
از نظر تعداد شهر ها ، با نصب dead kings مشكل حل ميشه و خودش تنوع بزرگي هست


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:
این Unity به قدری بد بود که حتی اگه باگم نداشت بازم فاجعه بود. AC2 که سال 2009 اومد به شدت از این بازی با کیفیت تر و کاملتر بود. توی unity دیگه از اون محیطای بزرگ خبری نبود, دیگه گشتن توی شهرای مختلف وجود نداشت, گیم پلی تو کانتر اتک و کشتن 165 تا دشمن خلاصه میشد, هیچ معما و پازل جذابی نداشت, داستان بازی به طرز فاجعه باری ضعیف بود و 1001 مشکل دیگه. بهتره کلا دیگه نسازنش چون فقط دارن اعتبار نسخه ی 1 و 2 رو خراب میکنن.
اتفاقا از تمام Assassinها بیشتر موقعیت رو واسه مخفیانه رفتن آماده می کرد، طراحی مراحلش عالی بود برعکس شماره های قبلی (به جز Black Flag) اکثر مراحل رو بدون دیده شدن میشد تموم کرد!!
این که کل بازی تو کشت و کشتار خلاصه بشه بستگی به بازی طرف داره واسه ما که اکثرش بدون درگیری بود!!
 
همون افت فریم و باگهای آزاردهنده ش باعث میشد عملا نتونی نه از پارکورش لذت ببری نه از مبارزاتش . وقتی فریم میاد رو 15 دیگه مبارزه چه لذتی داره؟!
لول دیزاینشم به نظرم ضعیف تر از بازیهای قبلی بود . توی قسمت لول دیزاین عملا از خیلی از پتانسیلهای بازی و محیطاش استفاده نکرده بودن . خیلی محیطها بود که میشد توشون توی لول دیزاین مانور داد و تنوع مراحل و بیشتر کرد . اما نه تنها هیچ ماموریت اصلی توی اون محیطا نبود . ماموریت فرعی هم توشون پیدا نمیشد . کل بازی جمع شده بود تو یه سری مکانهایی که اکثر مراحل و باید توی همونا می رفتیم. داستان که عملا فاجعه بود و اصلا راجع بهش صحبت نشه بهتره .
 
سیستم Reward و درآمدزایی به پول آیتم ها نمیخورد؟ :-"
گرون ترین آیتم ها 125هزار تا بودن، یه Hiest پنج ستاره،فقط برای تموم کردن 25هزارتا میداد،هرچقدر مخفیانه تر میرفتید Reward بیشتری میگرفتید که حداکثرش 50تا بود ==> کلهم اجمعین از یک مرحله میتونستید مثلا حدود 75هزارتا پول بگیرید! (حالا جدا از اینکه Co Opـها یا بقیه ی مراحل خودشون هم آیتم هایی برای راحت تر کردن راه میدادن! :d )
اتفاقا برگشت این سیستم هر فلان دقیقه بیا پولت رو بردار خیلی هم خوب بود! اتفاقا از اینکه دوباره برگشت خوشحالمان کرد! :-" :d
---
كاملاً قبول دارم خيلي خيلي مسخره بود
تمام قابليت ها-حتي ساده ترين- رو بايد sync point جمع مي كردي
براي باز كردن راحت تمام صندوق ها كه حداقل بايد تا آخر سكانس 9 صبر مي كردي!
باز كردن اون لباس اساسين (مشكي) كه كاملاً حال گيري بود!
تازه يه چيزي هم مي خريدي بايد با creed point آپگريد مي كردي! تا يه خورده بهتر بشه
مخصوصاً در اسلحه ها و تجهيزات بالا تر
اصلاً حال نكردم با اين قسمتش اميدوارم بعدي اينطور نباشه
اما مثلاً بلك فلگ، براي آپگريد شكار مي كردي، خيلي بهتر و طبيعي تر هست،سيستم سلامتي اش هم مدل iv بهتر بود هرچند كه آدم رو ياد ايتزيو مي انداخت
الان تقریبا همه ی بازی ها،چنین قابلیت های ساده ی RPGمانندی رو دارن(آپگرید کردن ها و ... )
اتفاقا خوب هم بود که توی زمینه ای که میخوای قوی کنی کاراکترت رو،اکثر آپگریدها هم که توی مسیر بخش داستانی میشد گرفت و فقط چندتاش میموند که باید توی Co Op میگرفتی!

در مرد صندوق ها...قرار هم نیست راحت کل بازی رو همون اول جمعش کرد که! :d تو خیلی از بازی های دیگه هم یک سری قابلیت ها رو بهت نمیدن که بعدا با گرفتن قابلیت ها برگردی و بازشون کنی! حتی بازی های Indieـی مثل Dust هم چنین چیزایی دارن! که توی همون اولین دیدارت با یک مانع،نتونی به چیزی که پشت مانع هست برسی!

باز کردن اون لباس مشکی که خوب،همون پازل و معماها بود دیگه! :| اتفاقا خیلی جالب بودن! ولی کاملا قبول دارم که در عین حال خیلی سخت بودن و باید یک گیمر اهل پاریس و اهل تاریخ و ادبیات و فرهنگ فرانسه میبودی تا میتونستی همش رو خودت بری! :d ولی از همون راهنما هم که استفاده میکردی و یک دور میخوندی چی گفته اون معما،به جالبیش پی میبردی :d

Creed Point از اون حرفا بود! کافیه راه بری تا Creed Point بگیری:-" کلا هرکاری میکردی توی بازی بهت امتیاز میداد! یعنی واقعا با مشکل کمبود Creed Point مواجه شدی توی بازی؟ :d (در این صورت من کلا برام سؤال میشه دقیقا چجوری بازی کردی! :-" )

نمیشد اون سیستم شکار AC IV و AC III رو توی AC:U پیاده کنند،کلا توی شهر بزرگ و شلوغی مثل پاریس انتظار کشتن حیوانات وحشی که نداشتید؟ :-" هر بازی بسته به حال و هوای بازی،این قابلیت ها رو میچینند! به نظرم الان که بالاخره به یک انجمن برادری رسیدیم دوباره! (یه درست حسابیش! بعد از دوران اتزیو ) استفاده از Creed Point که با نحوه ی کشتن دشمن ها به دست میومد،سیستم جالب تر و با ربط تری! به AC و انجمن برادری بود :d

---
امیدوارم ایندفعه واقعا زودتر از موعد عرضه نشه! و دیگه وقتی که عرضه میشه،Club Competition و Initiates و ...(در صورت وجود) غیر فعال نباشن!
 
Unity از لحاظ گیم پلی بهترین و غنی ترین Assassin هست، تنها مشکلش باگ های آزاردهندشه، کدوم اسسین بوده که تا این حد به مخفی کاری بها بده و ارزش قائل باشه واسش!!
Unity همون Assassinی هست که شماره های قبل سعی می کردن باشن، شماره های بعدی هم همین روند رو باید ادامه بدند البته بدون این همه باگ و مشکل!
اون چیزی که Assassin های قبلی تلاش می کردن شبیهش باشن Shadow of mordor بود نه AC Unity.
قبول دارم که بعد از چندین شماره بالاخره تو یه بازی مخفی کاری، سیستم مخفی کاری پیاده کردن!!! کارشونم قابل تحسیهنه. ولی هنوز این سیستم ناقصه. خیلی جای کار داره
در کل تلاش Ubisoft برای این که گیم پلی رو شبیه به Batman arkham/Shadow of mordor کنه خیلی واضح بود، ولی اونا کجا، Unity کجا
 
اون چیزی که Assassin های قبلی تلاش می کردن شبیهش باشن Shadow of mordor بود نه AC Unity.
قبول دارم که بعد از چندین شماره بالاخره تو یه بازی مخفی کاری، سیستم مخفی کاری پیاده کردن!!! کارشونم قابل تحسیهنه. ولی هنوز این سیستم ناقصه. خیلی جای کار داره
در کل تلاش Ubisoft برای این که گیم پلی رو شبیه به Batman arkham/Shadow of mordor کنه خیلی واضح بود، ولی اونا کجا، Unity کجا
من هنوز Shadow Of Mordor رو بازی نکردم و نمیتونم نظر بدم ولی با این که هنوز یه نواقصی داره ولی بهترین Assassin از لحاظ Stealth بود!
سری بتمن هم از این لحاظ به نظرم ربطی Assassinها نداره و سیستمش کاملا متفاوته!
 
اون چیزی که Assassin های قبلی تلاش می کردن شبیهش باشن Shadow of mordor بود نه AC Unity.
قبول دارم که بعد از چندین شماره بالاخره تو یه بازی مخفی کاری، سیستم مخفی کاری پیاده کردن!!! کارشونم قابل تحسیهنه. ولی هنوز این سیستم ناقصه. خیلی جای کار داره
در کل تلاش Ubisoft برای این که گیم پلی رو شبیه به Batman arkham/Shadow of mordor کنه خیلی واضح بود، ولی اونا کجا، Unity کجا
Shadow of mordor که گیمپلیش داغون بود نوع دویدنش که ادم میدید از خنده میمورد نصف گیمپلیش کپی اساسین بوده
 
من هنوز Shadow Of Mordor رو بازی نکردم و نمیتونم نظر بدم ولی با این که هنوز یه نواقصی داره ولی بهترین Assassin از لحاظ Stealth بود!
سری بتمن هم از این لحاظ به نظرم ربطی Assassinها نداره و سیستمش کاملا متفاوته!
آره، منم می گم، از لحاظ stealth، بعد چندین شماره AC بالاخره یه گام رو به جلو برداشته بود، ولی چیزی که می گم اینه که هنوز سیستم Stealth خیلی جای کار داره تا برسه به یه سیستم ایده آل. اون طوری که Ac شایستشه. سیستم فعلی از نظر من ناقصه، هر چند خیلی بهتر از قایم شدن تو بوته هاست
والا برای من، نزدیک شدن سبک مبارزات Unity به کبمت Arkham ها کاملا مشهود بود. Stealthـش هم همین طور (بین B:A و SC)

Shadow of mordor که گیمپلیش داغون بود نوع دویدنش که ادم میدید از خنده میمورد نصف گیمپلیش کپی اساسین بوده

LoL
 
Shadow of mordor که گیمپلیش داغون بود نوع دویدنش که ادم میدید از خنده میمورد نصف گیمپلیش کپی اساسین بوده
بسیار نقد جامع و منطقی بود. ممنون، استفاده کردیم. اگر امکان داره یکی رو تا بازی دیگه رو هم اینجوری نقد کن.
 
سیستم Reward و درآمدزایی به پول آیتم ها نمیخورد؟ :-"
گرون ترین آیتم ها 125هزار تا بودن، یه Hiest پنج ستاره،فقط برای تموم کردن 25هزارتا میداد،هرچقدر مخفیانه تر میرفتید Reward بیشتری میگرفتید که حداکثرش 50تا بود ==> کلهم اجمعین از یک مرحله میتونستید مثلا حدود 75هزارتا پول بگیرید! (حالا جدا از اینکه Co Opـها یا بقیه ی مراحل خودشون هم آیتم هایی برای راحت تر کردن راه میدادن! :d )
اتفاقا برگشت این سیستم هر فلان دقیقه بیا پولت رو بردار خیلی هم خوب بود! اتفاقا از اینکه دوباره برگشت خوشحالمان کرد! :-" :d
---

الان تقریبا همه ی بازی ها،چنین قابلیت های ساده ی RPGمانندی رو دارن(آپگرید کردن ها و ... )
اتفاقا خوب هم بود که توی زمینه ای که میخوای قوی کنی کاراکترت رو،اکثر آپگریدها هم که توی مسیر بخش داستانی میشد گرفت و فقط چندتاش میموند که باید توی Co Op میگرفتی!

در مرد صندوق ها...قرار هم نیست راحت کل بازی رو همون اول جمعش کرد که! :d تو خیلی از بازی های دیگه هم یک سری قابلیت ها رو بهت نمیدن که بعدا با گرفتن قابلیت ها برگردی و بازشون کنی! حتی بازی های Indieـی مثل Dust هم چنین چیزایی دارن! که توی همون اولین دیدارت با یک مانع،نتونی به چیزی که پشت مانع هست برسی!

باز کردن اون لباس مشکی که خوب،همون پازل و معماها بود دیگه! :| اتفاقا خیلی جالب بودن! ولی کاملا قبول دارم که در عین حال خیلی سخت بودن و باید یک گیمر اهل پاریس و اهل تاریخ و ادبیات و فرهنگ فرانسه میبودی تا میتونستی همش رو خودت بری! :d ولی از همون راهنما هم که استفاده میکردی و یک دور میخوندی چی گفته اون معما،به جالبیش پی میبردی :d

Creed Point از اون حرفا بود! کافیه راه بری تا Creed Point بگیری:-" کلا هرکاری میکردی توی بازی بهت امتیاز میداد! یعنی واقعا با مشکل کمبود Creed Point مواجه شدی توی بازی؟ :d (در این صورت من کلا برام سؤال میشه دقیقا چجوری بازی کردی! :-" )

نمیشد اون سیستم شکار AC IV و AC III رو توی AC:U پیاده کنند،کلا توی شهر بزرگ و شلوغی مثل پاریس انتظار کشتن حیوانات وحشی که نداشتید؟ :-" هر بازی بسته به حال و هوای بازی،این قابلیت ها رو میچینند! به نظرم الان که بالاخره به یک انجمن برادری رسیدیم دوباره! (یه درست حسابیش! بعد از دوران اتزیو ) استفاده از Creed Point که با نحوه ی کشتن دشمن ها به دست میومد،سیستم جالب تر و با ربط تری! به AC و انجمن برادری بود :d

---
امیدوارم ایندفعه واقعا زودتر از موعد عرضه نشه! و دیگه وقتی که عرضه میشه،Club Competition و Initiates و ...(در صورت وجود) غیر فعال نباشن!

:)
دوست عزيز، من اين بازي رو تا 95 درصد رفتم!
بله ميدونم بايد از راهنما استفاده مي كرديم ولي اگه مثل قبلي ها با طي مراحل سخت لباس رو باز مي كردي خيلي بيشتر حال مي داد (مثل AC 2) تا اينكه الكي بگردي دنبال نماد !
من نگفتم بايد حيوون شكار مي كرديم تو اين ورژن! منظورم اين بود كه در كل حال نمي داد اين روش
با بازي هاي ديگه كار ندارم، اساسين رو با قبلي هاش مقايسه مي كنم، حتي ساده ترين قابليت ها بسته بود، در مورد صندوق ها هم قبول كنيد پايان سكانس 9 دير بود براي اينكه بشه اون مهارت رو بازكرد! (تو ورژن هاي قبلي از همون اول صندوق ها باز مي شدن)
من هر چي صندوق قرمز ميخواستم باز كنم نمي شد تا آخر سكانس 9 به جز اندكي


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:
گیم پلی تو کانتر اتک و کشتن 165 تا دشمن خلاصه میشد, هیچ معما و پازل جذابی نداشت
بعد از خوندن این جمله مطمئن شدن اصلا بازی نکردی همینجوری داری یه چیزی میگی:)
تنها AC بود که اگه 6 نفر بهت حمله کنن در هر صورت باید فرار کنی، همون AC 1 هم اگه 40000 نفر بهت حمله می کردن تنها کاری که باید می کردی این بود که به موقع دکمه Parry رو فشار بدی، الان بحث فقط Parry کردن نیست، یه سری از اتک ها فقط Dodge میشن، کسی که تیر می زنه رو دیگه نمی تونی راحت Human Shield کنی، باید Dodge کنی، همون موقع یه نفر یه نارنجک میندازه Stunـت می کنه. بمب دودزا دیگه اون قدر مسخره نیست که بندازی 4000 نفر هم باشن همشون رو با Hidden Blade بکشی.

قبول دارم یه سری مشکلاتی هم داره، دشمن ها نمی تونن Dodge کنن، نمی تونن از ساختمون ها بیان بالا و اینکه کمی کور تشریف دارن دشمن ها، ولی دیگه انصافا مبارزات بازی خیلی عالی بود.

معما جالب نداشت؟ مراحل نوستراداموس جزو جالب ترین و باحال ترین معما هایی سری بودن. یه هدف واقعی به Database دادن. منی که تو عمرم تو Databaseـه AC نرفته بودم مجبور شدم برم ببینم معنی این کلمات چی هستن که میگه. حسی که بعد از حل کردنشون بهت می ده فوق العادست. خیلی باحال طراحی شدن و خیلی هم آموزنده هستن و کلی اطلاعات راجع به پاریس به دست میاری.
 
کاری با محتوای بازی ها ندارم از نظر تکنیکی ubi دیگه داره میشه شاهکار از ac iii به بعد یادم هر عنوانی داده از هر سری میخواسته بیاد گفته دیگه ما از مشکلات قبل درس گرفتیم بعدش جالبیش اینه هر سری مشکل دار تر از سری قبل بوده برید تاپیکهاش رو بخونید همش موجوده دیگه یه نسخه دو نسخه نمیشه هر بازیی که میده بیرون همیشه مشکل دار هستش ac iii ac black flag unity watch dog همه به نوعی داغون بودن کلا این شرکت مشکل فنی داره

میشه بگید مشکل ACIII و ACIV چی بوده ؟!
این Unity به قدری بد بود که حتی اگه باگم نداشت بازم فاجعه بود. AC2 که سال 2009 اومد به شدت از این بازی با کیفیت تر و کاملتر بود. توی unity دیگه از اون محیطای بزرگ خبری نبود, دیگه گشتن توی شهرای مختلف وجود نداشت, گیم پلی تو کانتر اتک و کشتن 165 تا دشمن خلاصه میشد, هیچ معما و پازل جذابی نداشت, داستان بازی به طرز فاجعه باری ضعیف بود و 1001 مشکل دیگه. بهتره کلا دیگه نسازنش چون فقط دارن اعتبار نسخه ی 1 و 2 رو خراب میکنن.
:|/:):-$
 
آخرین ویرایش:
Shadow of mordor که گیمپلیش داغون بود نوع دویدنش که ادم میدید از خنده میمورد نصف گیمپلیش کپی اساسین بوده

بله دیگه ...بازی با متای 86 کلا مشخصه گیمپلیش داغون بود 8-|

بازی نکردید مجبور نیستید همیجنوری یه چیزی بپرونید ...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or