لانچ اسف‌بار AC: Unity چه تاثیری بر روی آینده فرنچایز خواهد داشت؟

Celebrimbor

Vae Victus
کاربر سایت
zyphnyr1ddahq1s8bncd.jpg


AC: Unity ممکن است در سال گذشته چندین میلیون نسخه فروخته باشد، اما در هنگام عرضه (لانچ) مشکلات فراوانی گریبان‌گیرش بودند. حال، مدیرعامل Ubisoft، آقای Yves Guillemot توضیح داده که این مشکلات، چگونه بر روی Assassin's Creedهای بعدی تاثیرگذار خواهند بود.

روز پنج‌شنبه، آقای Guillemot در طول یک تماس مالی (گزارش مالی) تایید کرده که Assassin's Creed جدید (که گفته می‌شود در دوره ویکتوریا (1837–1901؛ دوره اوج انقلاب صنعتی بریتانیا) واقع شده و Assassin's Creed Victory نام دارد)، از همان تکنولوژی و موتور گرافیکی به کار برده شده در Unity استفاده خواهد کرد. اگر فکر می‌کنید که این مساله باعث بروز مشکلات بیشتری برای این عنوان جدید خواهد شد، پس بهتر است بدانید که آقای Guillemot با نظر شما موافق نیست.

او توضیح می‌دهد که Ubisoft یک موتور گرافیکی کاملا جدید برای Unity، اولین عنوان از فرنچایز که کاملا مخصوص نسل حاضر ساخته شد، طراحی کرد. این کار آسانی نبود و باعث خیلی از مشکلات و گرفتاری‌ها در Ubisoft شد. نهایتا نیز باعث سیلی از باگ‌ها شد که Unity را در هنگام عرضه در خود غرق کردند.

آقای Guillemot اذعان داشته: "هنگامی که شما [موتور گرافیکی و ابزار جدیدی می‌سازید] ساخت آن برای تمامی گروه‌های تیم سخت و پرزحمت است و همه چیز باید دوباره تنظیم شود. در مورد Unity چیزهای [ویژگی‌های] کمی در هنگام لانچ بازی، عالی نبودند."

با این حال، آقای Guillemot بیان کرده او به تیم خود در Ubisoft و موتور گرافیکی که ساخته‌اند اطمینان کامل دارد. او تصریح می‌کند، در حالی که طراحی یک موتور گرافیکی جدید، به طرز واضحی، کاملا طبق برنامه به پیش نرفت، اما این قدمی مهم برای کمک به موفقیت برند Assassin's Creed در آینده بود.

در ادامه: "آن قدم‌ها گاهی اوقات مشقت‌بار و پرزحمت بودند، اما این امکان را برایمان فراهم کردند تا کیفیت کلی برند را ارتقا بخشیم. پنابراین ما فکر می‌کنیم این کار در طولانی مدت به برند کمک خواهد کرد."

وی افزود: "ما اطمینان داریم تجربه‌ها و درس‌هایی که از Unity به دست آوردیم، به همراه بازخورد دریافتی از مشتریان، ما را در بردن Assassin's Creed به سطح بعدی کیفیت و نوآوری یاری خواهد کرد."

آقای Guillemot سرانجام تاکید کرده که Ubisoft لانچ بسیار ضعیف Unity را "بسیار جدی" گرفته است. همچنین اینکه این ناشر، هر کاری از دستش بر بیاید برای جلب اعتماد و پشتیبانی طرفداران انجام خواهد داد.

وی در آخر بیان می‌کند: "بازی در هنگام لانچ، دچار مشکلات افت فریم و باگ‌ بود که بازتاب شدیدی نیز در بین جامعه بازیکنان داشته است. ما خوشبختیم که یک چنین طرفداران مشتاق و متعهدی داریم، و ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم اعتماد و پشتیبانی‌شان را جلب کنیم. ما موقعیت پیش‌آمده را بسیار جدی گرفته‌ایم و تیم‌هایمان از زمان لانچ به شدت در حال کار بوده‌اند و آپدیت‌هایی برای [Unity] طرفداران‌مان تهیه کرده‌اند."



منبع
 
وی در آخر بیان می‌کند: "بازی در هنگام لانچ، دچار مشکلات افت فریم و باگ‌ بود که بازتاب شدیدی نیز در بین جامعه بازیکنان داشته است. ما خوشبختیم که یک چنین طرفداران مشتاق و متعهدی داریم،

بحث تعهدو خیلی جالب ایشون بیان کردن . کلا نقش استودیوئو و بازیکن در این دو سطر جابه جا شد :d . شما هرسال یک کاور عوض کن ما تعهد میدیم که بخریم :d رسما دیوانست
 
بحث تعهدو خیلی جالب ایشون بیان کردن . کلا نقش استودیوئو و بازیکن در این دو سطر جابه جا شد :d . شما هرسال یک کاور عوض کن ما تعهد میدیم که بخریم :d رسما دیوانست
هر سال AC داره میاد و هر سالم پیشرفت چشمگیری داره مخصوصا تو گیم پلیش
اونی که هر سال داره کاور عوض میکنه COD و Battlefield هستند نه AC مثلا شما AC III رو با AC IV مقایشه کنید، تفاوت بیشتر از این؟ :|
-------------------------------------
دمشون گرم، واقعا رو هر نسخه مشخصه که کار میکنن، اینطور که من متوجه شدم اینا چند تا گروه شدن و هر کدوم رو ساخت بازیشون به اندازه کافی وقت میزارن
AC Unity که فوق العاده بود و تنها نکته منفیش همون لانچش بود که امیدوارم دیگه تکرار نشه
 
هر سال AC داره میاد و هر سالم پیشرفت چشمگیری داره مخصوصا تو گیم پلیش
اونی که هر سال داره کاور عوض میکنه COD و Battlefield هستند نه AC مثلا شما AC III رو با AC IV مقایشه کنید، تفاوت بیشتر از این؟ :|
-------------------------------------
دمشون گرم، واقعا رو هر نسخه مشخصه که کار میکنن، اینطور که من متوجه شدم اینا چند تا گروه شدن هر کدوم رو ساخت بازیشون به اندازه کافی وقت میزارن
AC Unity که فوق العاده بود و تنها نکته منفیش همون لانچش بود که امیدوارم دیگه تکرار نشه
پيشرفت چشمگير؟ بعضي نسخه اره ولي نه همشون. Unity هيچ تجربه جديدي نداشت.
AC unity خيلي فوق العاده بود مخصوصا وقتي به فريم به ٥ ميرسيد ميشه با دقت به فوق العاده بودن باز نگاه كرد.
 
پيشرفت چشمگير؟ بعضي نسخه اره ولي نه همشون. Unity هيچ تجربه جديدي نداشت.
AC unity خيلي فوق العاده بود مخصوصا وقتي به فريم به ٥ ميرسيد ميشه با دقت به فوق العاده بودن باز نگاه كرد.
بین AC و AC II پیشرفت چشمگیر نبود؟
بین spin offهای AC II پیشرفت برای یه spin off چشمگیر نبود؟ تغییر تو ضربات، سلاح ها، داشتن همراه و کمک گرفتن ازشون در طول مراحل یا فرستادنشون به ماموریت و ...
تو AC III دوره ای کاملا متفاوت با دوره های قبلیش، محیط جدید، فنون جدید و شکار حیوانات برای آپگرید
AC IV که دیگه نیازی به تعریف نداره
AC Unity تجربه جدیدی نداشت؟ جوک تعریف میکنی؟ سیستم مبارزات کاملا متفاوت، سیستم پارکور جدید، اضافه شدن کارهای فرعی کاملا متفاوت و جدید، نحوه شخصی سازی لباس آرنو، سلاح های جدید و گرافیک کاملا نسل 8ای
چون هر سال میاد اینا هیچ کدوم نو آوری حساب نمیشه نه؟ ولی اگه چند سال یه بار میومد خیلی نوآوری داشت اونوقت (GeoW چند سال یه بار اومد اینقدر نوآوری نداشت یا KZ یا Crysis و ...)
در مورد فریم هم والا من که بازیو تموم کردم و فریمش هم به 5 نرسید، شما یا آپدیتش رو نصب نکردید یا اغراق میکنید
-------------------------------------
یه عده طرز تفکرشون تاسف باره، فکر میکنن چون بازی هر سال میاد پس بازی تکراریه و ایراد الکی هم که بگیری بهش بازم کلاس داره
 
آخرین ویرایش:
Unity از دید من تنها نکته بسیار مثبتش طراحی خیره کننده شهر بود! از همه طراحی هایی که کل یوبی سافت تو تاریخ این فرانچایز کرده یه سر و گردن بالاتر بود! اما بازی بجز مشکلات مثل افت فریم و اینا ، داستان و گیم پلی بالانسی هم نداشت! اید های جدید رو خوب نتونستن اداره کنن.
 
مبارزات بازی خیلی خوب بود... البته اکثر موقع ها باید فرار را بر قرار ترجیح میدادی :d
مبارزاتش رو قبول دارم خیلی بهتر از قبل کرده بودن، ولی هنوز مشکلات زیادی داشت، خدا می دونه چند بار موقع Finisher زدن دشمنا بهم اتک می دادن در حالی که اصلا نمی تونستم Parryـشون کنم. دوربین بازی هم موقع مبارزه زیاد اذیت می کرد
داستان بازی خیلی ضعیف بود، تقریبا می شه گفت بدتر از این نمی شد از انقلاب فرانسه تو داستان بازی استفاده کرد، بشدت شخصی بود داستان بازی، در حالی که شخصیت ها کاملا تعطیل بودن، اون همه شخصیت تاریخی خوب، اصلا و ابدا ازشون خوب استفاده نشده بود.
بخش کشتیرانی رو از گیم پلی بازی حذف کردن که باعث خوشحالیه منه، اما در عوضش باید یه چیزی اضافه می کردن که مشکل تکرار گیم پلی بازی رو حل کنه، در حالی که همچین کاری نکردن. گیم پلی بازی خیلی تکراری می شه به مرور
موسیقی بازی هم که اصلا و ابدا در حد شماره های قبلی نبود.
+ از نظر من، سیستم درآمد بازی فوق العاده چرت و عقب موندست، Reward های مراحل چه فرعی چه اصلی متناسب نیست با خرید item ها، در عوضش باید به این سیستم افتضاح "هر 20 دقیقه برو بانک رو چک کن" تکیه می کردی که انتظار داشتم بعد از 2 3 نسخه دیگه حذفش کنن.
 
کاری با محتوای بازی ها ندارم از نظر تکنیکی ubi دیگه داره میشه شاهکار از ac iii به بعد یادم هر عنوانی داده از هر سری میخواسته بیاد گفته دیگه ما از مشکلات قبل درس گرفتیم بعدش جالبیش اینه هر سری مشکل دار تر از سری قبل بوده برید تاپیکهاش رو بخونید همش موجوده دیگه یه نسخه دو نسخه نمیشه هر بازیی که میده بیرون همیشه مشکل دار هستش ac iii ac black flag unity watch dog همه به نوعی داغون بودن کلا این شرکت مشکل فنی داره
 
مبارزاتش رو قبول دارم خیلی بهتر از قبل کرده بودن، ولی هنوز مشکلات زیادی داشت، خدا می دونه چند بار موقع Finisher زدن دشمنا بهم اتک می دادن در حالی که اصلا نمی تونستم Parryـشون کنم. دوربین بازی هم موقع مبارزه زیاد اذیت می کرد
داستان بازی خیلی ضعیف بود، تقریبا می شه گفت بدتر از این نمی شد از انقلاب فرانسه تو داستان بازی استفاده کرد، بشدت شخصی بود داستان بازی، در حالی که شخصیت ها کاملا تعطیل بودن، اون همه شخصیت تاریخی خوب، اصلا و ابدا ازشون خوب استفاده نشده بود.
بخش کشتیرانی رو از گیم پلی بازی حذف کردن که باعث خوشحالیه منه، اما در عوضش باید یه چیزی اضافه می کردن که مشکل تکرار گیم پلی بازی رو حل کنه، در حالی که همچین کاری نکردن. گیم پلی بازی خیلی تکراری می شه به مرور
موسیقی بازی هم که اصلا و ابدا در حد شماره های قبلی نبود.
+ از نظر من، سیستم درآمد بازی فوق العاده چرت و عقب موندست، Reward های مراحل چه فرعی چه اصلی متناسب نیست با خرید item ها، در عوضش باید به این سیستم افتضاح "هر 20 دقیقه برو بانک رو چک کن" تکیه می کردی که انتظار داشتم بعد از 2 3 نسخه دیگه حذفش کنن.
اتفاقا دقیقا این سیستم عالیه. تنها مشکلش این "سر زدن به بانک" ـه، و گرنه اینکه "هرچی بیشتر بازی کنی پول بیشتری گیرت میاد" و "نمیتونی بازی رو بزاری 3-4 روز روشن باشه تا میلیونر شی" خیلی خوب بود:دی که البته مورد اول هم اگه Loadingـی نبود یا حداقل کم بود کاملا رفع میشد:دی
در مورد داستان هم، تا قبل از یونیتی تا حالا اینقدر Plot Hole یه جا ندیده بودم:| پایان بازی خنده دار و مسخره بود، بگذریم که تا قبل از اون هم فقط رابطه Arno و Elise خوب بود، بقیش Meh.
 
Unity از لحاظ گیم پلی بهترین و غنی ترین Assassin هست، تنها مشکلش باگ های آزاردهندشه، کدوم اسسین بوده که تا این حد به مخفی کاری بها بده و ارزش قائل باشه واسش!!
Unity همون Assassinی هست که شماره های قبل سعی می کردن باشن، شماره های بعدی هم همین روند رو باید ادامه بدند البته بدون این همه باگ و مشکل!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or