قیمت اتصال به اینترنت ملی اعلام شد.

ایا اینترنت ملی به نفع کاربران است یا به ضرر آن‌ها؟

  • به نفع کاربران است.

    رای‌ها: 31 25.0%
  • به ضرر کاربران است.

    رای‌ها: 75 60.5%
  • فرقی نمی‌کند.

    رای‌ها: 18 14.5%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    124

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
اینترنت رو نمیشه قطع کرد! حالا هی بیایین بگید فردا قطع میشه! اینقدر توضیح دادم در این رابطه که خسته شدم.
 

xbox360 elite

کاربر سایت
May 13, 2007
803
نام
امیر
دوستانی هم که میگن میریم از سایت های داخلی بازی با سرعت بالا دانلود میکنیم چون وزارت ارشاد و بنیاد این بازی ها رو مناسب نمیدونن اگه اینترنت داخلی بشه اجازه دانلود بازی به غیر از اون هایی که خودشون میخوان رو نمیدن:d
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
حالا سالی 3 یا 4 تا بازی میاد که بهش گیر بدن اونم میشه روی هاست های کوچیک خصوصی (مثلا یکی مثل من!) برای دانلود گذاشت و مشکل حل میشه!
 

RUSS

کاربر سایت
Apr 27, 2007
43
نام
رسول
صد در صد به نفع کاربره!
برای مثال طبق مطالعات انجام شده نزدیک به 82 یا 83 درصد ترافیک ایران با یه مقصدی توی ایران کار داره!
نمونه هم اینکه شما می خوای بری وب سایت بانکت رو چک کنی. بدون شبکه داخلی ، شما اول مسیر دهی میشی به سمت سرور های خارجی (دی ان اس و آی پی و .. ) بعدش اون سرور می فهمه که ای بابا ، شما همون ایران کار داری! شما رو مسیر دهی می کنه به همون روتری که توی ایران هست و اون روتر شما رو یه راست میفرسته سمت سرور بانک!
به زبون ساده شما لقمه رو دور سرت می چرخونی.
با این کار هم پهنای باند اینترنت کشور بیهوده مصرف میشه. هزینه هاش جدا.

یکی از منفعت های شبکه داخلی / ملی / اینترانت همینه! حالا خیلی استفاده های دیگه هم داره که نمونه هاش میشه دانشگاه های مجازی، سرویس های متنوع ویدیو ، سرویس های تماس صوتی تصویری (بیشتر مردم از یاهو اووو اسکایپی استفاده می کنن تا با دوستان و آشنایانشون تو ایران مجانی صحبت کنن) و سرویس های ارزش افزوده ی بیشمار دیگه ای!
بهتره به جای تهدید به عنوان فرصت بهش نگاه کنیم. کره جنوبی همچین شبکه ی داخلی ای داره. بعدش شبکه داخلیش و به اینترنت وصل کرده (مثل شبکه شرکتتون که اینترنت هم داره)

جالا خیلی ها میگن چه فرصتی؟ همین کره جنوبی، بازی های اینترنتی / اجتماعی دیگه کم کم به عنوان فرهنگ در اومده براشون. ما هم می تونیم به عنوان الگو از اونا یاد بگیریم و بازی ها و سرویس های فراگیر ایجاد کنیم و درامد زایی داشته باشیم.

یکمی بیشتر بهش فکر کنیم می بینیم همچین هم بیراه نیست این اینترنت ملی!!! فقط مسئولین اشتباهی براش اسم انتخاب کردن که باعث شده همه فکر کنن اینترنت قطع میشه و این جاش میاد.
 

farzadbahal

کاربر سایت
Aug 23, 2012
24
نام
farzad
آقا یکی بیاد مثل آدم توضیح بده که اصلا اینترانت چی هست ؟؟؟؟؟
یعنی الان مثلا من با اینترانت به سایت مثلا fcbayern.de نمیتونم برم ؟؟
 

Sampler

کاربر سایت
Nov 30, 2008
1,656
نام
محمد
من با یکی ازین اینترانت ها فقط تونستم Tebyan+Aparat رو باز کنم
که تو آپاراتم سرعت لود کردن فیلمها خیلی خوب بود

فقط حیف که فیلماش به درد نمیخوره
 

shah.ram

کاربر سایت
Mar 4, 2010
169
نام
شهرام
من آخرم نفهمیدم که به درد میخوره یا نه ! :d
بستگی به اید*/ئولو/*ژی خودت داره اگر از ذوبشدگان پروانه وار باشی :dمانند برادر ار*زشی، رسول، که این رو یک موهبت از سوی خدای ....... می دونه و بسیار اشتیاق برای تجربه کردن اون داره، خوب مسئله حل شده است.
شما می تونی مداحی آنلاین، روضه خوانی آنلاین، ذکر مصیبت آنلاین، حل آنلاین مشکلات دینی، پوشش کامل مسابقات هیجان انگیز اعتکاف :)) ، سریالهای ار*زشی، سخنان گوه*هربار و بسیار برنامه های دیگر که زبان از گفتن و دست از نوشتن و حتی کیبور از تایپیدن آنها قاصر است رو با سرعت خوب ( تازه نه خیلی خوب ) ببینی.
اما اگه اهل بازی های آنلاین ( اوپس، اینجا بازی سنتر است و تو کاربر بازیسنتر هستی :)) ) و کلاً آدم نرمالی که از اینترنت استفاده ی نرمال می کنه باشی، نه، وضعیت بدتر هم خواهد شد زیرا با اجرایی شدن این پروژه اونا ( می دونی که کی ها رو میگم ) کنترل بیشتری بر روی خط اینترنت داشته و چون میس*اق های اینترنت همسو با میس*اق های اونا ( می دونی که کی ها رو میگم ) نیست...... ( یک کمی هم خودن فکر کن و نتیجه رو بپندار ).
( الان تو فاز زبان ت*ازی هستم) من هیس المجمو:
 

CybeRy

کاربر سایت
Sep 7, 2010
878
نام
Ali
بابا من پیشگامان دارم،هم جهانیه و هم ملی!
با یوزر پسورد مخصوص خودت که شرکت بهت میده میتونی بری اینترنت جهانی که سرعت من 2 مگ هست و محدود.
ولی با یوزر پسورد پیشگامان(یعنی یوزر و پسورد هر دوشون رو Pishgaman میزنی) میرم سایتای داخلی و سرعتم 512 هست و البته نامحدود.خیلی هم خوبه من خیلی چیزا رو با همین اینترنت ملی دانلود میکنم!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر