قدیمیترین بازی که داشتین رو یادتون میاد؟

دوباره سلام:p :confused: ;) ;) ;)
.توی یکی از تایپیک ها بحث به ماریو کشیده شد که اکثرا می شناسیمش.
حالا منم اینجا یه تایپیک زدم تا راجع به بازی های قدیمی و خاطره هاشون صحبت کنیم.نظر شما چیه؟
 
اولین باری که چشمم به یه بازی خورد قده یه فنج بودم. بعدا فهمیدم که اسمش Kangarudy و روی یه کمودور 64 اجرا می شده. اینم یه عکس از اون بازی :

kangarudy_03.gif


یه وقتی چشم باز کردم و دیدم نمی تونم بدون بازی زندگی کنم.
 
ژنرال اروین رومل

ببخشید منظور شما از بازی 3 بعدی چیه؟

خواهش.بازی سه بعدی به بازی سه بعدی میگن به بازی دو بعدی هم دو بعدی میگن پرسیدن نداره که. شوخی کردم ولی اگه بایوشاک رو بازی کنی میفهمی سه بعدی یعنی چی سه بعدی به بازی میگن که وقتی به اجر دیوار نگا کنی اجر یه عکس نباشه تو بازیی که سه بعدی فرو رفتگی های اجر دیده میشه یا وقتی به ماشین نگا میکنی بر امدگی و فرو رفتگیها معلوم باشه نه این که به عکس چند تا خط اضافه کنن ادم از دور فک کنه سه بعدیه ولی وقتی میری کناره شیع و خوب بهش دقت میکنی میبینی یه عکسه ولی سه بعدی نیست دوما تو زمان اویل 1 موتور پایه ای نبود که جزئیات رو سه بعدی خلق کنه. پس لطفا بحث رو کش ندین این تاپیک ماله این حرفا نیست. موفق باشین.
 
اولین بازیی که , بازی کردم Mario یا همون قارچ خور بود که البته نه دستگاه و نه بازی واسه ی من نبود . بعد از اون کلوپ زیاد میرفتم و Tekken بازی میکردم . در نهایت بعد از 7 8 که از اولین بازیم میگذشت اولین کنسولم یعنی Dendy رو خریدم و باز هم شروع به بازی کردن Mario کردم . آخرین بازی هم یک بازیی بود که باید با تفنگ مخصوصی که همراهش بود مرغابی ها رو از راه دور میزدی ( یعنی باید روی تلوزیون هدف میگرفتی ).
اولین بازی رو کامپیوترم هم هرکولس بود ! البته اولین بازیی که خریدم FIFA 2000 بود با گزارش عادل فردوسی پور!
آخرین بازی من هم رو PC که هنوز هم دارم بازی میکنم WOW:BC هست.
اولین بازی رو 360 هم Lost Planet بود و آخریش هم Naruto !!!
 
من والا یادم یک دونه َATARI داشتم از اینا که دستش مثل دنده ماشین بود بعد چند تا بازی توی خودش بود یکیش اون هواپیمای بود که باید هی از روی fuel رد میشد تا بنزین بزنه یکیش هم یک آتش نشانی بود دیگه چیزی یادی یادم نمیاد ولی بود یک 15 تا بازی دیگه هم فکر کنم داشتم ولی وقتی فکر میکنم میبینم چه حالی هم میکردم در حالی که الان واقعا بعضی بازی ها هست فقط گرافیک داره و اصلا جالب نیست البته اون موقع 5 سالم بود الان 18 سالم هست حافظه را حال کن :laughing:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or