فیفا 12: تاریخ انتشار و تعادل نسخه‌‌ی PC با کنسول

The Hoss

کاربر سایت
Apr 7, 2010
1,148
نام
سِد حسین
3bmhxk934ns883idqw.png

شرکت Electronic Arts اعلان داشته که نسخه‌ی جدید سری FIFA، به تاریخ 30 سپتامبر سال جاری میلادی (8 مهر 90) روانه‌ی بازارهای اروپا می‌شود.

طی یک کنفرانس خبری، EA‌ با توضیحاتش پیرامون نسخه‌ی کامپیوترهای‌ شخصی، اعلام کرد FIFA 12 در 27 سپتامبر (5 مهر 90) به دست مشتریان امریکایی می‌رسد و عرضه‌ی جهانی آن سه روز بعد روی می‌دهد.

در حالیکه عنوانی از کنسول دستی DS به‌میان نیامده است، نسخه‌های iPhone، iPad، iPod Touch، Nintendo 3DS، PC، Xbox 360، PlayStation 3 برنامه ریزی شده‌اند.

pdm7eh3ftlwzxqxf4on.jpg

شرکت EA تصریح کرد که FIFA 12، بر روی کامپیوترهای شخصی به خوبی نسخه‌ی کنسولی تدارک دیده می‌شود. همچنین موتور جدید Player Impact در این نسخه نیز تعبیه شده است تا هرچه بیشتر و بهتر واقعیت را به دنیای شبیه‌سازهای ورزشی بیاورد.

این بدان معناست که برای اوّلین بار در تاریخچه‌ی طویل این سری بازیها موتور ساخت و ویژگی‌های نسخه‌های کنسول و PC باهم در تعادل خواهند بود.

کاز مکیتا (Kaz Makita)، مدیر تولید بازی در این راستا می‌گوید: "این لحظه‌ایست که تمام بازی‌کنندگان PC انتظارش را می‌کشیدند؛ زیرا از این به بعد می‌توانند گیم‌پلی نحسین شده‌ی سری فیفا را بر روی پلتفرم مورد علاقه‌ی خود تجربه نمایند." و ما همچنین گفته‌ی ایشان را تایید می کنیم که به راستی در نسخه های قبل از FIFA 11، بازی بر روی کامپیوتر شخصی فاجعه‌ای بیش نبود!

وی ادامه می‌دهد: "فَن‌های PC، از بهترین کیفیت در روند بازی، عمیق‌ترین حالات بازی، چشم‌نواز ترین جلوه‌های بصری ساخته شده بر روی پلت‌فرم [البته در سری فیفا] و شبکه ی تازه تأسیس EA Sports Football Club لذّت و بهره‌ی کافی ببرند."

شبکه‌ی EA Sports Football Club سرویسی است که در نمایشگاه E3 گذشته رونمایی شد و می‌تواند بازی کنندگان را به دنیای واقعی فوتبال مرتبط کند.

نسخه‌ی اصلی رایانه‌های شخصی این عنوان از طریق شبکه‌ی Steam نیز قابل تهیّه است.

اوّلین تصویر منتشر شده از نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی را می‌توانید مشاهده کنید:

ss_preview_5859731628_12aa6a01d4_b.jpg.jpg

 
آخرین ویرایش:

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,939
نام
حسین
والا تو همون نسخه 11هم من رو سه تا پلتفرم بازی کردم بعد به این نتیجه رسیدم برا pc حتی از برا ی دو نسخه دیگر تو بعضی قسمت ها هم بهتر هست مثلا در مورد پنالتی زدن
 
  • Like
Reactions: War Has Change

PHOENIX47

کاربر سایت
Jan 3, 2010
376
نام
سیامک
والا تو همون نسخه 11هم من رو سه تا پلتفرم بازی کردم بعد به این نتیجه رسیدم برا pc حتی از برا ی دو نسخه دیگر تو بعضی قسمت ها هم بهتر هست مثلا در مورد پنالتی زدن
100 % تایید میشه من روی هر 3 پلتفرم بازی کردم و واقعا به این نتیجه رسیدم که خیلی فرقی با هم ندارن و این موضوع تو فیفا 12 به اوج خودش میرسه
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,234
نام
Mohammad
والا تو همون نسخه 11هم من رو سه تا پلتفرم بازی کردم بعد به این نتیجه رسیدم برا pc حتی از برا ی دو نسخه دیگر تو بعضی قسمت ها هم بهتر هست مثلا در مورد پنالتی زدن

تائید میشه. تو FIFA11 این فاصله بین PC و کنسول به حداقل خودش رسید و حتی شاید بعضی مواقع PC بهتر بود. (مخصوصا برای افرادی مثل من که از اولین نسخه ها یاره همیشگی فیفا با موس و کیبرد بودند)
 
  • Like
Reactions: hosein me

Blaugrana

کاربر سایت
Mar 19, 2011
4,549
نام
امين
البته گيم پلي فيفا 11 نسخهPC همون گيم پلي فيفا 10 بود!كه توسط اديتورها پچهايي براش ساخته شده كه گيم پلي بازي رو تا جايي كه بشه شبيه به نسخه كنسولي(PS3 X360) كنه.ولي منظور اين آقا اينه كه نسخه PC قراره ديگه هيچ تفاوتي با نسخه كنسولي بازي نداشته باشه .حتي منوهاي بازي و مودهايي كه روي نسخه كنسولي وجود داشت هم به نسخه PC اضافه ميشه.اين عاليه.>:d<
 

War Has Change

کاربر سایت
Dec 29, 2009
3,036
نام
شایان
ما هم رو 3 پلتفرم بازی کردیم اما تفاوت نسخه-ی PC با کنسول دقیقا مثل تفاوت نسه-ی 10 با 11 تو کنسول بود !
نمیدونم دوستان چجوری PC رو در بعضی قسمتها برتر میدونن !
خب خدارو شکر نسخه-ی PC از امسال میترکونه . هرچند برای من فرقی ندره اما قبل از اینکه کنسول بگیرم این تفاوت کنسول با PC واقعا عذابم میداد .
 

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,651
فیفا بازی کردن فقط با کنترلر های کنسول حال میده.......این تاریخ انتشارشم که هر سال دهن آدمو صاف میکنه همش اول پاییزه:d
بی شک برترین بازی شبیه سازی ورزشی میشه.....
هر سال ea canada دارن کله خودشونو می خوابونن هم از نظر فروش و هم از نظر فنی.
هیچ بازی به اندازه FIFA 12 امسال منتظرش نیستم.
 

navid_x360

کاربر سایت
Jun 1, 2007
2,700
نام
نوید
فیفا 11 pc دقیقا همون فیفا 10 کونسولا بود فقط منوهایه اول بازی و لباسها یه بازیکنا مثله فیفا11 کونسول بود وگرنه هیچ تفاوتی با فیفا 10 نداشت همون بود هیچکدام از خصوصیات اضافه شده فیفا11 کونسول نداشت
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر