فریم و وضوح تصویر عنوان Rime برای کنسول ها اعلام شد

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
rime-screenshot-555x3281.jpg
Tequila Works سازنده عنوان Rime اعلام کرد، این بازی با وضوح تصویر 1080p و فریم 30 برای پلتفرم های XBOXONE/PS4 اجرا خواهد شد.در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

طبق جدیدترین مصاحبه وبسایت Wccftech با Carlos Vázquez برنامه نویس ارشد بازی، داشتن فریم بیشتر در نسخه PS4 کمک می کند بازی از نظر جلوه های بصری بهتر شود.

فریم ریت بازی بر روی کنسول PS4 Pro کمی بیشتر خواهد شد بین 5 تا 10 فریم بر ثانیه

جزییاتی از نسخه PS4 Pro:

-کیفیت سایه ها بهتر خواهد شد.

-کیفیت بافت های بهتر می شود به طور مثال فلزات در بازی واقعی تر است.

-سطح جزییات به طور کلی زیادتر خواهد شد.

-بازی از HDR پشتیبانی خواهد کرد.

عنوان Rime قرار است در ماه می برای پلتفرم های PC/PS4/XBOXONE/Switch عرضه شود.




لینک منبع
 
همیشه یک گیمر واقعی می فرماید:
"گرافیک عَ* باشه، اما هرچی دارید خالی کنید رو فریم"
ولی شرکت سازنده این بازی مثل اینکه فقط به اول جمله دقت کرده و بقیه رو نشنیده گرفته! :D

تا 30 که فریم رو کم کرد، حداقل میومد کمتر از این می کرد ما می گفتیم مثلا چون سبک و محیط بازی هُنریه، پس یک حکمتی توشه! :D:D:D:D
 
  • Like
Reactions: CriRo7
۳۰ فریم بر ثانیه حالت سینمایی به بازی می ده که برای همچین بازی هایی که نیازی به عکس العمل سریع ندارند بهترین گزینه است,هر چند مثل nioh سازنده ها باید این گزینه را به بازیکن ها بدهند که هر فریمی را که می خواهند انتخاب بکنند,خصوصا برای بازی هایی که از نظر تکنیکی سنگین نیستند
 
۳۰ فریم بر ثانیه حالت سینمایی به بازی می ده که برای همچین بازی هایی که نیازی به عکس العمل سریع ندارند بهترین گزینه است,هر چند مثل nioh سازنده ها باید این گزینه را به بازیکن ها بدهند که هر فریمی را که می خواهند انتخاب بکنند,خصوصا برای بازی هایی که از نظر تکنیکی سنگین نیستند
چرت و پرتای 2014ـه یوبیسافت رو باور کردید آخه شما؟ 30 فریم هیچ برتری نسبت به 60 فریم نداره، فکت.
 
چرت و پرتای 2014ـه یوبیسافت رو باور کردید آخه شما؟ 30 فریم هیچ برتری نسبت به 60 فریم نداره، فکت.
من چه کاری به یوبی سافت دارم؟ ۳۰ فریم یک فریم سینمایی است,حتی در nioh هم به عنوان فریم سینمایی شناخته می شه,دلیلش هم این است که فیلم های سینمایی و انیمیشن ها ۲۴ فریم هستند و چون چشم مخاطبین به این فریم عادت کرده هر چقدر فریم ریت به این فریم نزدیک تر باشد یادآور حالت سینمایی است
همان طور که Black Bar در یک فیلم حالت سینمایی را تقویت می کند
اگر هم پست اولم را خوانده باشی نوشته ام که سازنده ها باید بگذارند خود مخاطبین فریم را انتخاب بکنند,من به شخصه ترجیح می دهم یک بازی پازل داستان محور را روی ۳۰ فریم بازی بکنم,شما هم این گزینه را داشته باشی که بتوانی همان بازی روی ۶۰ فریم بازی بکنی
 
دوستانی که ۳۰ رو به ۶۰ ترجیح میدن همیشه جایگاه خاصی داشتن برای من ، خیلی جالبه این موضوع واسم و هیچوقتم نتونستم درک کنم برتری ۳۰ نسبت به ۶۰ چیه
من برای اکثریت سبک ها مثل شوتر,فایتینگ,ریسینگ,و خیلی سبک های دیگر ۶۰ فریم را ترجیح می دم,به خاطر این که این سبک بازی ها نیاز به واکنش سریع دارند و فریم ریت بالاتر در گیم پلی خیلی تاثیر داره,ولی در یک بازی پازل داستان محور ترجیح می دم که یک حالت سینمایی مثل انیمیشن داشته باشه,چون حالت داستانی بازی را تقویت می کنه,این حرفی که شما می زنی مثل این است که بگی این کسایی که فیلم های سیاه و سفید را دوست دارند را نمی تونم بفهمم
من دلایلم را گفتم,نه این که همینجوری فقط بدون دلیل بگم این از اون مناسب تر است,آخرش هم یک فکت بگذارم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or