عنوان جدید Cliffy B و Epic !

  • Thread starter Thread starter Trunks
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Trunks

کاربر سایت
115706-cliffy.jpg


درود .

Epic Games در حال حاضر مشغول ساخت 2 پروژه است .

BulletStorm ساخته استدیو People Can Fly برای Xbox 360, PS3 و PC . و دیگری Gears of War 3 به صورت انحصاری برای 360 که 2 پروژه Epic را تشکیل می دهند .

اما به نقل از کلیفی بلیزینسکی ( سازنده سری Gears of War ) در آخرین شماره مجله EGM ، این استدیو در حال کار بر روی پروژه جدیدی است .

کلیفی بلیزینسکی خبر از یک IP جدید داده است که در Game Developers Conference ( که در تاریخ 28 February تا 4 March برگزار خواهد شد ) رونمایی و معرفی خواهد شد .

هنوز تیم اصلی برای ساخت این بازی فاش نشده است . اما گفته می شود Eric Holmes - طراح ارشد Epic - یکی از سازندگان اصلی بازی خواهد بود . همچنین گفته شده است این بازی کاملا ایده جدید و اورجینالی از کلیفی بلیزینسکی خواهد داشت !

کمی صبر کنید و مشخص می شود عنوان جدید سازندگان GeOW چه خواهد بود !

 
آخرین ویرایش:
نمیدونم چرا هر وقت به gears بدبخت میرسه همه یه دفعه یادشون میاد اسم فلان بازی و... بیارن که از geow تقلید نکرده! یه عده همه که ترکوندن!
فرض میکنیم Uncharted کاری به کاور گیری توی گیرز نداشته اصل قضیه عوض نمیشه بقیه بازیها چطور؟

این جور صحبتها و کوبیدنها در مورد مطالبی هستش که زمینه مثبت داشته باشه.وقتی به فلان بازی میریسین چرا یاد لینک و عکس دادن نمیوفتین و این قضایا سر گیرز هست فقط...
 
یه حسی بهم میگه The Shield این طوری بود ! هم کاور گیری داشت و هم دوربین از کمر به بالا ! چرا اصلا راه دور بریم ؟ RE4 نداشت ؟
EXAGLY ! :دی
خود کلیف گفته که ما از RE4 الهام گرفتیم ، ولی سازنده های RE5 از بازی ما الهام گرفتن ... ! :دی خیلی باحاله کلیف :دی ...
البته من این حرفشو کاملا" قبول دارم ...
 
تيراندازي در حين كاورذ گيري ابداع كيل سوييچ بود !
من حتي قبل از اونم يادم ني بازي كاور گيري داشته باشه !!!
اگر داشته بگيد ما هم بدونيم
نخوام خیلی دور برم,Splinter cell هم در حین کاور گیری میتونستی تیراندازی کنی!
EXAGLY ! :دی
خود کلیف گفته که ما از RE4 الهام گرفتیم ، ولی سازنده های RE5 از بازی ما الهام گرفتن ... ! :دی خیلی باحاله کلیف :دی ...
البته من این حرفشو کاملا" قبول دارم ...
شما این عکسهارو ببین تا بفهمی خوده RE 4 از کی الهام گرفت!:)

splinter_790screen014.jpg



splinter_790screen016.jpg


splinter_790screen013.jpg


splinter_790screen001.jpg


کاور گیری اولین بار تو kill switch استفاده شد و البته GODFATHER I هم کاورگیری خیلی خوبی داشت...
بعد اینا Woolـن دیگه!!!؟:دی :دی
splinter_790screen001.jpg


splinter_790screen001.jpg
 
آخرین ویرایش:
کاور گیری تو آنچارتد قبل از عرضه گیرز وجود داشت وقتی رونمایی شد.

کاور گیری اولین بار تو kill switch استفاده شد و البته GODFATHER I هم کاورگیری خیلی خوبی داشت...
 
طبق کدوم شواهد ؟
بابا گفتن دیگه- 2 ساعت قبل gears توی توضیحاتشون گفتن:))
فقط نمیدونم چرا شماره 1 اینقدر کاور گیریه مضخرفی داشت. شماره دوم کاور گیریی شبیه ....:دی -بیخیال فرخ،بحث کردن نداره اینا...
 
خدا بگم چیکارت کنه ! من دلم RE4 خواست الان :( :دی !
بابا میخوام بگم RE4 موقع راه رفتن هم دوربینش همینجوری بود ، نه فقط موقع شوتینگ !!! :دی SC چی ؟! :)
حالا اگه گرفت این بشر ! :دی
 
خدا بگم چیکارت کنه ! من دلم RE4 خواست الان :( :دی !
بابا میخوام بگم RE4 موقع راه رفتن هم دوربینش همینجوری بود ، نه فقط موقع شوتینگ !!! :دی SC چی ؟! :)
حالا اگه گرفت این بشر ! :دی
خُب الهام یعنی همین دیگه!:دی اگه قرار بود همه چیش مثل SC باشه که میشد تقلید!:دی
کلا خواستم بگم تا فردا روز چار نفر نیان بگن دوربین RE 4 هم تحول و انقلاب و چمیدونم کودتا بود!!!:دی
پ.ن:جمله ی آخر منظورم به تو نیست.:)
 
کلا خواستم بگم تا فردا روز چار نفر نیان بگن دوربین RE 4 هم تحول و انقلاب و چمیدونم کودتا بود!!!:biggrin1:
پ.ن:جمله ی آخر منظورم به تو نیست.:)
با تمام احترامی که برای تو و سری محبوبت قائلم اما بایستی عرض کنم اتفاقا" دقیقا" همینطوره !
اون پست اول رو من چند صفحه پیش دادم که بگم انقلاب از همین دوربین RE4 شروع شد ، تحول ، رولوشن ، نمیدونم هرچی که اسمشو میذاری :دی ! .
 
با تمام احترامی که برای تو و سری محبوبت قائلم اما بایستی عرض کنم اتفاقا" دقیقا" همینطوره !
اون پست اول رو من چند صفحه پیش دادم که بگم انقلاب از همین دوربین RE4 شروع شد ، تحول ، رولوشن ، نمیدونم هرچی که اسمشو میذاری :دی ! .
چون دیگه تاپیک داره خیلی از بحث اصلیش منحرف میشه و پای کلی بازی بهش وا شده(:دی)فقط به همین بسنده میکنم که با نظرت موافق نیستم.شما نقطه نظرت رو گفتی منم گفتم.بهتره دیگه ادامه پیدا نکنه.
 
یعنی چه ؟! U2 دقیقاً سیستم Coveringـی رو که توی Drakes fortune و Project Naughty Dog دیدیم کامل کرد، اگر قرار بود حرفی در این مورد زده بشه باید در مورد نسخه اول میبود نه دوم. (که صد البته الهام گیری کاور گیری نسخه اول از گیرز یک حرف بی پایه س)
لینک نقد رو هم لطف کنید بدید ما هم بخونیم. :d
رضاجان بخوای یا نخوای uncharted این الهام گیری رو داشته.من ویدیو اون نقد gt توی هارد کامپیوترم هست که متاسفانه الان دسترسی بهش ندارم ولی اگه فرصت شد حتما برات اپ میکنم.البته موضوع فقط uncharted نیست.خیلی بازیهای دیگه ای هم بودن که بعد از گرز این الهام گیریو داشتن و هرکدوم که بهتر این الهام گیریو داشتن موفقتر شدن و اصلا هم چیزه بدی نیست.
 
رضاجان بخوای یا نخوای uncharted این الهام گیری رو داشته.من ویدیو اون نقد gt توی هارد کامپیوترم هست که متاسفانه الان دسترسی بهش ندارم ولی اگه فرصت شد حتما برات اپ میکنم.البته موضوع فقط uncharted نیست.خیلی بازیهای دیگه ای هم بودن که بعد از گرز این الهام گیریو داشتن و هرکدوم که بهتر این الهام گیریو داشتن موفقتر شدن و اصلا هم چیزه بدی نیست.
آقا قبول، آنچارتد سیستم کاور گیری رو از روی گیرز کپی کرده, گیرز مخترع این Feature هست اصلاً بقول یکی از یوزرین هَپی اگر گیرز نبود آنچارتد هم نبود :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or