عنوان بعدی Bend Studio برپایه جهان باز Days Gone خواهد بود.

Ali.jangi

کاربر سایت
dg.JPG

عنوان جدید Bend Studio "برپایه سیستم های عمیق جهان باز" عنوان آخرالزامنی Days Gone ساخته خواهد شد.
و همانطور که میدانیم, کمپانیه سونی تصمیم گرفت تا اجازه ساخت قسمت بعدیه سری را ندهد, اما براساس گفته آقای Hermen Hulst رئیس استودیوهای پلی استیشن
استودیو بند برای پروژه جدید خود "بسیار, بسیار هیجان زده است".

جزئیات بیشتری از این پروژه داده نشده, و آقای هاست به این نتیجه رسیده که برای "بند استودیو خیلی خوشحال" است.

منبع
 
آخرین ویرایش:
رد دد2 رو الان اواسط چپتر 4 شم. بازی یه سری مشکل داره، ولی گان پلی جزوشون نیست.
هست آقاجان هست!‌ :D برای من که بود حداقل. واقع گرایی لزوما مساوی نیست با نچسب بودن و لذت بخش نبودن، و گان‌پلی RDR2 از نظر من اصلا لذت بخش نیست. یکم جلوتر برو می‌بینی بازی از جانب ‌pacing هم مشکل داره. و مشکلات دیگه که بیانشون فایده‌ای نداره.
من از اینایی نیستم که می گن متا کلا چرت و پرته. به نظرم کیفیت اکثر بازی‌ها رو برای ذائقه‌ی کلی گیمرا تا حد خوبی مشخص می کنه. از نظر خودم هم RDR2 یکی از دستاوردهای صنعت گیمه و از خیلی جهات شاهکار. ولی اهمیت فعلی متا متاسفانه یا خوشبختانه کلا مقوله‌ی تحلیل کردن رو داره از بین می‌بره. این که فلان بازی متاش فلان شده دلیل نمی‌شه فاقد نقص باشه. ولی خب ادامه دادن بحث فایده‌ای نداره. چیزی که مهمه اینه که اکثریت با گان پلی و لول دیزاینش مشکلی نداشتن، و راکستار هم بعید می‌دونم به خودش زحمت بده و برای بازی بعدیش دستی به این قسمت‌ها بکشه.
 
اماده سازی برای شلیک بعدی درست تر بود :D مثلا رایفل اگر داشتی شلیک که میکردی گلنگدن رو تا زمانی که دستت رو از روی تریگر دسته برنمیداشتی نمیکشید.معلومه بازی رو سر سری رفتی:D
باو تو گفتی ریلود خداییش :دی
آره ولی. اون قدره با بازی ور نرفتم. خیلی خرت و پرت داره خداییش یه سریاشون به جِد به درد نمیخورن.
همین گلنگدن نکشیدن. خب واس چی آخه :دی
هر چند به عنوان جزئیات خدایی باحالن

هست آقاجان هست!‌ :D برای من که بود حداقل. واقع گرایی لزوما مساوی نیست با نچسب بودن و لذت بخش نبودنُ و گان‌پلی RDR2 از نظر من اصلا لذت بخش نیست. یکم جلوتر برو می‌بینی بازی از جانب ‌pacing هم مشکل داره. و مشکلات دیگه که بیانشون فایده‌ای نداره.
من از اینایی نیستم که می گن متا کلا چرت و پرته. به نظرم کیفیت اکثر بازی‌ها رو برای ذائقه‌ی کلی گیمرا تا حد خوبی مشخص می کنه. از نظر خودم هم RDR2 یکی از دستاوردهای صنعت گیمه و از خیلی جهات شاهکار. ولی متاسفانه یا خوشبختانه کلا مقوله‌ی تحلیل کردن رو داره از بین می‌بره. این که فلان بازی متاش فلان شده دلیل نمی‌شه فاقد نقص باشه. ولی خب ادامه دادن بحث فایده‌ای نداره. چیزی که مهمه اینه که اکثریت با گان پلی و لول دیزاینش مشکلی نداشتن، و راکستار هم بعید می‌دونم به خودش زحمت بده و برای بازی بعدیش دستی به این قسمت‌ها بکشه.

بهت حق میدم ها. من آدم ژانر شوتر نیستم که بخوام دقیق نظر بدم.
مشکل Pacing هم هنوز کامل نرفتم باز تا نظر بدم
و خب بالاتر هم گفتم، هر بازی ای هر چقدر جایزه و متا و اینا بیاره به نظرم نمیره تو دسته مقدسات. همه بازی های متای 95 به بالا تو متاکریتیک و تک تک بیگ وینرهای این سال ها سهم خودشون رو از مشکلات دارن.
بحثم این بود تحلیل RDR2 به خاطر نوع بازی و حجم مکانیک هایی که نباید برن تو دست و پای همدیگه واقعا سخته

ولی خب به نظرم بعیده راکستار واقعا این انتقادها رو نشنیده باشه. اینا سر همون GTA V هم خیلی مشکلات IV رو برطرف کردن
 
باو تو گفتی ریلود خداییش :D
آره ولی. اون قدره با بازی ور نرفتم. خیلی خرت و پرت داره خداییش یه سریاشون به جِد به درد نمیخورن.
همین گلنگدن نکشیدن. خب واس چی آخه :D
هر چند به عنوان جزئیات خدایی باحالن



بهت حق میدم ها. من آدم ژانر شوتر نیستم که بخوام دقیق نظر بدم.
مشکل Pacing هم هنوز کامل نرفتم باز تا نظر بدم
و خب بالاتر هم گفتم، هر بازی ای هر چقدر جایزه و متا و اینا بیاره به نظرم نمیره تو دسته مقدسات. همه بازی های متای 95 به بالا تو متاکریتیک و تک تک بیگ وینرهای این سال ها سهم خودشون رو از مشکلات دارن.
بحثم این بود تحلیل RDR2 به خاطر نوع بازی و حجم مکانیک هایی که نباید برن تو دست و پای همدیگه واقعا سخته

ولی خب به نظرم بعیده راکستار واقعا این انتقادها رو نشنیده باشه. اینا سر همون GTA V هم خیلی مشکلات IV رو برطرف کردن
درسته.ولی جدا این بازی خود زندگیه .من خودمو توش غرق کرده بودم..میرفتم شکار کمپ میکردم.تو چادرم مینشستم بارون میزد کنار اتیش.....فوق العاده بود این بازی.....
یک سری ماموریت های رندم بود کف میکردی.مثلا از کنار یک کلبه ای رد میشدی صاحاب کلبه یک زنو شوهر بدن.یک دفعه صدات میکنن میکن دعوتت میکنن.بعد معلوم میشه برات دام پهن کرده بودن....خود این ماموریت رندوم جزییات باورنکردنی داره..باید خودت تجربش،کنی..میگم این بازی چیزی نیست که سر سری ازش رد بشی.هزاران داستان تو خودش داره
 
تو rdr 2 یه فانوس روشن کن نصف شب بزن به دل جنگل یا کمپ بزن وسط جنگل بشین. خود همین دو کار دو تا بازیه مجزا به حساب میان. در حال حاضر اپن ورلدی به کیفیت rdr2 نداریم. هنوز بعد دو سه سال از انتشار بازی چنل زیر داره راز و رمز های‌بازی رو کشف میکنه. اگر شناخت کافی از ژانر وسترن وجود میداشت به گان پلی ابدا هیچگونه ایرادی نمیگرفتید.


 
تو rdr 2 یه فانوس روشن کن نصف شب بزن به دل جنگل یا کمپ بزن وسط جنگل بشین. خود همین دو کار دو تا بازیه مجزا به حساب میان. در حال حاضر اپن ورلدی به کیفیت rdr2 نداریم. هنوز بعد دو سه سال از انتشار بازی چنل زیر داره راز و رمز های‌بازی رو کشف میکنه. اگر شناخت کافی از ژانر وسترن وجود میداشت به گان پلی ابدا هیچگونه ایرادی نمیگرفتید.


چطوری میشه از این لذت نبرد؟ به شخصه اول ویچر ۳ تو نسلی که گذشت فکم رو انداخت بعد هم همین RDR2 . چنین پکیجی رو تو هیچ بازی تجربه نکردم.

گان پلی بازیا بین سوم شخص‌ها بنظرم جزو بهتریناس و ابدا مشکل این بازی بحساب نمیاد.
 
شونصد بار راجب این قضیه بحث شده آخرش هم می‌گید دنیا و داستان بازی فلانه و اگر لول دیزاین اینجوری نبود به داستان صدمه وارد می‌شد!!!! یعنی چی آخه این حرف؟‌ RDR2 از خیلی جوانب شاهکاره و یه دستاورد برای صنعت گیم به حساب میاد، ولی بی‌نقص نیست و یکی از بزرگترین نواقصش همین گیم‌پلی‌ تاریخ مصرف گذشته هست. از گان پلی فوق العاده بدش (اگر باز با واقع گرایانه بودن بازی می‌خواید سرپوش بذارید روی این ضعفش باید بگم گان پلی می‌تونه هم واقع گرایانه باشه و هم لذت بخش، مثل TLoU) بگیرید تا طراحی به شدت اسکریپت شده‌ی مراحل که به طرز احمقانه‌ای هیچ گونه آزادی عملی به پلیر نمی‌ده. اینم باز نه به سبک بازی مربوطه، نه به محافظت از شیوه‌ی روایت داستان بازی!

Rockstar تو این قسمتها ضعف داره، ولی از اونجایی که همه جوره موفقه، مثل این که نیازی به برطرف کردن ضعف‌هاش نمی‌بینه. حیف. چون RDR2 با یه گان‌پلی و لول دیزاین درست حسابی یه تجربه‌ی کامل می‌شد.


برای این که off-topic نشه، باید بگم ترجیح می‌دادم بازی بعدیشون جهان باز نباشه. واقعا دلم تنگ شده برای اون دوران که هر استودیویی تشنه‌ی ساخت بازی جهان باز نبود.

تنها مشکل بازیای راکستار اینه که شما رو وادار میکنه داخل یـ محیط به شدت کنترل شده برید یعنی وقتی وارد مراحل اصلی و فرعی میشید عملا شما رو از دنیای OW جدا میکنه و اون وقت ـه که حق نداری یـ قدم پات رو چپ بزاری وگرنه تنوع مراحل و نویسیندگیش و اجرا همه و همه تو بالاترین سطح سیر میکنن ولی خوب چه میشه کرد راکستار به خاطر سینمایی کردن محض بازیش میاد همچین تصمیمی میگیره . به شخصه امیدوارم کمی از این پرفکشن سینمایی که همه چیز باید سر جای خودش باشه تو بازیای بعدیش بزنه و دست پلیرها رو کمی باز بزاره . اینجا چپ و راست به بازیای یوبی فحش داده میشه ولی انصافا نمیشه به این آزدی عملی که به پلیر ها تو بازیاش میخواد بده خرده گرفت . در مورد گان پلی هم موافقم نشد یـ موقع یـ برخورد تو بازی برام چالش برنگیز باشه همیشه گوشه ذهمن این نکته میومد که گان پلی صرفا یـ چیز کار راه اندازـه تا یـ مکانیک که من پلیر رو بخواد درگیر خودش کنه .


خودت TLOU2 رو مثال اوردی BREATH OF THE WILD با متا 97 رو هم ازش ایراد گرفتن اینی که بازی متاش 97 شده دلیل بر این نیست که نشه نقدش کنی چه خوشت بیاد چه نیاد یک سری هستن که به یـ سری قسمت های بازی ایراد میگیرن . این دیدگاه که شما فکر میکنی همه چیز پرفکت پرفکت ـه و کسی نباید ایراد بگیره ز کل اشتباه من خودم بارها و بارها شده از بازیا مورد علاقم ایراد گرفتم چه میخواست متاش 80 باشه چه 99 ....
:-??
بازی در سال 1899 اتفاق می افته
در مورد یه انسان معمولی بدون هیچ قدرت خاصی
تنها وسیله نقلیه اسب
پیشرفته ترین تکنولوژی قطار
تنوع اسلحه ها محدود و کند
داستان بازی و سرنوشت تمام شخصیت ها کاملا مشخص

چه انتظاری دارین ؟
راکستار کجا وعده داده بود که قراره بازی ازادی عمل کامل داشته باشه ؟

----------------

بازی ۸ سال بعد از نسخه اولش عرضه شده ولی از لحاظ لول دیزاین تفاوت خاصی با نسخه قبلیش نداره.
تقریبا همه مراحل، بهت دستور میده که دقیقا چیکار باید بکنی و اگر کوچک ترین سرپیچی بکنی مثلا بجای در از پنجره وارد بشی، Mission Failed میشه

متاسفانه مشکلات دیزاین بازی فقط به مراحل خلاصه نمیشه سیستم های بازی مثل سیستم honor، گان‌پلی و... هم مشکلات جدی دارن
این ویدیو کامل مشکل دیزاین RDR2 رو توضیح میده:

این ها ایراد نیست
رویا پردازی های که شما دوست داشتی این ویژگی ها داخل بازی باشه و الان نیست
راکستار شاهکار خودش ساخته ویکی از بهترین بازی های تاریخ و بهترین شخصیت تاریخ گیم خلق کرده
 
نمیدونم از یه بازی تو استایل رد دد چی میخواستین ولی بازی از سرقت بانک و قطار و فرار از زندان و مخفی کاری و قایق سواری و تعقیب و گریز و بالن سواری و حتی خونه سازی !!! هر مدل مرحله ای ک ممکن بود داشت :D از نقطه a برو به b ؟ مطمعنین رد دد بازی کردین ؟!
تازه همه اینا به شرطی که دنیای پویاش ، اتفاقات رندوم ، شکار کردن ، کمپ ، فعالیت ها ، گنج ها و... رو بزاریم کنار !
 
تا حدودی نظرات همه رو خوندم
حقیقتش برای من که هم وقتم مثل قبل آزاد نیست و هم حوصله قبل رو ندارم (مثلا دو تا اسسین آخری رو همون اول کار شیفت دیلیت کردم:دی) rdr2 لحظه لحظه اش لذت بخش بود
نه گیم پلی کندش اذیتم کرد
نه لول دیزاین
نه حسی کردم که پیسینگ مشکل داره
تازه آخراش واقعا دلم نمیومد جلو برم؛ بعضی روزا همین جوری الکی سوار اسبم می شدم و میرفتم شکار، اینور اونور ، قشنگ هم کیف میکردم
هر چی استرس و نگرانی بود یادم میرفت
حقیقتا برای من شاهکار بود
اگه دوسش نداشتین یه شانس دیگه بهش بدین
 
شونصد بار راجب این قضیه بحث شده آخرش هم می‌گید دنیا و داستان بازی فلانه و اگر لول دیزاین اینجوری نبود به داستان صدمه وارد می‌شد!!!! یعنی چی آخه این حرف؟‌ RDR2 از خیلی جوانب شاهکاره و یه دستاورد برای صنعت گیم به حساب میاد، ولی بی‌نقص نیست و یکی از بزرگترین نواقصش همین گیم‌پلی‌ تاریخ مصرف گذشته هست. از گان پلی فوق العاده بدش (اگر باز با واقع گرایانه بودن بازی می‌خواید سرپوش بذارید روی این ضعفش باید بگم گان پلی می‌تونه هم واقع گرایانه باشه و هم لذت بخش، مثل TLoU) بگیرید تا طراحی به شدت اسکریپت شده‌ی مراحل که به طرز احمقانه‌ای هیچ گونه آزادی عملی به پلیر نمی‌ده. اینم باز نه به سبک بازی مربوطه، نه به محافظت از شیوه‌ی روایت داستان بازی!

Rockstar تو این قسمتها ضعف داره، ولی از اونجایی که همه جوره موفقه، مثل این که نیازی به برطرف کردن ضعف‌هاش نمی‌بینه. حیف. چون RDR2 با یه گان‌پلی و لول دیزاین درست حسابی یه تجربه‌ی کامل می‌شد.


برای این که off-topic نشه، باید بگم ترجیح می‌دادم بازی بعدیشون جهان باز نباشه. واقعا دلم تنگ شده برای اون دوران که هر استودیویی تشنه‌ی ساخت بازی جهان باز نبود.
هیچ بازیی بی نقص نیست حالا من کی گفتم که RDR2 بی نقصه؟ :D

یعنی چی یعنی چی؟ :D

آقا چیزی که میگم خیلی واضح هست RDR2 برپایه واقعیت و داستانی که نوشتن طراحی شده

MGS5 و BOTW برپایه گیم پلی و فانتزی

شما یک نگاه به MGS5 بنداز:

داستانش با توجه گیم پلی و سبک طراحیش خوبه (حالا نصفه بودنش به کنار)

گیم پلیش عالیه (فیزیک و انیمیشنای ضعیفش به کنار)

کلی وسیله داره و گجت داره

مرحله هاش هر کدومش یونیک و بشدت بازن و هرکاری بخوای توش میکنی که چیز خیلی خفنیه , اما به چه قیمت؟

به قیمت فدا کردن کات سین ها و داستانی که سریه MGS همیشه داشته و جایگرین کردنش با یسری objective بی معنا که برو فلانی رو بلند کن برگردون به بیس و...
و به قیمت زیبایی دنیای بازی, وقتی آدم وارد Free Roamش میشه به یه بیابون خالی بر میخوره که هیچ کاری برای انجام دادن جز ور رفتن با گارد ها و حیوانات نداره

چون بازی براساس میشن ها و گیم پلیش ساخته شده که چیز بدیم نیست, MGS5 هم بخش کاملش فوق العاده بود و خستم نکرده اما بازم میگم هدف از ساختش چیز دیگه ای بوده.

RDR2 به دلایلی که بالا گفتم اصلا نمیتونه همچین گیم پلی داشته باشه شما خودت یک لحظه فکر کن که چه آزادیه عملی در غرب وحشی میتونی داشته باشی؟
میتونی بخزی؟ از گجت استفاده کنی؟ اصلا مخفی کاری کنی؟ یا موقعیت مکانیه BOTW رو داری؟

نه چون شخصیتت یک انسان معمولی و به دور از فانتزیه!

در مورد گیم پلی رددد2 منظورم من از واقعی بودنش گشت و گذار و برداشتن آیتم ها بود که خیلیا رو اذیت میکرد و گفتم که خودشون واقعی و با جزئیات ساختنش در واقع میراث سری شنمو هست این جزئیات

و اما گان پلی بازی که شما میگی بده کاملا سلیقه ای هست
حالا من نمیخوام بگم آی بازی چه گان پلی خفنی داره و خلاصه سرپوش بزارم و فن بازی دربیارم نه, ولی من با گان پلی بازی حال کردم هیچ مشکلیم باهاش نداشتم
و در عوض گان پلی عجیب و فیزیک افتضاح MGS5 حالم بد کرد و بنظرم Ground Zeroes بهتر بود که بازم نظر شخصیه خودمه.

حقیقتا 2000 نفر + کارمند راکستار کور نیستن و از وجود این نوآوری ها خبر دارن :D و البته بهتر از من و شما بیشتر میفهمن چون کارشون اینه
و مشخصه چیزی که میخواستن بسازن با این ایده جور در نمیومده.

در کل دارم میگم هیچ سازنده ای نتونسته مرز بین داستان و آزادیه عمل رو بالانس نگه داره حرف من قبول ندارید برید مصاحبه های کوجیما رو بخونید
خودش توضیح داد که نوشتن داستان برای یک بازی جهان باز سخت ترین و چالش برانگیز ترین کار بود واسه همین گیم پلیه تو این نسخه هدف اصلی ما هست.

منم همینو میگم...چه اجباری هستش یک استودیوی کوچیک بخواد بازی اپن ورد بسازه.خواه ناخواه مقایسه میشه با بزرگای این سبک
درسته دیزگان خوب نبود و جان گاروین هم رفت ولی بند وضعش بند نیست الان چون بزرگ تر شده و با تجربه تر, احتمال اینکه ایندفعه بتونن بازی خوب بدن زیاده

از نقطه A برو به B، چند نفر رو بکش و دوباره برگرد به A. چیزی غیر از این داشت؟
همه بازی ها همینه :|

فرقشون فقط اینه که مثلا تو زلدا یا MGS5 بازی بهت اجازه میده که از این نقطه به اون نقطه هرکاری خواستی بکنی چون هدف از ساختشون همین بوده.

ولی RDR2 بهت اجازه نمیده چون این شکلی طراحی نشده , چون داستانی که راکستار برای این بازی در نظر گرفته خراب میشه, آره درسته این خطی بودن بعضی وقتا شاید بگی نگی بعضی ها رو اذیت کنه ولی من نه به یه این موارد برخوردم و نه اذیت شدم حقیقتش.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy
اینجا تاپیک راجب استدیو bend یا rdr2 ?
به نظرم توانایی استدیو ضعیفی مثل bend این که
یه بازی جمع جور بسازه پیشنهادم socom 5
هم ایپیش احیا میشه هم چیزیه که اینا از پسش بر میان
ولی خب اطلاعاتی که در اومده از بازی جدیدشون تا الان احتمالا با زباله ای مثل دیزگان طرفیم
 
اینجا تاپیک راجب استدیو bend یا rdr2 ?
به نظرم توانایی استدیو ضعیفی مثل bend این که
یه بازی جمع جور بسازه پیشنهادم socom 5
هم ایپیش احیا میشه هم چیزیه که اینا از پسش بر میان
ولی خب اطلاعاتی که در اومده از بازی جدیدشون تا الان احتمالا با زباله ای مثل دیزگان طرفیم
Siphon Filter بسازه .هم خدا راضیه هم بنده ?
 
اینجا تاپیک راجب استدیو bend یا rdr2 ?
به نظرم توانایی استدیو ضعیفی مثل bend این که
یه بازی جمع جور بسازه پیشنهادم socom 5
هم ایپیش احیا میشه هم چیزیه که اینا از پسش بر میان
ولی خب اطلاعاتی که در اومده از بازی جدیدشون تا الان احتمالا با زباله ای مثل دیزگان طرفیم
حالا شما که انقدر اصرار داری بند ضعیف هست و دیزگان آشغال خودت بازیش کردی و میدونی که این استودیو الان بزرگتر از زمان دیزگان هست؟ :-"
بکار بردن این کلمات تو این تاپیک درست نیستا! شاید یکی اینجا باشه که از دیزگان خوشش بیاد و یهو میای بهش میگی آشغال!

Siphon Filter بسازه .هم خدا راضیه هم بنده ?
منم دوست دارم ولی مطمئنم که سونی ipهای قدیمی رو زنده نمیکنه مخصوصا وقتی که نسخه آخرش خوب نفروخته باشه :D
مگراینکه خالقینش بخوان و خب جان گاروین خالق سری هست که الانم رفته :D
 
  • Like
Reactions: kamyy and Rohshen
همه بازی ها همینه :|

فرقشون فقط اینه که مثلا تو زلدا یا MGS5 بازی بهت اجازه میده که از این نقطه به اون نقطه هرکاری خواستی بکنی چون هدف از ساختشون همین بوده.

ولی RDR2 بهت اجازه نمیده چون این شکلی طراحی نشده , چون داستانی که راکستار برای این بازی در نظر گرفته خراب میشه, آره درسته این خطی بودن بعضی وقتا شاید بگی نگی بعضی ها رو اذیت کن
کجا همه بازی ها همینه؟ یکی مخفی کاری باید بکنی، یکی کار خاصی باید انجام بدی، پازل حل کنی و... مهم تر از همه اینه آزادی عمل تو نحوه پیشبرد مرحله داشته باشی، مثل بری بزنی همرو بکشی یا از دور هدف رو snipe کنی و...
بازی خوب اپن ورلد هم زیاده خداروشکر، حتی همین AC:V هم لول دیزاین بهتری داره نسبت به رددد
به نظرم میتونست لول دیزاین بهتری داشته باشه بدون اینکه داستان مشکلی پیدا کنه...
 
RDR2 به دلایلی که بالا گفتم اصلا نمیتونه همچین گیم پلی داشته باشه شما خودت یک لحظه فکر کن که چه آزادیه عملی در غرب وحشی میتونی داشته باشی؟
راستش همونطور که گفتم، اینا همه بهانه و سرپوش گذاشتنه. :D وگرنه من واقعا نمی‌فهمم این که شما ۵ متر از جایی که بازی تعیین کرده اونور تر بری و mission failed بشی، یا اینکه با وجود عناصر مخفی کاری عملا نتونی تو بازی مخفی کاری کنی (خواهشا نگید تو اون زمان مخفی کاری نمی‌کردن که تو خود بازی چندجا ازش در سطح پایین استفاده شده)، کجاش به واقعی بودن داستان و سبک وسترن برمی‌گرده!‌ اصلا اگه اینقدر کل بازی در اختیار داستان و فلانه، چرا بازی بهت اجازه می‌ده اون همه پول به دست بیاری؟ در صورتی که تو کل بازی به دنبال یک ذره پول (به نسبت موجودی خودتون با گشت و گذار تو دنیای بازی) برای فرار هستید. یعنی شما از یه جایی به بعد برای به دست آوردن پول تن به کارایی می‌دید که اصلا عقلانی نیست انجامشون. چون چندین برابرش رو تو جیبتون دارید! :D گفتم، اینا همه از نظر من بهانه‌ست.

ترکیب رئالیسم با بازی‌های ویدئویی کار سختیه. من نمی‌خوام عظمت کار راکستار رو نادیده بگیرم. چندین بار گفتم که RDR2 از جوانب زیادی شاهکار و یکه تازه. اما به نظر من توی بالانس کردن عناصر رئال با جنبه‌های دیگه‌ی ویدئوگیم خوب عمل نکرده. اگر فکر می‌کنید لول دیزاین یا گان پلی RDR2 خوبه که خب بحثی نمی‌مونه اصلا. از نظر شما خوبه، از نظر بعضی‌ها نه. به همین سادگی. اما اگر فکر می‌کنید لول دیزاین یا گان پلی فدای چیزی مثل داستان یا شخصیت یا واقع‌گرایی شدن، که خب از نظر من توی این پروسه‌ی فدا شدن بالانسی رعایت نشده و در نهایت ارزشش رو نداشته.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or