عنوان بعدی Bend Studio برپایه جهان باز Days Gone خواهد بود.

Ali.jangi

کاربر سایت
dg.JPG

عنوان جدید Bend Studio "برپایه سیستم های عمیق جهان باز" عنوان آخرالزامنی Days Gone ساخته خواهد شد.
و همانطور که میدانیم, کمپانیه سونی تصمیم گرفت تا اجازه ساخت قسمت بعدیه سری را ندهد, اما براساس گفته آقای Hermen Hulst رئیس استودیوهای پلی استیشن
استودیو بند برای پروژه جدید خود "بسیار, بسیار هیجان زده است".

جزئیات بیشتری از این پروژه داده نشده, و آقای هاست به این نتیجه رسیده که برای "بند استودیو خیلی خوشحال" است.

منبع
 
آخرین ویرایش:
نمیدونم چه اصراریه این استودیو بازی جهان باز بسازه.یک بازی خطی ولی گیم پلی درگیر کنننده بهتر از بازی جهان باز با هزار تا باگ و انیمیشن های تاریخ گذشته هست....
کلا بازی های جهان باز مملو از تکرار می شوند خواه ناخواه . بازی خطی با آزادی عمل در پیشبرد خط داستانی با داستان درگیر کننده با پیچش های روایت خیلی عالی تر هست .
 
  • Like
Reactions: Adidas95
کلا بازی های جهان باز مملو از تکرار می شوند خواه ناخواه . بازی خطی با آزادی عمل در پیشبرد خط داستانی با داستان درگیر کننده با پیچش های روایت خیلی عالی تر هست .
استودیو باید کار بلد باشه...
یعنی rdr2 ساخته رکستار تکراری میشه!!؟؟؟؟...والا من نزدیک 3 ماه پای این بازی بودم.کل مپ رو شخم زدم.جایی نبود یا داستانی نبود که تو این مپ از دستم در رفته باشه......جایزجای بازی یک داستان و نکته نهفته بود...تکرار برای این بازی معنی نداشت...تو این سه ماه غرق در بازی شده بودم.واقعا تجربه تکرارنشدنی بود.یا ویچر 3 هم به همین صورت...
 
استودیو باید کار بلد باشه...
یعنی rdr2 ساخته رکستار تکراری میشه!!؟؟؟؟...والا من نزدیک 3 ماه پای این بازی بودم.کل مپ رو شخم زدم.جایی نبود یا داستانی نبود که تو این مپ از دستم در رفته باشه......جایزجای بازی یک داستان و نکته نهفته بود...تکرار برای این بازی معنی نداشت...تو این سه ماه غرق در بازی شده بودم.واقعا تجربه تکرارنشدنی بود.یا ویچر 3 هم به همین صورت...
البته این درسته ولی قرار دادن RDR2 بعنوان استاندارد این سبک و مقایسه باقی بازیهای این سبک با اون شاید درست نباشه، اون بودجه و زمان ساخت اگه بخوایم بیاریم تو کل صنعت ، استودیویی مثل Bend شاید هر 2نسل در میون ، میتونه یک بازی در اون حد بسازه.
RDR/GTA و یکی 2تای دیگه ورای استاندارد این سبک هستن که خب بودجه و زمان ساخت ویژه خودشون دارن.

استاندارد سبک جهان باز میشه عناوینی که هر 4-3 سال همین الان ساخته میشن، مثل بازیهای Ubi و... که واقعا جزو خسته کننده ترین بازیهان.
 
یعنی rdr2 ساخته رکستار تکراری میشه!!؟؟
به موضوع تاپیک ربطی نداره خیلی و نمیشه گفت همه بازی های OW تکراری میشن، ولی دقیقا RDR2 از همون اوایلش به شدت تکراری میشه به لطف لول دیزاین تاریخ مصرف گذشته و تکراری‌ای که داره:D
 
استودیو باید کار بلد باشه...
یعنی rdr2 ساخته رکستار تکراری میشه!!؟؟؟؟...والا من نزدیک 3 ماه پای این بازی بودم.کل مپ رو شخم زدم.جایی نبود یا داستانی نبود که تو این مپ از دستم در رفته باشه......جایزجای بازی یک داستان و نکته نهفته بود...تکرار برای این بازی معنی نداشت...تو این سه ماه غرق در بازی شده بودم.واقعا تجربه تکرارنشدنی بود.یا ویچر 3 هم به همین صورت...
خب بند هم خیلی کوچک بود و هم دو نسل بود که هیچ AAA نساخته بود :D زمان ساخت دیزگان 100 نفر هم نبودن فکر کنم, اینجوری اصلا نمیشه که با راکستار یا حتی کوجی پرو و Death Stranding که کلا 75 نفر ساختنش مقایسش کرد :D.

به موضوع تاپیک ربطی نداره خیلی و نمیشه گفت همه بازی های OW تکراری میشن، ولی دقیقا RDR2 از همون اوایلش به شدت تکراری میشه به لطف لول دیزاین تاریخ مصرف گذشته و تکراری‌ای که داره:D
دقیقا چی و کجاس تاریخ مصرف گذشتست؟ الان انتظار داشتی راکستار بیاد لول دیزاین در حد MGS5 تحویل بده؟ خب معلومه که نمیده چون:

1. بازیش بر این اساس طراحی نشده
2. بازیی که لول دیزاینش شبیه اوپن ورلد هایی مثل متال گیر باشه باید از داستان و شاید زیباییه دنیاش بزنه چون صحنه های داستانی در نهایت خطیش میکنه.

و البته من متوجه نمیشم کجای لول دیزاین خطی RDR2 تکراریه؟ رد دد 2 تنها بازیی بود که یک روز کامل پاش نشستم و یک لحظه هم خسته نشدم یا احساس تکراری شدن نکردم چون هر مرحله مکان و اتفاق خاص خودش رو داشت حالا گیم پلی و گشت و گذارهای کندش بماند که اصلا خودشون اینجوری طراحیش کردن تا مثل بازی های سری شنمو واقعی بنظر بیاد.

کلا بازیی که ازش حرف میزنی وجود نداره, هیچ کس تا به حال نتونسته مرز داستان و آزادیه عمل رو در بازی جهان باز رو بالانس نگه داره واسه همین انتظاریم نمیره که راکستار بیاد همچین چیزی طراحی کنه.
 
ow خوب ساختن کاره هر کسی نیست...
هر کسی می تونه جنگل و کویر خالی به اسم ow به مخاطب بده...که یک دهم وقتی که صرف طراحی لوکشین یک بازی خطی هم براش نشده...
.
.
.
اینا باید همون بازی خطی رو می ساختن...
اینبارم بخوان لقمه بزرگ تر از دهنشون بردارن...و یک شبه بخوان خودشون رو تبدیل به بهترین استدیو سونی کنند...و شکست بخورن...
همون بهتر که سونی درشون رو تخته کنه...!!!!!
 
و البته من متوجه نمیشم کجای لول دیزاین خطی RDR2 تکراریه؟
شونصد بار راجب این قضیه بحث شده آخرش هم می‌گید دنیا و داستان بازی فلانه و اگر لول دیزاین اینجوری نبود به داستان صدمه وارد می‌شد!!!! یعنی چی آخه این حرف؟‌ RDR2 از خیلی جوانب شاهکاره و یه دستاورد برای صنعت گیم به حساب میاد، ولی بی‌نقص نیست و یکی از بزرگترین نواقصش همین گیم‌پلی‌ تاریخ مصرف گذشته هست. از گان پلی فوق العاده بدش (اگر باز با واقع گرایانه بودن بازی می‌خواید سرپوش بذارید روی این ضعفش باید بگم گان پلی می‌تونه هم واقع گرایانه باشه و هم لذت بخش، مثل TLoU) بگیرید تا طراحی به شدت اسکریپت شده‌ی مراحل که به طرز احمقانه‌ای هیچ گونه آزادی عملی به پلیر نمی‌ده. اینم باز نه به سبک بازی مربوطه، نه به محافظت از شیوه‌ی روایت داستان بازی!

Rockstar تو این قسمتها ضعف داره، ولی از اونجایی که همه جوره موفقه، مثل این که نیازی به برطرف کردن ضعف‌هاش نمی‌بینه. حیف. چون RDR2 با یه گان‌پلی و لول دیزاین درست حسابی یه تجربه‌ی کامل می‌شد.


برای این که off-topic نشه، باید بگم ترجیح می‌دادم بازی بعدیشون جهان باز نباشه. واقعا دلم تنگ شده برای اون دوران که هر استودیویی تشنه‌ی ساخت بازی جهان باز نبود.
 
استودیو باید کار بلد باشه...
یعنی rdr2 ساخته رکستار تکراری میشه!!؟؟؟؟...والا من نزدیک 3 ماه پای این بازی بودم.کل مپ رو شخم زدم.جایی نبود یا داستانی نبود که تو این مپ از دستم در رفته باشه......جایزجای بازی یک داستان و نکته نهفته بود...تکرار برای این بازی معنی نداشت...تو این سه ماه غرق در بازی شده بودم.واقعا تجربه تکرارنشدنی بود.یا ویچر 3 هم به همین صورت...
رد دد یک استثنا هست وگرنه تمام جهان بازها تکرار داره حالا یک عده مثل ساخته های یوبی غلیظ هستند یک عده رقیق تر ولی همه اعصاب خورد کن .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or