طرفداران ژانر JRPG

وضعیت Atlus هم همینه...
انتقاد از یک بخش بازی به معنای نقد کل یک فرنچایز یا استدیو یا هنرمنداش نیست...ولی متاسفانه فن های تعصبی همیشه با کوچک ترین انتقادی از هر بخشی جوری واکنش نشون می دن انگار به یک بت توهین شده... قداست می بخشن به یک مجموعه...

Atlus خیلی خیلی بیشتر از اون استدیو های مستقل چینی و کره ای حتی تو خوده ژاپن پول داره... اتفاقا کلی هم آرتیست به مراتب بیشتر داره... صرفا حمایت های الکی...تو بخش ویژوال Atlus رو عقب نگه داشته...!
اصلا کاری به ایراداتی که میخوای از بازی بگیری و ایراد بازی های دیگه رو بچسبونی به اتلوس ندارم ولی اونجا که به فن ها گیر میدی رو داری اشتباه میزنی. اولا هر بازی و محصولی فن های متعصب خودشو داره و قرار نیست همه فن ها رو به اونا نسبت بدیم ولی اینکه چرا خریداران و مخاطبان اتلوس ایراد خاصی از گرافیک بازی نمیگیرن دلیلش واضحه چون گرافیک براشون در اولویت نیست. ریمیک P4 هنوز درحال توسعه است و حتی تریلر درست و حسابی هم ندادن که بخوایم چیزی ازش بررسی کنیم و قطعا در آینده بهبود پیدا میکنه. آخرین ریمیکشون هم ریلود بود که وضعیت گرافیکی قابل قبولی داشت. اون بازی های موبایلی که عموما گاچا هم هستن هم اکثرا با گرافیک های پر زرق و برق و دنیای تو خالی و گیم پلی آبکی کلی سود میبرن(منهای تعدادی محدود که درست درمونن) پس اگه همین گرافیک رو نبرن بالا دیگه چیزی واسه عرضه کردن ندارن و اصلا قابل قیاس با یه بازی سینگل پلیر که +100 ساعت داستان و محتوا داره نیست. آخرین بازی اتلوس که گرافیک ضعیفی داشته متافور بود که اونم به خاطر روند توسعه بد و استفاده از انجین داغون خودشون بود که دیگه انداختنش دور ولی قرار نیست هر بازی ژاپنی ضعیفی که میاد الکی یه لگد به اتلوس بزنیم. اتلوس اونقدرام که شما فکر میکنی وضع مالی خوبی نداشته و نداره و سر ساخت P5 بارها با مشکلات مالی و خطر ورشکستگی رو به رو شد الانم زیرمجموعه سگا هستش.
 
  • Like
Reactions: Zack.Fair
اصلا کاری به ایراداتی که میخوای از بازی بگیری و ایراد بازی های دیگه رو بچسبونی به اتلوس ندارم ولی اونجا که به فن ها گیر میدی رو داری اشتباه میزنی. اولا هر بازی و محصولی فن های متعصب خودشو داره و قرار نیست همه فن ها رو به اونا نسبت بدیم ولی اینکه چرا خریداران و مخاطبان اتلوس ایراد خاصی از گرافیک بازی نمیگیرن دلیلش واضحه چون گرافیک براشون در اولویت نیست. ریمیک P4 هنوز درحال توسعه است و حتی تریلر درست و حسابی هم ندادن که بخوایم چیزی ازش بررسی کنیم و قطعا در آینده بهبود پیدا میکنه. آخرین ریمیکشون هم ریلود بود که وضعیت گرافیکی قابل قبولی داشت. اون بازی های موبایلی که عموما گاچا هم هستن هم اکثرا با گرافیک های پر زرق و برق و دنیای تو خالی و گیم پلی آبکی کلی سود میبرن(منهای تعدادی محدود که درست درمونن) پس اگه همین گرافیک رو نبرن بالا دیگه چیزی واسه عرضه کردن ندارن و اصلا قابل قیاس با یه بازی سینگل پلیر که +100 ساعت داستان و محتوا داره نیست. آخرین بازی اتلوس که گرافیک ضعیفی داشته متافور بود که اونم به خاطر روند توسعه بد و استفاده از انجین داغون خودشون بود که دیگه انداختنش دور ولی قرار نیست هر بازی ژاپنی ضعیفی که میاد الکی یه لگد به اتلوس بزنیم. اتلوس اونقدرام که شما فکر میکنی وضع مالی خوبی نداشته و نداره و سر ساخت P5 بارها با مشکلات مالی و خطر ورشکستگی رو به رو شد الانم زیرمجموعه سگا هستش.
متنم رو مشخص شد کامل نخوندی...
گفتم هر ایرادی به یک بازی یا استدیو به منزله زیر سوال بردن کل بازی نیست...
همین واکنش شما اتفاقا ثابت می کنه اینجا هم فن متعصب اتلوس داریم

اتفاقا اینکه می گید برا مخاطب های اتلوس گرافیک مهم نیست... همین منطق رو فن های استدیو های دیگه که استدیو مشکل انجین و خروجی فنی دارن رو هم می گن:دی
جوری هم این حرف رو می زنن... انگار این مورد یک خط خلاف جهت مسیر توسعه هست... اگر ویژوال خوب باشه سایر بخش های بازی الزاما قرار نیست لطمه بخوره...
(اونی که ارتیست دو بعدی محیطی یا انمی ها هست یا اونی که رو کامبت بازی کار می کنه... قرار نیست که از کارش بزنه که رو ویژوال تمرکز کنه و نتونه اون وظیفه اصلیشو انجام بده..و قرار نیست هیچ چیزی فدا بشه اگه یک مجموعه پکیج خوبی رو بخواد ارائه بده...اتفاقا همچین دفاع هایی رو باید از استدیو های مستقل دو تا زیر ده نفره کرد... نه استدیو هایی که چند شعبه دارن و اراده کنن کلی گوست دولوپر ساپورت هم براشون پیدا می شه)

بله الان اتلوس وضعش خیلی خوبه...کامل هم پول بخواد داره... وقتی تو 2013 این استدیو رو با 140میلیون در اوج فروش کم بازی هاش سگا خرید... یک نگاه به بازار سهامی عام استدیو های جدیدی که وارد بورس شدن مثل شیفت اپ بندازید...می بینید اگه اتلوس الان یک استدیو مستقل و سهامی عام بود... حتی بیش از یک میلیارد دلار ارزش داشت... مخصوصا که بعد از پرسونا 5 رشد این فرنچایز نه تنها نجومی بالا رفت... کمک کرد به رشد فروش بازی های دیگشون...

حالا که اتلوس یکی از مهم ترین بخش های سگا و پول ساز ترینش هست...هیچ جای دفاعی نداره... اون پروژه های ایندی کره ای و چینی که هیچ کمپانی بزرگی پشتشون نیست یا سابقه ای هم ندارن بتونن خروجی های بهتر بدن!
 
آخرین ویرایش:
متنم رو مشخص شد کامل نخوندی...
گفتم هر ایرادی به یک بازی یا استدیو به منزله زیر سوال بردن کل بازی نیست...
همین واکنش شما اتفاقا ثابت می کنه اینجا هم فن متعصب اتلوس داریم

اتفاقا اینکه می گید برا مخاطب های اتلوس گرافیک مهم نیست... همین منطق رو فن های استدیو های دیگه که استدیو مشکل انجین و خروجی فنی دارن رو هم می گن:دی
جوری هم این حرف رو می زنن... انگار این مورد یک خط خلاف جهت مسیر توسعه هست... اگر ویژوال خوب باشه سایر بخش های بازی الزاما قرار نیست لطمه بخوره...
(اونی که ارتیست دو بعدی محیطی یا انمی ها هست یا اونی که رو کامبت بازی کار می کنه... قرار نیست که از کارش بزنه که رو ویژوال تمرکز کنه و نتونه اون وظیفه اصلیشو انجام بده..و قرار نیست هیچ چیزی فدا بشه اگه یک مجموعه پکیج خوبی رو بخواد ارائه بده...اتفاقا همچین دفاع هایی رو باید از استدیو های مستقل دو تا زیر ده نفره کرد... نه استدیو هایی که چند شعبه دارن و اراده کنن کلی گوست دولوپر ساپورت هم براشون پیدا می شه)

بله الان اتلوس وضعش خیلی خوبه...کامل هم پول بخواد داره... وقتی تو 2013 این استدیو رو با 140میلیون در اوج فروش کم بازی هاش سگا خرید... یک نگاه به بازار سهامی عام استدیو های جدیدی که وارد بورس شدن مثل شیفت اپ بندازید...می بینید اگه اتلوس الان یک استدیو مستقل و سهامی عام بود... حتی بیش از یک میلیارد دلار ارزش داشت... مخصوصا که بعد از پرسونا 5 رشد این فرنچایز نه تنها نجومی بالا رفت... کمک کرد به رشد فروش بازی های دیگشون...

حالا که اتلوس یکی از مهم ترین بخش های سگا و پول ساز ترینش هست...هیچ جای دفاعی نداره... اون پروژه های ایندی کره ای و چینی که هیچ کمپانی بزرگی پشتشون نیست یا سابقه ای هم ندارن بتونن خروجی های بهتر بدن!
دوباره حرف خودتو رگباری تکرار میکنی. بحث ساده‌ست. ریمیک چهار هنوز به مرحله نمایش گیم پلی نرسیده که بخوایم واسه گرافیکش نظر بدیم اگه تریلر مشخصی نشون دادن و بد بود اونوقت میشه ایراد گرفت یا اگه خوب بود تمجید کرد.
ریمیک پرسونا سه یا همون ریلود از نظر اکثر پلیر و منتقدها وضعیت گرافیکی مناسب و قابل قبولی داشته حالا اگه شما توقعات بی‌جا داشتی و داری تقصیر خودته نه فن های بازی یا منتقد.

مقایسه با بازی‌های موبایلی هم یه مقایسه بی‌ربط غیر اصولیه. نمیشه صرفا یه بخش از بازی که اینجا منظورت گرافیکه رو مقایسه کرد ولی بخش‌های دیگه رو در نظر نگرفت. بازم میگم اکثر این بازی‌هایی که داری ازشون طرفداری میکنی نه گیم پلی دارن و نه داستان. صرفا با یه گرافیک پر زرق و برق و استفاده از وایفو و غیره فن گرل و فن بوی ها رو جذب و دست به جیب میکنن. حداقل اینجا میخوای مثال بزنی یا مقایسه کنی از FF یا اکسپدیشن 33 استفاده کن که تو یه سبک هستن.

و حالا دوست داری بگو فن متعصب یا هرچی، ولی من ترجیح میدم اتلوس انواع و اقسام ایراداتی که توی ساخت بازی‌هاش داره رو درست کنه و هروقت مشکلات اصلی حل شد بعد بره سراغ بهبود و پیشرفت گرافیک فنی، ولی شما چون فقط میخوای ایراد الکی بگیری دست میذاری روی ظاهری ترین و کم اهمیت ترین مشکل بازی.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Zack.Fair
این @Sepi_60 چه کینه شتری گرفته ول کن نیست:دی الان اون پستم کجاش خنده داشت؟
بالاخره نسخه نسل شش اش هم بتونن دست ببرن یه جوری ریمیک دربیارن غنیمته وقتی اسکوئر فراموشش کرده
شایدم ترجیح میده رنس۱ ریمیک شه ولی این نه:دی
یعنی چی عالیه؟!
اتفاقا گرافیک تو این سبک خیلی مهمه... همین چینی و کره ای هارو ببینید...چقدر گرافیک چشم نواز انیمه ای رو خوب در میارن... وقتی استدیوهای ایندی تو چین روی موبایل می تونن ویژوالی به مراتب بهتری بدن...وقتی یه شخص یک نفره تو کره می تونه فلان کارو بده... برای یک استدیویی که اگه سهامی عام بود...ارزشش احتمالا الان نزدیک یک میلیارد بود هیچ دلیل قابل دفاعی وجود نداره...
.
.
.
همیشه فن ها با حمایت بی جاشون...جای حمایت از توسعه دهندگان دارن، بزرگ ترین لطف رو در حق اون مدیران اون استدیو می کنند... نه آرتیست های اون استدیو...

نمونه اش همین Gamefreak...
View attachment 384157
یکی از زشت ترین گرافیک های نینتندو رو ارائه می ده... که دو سه نسل حتی از سخت افزار خوده نینتندو هم ضعیف تره... ولی چون استدیو مستقلی هستند و اینکه خودشون سهام دارن تو برند پوکمون...نینتندو نمی تونه نظارت مستقیم رو بخش فنی شون بکنه... حالا فن های پوکمون با حمایت های بی جا و حمله کردن به منتقدا باعث شدن تو سال 2025 وضعیت ویژوال پوکمون این باشه... حالا همین استدیو که برچسب فاجعه بودن تو بخش فنی خورده... چون نیو IP جدیدش برای نینتندو نیست یا محبوبیت پیش از پیش پوکمون رو نداره... مجبوره برای بازار دیگه... واقعا تلاششو بیشتر کنه...

وضعیت Atlus هم همینه...
انتقاد از یک بخش بازی به معنای نقد کل یک فرنچایز یا استدیو یا هنرمنداش نیست...ولی متاسفانه فن های تعصبی همیشه با کوچک ترین انتقادی از هر بخشی جوری واکنش نشون می دن انگار به یک بت توهین شده... قداست می بخشن به یک مجموعه...

Atlus خیلی خیلی بیشتر از اون استدیو های مستقل چینی و کره ای حتی تو خوده ژاپن پول داره... اتفاقا کلی هم آرتیست به مراتب بیشتر داره... صرفا حمایت های الکی...تو بخش ویژوال Atlus رو عقب نگه داشته...!
والا همونطور که اون دوستمون هم گفت گرافیک Persona 3 Reload بد نبود
من نمیگم بهترین گرافیک انیمه ای ولی بدم نبود
اینم واقعا هیچی ازش مشخص نیست هنوز چند ثانیه یو رو نشون داد تو اون خیابون سراشیبیه و دم در معبد بود کجا بود تو اینابا میدوید
واقعا مقایسه ش با پوکمون بی انصافیه

بعد من منظورم این بود همین که ریمیک میشه راضیم
حالا مث ریمیک پرسونا۳ موفق شه متای خیلی خوبم بگیره چه بهتر
والا با توجه به تمام جوانب که مهمترینش موفقیت پرسونا۳ ریلود هست که از نسخه ارجینالم بهتر شد نمراتش باید چرتکه بندازید چند دهم درصد ممکنه خراب کنه:دی
 
گرافیک بازی های ژاپنی همیشه عقب بوده . ولی جدیدا نگاه کنی دیگه گرافیک بازی ها بد نیست ما قبل بده :D . هر استدیو و بازی ای نباید بنچ مارک گرافیکی باشه درست ولی دیگه در سطح معمول نسل خودشون اونم استدیو های گردن کلفت و باسابقه ژاپنی باید باشن دیگه.

اینا هنوز تو نسل 7 موندن (بعضی ها نسل 6 :D ). وقتی یه استدیو دره پیت چینی گرافیک بازیاش بهتر از ایناست دیگه هیچ توجیحی نداره
 
این @Sepi_60 چه کینه شتری گرفته ول کن نیست:دی الان اون پستم کجاش خنده داشت؟
بالاخره نسخه نسل شش اش هم بتونن دست ببرن یه جوری ریمیک دربیارن غنیمته وقتی اسکوئر فراموشش کرده
شایدم ترجیح میده رنس۱ ریمیک شه ولی این نه:دی
کینه شتری چیه؟ پست خنده دار دیدم خندیدم:دی تصور اینکه یکی از طریق دراگون کوئست بیاد ماد بسازه و کرونو تریگر رو کامل ریمیک کنه و خیلی هم کار "ساده و کم هزینه ای" باشه خب خنده داره دیگه:دی فقط بنده خدا توریاما تنش تو گور لرزید یکم:دی مرد حسابی خیار که نمیخوای بکاری! گیم ساختن اصلا اینطوری نیست اصولش ولو ریمیک باشه.... حتی اگه در حد ماد هم بخواد باشه عملا نشدنیه برای این بازی با این چیزی که میگی!!
 
کینه شتری چیه؟ پست خنده دار دیدم خندیدم:دی تصور اینکه یکی از طریق دراگون کوئست بیاد ماد بسازه و کرونو تریگر رو کامل ریمیک کنه و خیلی هم کار "ساده و کم هزینه ای" باشه خب خنده داره دیگه:دی فقط بنده خدا توریاما تنش تو گور لرزید یکم:دی مرد حسابی خیار که نمیخوای بکاری! گیم ساختن اصلا اینطوری نیست اصولش ولو ریمیک باشه.... حتی اگه در حد ماد هم بخواد باشه عملا نشدنیه برای این بازی با این چیزی که میگی!!
اگه انجینش بسته نبود حداقل قابلیت مادسازی داشت خیلی کارا میشد کرد
کجاش عجیبه؟
دراگون کوئست هم اسم توریاما بالا سرشه بعد نمیگم یکین ولی کاراکترها و دنیای کرونو تریگر رو میشه تو اون یکی دراورد!
Gta به اون عظمت رو میزنن با انجین Gta دیگه و جدیدتر ریمیک میکنن کجاش نشدنیه:دی
بیست سال پیش پروژه Resurrection خوب داشت پیش میرفت اسکوئر نذاشت... الان بماند
لاقل با گرافیک همونم باشه خیلی بهتر 2D ه.
انقدر گنده کردن نداره یه تیم بلند شن خود فنهای بازی ساپرت میکنن
فقط یه جور باید ضربتی وقتی اکثر کارو پیش بردن انونس کنن و پولو جمع کنن و ریلیز کنن و تمام:دی
 
اگه انجینش بسته نبود حداقل قابلیت مادسازی داشت خیلی کارا میشد کرد
کجاش عجیبه؟
دراگون کوئست هم اسم توریاما بالا سرشه بعد نمیگم یکین ولی کاراکترها و دنیای کرونو تریگر رو میشه تو اون یکی دراورد!
Gta به اون عظمت رو میزنن با انجین Gta دیگه و جدیدتر ریمیک میکنن کجاش نشدنیه:دی
بیست سال پیش پروژه Resurrection خوب داشت پیش میرفت اسکوئر نذاشت... الان بماند
لاقل با گرافیک همونم باشه خیلی بهتر 2D ه.
با اجازت من فقط یبار این مسئله رو توضیح میدم و بعدش شما رو به خدای متعال میسپارم چون سابقه مقاومت در شما زیاده:دی اینکه خالق کرکترهای هر 2 بازی توریاما باشه مطلقا هیچ ربطی به اینکه دراگون کوئست مناسب ریمیک کردن کرونو تریگر هست نداره. اول اینکه این 2 بازی در بسیاری از مسائل با هم تفاوت های بنیادی دارن. ستینگ کرونو تریگر برپایه تایم تروله، المانهای استیم پانک و حتی دیستوپیایی داره، چندین پایان مختلف بر حسب انتخابهای پلیر داره و خیلی مسائل دیگه. برعکس دیزاین ورک دراگون کوئست خیلی کلاسیکه و ریشه در D&D تا حدی داره. مکانیزمهای کامبتش هم متفاوت از کرونو تریگر هستش. لول دیزاینشون هم خیلی با هم فرق داره و کلی تفاوت دیگه.
از اونور باید ببینی اصلا دراگون کوئست مناسب ماد سازی هست؟ چقدر امکانات براش وجود داره؟ چقدر براش ابزار ساخته شده؟ اینکه میبینی توی GTA انقد ماد میزنن بخاطر اینه که یه کامیونیتی کت کلفت پشتش هست که از صبح تا شب دارن براش ابزار تولید میکنن! اتفاقا یه چیزی مثل آنریل 5 برای ریمیک چنین گیمی خیلی مناسب تره چون کلی "ابزار" ساخت گیم درش وجود داره تا یه چیز زبون بسته ای مثل دراگون کوئست:دی
بعدشم... شما چندتا گیم میشناسی که به طور کامل با GTA بازسازی شده باشه؟ اصلا GTA هیچی... کلا چندتا گیم میشناسی که به طور کامل توسط فن ها ریمیک شده باشن؟:دی ریمیک هم که میگم منظورم اینه مثلا یه گیم 2 بعدی 30 سال پیش کاملا مدرن و 3D بشه. شاید به تعداد انگشتهای دست هم چنین چیزی نداشته باشیم:دی چرا؟ چون اصولا چنین چیزی کار یک شخص نیست. مثلا همون سایلنت هیل 2 که خیلی بهش ارادت داشتی:دی چرا برای یه تیمی مثل بلوبر که تیم حرفه ای با کلی نیرو هستش چندین سال طول کشید تا بازی رو کامل ریمیک کنن؟ بخاطر اینکه ریمیک کردن بازی به معنی زدن 2 تا دکمه کپی پیست نیست:دی بسیاری از مکانیک های بازی قدیمی باید از نو دیزاین بشه، لول دیزاین باید از اول انجام بشه در نتیجه حتی روایت داستان هم باید آپدیت بشه تا با جهان جدید بازی همخونی داشته باشه، اونم برای بازیی که از 2D میخواد بشه 3D.... اینکار نیازمند زمان زیاد و کار تمام وقت هستش که برای خیلی ها مقدور نیست. اون چند نفری هم که میشینن تو خونشون ریمیک بازیهای رترو میسازن 99 درصد در حد چندتا تیزر پیش میرن و بعدم خدافظ:دی خلاصه که کار هر کسی نیست چنین چیزی.... اگه اصلا کار کسی باشه:دی
 
آخرین ویرایش:
  • Smile
Reactions: Zack.Fair
با اجازت من فقط یبار این مسئله رو توضیح میدم و بعدش شما رو به خدای متعال میسپارم چون سابقه مقاومت در شما زیاده:دی اینکه خالق کرکترهای هر 2 بازی توریاما باشه مطلقا هیچ ربطی به اینکه دراگون کوئست مناسب ریمیک کردن کرونو تریگر هست نداره. اول اینکه این 2 بازی در بسیاری از مسائل با هم تفاوت های بنیادی دارن. ستینگ کرونو تریگر برپایه تایم تروله، المانهای استیم پانک و حتی دیستوپیایی داره، چندین پایان مختلف بر حسب انتخابهای پلیر داره و خیلی مسائل دیگه. برعکس دیزاین ورک دراگون کوئست خیلی کلاسیکه و ریشه در D&D تا حدی داره. مکانیزمهای کامبتش هم متفاوت از کرونو تریگر هستش. لول دیزاینشون هم خیلی با هم فرق داره و کلی تفاوت دیگه.
از اونور باید ببینی اصلا دراگون کوئست مناسب ماد سازی هست؟ چقدر امکانات براش وجود داره؟ چقدر براش ابزار ساخته شده؟ اینکه میبینی توی GTA انقد ماد میزنن بخاطر اینه که یه کامیونیتی کت کلفت پشتش هست که از صبح تا شب دارن براش ابزار تولید میکنن! اتفاقا یه چیزی مثل آنریل 5 برای ریمیک چنین گیمی خیلی مناسب تره چون کلی "ابزار" ساخت گیم درش وجود داره تا یه چیز زبون بسته ای مثل دراگون کوئست:دی
بعدشم... شما چندتا گیم میشناسی که به طور کامل با GTA بازسازی شده باشه؟ اصلا GTA هیچی... کلا چندتا گیم میشناسی که به طور کامل توسط فن ها ریمیک شده باشن؟:دی ریمیک هم که میگم منظورم اینه مثلا یه گیم 2 بعدی 30 سال پیش کاملا مدرن و 3D بشه. شاید به تعداد انگشتهای دست هم چنین چیزی نداشته باشیم:دی چرا؟ چون اصولا چنین چیزی کار یک شخص نیست. مثلا همون سایلنت هیل 2 که خیلی بهش ارادت داشتی:دی چرا برای یه تیمی مثل بلوبر که تیم حرفه ای با کلی نیرو هستش چندین سال طول کشید تا بازی رو کامل ریمیک کنن؟ بخاطر اینکه ریمیک کردن بازی به معنی زدن 2 تا دکمه کپی پیست نیست:دی بسیاری از مکانیک های بازی قدیمی باید از نو دیزاین بشه، لول دیزاین باید از اول انجام بشه در نتیجه حتی روایت داستان هم باید آپدیت بشه تا با جهان جدید بازی همخونی داشته باشه، اونم برای بازیی که از 2D میخواد بشه 3D.... اینکار نیازمند زمان زیاد و کار تمام وقت هستش که برای خیلی ها مقدور نیست. اون چند نفری هم که میشینن تو خونشون ریمیک بازیهای رترو میسازن 99 درصد در حد چندتا تیزر پیش میرن و بعدم خدافظ:دی خلاصه که کار هر کسی نیست چنین چیزی.... اگه اصلا کار کسی باشه:دی

اولا چیزی که من میگم بیشتر بخاطر اینمورده:
Chrono Resurrection - Wikipedia
از قضا هم دقیقا برای همین بازی بوده
کار به بازیهای دیگه ندارم
یه بار علاقمندان بازی که دستشون تو این کار بود همت کردن شد، بازم بخوان میشه شک نکن که البته این وسط فقط اسکوئر مانع هست
اون شباهتم کار به ستینگ ندارم و نه قراره با گرافیک فرضا ویچر۴ چیزی بسازن برادر بازی بالفطره حالت انیمه ای داره
ظاهر شخصیتها محیطها اینا چیزیه که خب شباهت داره گرافیک جفتشونم استایل انیمه ای داره و یادآور شخصیتهای دراگون بال اغلب هستن فقط تنها مانع اصلی همونیه که بعدا سرچ کردم بهش رسیدم: انجینهاش دست خود SE هست و مهندسی معکوس هم کسی نکرده و مادم که هیچ وقت اجازه نداده برای این سری DQ
از لحاظ لول دیزاین و گیم پلی ولی درست میگی که باز باید به موردی که اول اشاره کردم ارجاع بدم:دی با عشق و علاقه فنها داشت یه شاهکار ساخته میشد که حتی منتقدا هم تحسینش کرده بودن که نشد و اسکوئر پروژه ش رو بست
با این تفاسیر البته نشدنیه چون کامیونیتی که پشت اون موارد GTA هستن اینجا نیست و نه به لحاظ فنی میشه و نه صاحب اثر میذاره (خودشم در عین حال نمیسازه) و فقط چیزی که هست درخواست فن بیسش هست...
حالا به طور ضربتی بخوان یه چیزی چراغ خاموش درست کنن بعد آنونس کنن بحثش جداست که همونم باز Take دان میشه احتمال زیاد.
چیزی که من منظورم هست و اتفاقا شما با ذهنیت قبلی غلط (که البته تو اون تاپیکم حرفم صد در صد درست بود سبکی که آخرین بازی اسمیش متافور بوده نیازی به ناجی نداشته-صرف نظر از کیفیت یه عنوان جدید که اومده و شکی که تو کیفیت بالاش نداریم) سعی بر قبول نکردنش دارید اینه که این بازی و‌ خیل بازیهای گنده اسکوئر سزاوار ریمیکن قطعا. به هر طریقی که شده. عمر ما هم داره تموم میشه متاسفانه و اینا تو یه ریمیک FF VII هنوز گیر کردن
نه خبری از ریمیک و نه ادامه خیلی از عناوین بزرگ اسکوئر هست
این یعنی حسرت مطلق یکی که بچگی و نوجوونیشو با این بازیا گذرونده.
 
آخرین ویرایش:
وقتی یه استدیو دره پیت چینی گرافیک بازیاش بهتر از ایناست دیگه هیچ توجیحی نداره
بابا به خدا یه دموی اولیه بوده اصلا رزولوشن و فریم هم شخمی هست:دی
صبر کنید یه کم:دی

بازی چینی به درد عمه شون میخوره اکثرا بابا:دی پنجاه سال ( :دی) از ادین عمر گرفتیم صرف شناسایی کشور آفتاب تابان کردیم، مایتولوژی چینی رو‌ از کجا بشناسیم آخر عمری:دی
اسمش میاد یاد اون سریال صدا سیمان میفتم قدیما نشون‌ میداد ته تیتراژش میگفت جوانمردان پاک با نیروی جسم و روح خود اهریمن را شکست خواهند داد:دی (فیلم معنویشم میگن اومده بود:دی)
کلا همه شون رو هوا راه میرن میبینی و چیزای دیگه که از ادراک من یکی خارجه:دی
 
  • Smile
Reactions: fire emblem
بچه ها این Final Fantasy Tactics: The Ivalice Chronicles که چند روز پیش معرفی شد ، ریمستر همون Ff Tactics war of the Lions هستش که برا psp اومده بود ؟
همون نسخه ps1 هست که یکسری ویژگی نسخه psp بهش اضافه شده و همینطور ویژگیهای جدید مثل ui جدید صداگذاری کامل شخصیتها و... بهش اضافه شده.
نسخه کلاسیک ps1 هم تو پکیج در دسترسه.

نمیدونم که جابها، شخصیتها و باقی تغییراتی که نسخه psp داشت هم درش گنجوندن یا نه.
 
آخرین ویرایش:
همون نسخه ps1 هست که یکسری ویژگی نسخه psp بهش اضافه شده و همینطور ویژگیهای جدید مثل ui جدید صداگذاری کامل شخصیتها و... بهش اضافه شده.
نسخه کلاسیک ps1 هم تو پکیج در دسترسه.

نمیدونم که جابها، شخصیتها و باقی تغییراتی کهنسخه psp داشت هم درش گنجوندن یا نه.

پس کلا همشون از نظر پلات و خط ماموریت اصلی یکی هستن
یعنی من که نسخه psp رو کامل کردم این چیز جدیدی برام نداره ، چون نسخه psp خیلی خوب و کامل بود من حتی از tactics ogre هم بیشتر بازیش کردم
 
پس کلا همشون از نظر پلات و خط ماموریت اصلی یکی هستن
یعنی من که نسخه psp رو کامل کردم این چیز جدیدی برام نداره ، چون نسخه psp خیلی خوب و کامل بود من حتی از tactics ogre هم بیشتر بازیش کردم
از اون لحاظ آره بازی جدید نیست.
 
بچه ها این Final Fantasy Tactics: The Ivalice Chronicles که چند روز پیش معرفی شد ، ریمستر همون Ff Tactics war of the Lions هستش که برا psp اومده بود ؟
زیاد فکرتو درگیرش نکن یه ریمستر هست... (به درد عمه رییس SE میخوره بعد اینهمه هایپ و شایعه ریمیک)
ما رو باش فکر میکردیم با ریمیک تمام عیار طرفیم
پ.ن: بعد اینجا اتلوس (ص) رو که عین بنز برامون ریمیک میزنه رو دیس میکنن:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or