One Piece Odyssey - Announcement Trailer
"ONE PIECE ODYSSEY transports the Straw Hats to a mysterious new island where they embark on quests and fight powerful enemies and massive bosses in exciting turn-based battles. In the game, players take on the role of nine of their favorite pirates, playing as Monkey D. Luffy, Roronoa Zoro, Nami, Franky, Sanji, Usopp, Nico Robin, TonyTony Chopper, and Brook. A new character revealed during the livestream, the cheerful and towering Adio, joins the Straw Hats in their latest adventure."
turn based RPG - original story by Oda
من تریلر رو بیرون بودم دیدم...رسیدم خونه دوباره باید ببینمش
ولی چندتا نکته
یکی اینکه این مورد که باز آشغال فایتینگ نساختن خیلی خوبه! مخصوصا که پریروز شایعه جدید اومد که سیستمش مثل برنینگ بلاد و جامپ فورسه که سرطان خالصن اونا!!!!
پس یکم با world seeker مقایسه میکنم
... تقریبا یک سالی هست ترید مارک اودیسه لیک شده بود و من هر مراسم و چیزی منتظر معرفیش بودم ولی خبری نمیشد
و انتظار یه کار اکشن ادونچر مثل WS داشتم (و صد البته نه شایعه فایتینگ پری روزی)
از نکات مثبتش اینه آرت استایل کاراکترها و محیط به هم میان! گرچه اگر مثل Unlimited World Red سل شید میبود انتخاب خیلی بهتری میگشت
نمیدونم WS دیدین یا نه، ولی به شکل تابلویی مشخص بود بازی اصلا قرار نبوده انگار وان پیس باشه! بعدا تصمیم گرفتن کاراکترای وان پیس و 4تا المان وان پیسی بچپونند تو مپ! کاملا فضای متفاوتی داشتن کاراکترها با NPCها و مخصوصا محیط!
نکته ی بعدیش سیستم مبارزات خشک بازی بود(مخصوصا اوایل بازی!!!) مخصوصا اگر سری Pirate Warriors رو بازی کرده باشید خیلی روون و خوبه و اون حس کنترل مثلا یکی مثل لوفی رو شدیدا دارید
حالا اینجا با انتخاب سبک JRPG Turn Base دیگه بحث روون بودن مطرح نیست
حداقل رو اعصاب نمیره
و قابل بازی بودن همه کاراکترها... و فکر کنم حتی تو مپ بسی نکته مثبته ، مخصوصا برای اونایی که کلاه حصیری ها رو شخصیت اصلی وان پیس میدونند و نه لوفی تنها رو
از نظر ساخت خود تریلر و بخش داستانیش، WS جذاب تر بود و حس یه فیلم سینمایی میداد
کلا معدود کات سین هایی که بازی داشت واقعا خوب بودن
در مور کاراکتر اورجینال بازی ... این بشر چرا انقدر طراحیش به فیری تیل میخورد؟
ندادن خود اودا ؟
یه نکته الان دیدم...نوشتن چرا لوفی از دار و درخت گرفت و رفت بالا، وقتی کافیه فقط دستش رو دراز کنه؟
خوب واقعا حرف حقیه و انتقاد وارده!
و این قضیه حتی اگر بقیه ی کاراکترها هم تو مپ قابل کنترل باشن، برای تک تکشون میشد انیمیشن مخصوص ساخت...که صد البته ژاپنی جماعت با بودجه بازی ایندی غربی(
) این کارا رو نمیکنه
---
در مورد DQ XI
اگر اونجوری باشه که خیلی خوبه
البته من با DQ مشکل کم نداشتم! ولی اکثرا ایراد به موارد داستانی بود!(ساده بودن داستان،اکت آخر اضافی که کل شخصیت پردازی کاراکترها رو خراب کرد! و از نظر گیم پلی فقط آسون بودن بیش از حد کلیت بازی... جز چلنج و باس اپشنال های کلاسیک اکثرا
)
ولی خود گیم پلیش و محیط اینا بد نبود!(گرچه بعد گنشین هر محیط OWیی تقریبا بیخوده به نظرم(جز زلدا و گویا الدن رینگ که همین سیستمی هستن)، چون بحث اکتشاف جذاب نداره
ولی خوب برای ژاپنی هایی که نمیخوان خرج کنند کاری نمیشه کرد و باید کنار اومد
)
آها!!!! جینبی بدبخت کشک!!!!
+ با توجه به آرک اخیر، بازی شدیدا تو ارائه فن سرویس خفن هایپ کن کم میاره متاسفانه و برای دیدن خیلی موارد باید تا بازیه بعدی صبر کنیم
خلاصه، در کل بدم نیمد! و همچنان همین که فایتینگ آشغال نساختن خیلی خوشحالم
پ.ن: با فایتینگ CC2ی شدیدا موافق و پایه م! اما خو نمیدن بهشون که
آرزو به دل از دنیا میریم
---
تریلر رو الان دیدم دوباره...خوب ... هاااایپ
و پیام اودا رو خوندم گویا کاراکتر طراحی خودشه! ولی واقعا حس وان پیسی نداره! برعکس آیزاکی که برای WS و یا Redی که برای UWR زده بود
طراحی موجوداتش رو ولی قبول دارم وان پیسیه
احتمالا اودا اینا رو میگفته
اون مصاحبه هم باید ببینم بعدا