vaan 2
کاربر سایت
ولی بعید بدونم اون تاریخ درست باشهView attachment 230294
انویدیا بازم نشتی داشته ، و انگار این ریمیک خیلی به واقعیت نزدیکه
الان مسئله اینه که پروژه چقدر بزرگه و کی بالا سرشه
اره امارشو داشتم ، برای این سبک بازی های منقرض شده، نمره بدی نگرفته
انگار داستان هم نداره
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دو سه تا نقد ها رو خوندم، برای اونها هم بیشتر از بازی ، برگشت ایتو بعد ۱۶ سال جذاب بود
This is an Hiroyuki Ito game. I won’t bore you with his pedigree, as it is all out there. Go and read up on him if you don’t know who this cat is. And then play some of his legendary games, and acknowledge what he brought to the genre. After the thick end of fifteen years, he is back. And this the weirdest, but possibly also the best RPG I have played this year.
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
Two of Square Enix’s most renowned creators release one of the best JRPGs of recent years, but you’ve probably never even heard of it.
If we said that Square Enix had just released a new role-playing game by Hiroyuki Ito, director of the classic Final Fantasy 6, 9, and 12 and inventor of the Active Time Battle (ATB), with music by legendary Final Fantasy musician Nobuo Uematsu, you’d imagine it would be treated as a major release with a lavish marketing campaign. In reality it was released last week with so little fanfare that no one (to judge by Metacritic) was even sent so much as a review copy. You’d assume that means it’s not very good, but nothing could be further from the truth.
In Short: The Japanese role-playing game stripped back to its bare essentials and yet rather than an exercise in nostalgic pandering this is one of the most compelling and sharply designed dungeon crawlers of recent years.
Pros: Far more depth than it initially seems, with a versatile battle system and cleverly design abilities and equipment that make careful strategising essential. Fantastic artwork and soundtrack.
Cons: The lack of graphics and story can be dispiriting even for hardened fans and the game does get very hard later on, with a lot of random elements
انویدیا بازم نشتی داشته ، و انگار این ریمیک خیلی به واقعیت نزدیکه
الان مسئله اینه که پروژه چقدر بزرگه و کی بالا سرشه
بیشتر میخوره تاریخ رونمایی یا نمایش های بعدیشون باشه تا عرضهجالبه، تو همین مدت یوکو تارو هم یه چیز کوچولو مثل Isle of Dragon رو داده بیرون دقیقا همین جوری چراغ خاموش.
وضع جالبیه تو اسکوئر، دوست میداریم
اگه اینا درست باشه و تاخیری در کار نباشه، سالگرد 35 سالگی خفن و بی سابقه ای پیش روی سری ـه
با اختلاف Tales of Arise بازی بهتریست.دوستان بین Tales of Arise و scarlet nexus کدومو پیشنهاد میدین برای بازی کردن ( هم از نظر گیم پلی و مخصوصا داستان)
یعنی کسی نبوده این دو تا بازی رو دو نفره بازی کرده باشه؟دوستان ببخشید کسی اینجا تونسته دو بازی legend of mana و 2 tales of destiny رو روی ps1 به صورت دو نفره بازی کنه به من بگه چجوریاست coop دارن؟
نه اصولا کم پیدا میشه کسی JRPG باز باشه، حالا اینکه دونفری بخوان Coop اونهم لوکال بازی کنن، دیگه 100سال یکبار اتفاق میفتهیعنی کسی نبوده این دو تا بازی رو دو نفره بازی کرده باشه؟
بازی از اولشم که دست تاباتا نبود بعد 2013 بازی رو دادن دستش ورسوس 2006 اولین تریلرش اومد که اون موقع دست نومورا بود توی لیکا گفته بودن نومورا میخاسته ورسوس رو سه گانه کنه برای همین زدنش کنار تا تاباتا کلشو تو یه بازی جمع کنه که نتونستFinal Fantasy 14 Endwalker director moved to tears as he announces 2 week delay | VGC
فرق نائوکی یوشیدا (جانشین بر حق ساکاگوچی پدر فاینال فانتزی) با کسایی که توی این سالا مثل بختک به جون سری افتادن از جمله نومورا و تاباتا اینه که یوشیدا برای یه تاخیر دو هفتهای اینطور گریه میکنه و عذرخواهی میکنه ولی نومورا و تاباتا 10 سال هوادرارا رو روی ساخت XV به مسخره گرفتن و تهش یه بازی ضعیف تر از انتظارات تحویل دادن و تازه از فنا طلب کار بودن که قدرشون رو نمی دونن.