میگی میزاریم و تو لیستت نیست اینجا هم خیانت؟از 2013 به اینور میذاریم هر چی باشه
میگی میزاریم و تو لیستت نیست اینجا هم خیانت؟از 2013 به اینور میذاریم هر چی باشه
این شامل همون نکته 1 میشد یعنی بیس بازی نسل قبلی حساب میشه و هر شماره فقط کرکتر بهش اضافه میشه و بیشتر یه آپدیت بودن و اینکه محدودیت تعداد گزینه داریم و مجبور شدم از توی همین لیست هم یکی حذف کنممیگی میزاریم و تو لیستت نیست اینجا هم خیانت؟
MK X رو حذف کن اینو بزاراین شامل همون نکته 1 میشد یعنی بیس بازی نسل قبلی حساب میشه و هر شماره فقط کرکتر بهش اضافه میشه و بیشتر یه آپدیت بودن و اینکه محدودیت تعداد گزینه داریم و مجبور شدم از توی همین لیست هم یکی حذف کنم
Sorry palMK X رو حذف کن اینو بزار
بهانه نیار برای UNS4
اعتراض خود را به کجا ببریم؟Sorry pal
تازه این SSBU هم به صورت قاچاقی توی لیسته و اصولا توی زیر شاخه Brawler قرار میگیره تا فایتینگ سنتی
پیشنهادات و انتقادات خود را میتوانید به این قسمت ارسال کنید:اعتراض خود را به کجا ببریم؟
از همون مبارزه آخر بازی شرم کن از ماداراvsگای سنسه شرم کن
از اون جرقه های عشقولیی که از برخورد سلاح ها ایجاد میشد شرم کن اصلا
برای خودم ارسال کنم؟پیشنهادات و انتقادات خود را میتوانید به این قسمت ارسال کنید:
تماس با ما
تازه الان یاد اون خیانت هات توی تاپیک X Vs. Y افتادم و خلاصه اینکه اصلا فکرشم نکن
حق Naruto Ultimate Ninja Storm 4 رو خوردی! چیزایی که گفتی دلیل نمیشه تو لیست نباشه چون بازی نسل بعدیه هم ویژوالی هم گیم پلی نسبت به NS1 و 2 خیلی بهبود داشته. به نظر منم MK X رو میشد حذف کنی و اینو جاش بزاری. هر چند من بازم به تکن 7 رای میدادم!این شامل همون نکته 1 میشد یعنی بیس بازی نسل قبلی حساب میشه و هر شماره فقط کرکتر بهش اضافه میشه و بیشتر یه آپدیت بودن و اینکه محدودیت تعداد گزینه داریم و مجبور شدم از توی همین لیست هم یکی حذف کنم
میبینم که آکیبا تونسته با جادوی سیاه همیشگیش، ذهنت رو مسموم کنه دوبارهحق Naruto Ultimate Ninja Storm 4 رو خوردی! چیزایی که گفتی دلیل نمیشه تو لیست نباشه چون بازی نسل بعدیه هم ویژوالی هم گیم پلی نسبت به NS1 و 2 خیلی بهبود داشته. به نظر منم MK X رو میشد حذف کنی و اینو جاش بزاری. هر چند من بازم به تکن 7 رای میدادم!
چرا گند زدن؟ راسترش فوقالعاده کامل بود و به شخصه برای من یکی از بهترین بازیهای تکن بود.هارادا رو انگار به خاطر گندی که سر TTT2 زدن
دقیقا نکته اینه که فقط یه راستر بزرگ و شخصی سازی خوبی داشت اما لازم به ذکره:چرا گند زدن؟ روسترش فوقالعاده کامل بود و به شخصه برای من یکی از بهترین بازیهای تکن بود.
کلا به نظر من هارادا هیچوقت بد نبوده که بخاد خودشو جمع و جور کنه.
و اینکه رای خودم هم T7 هست هم خود بازی و هم ساپورتش عالی بوده در طول این سال ها. شاید اگر به 4 سال پیش برمیگشتیم به SFV رای میدادم ولی نشون داد نه تنها لیاقت نداره، که باید به عنوان بدترین فایتینگ تاریخ هم ازش یاد بشه.
وضعش که 100% از 4 سال پیش بهتر شده اما موضوع فقط در مورد عرضه کردن کرکترها نیست. از 2 سال پیش که Ono از ریاست بخش فایتینگ برکنار شد، تقریبا میشه گفت وضعیت SFV هم شروع کرد به بهتر شدن. اما مشکل اساسی SFV، بخش دیزاین گیم پلیش هست و این موضوع قابل درست شدن نیست. بازی جوری طراحی شده که هر مسابقه ای که ببینی، هر کرکتر، هر بازیکن و خلاصه هر چیزی که ازش میبینی، به یه شکل هست و به یه شکل پیش میرن و به یه شکل تموم میشن. تمام کمبوهایی که زده میشن به یه شکل هستن و مهم نیست "کی" بازی میکنه. چون کل بازی شده Shimmy و Throw Loop و Combo Reset و یه سری کرکتر خاص که همیشه تاپ 5 هستن و هر فصل فقط رتبه بندیشون عوض میشه. هیچوقت مثل SFIV نمیبینی که هر بازیکن، نمایان گر یکی از شخصیت ها باشه و بازیکن تا بازیکن، شیوه بازی کردن فرق کنه. هیچوقت نمیتونی اونجور که "میخوای" بازی کنی چون V-System یه گُه به تمام معناست و شدیدا مشکل طراحی داره و به خاطر همین یه سری از کرکترها هیچوقت حرفی برای گفتن ندارن حتی اگر صد میلیون بار باف بشن و واقعا نمیتونی باهاشون بازی رو پیش ببری. به خاطر همین مجبوری بری سراغ کرکترهایی که تاپ هستن و اونجا میبینی که قبل از تو همه این کارو کردن. در نتیجه حالت به هم میخوره از بازی کردن و اینجاست که میفهمی SFV اصلا "فان" نیست و این یعنی فاتحه اون بازی رو باید خوند.اینو یکم بیشتر توضیح میدی؟ من طرفای سیزن ۳ SFV رو گذاشتم کنار ولی الان حداقل از ۴ سال پیش وضعیتش خیلی بهتره. راستر کلی بزرگتر شده و محتواش خیلی گسترده تر شده و چند وقت پیش هم یه patch برای نت کد بازی دادن (البته نمیدونم چقدر تاثیر مثبت داشته). با اینکه بازیش نمیکنم هر از چندگاهی مسابقاتش رو میبینم و به نظرم دیدنش هنوز جذابه و بدم نمیاد بعد از شروع تغییرات سیزن ۵ دوباره سراغش برگردم.
در کل اینکه الان شاید از بهترین های نسل نباشه ولی بدترین هم نیست
وضعش که 100% از 4 سال پیش بهتر شده اما موضوع فقط در مورد عرضه کردن کرکترها نیست. از 2 سال پیش که Ono از ریاست بخش فایتینگ برکنار شد، تقریبا میشه گفت وضعیت SFV هم شروع کرد به بهتر شدن. اما مشکل اساسی SFV، بخش دیزاین گیم پلیش هست و این موضوع قابل درست شدن نیست. بازی جوری طراحی شده که هر مسابقه ای که ببینی، هر کرکتر، هر بازیکن و خلاصه هر چیزی که ازش میبینی، به یه شکل هست و به یه شکل پیش میرن و به یه شکل تموم میشن. تمام کمبوهایی که زده میشن به یه شکل هستن و مهم نیست "کی" بازی میکنه. چون کل بازی شده Shimmy و Throw Loop و Combo Reset و یه سری کرکتر خاص که همیشه تاپ 5 هستن و هر فصل فقط رتبه بندیشون عوض میشه. هیچوقت مثل SFIV نمیبینی که هر بازیکن، نمایان گر یکی از شخصیت ها باشه و بازیکن تا بازیکن، شیوه بازی کردن فرق کنه. هیچوقت نمیتونی اونجور که "میخوای" بازی کنی چون V-System یه گُه به تمام معناست و شدیدا مشکل طراحی داره و به خاطر همین یه سری از کرکترها هیچوقت حرفی برای گفتن ندارن حتی اگر صد میلیون بار باف بشن و واقعا نمیتونی باهاشون بازی رو پیش ببری. به خاطر همین مجبوری بری سراغ کرکترهایی که تاپ هستن و اونجا میبینی که قبل از تو همه این کارو کردن. در نتیجه حالت به هم میخوره از بازی کردن و اینجاست که میفهمی SFV اصلا "فان" نیست و این یعنی فاتحه اون بازی رو باید خوند.
مورد بعدی بحث نت کد بازی هست که علیرغم اینکه رول بک هست، از Delay Based هم بیشتر رو اعصابه و سازنده هم Won't give two shits برای درست کردن این قضیه. بازی تقریبا 5 ساله شده اما فقط 2 بار دیدیم که به خودشون زحمت فیکس کردن بدن اما نتیجه ای نداشته. این در حالیه که توی این مدت هر چی فایتینگ Indie اومده بیرون - که بعضیاشون رو فقط یه تیم چند نفره ساختن - نت کد رول بک داشتن و تر و تمیز عمل میکرده. چطوره که سازنده ای مثل کپکام نمیتونه نت کد رو فیکس کنه (اونم وقتی که توی MvC:I، نت کد فیکس هست و مشکلی نداره!) ولی میتونه 1 سال بودجه اضافه بده برای ساخت و طراحی کرکترها و استیج ها و لباس های جدید؟ چجوریه که یه نفر توی 2 روز با دو خط برنامه نویسی تونست نت کد رو روی PC فیکس کنه اما کپکام با اون همه مهندس و برنامه نویس و کوفت و زهر مار نمیتونه؟ ولی بلده پچ بده و این فیکس رو از کار بندازه؟!
و مورد آخر اینه که با این سیستم گیم پلی محدود مزخرف، نباید 4تا حرکت بیشتر، یه سیستم جدید یا یه چیز دیگه بزارن تا یه خرده بازی بهتر و متنوع تر بشه؟ T7 هر فصل یه مکانیزم جدید یا حرکات جدید به هر کرکتر اضافه میکنه و بازی همیشه جدید و تازه نفسه.
کلا این SFV یه گُهیه که کثافت از سر و روی ساختش میباره و اینو میتونه از حاشیه های همیشگیش ببینی که هر دفعه از یه جاش بوی گند میزنه بیرون. همش هم تحت مدیریت این Onoی کثافت اتفاق افتاده که گُه زد به بهترین سری فایتینگ جهان و الان شده مایه خنده همه.
تو فکر کن از مجموع 20 و خُرده ای نفر جمع ما که بازی رو بازی میکردیم، همه بازی رو ول کردن و یه سریا دیگه هم (مثل خودم و @LeonSM ) رفتیم سراغ T7 و الان جوری شدیم که حتی آوردن اسم SF باعث میشه بالا بیاریم.