شدید کرمم گرفته بود قبل از شروع با کرکترای اصلی MK11، یه چی با سایرکس و سکتور بزنم
این کومبو ویدیو رو ساختم ازین دوتا! با استفاده از Mod قابل بازی شون کردم تو PC و یه دستی کشیدم بهشون ببینم چیکار میشه باهاشون کرد. خیلی چیزا کم دارن و مشخصه اصلا طراحی نشدن که باهاشون بشه بازی کرد ولی خو بازم میشد باهاشون کومبو زد
بازی kings of fighter xiii خیلی بازی جالبیه با گرافیک نوستالژی و گیم پلی جذاب خودش اول میگفتم چه بازی چرتی با گرافیک سگا تو نسل هفتم واسه pc هم چند سال بعد ولی وقتی بازی کردم اصلا فکر نمیکردم انقد خوب باشه تا بازی نکنی نمیفهمی چه بازی خوبی میخواستم بپرسم نسخهxiv هم بازی خوبی چون گرافیک سه بعدی شده و کاملا فرق کرده
کلا همه کرکترای سیزن پس گرند بلو فانتزی تا الان عالی بودن، خفن ترین کرکتر برای من Soriz اهه با اینکه لانگ رنج حمله نداره، برسه به طرف ترکیده از بس دمیجی که میزنه زیاده.
یه مدت هست یه سری اطلاعات از وضعیت انتشار SFV منتشر شده که جالبه.
گفته شده که کپکام در واقع سال 2011 شروع به ساخت بازی کرده و با هدف یه گرافیک رئال (که عکس هاش چند سال پیش منتشر شد) ساخت بازی رو پیش بردن. بعد از 2 سال به این نتیجه رسیدن این آرت استایل با ژن SF همخونی نداره و کلا همه چیز رو دور میریزن و از صفر شروع میکنن به ساخت بازی. این وسط کلی وقت و بدتر از اون، کلی هزینه صرف شده بود و وقتی دوباره استارت میزنن، دیگه عملا بودجه ای نداشتن. از اونطرف Dimps (استودیویی که همیشه توی ساخت فایتینگ های کپکام دخیله و بخش اعظمی از کار رو انجام میده) مشغول USFIV و SFxT بوده و کپکام میاد SFV رو هم میده بهشون بسازن. اینا هم واقعا توی شرایط بدی قرار گرفتن و نه بودجه ای داشتن و نه هزینه ای و کپکام هم میخواسته بازی رو سریعتر برای نسل هشت عرضه کنه. از طرف دیگه کپکام برای یه خرده حمایت میره طرف سونی که نتیجه اش انحصاری شدن بازی میشه.
نکته: جالب اینجاست توی دلایلشون گفته بودن همکاری با سونی باعث میشه ما یه کامیونیتی واحد داشته باشیم و بتونیم کراس پلی رو ایجاد کنیم. در حالی که هممون میدونیم سونی تا یکی دو سال بعدش به بهونه های چرتی مثل "آسیب دیدن فن های کم سن و سال به خاطر کراس پلی!"، اجازه کراس پلی به سازنده ها نمیداده و آخر سر با اعتراض طرفداران مجبور شد این اجازه رو به همه بده.
موضوع بعد خود شخص Ono بوده که مدیریت دیویژن 2 (بخشی که فایتینگ میسازن توی کپکام) رو توی این چند سال بر عهده داشت و طبق گفته ها کسایی که باهاش کار کردن به شدت ازش ناراضی بودن. حتی وقتی ایده هایی بهش ارائه میشده که یه خرده بودجه میخواستن، قبول نمیکرده و تمام تلاشش این بوده که همه چیز با کمترین بودجه ساخته بشه. کپکام هم میبینه این بشر یه تنه ریده به SFV و MvCI و حالا هم داشته گند میزده به SFVI، میاد Demoteـش میکنه و ریاست بخش رو ازش میگیرن و میفرستنش کارهای eSports رو انجام بده.
خلاصه کلام اینه که 2-3 تا بازی با پتانسیل وحشتناک زیر دست Ono و مدیریت گندش قربانی میشن و در حالی که باقی بخش های کپکام داشتن با RE و DMC و MHW میترکوندن، این بخش یا داشته پسرفت میکرده و یا درجا میزده. طبق گفته ها الان کارگردان جدیدی برای SFV و همینطور SFVI انتخاب شده. میشه امیدوار بود SFVI وضعیت خیلی خوبی داشته باشه موقع عرضه.