طرفداران سری Tekken

کدام شخصیت تکن؟!


  • مجموع رای دهنده‌ها
    578

Dark_Night

کاربر سایت
Jul 21, 2007
23
نام
آرش
منظورم با شما نیست، توهین نباشه ولی برای کسانی که ذهن منحرف داشته باشن بله

کاملا حرف شما درسته... این تنها نظر منه که میگم بیشتر محبوبیتش رو از این راه بدست اورده...من که یه بار حتی رنگ این بازی رو روی صفحه تلوزیون ندیدم :confused:...

ولی تکن

کلا از نظر من Tekken محبوبیتش رو :

1. گیم پلی
2. خط داستانی فوق العاده عالی
3. و بعدش گرافیک
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,089
فقط یه سوال دیگه: اون دختره که موهای قهوه ای بلند داره ( kokoro یا یه چیزی توی این مایه ها) نقش اوله؟ ببخشید انقدر سوال می پرسم.....
اشکال نداره باز هم بپرس :cheesygri . نه اسمش Kasumi ست ( عزیز دل بابا :biggrin1: ). بینهایت سریع. یک نینجای به معنی واقعی کلمه.:love:
 

hosein78

کاربر سایت
May 26, 2006
180
منطق میگه یا شما VF بازی نکردی یا از DOA بد میاد. از وقتی که VF5 تو ژاپن ریلیز شد، بنده این بازی رو دارم و بیشتر از اون چیزی که فکرش رو بکنی از جم وخم و چیک و پوک بازی خبر دارم. عمق فاجعه در کنترل مزخرف بازی که هیچ رقمه و با هیچ عقلی جور در نمیاد. نکته مقابل گیم پلی ، گرافیک وحشتناک بازیه که بنظر من اگر 100 برابر هم از این بیشتر بود، باز نمیتونست جای یه گیم پلی درست حسابی رو بگیره. خلاصه VF5 چیزی نیست که بخواد حرفی برای گفتن داشته باشه.
نکته: مگر نسخه Xbox360 که از پایه بهینه سازی شده و از Live پشتیبانی میکنه.

چند تا سئوال برام پش امده جناب Ironfist
شما چقدر VF5 رو بازی کردید؟
DOA چقدر بازی کردید؟
بنده بیشتر از 2000 ساعت سری Dead or Alive رو بازی کردم یعنی 3 و Ultimate و 4. اینقدر بازی Fighting در زندگیم انجام دادم که اجازه اظهار نظر رو در این زمینه به خودم بدم. از بوکس Atari 2600 تا حالا هر سبک بازی مبارزه ای که برای کنسولها ساخته شده رو بازی کردم. بدون هیچ تعصبی باید بگم بهترین سری
یک. Tekken
دو. Dead or Alive
سه. Mortal Kambat
هست و بس.
.
فریدون جون من فک کنم شما به "از" از متن ایشون رو نخوندید! یعنی منظور این بود که doa از vf خیلی بهتره!...
 

Ironfist

کاربر سایت
Sep 1, 2007
203
نام
سندراسکی
Osos جان مثل اينكه خيلي ادعات ميشه من DOA4 را خيلي بازي كردم ساعتش را اما نميدونم ميخواي بيا با هم بازي كنيم اون وقت ميفهمي كه زياد هم به بيشتر بازي كردن ربط نداره, من هم تمامه سري DOA را تاحالا بازي كردم از اون اولين نسخه ي به درد نخورش روي PS1 تا اين اخريش كه خدايي باحال هم هست.
...نكته ي ديگه هم كه حسين زحمت كشيد گفت...
از اينكه گفتم گرافيك VF هميشه از همه بهتر بوده هم تعجب كردي كه من هم واقعا از اينكه تو تعجب كردي, تعجب كردم شما اگه خيلي Fight باز بودي تا الان فهميده بودي كه VF هميشه
گرافيكش خفن بوده, خيلي دسته كم گرفتي مارو:biggrin1:
من هم خيلي VF بازي كردم هم خيلي DOA هم خيلي Tekken هم خيلي Soul Calibur هم خيلي Street Fighter هم خيلي MK و هم من هم مثل شما عاشق اين سبك هستم از همه بيشتر هم Tekken بازي كردم انقدر كه تصورش را نميتوني بكني.
نميدونم ديگه بايد چي بگم اين هم بدون DOA براي دخترهاش معروفه و اين نظره شخصي من نيست, تو چه Fighty بازي هستي كه اين چيزهارو نميدوني؟!?
خلاصه موفق باشي Fighter
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,089
Osos جان مثل اينكه خيلي ادعات ميشه من DOA4 را خيلي بازي كردم ساعتش را اما نميدونم ميخواي بيا با هم بازي كنيم اون وقت ميفهمي كه زياد هم به بيشتر بازي كردن ربط نداره,
1) اخه من کی ادعا کردم:cheesygri.
2) من زمین خورده همتون احتیاجی به کل کل کردن نیست.;).

پ.ن. :biggrin1:.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,089
دوستان میگم بی خیال... فریدون عزیز راست میگه...نیازی به کل کل نیست.... هر بازی ای یه نکات خوبی داره یه نکات بد
درود بر تو

پ.ن. یاشاسین Fighting Game .:biggrin1:
 

Ironfist

کاربر سایت
Sep 1, 2007
203
نام
سندراسکی
miguel-tekken6-hermes-winged-sandals.JPG



نام: Miguel Caballero Rojo

زاد
گاه:اسپانيا

استيل مبارزه:
Garyuno Kenka Kakutou-waza

سن:26

Profile Tekken 6:
متنفر از اينكه فكره اين را بكنه كه زندگي خودش در دست ديگران هست و به ديگران وابسته هست, Miguel در جستجوي اين بود كه زندگي خودش را در دست خود بگيره.حتي بعد از پرورش يافتن و بزرگ شدن مستقيم توسط والدين, شخصيت خشمگين و تشنه به خون Miguel او را وادار به جنگ با مردم اطراف خود ميكرد و موجب اين شد كه او را يك شورشي و ياغي بين تمام كساني كه ميشناخت نشان دهد.بعد از بحث ها و مخالفت هايي بيشماري كه با والدين خود داشت در سن 15 سالگي تصميم گرفت خانه خود را ترك كند. او ميكده اي را كه اغلب به انجا ميرفت محل مناسبي و به اصتلاح پناهگاهي براي خود نهاد. Miguel به هيچ كس اعتماد نداشت به غير از خواهر خوش قلبي كه داشت, كسي كه او بيشتر از هر چيزي به ان اهميت ميداد. خواهره Miguel او را به طوره مخفيانه و بدونه اطلاع والدين ملاقات ميكرد.
مدتي بعد, او به Miguel گفت كه قصد ازدواج كردن دارم.Miguel به شدت عصباني شد و به طور جدي فكره كشتن نامزد خواهرش را كرد.در روزه ازدواج Miguel جشن را از بيرونه كليسا تماشا ميكرد چون نميخواست والدينش او را ببينند.زيره اسمان صاف و ابي, نزديك به خوندن ختبه ي عقد خطي كه هواپيما در هوا به وجود اورده بود از بالاي مراسم عروسي عبور كرد. دقايقي بعد خشونت و بيرحمي و اتش جهنم مجلس را فرا گرفت.Miguel از جاي خود پريد اگرچه او درده زيادي ميكشيد و تقريبا به زور سره با بود و در حال غش كردن بود به ناچار تلاش كرد و به دنباله خواهر خود در باقي مانده هاي كليسا گشت.وقتي او را پيدا كرد ديد كه او مرده است و لباس عروسي او غرق به خونش شده, صداي فرياده Miguel در كليساي نابود شده پيچيد.
مدتي بعد وقتي Miguel متوجه شد كه اين حمله ي هوايي به دستور و از طرف Misima Zaibatsu بوده, با نفرته فراوان و خشمگين, او با خود عهد بست تا از سردسته ي Zaibatsu يعني Jin Kazama انتقام بگيرد.
كلش همين بود...منم بدم نمياد از Miguel كاراكتره خوبيه و جالب اينجاست اصلا سبك مبارزش رزمي نيست, خيلي هم بد ميزنه من 2 3 تا Video ازش ديدم.
 

Asuka-200X

کاربر سایت
Jul 4, 2007
1,083
راستش در اصل من یکی از طرافداران پر و پا قرص فانگ وی هستم و از حرکاتی که به زیر و بالای حریف می زنه و حریف به سختی می تونه دفاع کنه ، خوشم می یاد ! :-"
آره ضربات فنگ یه نمه زیادی قویه..... :laughing:


تقدیم به طرفدارای میگوئل:D

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر