طراحی جدید برای کنترل Wii U

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
اوایل امسال نینتندو برای کنترل کنسول جدید خود یعنی Wii U طراحی جدیدی ثبت کرد و هم اکنون تصویری از این کنترل جدید منتشر شده است. این تصویر در تویتر یک تستر از TT Games قرار گرفت که بلافاصله حذف شد.

بزرگترین تغییر نبست به کنترل قبلی ( که عکسش را در زیر مشاهده میکنید ) sticks های کنترل هست که به صورت برجسته تر و میله ای شکل شده که در کنترل قبلی به صورت دایره مانند (circle-pads) بود. همچنین یک دکمه جدید اضافه، جای چند دکمه عوض و لوگو نام کنسول نیز اضافه شده است.

این به معنی طراحی نهایی کنترل Wii U نیست و ما در نمایشگاه E3 اطلاعات بیشتری از این کنسول بدست خواهیم اورد.

newwiiucontroller_610.jpg


wiiu-11-8_610.jpg


 

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
1,395
اگه نقشی تو اون دو تا ريل شوتر نداشت پس كپكام چرا اين بازیا رو اكشن سوم شخص نساخت؟ بخاطر ويموت مجبور بود ريل شوتر بسازتشون، به رزيدنت اويل های گيم كيوب هم كاری ندارم همين طور Revelations كه برای 3DS اومد. بعد اينم همينطوره و و روی Wii U رزيدنت اويل يا بازی های مشابه بيان همين كيفيت پايين رو خواهند داشت (بخاطر كنترل و گرافيك كنسول)
اينكه چرا كيفيت بازی هایی مثل RE ها، The Cunduit، Cod و حتی مترويد روی ویی پايين بوده سواليه كه جوابش رو هر كسی می دونه و نيازی به بحث نيست منم ترجيح می دم بيشتر از اين بحث نكنم.

کپکام رزیدنت اویل 4 رو برای وی دوباره منتشر کرد(نسخه ps2 با پشتیبانی از ویموت) اتفاقا هم از نظر امتیاز و هم از نظر فروش از سری کرانیکل موفق تر بود.در مورد ضعف قدرت وی هیچ کس منکر این مسئله نیست اما این موضوع دلیل خودش رو داشت برخلاف مایکرو و سونی نینتندو فقط در ضمینه گیم فعالیت داره بنابراین نمیتونست روی وی ضرر بده از طرف دیگه مثل زمان nes لازم بود بازار گسترش پیدا کنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر