طراحی جدید برای کنترل Wii U

susha

کاربر سایت
اوایل امسال نینتندو برای کنترل کنسول جدید خود یعنی Wii U طراحی جدیدی ثبت کرد و هم اکنون تصویری از این کنترل جدید منتشر شده است. این تصویر در تویتر یک تستر از TT Games قرار گرفت که بلافاصله حذف شد.

بزرگترین تغییر نبست به کنترل قبلی ( که عکسش را در زیر مشاهده میکنید ) sticks های کنترل هست که به صورت برجسته تر و میله ای شکل شده که در کنترل قبلی به صورت دایره مانند (circle-pads) بود. همچنین یک دکمه جدید اضافه، جای چند دکمه عوض و لوگو نام کنسول نیز اضافه شده است.

این به معنی طراحی نهایی کنترل Wii U نیست و ما در نمایشگاه E3 اطلاعات بیشتری از این کنسول بدست خواهیم اورد.

newwiiucontroller_610.jpg


wiiu-11-8_610.jpg


 
اوایل امسال نینتندو برای کنترل کنسول جدید خود یعنی Wii U طراحی جدیدی ثبت کرد و هم اکنون تصویری از این کنترل جدید منتشر شده است. این تصویر در تویتر یک تستر از TT Games قرار گرفت که بلافاصله حذف شد.

بزرگترین تغییر نبست به کنترل قبلی ( که عکسش را در زیر مشاهده میکنید ) sticks های کنترل هست که به صورت برجسته تر و میله ای شکل شده که در کنترل قبلی به صورت دایره مانند (circle-pads) بود. همچنین یک دکمه جدید اضافه، جای چند دکمه عوض و لوگو نام کنسول نیز اضافه شده است.

این به معنی طراحی نهایی کنترل Wii U نیست و ما در نمایشگاه E3 اطلاعات بیشتری از این کنسول بدست خواهیم اورد.

newwiiucontroller_610.jpg


wiiu-11-8_610.jpg




سلام
در واقع دو دکمه مربع شکل اضافه شده که معلوم نیست چه کاربردی دارن، اکانت تو *تر ی هم که عکس در اون گذاشته شده بود و خود عکس هر دو پاک شدند.
 
فوق العاده هستش!
ای کاش جا کینکت و موو سونی و 360 رو همچین چیزی کار میکردند!
فرض کنید در حین انجام فیفا یا pes وسط دستتون رادار و نتایج همزمان در دسترس بود...
خیلی ایده قشنگیه
 
آخرین ویرایش:
من همیشه با نظریه های نینتندو حال میکنم فقط هیچ وقت بازی نساخته که من خوشم بیاد زیاد یعنی کنترلر Wii ش خیلی باحال بود همین هم خیلی باحال هستش فقط به نظرم زیادی بزرگ هستش همین البته کناره هاش وگرنه اندازه صفحه واقعا عالی هستش .

فقط خدا کنه تو E3 طراحی بهتری از این کنترلر داشته باشیم اما در کل خیلی میشه نظریه های باحالی برای ساخت بازی باهاش داد از بازی های نقش آفرینی بگیر تا بازی های مثل Splinter cell تا بازی های دیگه ... .

در کل انقدر به نینتندو گیر ندین هرچی تو طراحی بد باشه تو نظریه اولیه واقعا عالی هستش .
 
کاری به نو آوری و نوع استفاده از دسته ندارم ، اگه نینتندو نتونه دسته ارگونومیک طراحی کنه خیلی بد میشه ... وزن دسته هم باید بالا باشه !
 
نداشتن بازی انحصاری هاردكور با درجه سنی بالاتر از T (الان می گن فلان و فلان بازی نينتندو با بدلنگوييج و استفاده از مواد و *** عند هاردكورهlol)
سخت افزار قديمی و بدرد نخور نسل قبل
مگه نسل جدید اومده که سخت افزار Wii u شده واسه نسل قبل؟ :d
همه پسند تر بودن بازی به نظر من مهم تر از هاردکور بودنشه !
الان نینجا گایدن رو با ماریو بذار جلو مامان بزرگ من !!
دو سه سال طول میکشه بفهمه کنسول چیه و دسته چیه و ..
ولی وقتی بفهمه مطمئن باش ماریو رو بازی میکنه، نه گایدن رو !!
همین واسه فروش بالا و محبوبیت نینتندو بسه .. و بخوبی هم این موضوع رو درک کرده !
هاردکور سیخی چند ;)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or