طراحان Killzone+Metroid در حال کا بر روی Halo 4

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Panther_X

کاربر سایت
May 31, 2011
1,204
با کنار رفتن Bungie امتیاز ساخت Halo 4 به Industries 343 داده شده و فشار زیادی رو این استدیو برای برآوردن انتظارات است این استدیو باید میلیون ها نفر را در سراسر جهان راضی کند.
و در این راه مایکروسافت هزینه های بسیار زیادی کرده است و کسانی که در صنعت گیم خوش درخشیدن را به این استدیو آورده است.


Chris Haluke قبلا به عنوان طراح بازی Killzone 3 در گوریلا کار میکرده است.او تجربه کار بر روی عناوین Assassins Creed و Splinter Cell در Ubosoft دارد.و در حال حاضر در استدیو Industries 343 مشغول کار بر روی عنوان Halo 4 است.

94193358895823110398_thumb.jpg



Kynan Pearson سابقه 7 سال کار در استدیو Retro studios را دارد و در ساخت تمام نسخه های سری Metroid نقش داشته است.او همچنین در کارنامه خود بازی Donkey Kong Country Returns را دارد.




نفر بعد Jason Behr است که با شرکت های بسیار بزرگی کار کرده است.او در کارنامه خود کار بر روی سری Metroid و طراحی یکی از بهترین عناصر تیراندازی تا در سطح claustrophobic و ارائه رئال را دارد.





علاوه بر این او عکس های خیره کننده ای میسازد و در آلبوم خود تصاویری خیره کننده برای ویندوز ویستا دارد.

Halo 4 در استدیو Industries 343 بنظر میرسد در دست بهترین های صنعت گیم در دست ساخت.حال آیا میتواند به موفقیت های Bungie برسد و انتظارات مردم را برآورده کند.به هر حال همه چیز در دستIndustries 343 است.

 
Last edited by a moderator:

Farshad360

کاربر سایت
Aug 10, 2010
1,550
نام
فرشاد
باید منتظر بود و دید...
اما من شخصا Halo بدون Bungie رو نمیتونم راحت درکش کنم.
>:d< Bungie
 

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
روی بازی مثل HALO کار کردن ریسک بزرگیه حالا هرچقدرم اون استدیو افراد نخبه و حرفه ای جذب کنه چون بانجی استاندارد هایی برای سری HALO تعیین کرده که واقعا با همه بازایی اول شخصی که تا به حال ساخته شده فرق داره HALO نه DN.HL.DOOM.CRYSIS.KZ.COD و نه هیچ بازی دیگه ای HALO خود HALO و به هیچ بازی شبیه نیست البته امیدوارم طرفداران میلیونی HALO رو ناامید نکنن چون اونا به میانگین کمتر از 93 برای یه عنوان شماره دار راضی نمیشن
 

Captain America

I am become Death, The Destroyer of Worlds
کاربر سایت
Aug 13, 2010
7,101
نام
Jesus
اینکه کار 343 خیلی خیلی سخته شکی توش نیست ولی با معرفی Halo:CEA نشون داد که میتونه دست به کارای بزرگی بزنه خداییش واقعا با این Halo:CEA ترکونده هرچی بیشتر نشون میده بیشتر میفهمم چقدر کارشون درسته
البته برای پس دادن آزمون باید سال دیگه منتظر باشیم که Halo 4 چجوری میسازند البته من به اوکانر اعتماد کامل دارم و به نظرم شاهکار میده بیرون البته بازی تو یک مدت طولانی ساختن و الان میدونن کیفیت بازی در چه حدی هست ماکرو هم ریسک نمیکنه سر Halo تا این بازی خراب کنه تو چیزی که مطمئن نباشه کاری نمیکنه
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
شخصا اگه تریپ Metroid بسازن و از عناصر اون بازی توی این استفاده کنن و یه تغییرات اساسی توی بازی بدن من هم به طرفداران Halo می پیوندم ولی اگه بخوان مثل Sledgehammer و رفقا که اومدن DLC درست کردن اینا هم بخوان همون رویه رو در پیش بگیرن برن بجهنم
 

BIGnote

کاربر سایت
Apr 14, 2010
1,040
نام
مجید
Bungie خودش خواست كه از Microsoft جداشه. علتش هم موفقيت عظيمي بود كه با Halo بدست اورد و خواست مستقل باشه و بازي بعديش رو براي بلتفرم هاي بيشتر منتشر كنه ولي به شرط اينكه بازي بعديش بتونه موفقيت halo رو بدست بياره كه من شخصا فكر نميكنم بتونه.
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
شخصا اگه تریپ Metroid بسازن و از عناصر اون بازی توی این استفاده کنن و یه تغییرات اساسی توی بازی بدن من هم به طرفداران Halo می پیوندم ولی اگه بخوان مثل Sledgehammer و رفقا که اومدن DLC درست کردن اینا هم بخوان همون رویه رو در پیش بگیرن برن بجهنم

هیلو خودش صاحب سبکه نیاز نداره خودش رو به یه بازی دیگه شبیه کنه ! اگر 2 نفر از سازندگان Metroid رو آوردن تو استدیو 343 در کنارش خیلی از کارمندهای بانجی رو هم آوردن ! این سری یه سری با طرفدارهای میلیونی هست و سازنده هاش هیچ وقت برای جذب مخاطبینی که گیم پلی و المانهای Metroid رو دوست دارن نمیره اون چند میلیون رو از دست بده و باعث سر افکندگی خودش و این سری بشه ! ;)
 
  • Like
Reactions: SiLeNt DeλtH

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,417
نام
ماکان
مايكروسافت انصافي چه تيم خوفي جمع كرده!

من آرزو ميكنم جرات ريسك رو به خودشون بدن و بازي رو يه تكون اساسي بهش بدن.


هیلو خودش صاحب سبکه نیاز نداره خودش رو به یه بازی دیگه شبیه کنه !

براي اولين بار باهات موافقم!:d

هيلو احتياجي نداره مثل كسي باشه. فقط كافيه يكم نو و متفاوت بشه چون Reach هرچند بهترين هيلو زندگي من بود اما به نظرم بوي تكرار ازش شنيده ميشد.
 
  • Like
Reactions: TOP Game

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,819
نام
فرخ
شخصا اگه تریپ Metroid بسازن و از عناصر اون بازی توی این استفاده کنن و یه تغییرات اساسی توی بازی بدن من هم به طرفداران Halo می پیوندم ولی اگه بخوان مثل Sledgehammer و رفقا که اومدن DLC درست کردن اینا هم بخوان همون رویه رو در پیش بگیرن برن بجهنم

هیچی دیگه بگو یه گند اساسی بزنن توسری halo بره پی کارش ! تا تو طرفدارش بشی !
halo را حتی dlc تحویلش بدن بازم همون halo هست و یکی از به کمال رسیده ترین fps های تاریخه و به چیزی هم نیاز نداره که بیاد شبیه این fps های اشغال دیگه را توش اضافه کنه که برای خودش طرفدار جمع کنه ولی طرفدارهای قدیمیش را از دست بده :lol:
 
آخرین ویرایش:

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
چرا يهويي بانجي رفت كنار؟؟؟؟
خواست آزاده باشه بچم :D. از چاله در اومد افتاد تو چاه :|. سهام داراش پول جمع کردن دادن به مایکروسافت که ازش جدا بشند. آخه خدایی مایکروسافت هم بدجور پیله شد بود که اینا فقط Halo بسازن ...

شخصا اگه تریپ Metroid بسازن و از عناصر اون بازی توی این استفاده کنن و یه تغییرات اساسی توی بازی بدن من هم به طرفداران Halo می پیوندم ولی اگه بخوان مثل Sledgehammer و رفقا که اومدن DLC درست کردن اینا هم بخوان همون رویه رو در پیش بگیرن برن بجهنم
فکر کنم اون وقت نصف طرفدار های فعلی هیلو بیخیال بازی بشن.

======================
جدی حیفه از این استودیو فقط برای ساخت Halo استفاده بشه. به نظرم از کنارش تا عرضه ی Halo 4 میشه یه Ip توپ در آورد :D.
 

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,658
مطمئنم و خیلی مطمئنم 343 کاری می کنه با این دو قسمت HALO که دهن همه منتقد ها و گیمر ها باز بمونه و همه فکشون بیفته
بدجوری ایمان پیدا کردم به این کمپانی
مگه میشه ماکرو محبوب ترین بازیشو به استودیوی متوسط بده
منتظر باشید.
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
343 که معلومه استودیوی متوسطی نیست چون پول و پشتیبانی تکنولوژیک و تجربه مایکروسافت و خیلی چیزای دیگه پشت سرش هست فقط ممکنه که یه وقت دست به کاری بزنن که طرفدارای قدیمی رو زیاد راضی نکنه اونوقت به مشکل میخورن مثلا فقط کافیه یک کمی از حجم و استایل Halo تغییر کنه....
دقیقا مثل کمپانی کوکاکولا که چند سال رفت روی طعم و مزه های مختلف تحقیقات سنگین از روانشناسی و ... کرد ولی مزه کو.کاکولای جدیدو طرفداراش دوست نداشتن...
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر