شرکت Square Enix خبر از معرفی یک بازی جدید از سری Final Fantasy می‌دهد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
#Z189.jpg
در حالی که هنوز جدیدترین نسخه‌ی مورد انتظار سری محبوب Final Fantasy، یعنی بازی Final Fantasy XV، منتشر نشده به نظر می‌رسد شرکت Square Enix [ناشر این سری] تصمیم به رونمایی از یک بازی جدید از این سری گرفته است.

بازی Final Fantasy 14 هنوز پشتیبانی می‌شود، یک نسخه‌ از این سری اوایل امسال منتشر شد، با این حال به نظر می‌رسد هنوز یک نسخه‌ی دیگر از این سری جزو برنامه‌های شرکت مذکور است.

شرکت Square Enix یک شمارشگر معکوس در وب‌سایت خود قرار داده که چهار روز دیگر خاتمه می‌یابد و به یک بازی موبایل جدید از سری Final Fantasy اشاره دارد. این بازی برای دو پلتفرم موبایل Andoird و Ios عرضه خواهد شد که دنباله‌روی Mobius Final Fantasy‌ است که اوایل امسال برای پلتفرم‌های مذکور عرضه گردید.

اگرچه، نکته‌ی جالب توجه تر این است که این بازی توسط کارگردان Chrono Trigger، آقای تاکاشی توکیتا [Takashi Tokita]، ساخته می‌شود. وی پیامی با این مضمون در صفحه‌ی این شمارشگر منتشر کرده:" Final Fantasy درباره‌ی خشم و اندوه شخصیت‌ها و مبارزات دراماتیک سرشار از انسانیت است. و بیش از هر چیز دیگری، ما نباید فانتزی را فراموش کنیم."

این صفحه شامل یک تصویر هنری نیز می‌باشد که تصویر شاخص این خبر است. جدیدترین بازی این سری، Final Fantasy 15، روز سه شنبه 9 آذر ماه [29 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی هنوز تائید نشده اما این احتمال وجود دارد که تا یک سال پس از انتشار این بازی شاهد عرضه‌ی این نسخه نیز باشیم.

منبع
 
نه ff ده ساله هیچ چیز جدید و جذابی و یه نسخه خوب نداشته ... ۱۳ با اینکه بازی بدی نبود .. ولی با عالی و در حد سری بودن به شدت فاصله داشت ... از هر نظر ...
و الان داریم میبینیم که نسخه های خوب رو داره ریسمتر و ریمیک میکنه ... همین خودش یعنی چیز جدیدی که عالی باشه وجود نداره ... همین xv هم که معرفیش مال ۱۱ سال پیش از یه شماره فرعیه ...
چیزی که من بهش امیدوارم اینه که xv هم مثل xii بشه ... که اگه یه ff خوب نباشه که واقعا هم نیست ... ولی واقعا یه بازی عالی و شگفت انگیز باشه
شاید برای من که از سبک نوبتی خوشم نمیاد خوب باشه ولی اسکوار هویت این بازی رو برای طرفداراش از بین برده هر چی هست از کپکام بهتره که فقط برا پول ادامه مانستر هانتر برا 3ds میزنه
 
من اصلا فاز شماها رو درک نمیکنم و متوجه نمیشم چی میگید!

اصلا کی با نوبتی با اکشن بودن بازی کار داره. نکته اینه که الان دو سه نفری که 4 5 ساله فهمیدن FF چی هست و رو حساب Noctis شدن عاشق XV یه فازی گرفتن که انگار تنها اینا هستن که FF رو دوست دارن، SE رو درک میکنن و ...

چیزی که در حال حاضر کاملا رو مخه اکشن شدن بازی نیست، بلکه خوندن کامنت های کاربرایی هست که فکر میکنن با دیدن تریلرهای XV و نهایت بازی کردن یکی از ضعیف ترین FF ها (XIII) شدن علامه دهر و کارشناس و متخصص.
باهاتون موافقم. مشکل اصلی FF بعد شماره 10 فقدان داستان و شخصیت پردازی بود. گیمرهای جدیدتر نمیدونن پشت گرافیک دو بعدی همون بازیهای قدیمی، چه داستان و شخصیت پردازی عظیمی بوده.
گرافیک بازی هم همیشه بالا بوده تو زمان خودش. ولی موزیک افت داشته.
به هر حال این XV هم آخرش به نظرم نمیتونه انتظارات رو برآورده کنه... بهترین راه اینه که برگردن به ریشه های FF، که به نظرم میتونه با ریبوت Final Fantasy 1 صورت بگیره.
 
باهاتون موافقم. مشکل اصلی FF بعد شماره 10 فقدان داستان و شخصیت پردازی بود. گیمرهای جدیدتر نمیدونن پشت گرافیک دو بعدی همون بازیهای قدیمی، چه داستان و شخصیت پردازی عظیمی بوده.
گرافیک بازی هم همیشه بالا بوده تو زمان خودش. ولی موزیک افت داشته.
به هر حال این XV هم آخرش به نظرم نمیتونه انتظارات رو برآورده کنه... بهترین راه اینه که برگردن به ریشه های FF، که به نظرم میتونه با ریبوت Final Fantasy 1 صورت بگیره.
الان یعنی داستان و شخصیت پردازی ffxii بد بود ؟ ؟ ? چه برسه به فقدان .. خخخخ
 
  • Like
Reactions: K o j i m a
به نظر من اکشن شدن بازی ها بینظیره . سبک سنتی و مبارزات نوبتی از نظر من به کل منسوخه . اکشن شدن بازی نوید به روز شدن بازی سازی برادران چشم بادومیه . واقعا جنگ اعصاب و روان بود مبارزات نوبتی . یه جا ثابت وایمیسادی و دو تا Paradigm شیفت میکردی و یه دکمه میزدی . بعد 100 سال شخصیتت یه ضربه میزد و دشمن دفاع میکرد و Miss میشد . یهو وسط کار یه جادو میزد و شخصیتت تا 2 نوبت گیج میزد . این سبک نوبتی واقعا جنایته . JRPG بدترین ژانر هستش حتی بدتر از ژانر استراتژی(نظرات کاملا شخصی).
 
به نظر من اکشن شدن بازی ها بینظیره . سبک سنتی و مبارزات نوبتی از نظر من به کل منسوخه . اکشن شدن بازی نوید به روز شدن بازی سازی برادران چشم بادومیه . واقعا جنگ اعصاب و روان بود مبارزات نوبتی . یه جا ثابت وایمیسادی و دو تا Paradigm شیفت میکردی و یه دکمه میزدی . بعد 100 سال شخصیتت یه ضربه میزد و دشمن دفاع میکرد و Miss میشد . یهو وسط کار یه جادو میزد و شخصیتت تا 2 نوبت گیج میزد . این سبک نوبتی واقعا جنایته . JRPG بدترین ژانر هستش حتی بدتر از ژانر استراتژی(نظرات کاملا شخصی).
ههههههههه دمت گرم یاد دوران ps1وps2 افتادم اونموقه هم بقیه بچه های کلوپ که فن اویل و متال گیر و بازی های دیگه بودن هم همین حرفا رو میزدن به ما و از اینکه ما فینال بازی میکردیم ولی خودشون نمی تونستن متنفر بودن و می گفت بازی های RPG اشغاله
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or