شرکت Rockstar درحال استخدام برای یک پروژه نسل بعدی است

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
شرکت Rockstar Games اخیراً آگهی استخدامی را منتشر نموده که بر اساس آن، به دنبال جذب افراد جدید برای کار برروی پروژه نسل بعدی خود است. شرکتRockstar طی دو هفته گذشته آگهی‌های مختلفی را برای استخدام متخصصین در شعبه‌های تورنتو و نیویورک در جهت «ارتقاء سطح انیمیشن بازی‌‌های نسل» خود منتشر نموده که در تصاویر زیر قابل مشاهده هستند.

rockstar-games-animation-job-1.png
rockstar-games-next-gen-project-job.png
rockstar-games-technial-artist-job.png


آن‌چه از آگهی‌های فوق می‌توان برداشت کرد این است که شرکت Rockstar علاوه‌بر ارتقاء سطح انیمیشن‌های بازی بعدی خود، قصد دارد به سطوح جدیدی در زمینه «انیمیشن‌های چهره افراد» برسد. این درحالیست که بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر یکی از بهترین‌ها در این موارد به حساب می‌آید. همچنین گفتنیست که شعبه هندوستان شرکت Rockstar نیز درحال استخدام افراد جدید برای ساخت «دنیاهای جهان باز» برای پروژه‌های نسل بعدی است. شما می‌توانید بررسی بازی Red Dead Redemption 2 که تنها ساخته این شرکت برای کنسول‌های نسل هشتمی محسوب می‌شود از طریق این لینک مطالعه کنید.

Read the whole post here.
 

RedShift

کاربر سایت
Dec 5, 2013
1,501
اگه از همون اول مسخره بازی در نیارن و GTA بعدی رو برای تمام کنسول ها و PC همزمان منتشر کنن، تا ۲۰۰ میلیون نسخه هم میفروشه.
هایپ شدیدی میتونن راه بندازن.
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
اصلا هیشکی هم استخدام نکنن مشکلی نیست، با همین فرمون برن همه‌چی اوکیه، کل نسل بعد هم بازی در حد همین رد دد ۲ بدن کافیه!:D
واقعا نمی‌دونم دیگه می‌خوان چی بسازن و چجوری یه بازی پرفکت رو پرفکت‌تر کنن:D، مشکله به چیزی بهتر از رد دد تو اکثر زمینه‌ها فکر کرد!
 

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
"سطوح جدید در چهره پردازی" منو یاد L.A Noire انداخت.
راکستار قبلا به دنبال استخدام افراد نوجوان برای Mocap بود. احتمالا یا Bully جدیده یا دیگه همون GTA. هر کدوم باشه ما راضی ایم:D
 
  • Like
Reactions: g4mer

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
اگه از همون اول مسخره بازی در نیارن و GTA بعدی رو برای تمام کنسول ها و PC همزمان منتشر کنن، تا ۲۰۰ میلیون نسخه هم میفروشه.
هایپ شدیدی میتونن راه بندازن.
یاد فیلمای هندی افتادم خدایش:D
 
  • Like
Reactions: Only Xbox

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر