شرط و شروط تیم سویینی برای ولو تا دیگر بازیها را انحصاری اپیک استور نبینیم

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
پس از سالها دوران جنگ کنسولی، حال به عصر جدید جنگ فروشگاه های پی سی وارد شده ایم و دیگر همه شما بهتر از من در گیر و دار رقابت اپیک استور و استیم هستید. فروشگاه اپیک گیمز که در ابتدای راه قرار دارد برای جذب مخاطبین شیوه کنسول سازان را در پیش گرفته و با انحصاری کردن بازیهای مولتی پلتفرم بر روی فروشگاه اپیک میخواهد از جامعه کاربران فعلی خود (فورتنایت بازها) نهایت استفاده را ببرد. هرچند این عمل مخالفان بسیاری دارد ولیکن به نظر با ارائه امارهای گلچین شده همانند فروش 2.5 برابر سریع تر نسخه جدید مترو نسبت به قبل و یا فروش 250 هزار نسخه ای بازی World War Z در عرض یک هفته، این روند موفقیت امیز بوده.

Tim-Sweeney-feature-2-1038x576.jpg

به هر جهت اقای تیم سویینی مدیرعامل اپیک گیمز در رشته توییت هایی جواب کاربران را پیرامون سیاست های اخیر فروشگاه اپیک داده. در بخش مهم این پرسش و پاسخ ها اقای تیم سویینی مطرح کرد که در حال حاضر مشکل شماره #1 توسعه دهندگان پی سی سهم 30% ای است و به دنبال حل این مشکل میباشد. او در توییتی دیگر اشاره کرد که اگر ولو سهم کمیسیون خود را تا 12% کاهش بدهد انها از انحصاری کردن بازیها برای فروشگاه اپیک استور دست میشکند و حتی بازیهای خود را بر روی استیم منتشر کند. هرچند این تمام خواسته تیم سویینی نیست، وی به صورت غیرمستقیم بیان کرد خواستار کراس بای و کراس پلتفرم هم هست.

نظر شما چیست؟

شما میتوانید رشته توییت های اقای تیم سویینی همراه با اضافیات را در لینک ذیل مشاهده کنید:

https://twitter.com/TimSweeneyEpic?ref_src=twsrc^google|twcamp^serp|twgr^author
 
آخرین ویرایش:

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,957
نام
محمد حسین
خدایی از من استیم فن تر نیست کسی ولی این sale جدید epic خیلی عالیه امیدوارم valve هم یه تکونی به خودش بده
مترو جدیده 4 دلار ؟!:o

البته اینکه بی اجازه اینکار رو کردن ،خیلی آماتور واره.ولی تخفیف بی اجازه نداده.
از جیب خودش 10 دلار داده،ولی یوبی سافت به خاطر اختلاف قیمتی که با یوپلی ایجاد شد بازیهاشو حذف کرد.همینطور 2k که نمیخواست تو preorder تخفیف بده.
البته ،تخفیفات اپیک تو چین هم مزید علته ،از مترو 4 دلاری تا بردرلندز 9 تایی. البته نسخه معمولی بردر هم 4 تا بود این super deluxe
tp7mKvQq8fnoDNxN54G7Mi-650-80.png
_______________________
ببینیم چه میکنن آخر این استیم و اپیک.
اپیک تو این تبلیغش ناموفق نبود واقعا.درسته به تمام خواسته اش نرسید. تو فرومهای رددیت و ریست ارا میری در موردش صحبته.نیایم اینجوری بحث کنیم تو روسیه تو استیم هم مترو 16 تا بود.
___________________________
60 به 40 موفق عمل کرد.ببینیم تو pc gaming چه میکنه پارسال 600 هزار ببیننده همزمان داشت ،مکان عالی ای هست برای تبلیغ خودش و بولد شدن.
 
آخرین ویرایش:

bacheh mosbat

کاربر فعال
Oct 3, 2005
4,249
wfo5_1558106067134.png
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر