شایعه شایعه: Burnout Paradise 2 در راه است؟

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
بنا بر گفته های Alex Ward، یکی از کارکنان استودیو Criterion Games، احتمال دارد بازی Burnout Paradise 2 در دست ساخت باشد.

6dxktvo7frvdlclak9g.png


Ward در توییتر از طرفداران در مورد Burnout Paradise 2 سوال کرد: "اگر ما Burnout Paradise 2 را بسازیم، دوست دارید چگونه باشد؟" با توجه به گفته های Alex Ward، مشخص نیست که بازی در مراحل اولیه ساخت قرار دارد یا اینکه ساخت آن مدت هاست که آغاز شده. البته هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده است.


Burnout Paradise در سال 2008 برای PC و کنسول ها منتشر شد و توانست نظر مخاطبین و منتقدین را جلب کند. البته بعد از انتشار این بازی، Criterion Games بیشتر در حال کار بر روی سری Need For Speed بوده است.

منبع
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,338
نام
Majid
کلا Burnout جدید که خیلی وقته که Creterion games گفت داریم میسازیمش
مطمئنن Paradis 2 خواهد بود
اگرم نباشه یک چیز دیگه میشه اسمش
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,956
نام
آریا
كاش مثل نسخه هاي اوليه به خصوص Burnout 3 باشه چون به شخصه اصلا از Pradise خوشم نيومد.
به شدت تأیید میشه !
نسخه های Takedown و Revenge به نظرم اوج سری Burnout بودن. مخصوصاً Takedown که هم خیلی تر و تازه بود ، هم حالت رنگ بندیش برام دلنشین تر بود. لذتی که از این ها بردم رو توی هیچ ریسینگ آرکید دیگه ای تجربه نکردم. گیم پلی فوق العاده مهیج و بی نظیر ، تصادف های خفن ، موسیقی های فراتر از فوق العاده ، گرافیک دیدنی و ... به شدت هم سخت تر از Paradise بودن و گرفتن بهترین مدال توی بعضی مسابقه ها کار حضرت فیل بود !
یکی دیگه از دلایلی که با این نسخه ها خیلی بیشتر از Paradise حال میکردم هم حالت مرحله ای و کلاسیک اون ها بود که بعداً توی Paradise کلهم از بین رفت.
 

samiradin

کاربر سایت
Jan 26, 2012
1,979
نام
sami
بهترین burnout همین نسخه اول paradise بود.خیلی عالی بود و بهترین قسمتشم همین open world بودنش و وجود موتور تو بازی بود(البته تو نسخه pc موتور داشت ولی من تو کنسول ندیدم)
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,812
نام
مرتضی
بعد از ناموفق بودن در زنده کردن نام ماست وانتد حالا میخوان به این گند بزنن
واقعا از کرایترین ناامید شدم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر