شایعه شایعه: AC بعدی در لندن جریان خواهد داشت

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
84731204396453171491.jpg
Assassin's Creed جدید لیک شد، این بار در لندن !

اطلاعات کامل توسط Bahram B:

هنوز یک ماه نشده که آخرین عنوان از سری Assassin's Creed با عنوان Assassin's Creed: Unity برای PC و کنسول های Xbox One و PS4 عرضه شده است و حال دقایقی قبل خبری در سایت های معتبر خبری منتشر شد که از ساخته شدن عنوان بعدی در این سری حکایت دارد .

با توجه به اطلاعات منتشر شده (لیک شده) Assassin's Creed: Victory نام جدید ترین عنوان از این سری خواهد بود که در لندن (قرن 19 میلادی) جریان دارد و در پاییز سال 2015 برای PC و کنسول های نسل هشتمی منتشر خواهد شد .

بر خلاف شماره های قبلی که اکثرشان توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته بودند، این بار نوبت به استودیو Ubisoft Quebec رسیده است تا شماره جدید Assassin's Creed را توسعه دهد .

در گزارش سایت Kotaku آمده است که آن ها موفق شده‌اند 7 دقیقه از گیم پلی این Assassin's Creed جدید را مشاهده کنند. هدف اصلی این ویدیو 7 دقیقه ای " نمایش گیم پلی بازی " بوده است. این تریلر به صورت کامل با موتور بازی Assassin's Creed پردازش شده و یک تریلر Pre-Rendered نبوده است .

در این ویدیو، یک Assassin (شخصیت بازی) از برجی بالا می رود تا بتواند یک نما از منطقه ای که در آن قرار دارد را بدست آورد، بعد از آن از بالای برج فرود می آید. او ماموریت خود که کشتن یک نفر است را می‌پذیرد و وارد یک کالسکه در حال حرکت می‌شود تا زودتر به منطقه ای که هدف او در آنجا قرار دارد برسد. اما در این لحظه کالسکه مورد حمله قرار می‌گیرد و نبرد در بالای کالسکه در حال حرکت ادامه پیدا می کند. کالسکه در حال حرکت به سمت ایستگاه قطار است و در همین لحظه Assassin به روی زمین می پرد و با استفاده از قلاب جدیدی که بازی اضافه شده است در قسمتی از ایستگاه تاب می خورد و خود را به هدف مورد نظر می‌رساند و او را از پا در می‌آورد .

شرکت Ubisoft دقایقی قبل نسبت به منتشر شدن این خبر، ابراز تاسف کرد و در متنی به سایت IGN گفت: "این همیشه مایه تاسف است، که مواردی از این دست که برای انتشار در فضای عمومی در نظر گرفته نشده، به بیرون درز پیدا کند. و این در حالی که ما همیشه از عناوین آینده خود استقبال می‌کنیم ولی در حال حاظر برای طرفداران خود و تیم سازنده بازی نا امید هستیم به این دلیل که این طراحی های مفهومی در فضای عمومی منتشر شده‌است. استودیو Quebec در چند سال گذشته، مشغول توسعه عنوان خاصی بوده است و ما بسیار هیجان زده‌ایم تا این عنوان را در زمان مشخص و مناسب معرفی کنیم. در حال حاضر، اولویت اصلی ما بهبود تجربه بازی و بر طرف کردن مشکلات Assassin's Creed: Unity است."

source

 
آخرین ویرایش:
اینهایی که می‌گن دوست دارید بخرید، دوست ندارید نخرید ...

یوبی‌سافت در حال حاضر یکی از مزخرف ترین ناشران صنعت گیم هست. یک سری از دوستان اون ‌موقع هنوز گیمر نشده بودن یادشون نمیاد احتمالاً. یک زمان اسم یو‌بی‌سافت مصادف بود با تضمین کیفیت هر بازی که منتشر می‌کنه. شاهکار Lockdown و قبل ترش Rogue Spear روکی یادش نرفته؟ از Red Storm اون استدیویی شاهکاری که بهترین تاکتیکال شوترهای تاریخ رو می‌ساخت چی مونده؟ از سری Might & Magic شاهکاره Dark Messiah رو کی یادش رفته!؟ یک زمان یوبی‌سافت همچین عناوینی می‌ساخت!

در حال حاضر یوبی‌سافت با استعدادترین استدیوهای خودش رو گماشته فقط براش اساسین و فارکرای بسازن!
Massive Entertainment با استعدادترین استدیوی استراتژیک ساز تاریخ که شاهکاری مثل World in Conflict و Ground Control رو ساخته از سال 2009 تمام پروژه هاش که شامل شماره دوم World in Conflict هم می‌شد رو کنسل کرده که بره به استدیوهای دیگه در ساخت Just Dance و اساسین کمک کنه! آلانم که داره The Division رو می‌سازه که اون هم خدا می‌دونه چی قرار از آب دربیاد. خوب آدم بره این‌ها رو به کی بگه؟ حالا هم که یک عده نشستن، به به و چه چه راه انداختن که آره کوزت صنعت گیم و دوست هم ندارین نخرین بازی‌هاش رو!
این عناوینی که شما به عنوان شاهکار معرفی کردید فقط از نظر خودتون شاهکارند که ممکنه ناشی از حس نوستالژیکتون باشه.
Tom Clancy's Rainbow Six: Rogue Spear for Dreamcast Reviews - Metacritic
Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown for PC Reviews - Metacritic
Heroes of Might and Magic IV for PC Reviews - Metacritic

در حالی که همین AC های سالانه نمرات و کیفیت بهتری داشتن (حالا به جز این نسخه نسل جدیدش که مشکلات زیاد داشت).
همینطور اینکه Massive Entertainment با استعدادترین استودیوی استراتژیک ساز تاریخه هم فقط یک نظر شخصیه.
-------------------
کیفیت به کنار، درسته بعضی ها هم طرفدار این بازیها و سبک هایی که شما نام بردید هستند ولی خُب مشخصه تعداد این افراد در مقایسه با AC خیلی کمتره. هر شرکت بزرگ دیگه ای جای یوبی سافت باشه اولویتش رو میگذاره روی عناوین پرطرفدارترش. الان همین AC نبود شاید دیگه یوبی سافتی وجود نداشت:دی IP های جدید و چند تا از IP های قدیمی مثل ریمن هم داره میسازه، پس صرفا فقط AC نیست. من از یوبی سافت دفاع نمیکنم، خیلی هم فن یوبی سافت نیستم ولی کارشون غیر منطقی نیست اصلا.
 
یونیتی بجز مشکلات تکنیکی ، از نظر داستان و گیم پلی هم وضع خوبی نداره.... شخصیت پردازی آرنو از اون یارو سیاهپوسته تو AcIII هم ضعیف تره..... داستان هم که چرتی بیش نیست! گیم پلی هم همون بازی تعقیب و شنود و کشتن !:|بنظرم منتقدا رحمشون کردن! قشنگ متا 70 براندزنده بازی هست .... 75 زیاده براش..... امیدوارم این یکی حداقل مشکلات تکنیکی نداشته باشه
 
همینطور اینکه Massive Entertainment با استعدادترین استودیوی استراتژیک ساز تاریخه هم فقط یک نظر شخصیه.
-------------------
کیفیت به کنار، درسته بعضی ها هم طرفدار این بازیها و سبک هایی که شما نام بردید هستند ولی خُب مشخصه تعداد این افراد در مقایسه با AC خیلی کمتره. هر شرکت بزرگ دیگه ای جای یوبی سافت باشه اولویتش رو میگذاره روی عناوین پرطرفدارترش. الان همین AC نبود شاید دیگه یوبی سافتی وجود نداشت:دی IP های جدید و چند تا از IP های قدیمی مثل ریمن هم داره میسازه، پس صرفا فقط AC نیست. من از یوبی سافت دفاع نمیکنم، خیلی هم فن یوبی سافت نیستم ولی کارشون غیر منطقی نیست اصلا.

جالب شما بازی‌هایی که متاش پایین بوده رو لینک کردی، اما World in Conflict و Ground Control که متاشون 89 و 86 بوده رو اصلا اسمی ازشون نبردی. درضمن کی هست که ندونه وضعیت و معیار امتیاز دهی منتقدین از 10 یا 15 سال پیش تا آلان خیلی فرق کرده. بازی که 10 سال پیش متاش 80 می‌شد با بازی که آلن متاش 80 می‌شه زمین تا آسمون توفیقشه!

تمام دنیا می‌دونن که Red Storm در کنار Bohemia Interactive بهترین تاکتیکال شوتر سازهای تاریخن. متا تمام بازی‌هاشون هم پایین بوده. اصلاً حرف من اشتباه یک سرچ تو نت کارت رو راه می‌ندازه! اگر هم معیار برای شما نمرات متا هست همین Red Storm سال 2006 Ghost Recon Advanced Warfighter رو با متای 90 ساخت!
آهای دوستان استراتژیک باز!! بیاین بگین که Massive Entertainment یکی با استعدادترین استدیوهای استراتژیک ساز بوده تا این دوستمون نگه این نظر شخصیه منه! عشاق Might & Magic بیایین بگین که Dark Messiah یکی بهترین عناوین این سری بوده. بخدا وقتش رسیده که دیدگاهمون در مورد بازی‌های یک چیزی فراتر از نمرات متاء باشه.

من با AC مشکلی ندارم. با عرضه سالانش هم مشکلی ندارم. مشکل من اینجاست که تمام استدیوهای خوب یو‌بی‌سافت کارشون شده مشارکت در پروژه‌های اساسین. بابا یوبی‌سافت ده سال پیش واقعا قابل مقایسه با یو‌بی‌سافت آلان هست؟ آخه کدوم شیر پاک خورده‌ای استدیویی که عنوانی مثل Ground Control رو تو کارنامش داره، می‌فرستنش سره پروژه Just Dance یا اساسین؟! درده من و خیلی‌های دیگه مطمئنم همینه!
 
ای ول بالاخره لندن دوره ویکتوریایی:bighug::x
من دیگه هیچ آرزویی ندارم

- - -ویرایش - - -

جالب شما بازی‌هایی که متاش پایین بوده رو لینک کردی، اما World in Conflict و Ground Control که متاشون 89 و 86 بوده رو اصلا اسمی ازشون نبردی. درضمن کی هست که ندونه وضعیت و معیار امتیاز دهی منتقدین از 10 یا 15 سال پیش تا آلان خیلی فرق کرده. بازی که 10 سال پیش متاش 80 می‌شد با بازی که آلن متاش 80 می‌شه زمین تا آسمون توفیقشه!

تمام دنیا می‌دونن که Red Storm در کنار Bohemia Interactive بهترین تاکتیکال شوتر سازهای تاریخن. متا تمام بازی‌هاشون هم پایین بوده. اصلاً حرف من اشتباه یک سرچ تو نت کارت رو راه می‌ندازه! اگر هم معیار برای شما نمرات متا هست همین Red Storm سال 2006 Ghost Recon Advanced Warfighter رو با متای 90 ساخت!
آهای دوستان استراتژیک باز!! بیاین بگین که Massive Entertainment یکی با استعدادترین استدیوهای استراتژیک ساز بوده تا این دوستمون نگه این نظر شخصیه منه! عشاق Might & Magic بیایین بگین که Dark Messiah یکی بهترین عناوین این سری بوده. بخدا وقتش رسیده که دیدگاهمون در مورد بازی‌های یک چیزی فراتر از نمرات متاء باشه.

من با AC مشکلی ندارم. با عرضه سالانش هم مشکلی ندارم. مشکل من اینجاست که تمام استدیوهای خوب یو‌بی‌سافت کارشون شده مشارکت در پروژه‌های اساسین. بابا یوبی‌سافت ده سال پیش واقعا قابل مقایسه با یو‌بی‌سافت آلان هست؟ آخه کدوم شیر پاک خورده‌ای استدیویی که عنوانی مثل Ground Control رو تو کارنامش داره، می‌فرستنش سره پروژه Just Dance یا اساسین؟! درده من و خیلی‌های دیگه مطمئنم همینه!
من در مورد Massive باهاتون موافقم. بنظر من هم بهترین استراژیک ساز تاریخ بوده و من هم دوست داشتم جای Division بازی World in Conflict 2 رو ببینم، اما حالا چه اشکالی داره ساخت Division که بخاطرش یوبی سافت بد ماجرا میشه؟
 
گیم پلی هم همون بازی تعقیب و شنود و کشتن !
عجب! چرا من مراحل شنود ندیدم؟ :دی
بعد مثلا از اونطرف مراحل ادونچر ، معماها و Co Op هم کشک! :دی
بقیشم ایضا لول! :دی
---
یوبی چه ناشر بدیه که امسال 4تا IP جدید داشته +دوتا IP پرطرفدارش. .
W_D و VH و CoL و Crew !
حالا Crew احتمالا میترکه و هیچ! اما VH و COL که عالی بودن توی همین TGA هم توی چند مورد نامزد شدن ، اون W_D هم درسته نسبت به نمایش E3 2012 دانگرید شد، ولی مث نمایش 2013ش بود دیگه :دی متای 80 هم که گرفت! :| که یحتمل خیلی بده! ( امسال چندتا متا +90 داشتیم؟ :| اصلا چندتا +85 داشتیم؟ به 10تا میرسن؟ یا اصلا 5تا؟
اون دوتا دیگه هم COL هم فکر کنم +80 شد ، VH رو مطمن نیستم ولی( اینم فکر کنم +80 ) :-" اما یادمه بعد از عرضه از داستان و روایتش خیلی تعریف کردن + توی TGA هم مشخصه :دی

در کل گفتن اینکه ناشر بدیه یه چیز بسیار مسخرست! :دی
 
مطمئنم چند روز دیگه میگن این نسخه از 5سال پیش در دست ساخت بوده ... !!!
 
تا وقتی ملت میخرن، اینام میسازن :دی
به همین سادگی :دی
نخرید، نمیسازن :دی
 
این عناوینی که شما به عنوان شاهکار معرفی کردید فقط از نظر خودتون شاهکارند که ممکنه ناشی از حس نوستالژیکتون باشه.
Tom Clancy's Rainbow Six: Rogue Spear for Dreamcast Reviews - Metacritic
Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown for PC Reviews - Metacritic
Heroes of Might and Magic IV for PC Reviews - Metacritic

در حالی که همین AC های سالانه نمرات و کیفیت بهتری داشتن (حالا به جز این نسخه نسل جدیدش که مشکلات زیاد داشت).
همینطور اینکه Massive Entertainment با استعدادترین استودیوی استراتژیک ساز تاریخه هم فقط یک نظر شخصیه.
-------------------
کیفیت به کنار، درسته بعضی ها هم طرفدار این بازیها و سبک هایی که شما نام بردید هستند ولی خُب مشخصه تعداد این افراد در مقایسه با AC خیلی کمتره. هر شرکت بزرگ دیگه ای جای یوبی سافت باشه اولویتش رو میگذاره روی عناوین پرطرفدارترش. الان همین AC نبود شاید دیگه یوبی سافتی وجود نداشت:دی IP های جدید و چند تا از IP های قدیمی مثل ریمن هم داره میسازه، پس صرفا فقط AC نیست. من از یوبی سافت دفاع نمیکنم، خیلی هم فن یوبی سافت نیستم ولی کارشون غیر منطقی نیست اصلا.

حاجی با همه شوخی با Massive Entertainmentهم شوخییییی؟:dاین استودیو تا قبل اینکه یوبیسافت به فنا بدتش یکی از بهترین ها بود که هیچ بلکه تو خیلی از زمینه ها RTS رو متحول کرد...
البته گند یوبی سافت دامن گیر تر از این حرفاس حالا این به کنار قضیه patrick desilets هم هست که یوبی خودشو و ipشو به فنا داد فقط به خاطر اساسین.تازه این قضایا بازم هست...
 
تو دوره ی ویکتوریایی چه اتفاق خاصی افتاده آخه؟ با همه ی انتقادایی که به رشد سرمایه داری و استعمار گری انگلستان و اخلاق مزخرف طبقه ی متوسط ویکتوریایی میشه- که البته وضعشون تو همون موقع هم صد برابر بهتر از مابود:d- دوره دوره ی نسبتاً آرومی بود. یعنی تو خود انگلستان.همه چی آروم پیش رفت، از اصلاحات سیاسی و ارضی بگیر تا رسیدگی به حقوق طبقات پایین جامعه. اعتراضات بود مخصوصا به قحطی ولی جمعش کردن.
فضای خیلی خوبی داره ولی به نظرم به درد عنوانی مثل AC نمیخوره.
اینا صرفا یه عده رو جمع کردن محیط های شهری و آدما رو مدلینگ میکنن، همون گیم پلی رو با یه کم تغییرات تلپی میندازن توش یه ac جدید در میاد
بهتر ازین نمیشد گفت :d
 
جالب شما بازی‌هایی که متاش پایین بوده رو لینک کردی، اما World in Conflict و Ground Control که متاشون 89 و 86 بوده رو اصلا اسمی ازشون نبردی. درضمن کی هست که ندونه وضعیت و معیار امتیاز دهی منتقدین از 10 یا 15 سال پیش تا آلان خیلی فرق کرده. بازی که 10 سال پیش متاش 80 می‌شد با بازی که آلن متاش 80 می‌شه زمین تا آسمون توفیقشه!

تمام دنیا می‌دونن که Red Storm در کنار Bohemia Interactive بهترین تاکتیکال شوتر سازهای تاریخن. متا تمام بازی‌هاشون هم پایین بوده. اصلاً حرف من اشتباه یک سرچ تو نت کارت رو راه می‌ندازه! اگر هم معیار برای شما نمرات متا هست همین Red Storm سال 2006 Ghost Recon Advanced Warfighter رو با متای 90 ساخت!
آهای دوستان استراتژیک باز!! بیاین بگین که Massive Entertainment یکی با استعدادترین استدیوهای استراتژیک ساز بوده تا این دوستمون نگه این نظر شخصیه منه! عشاق Might & Magic بیایین بگین که Dark Messiah یکی بهترین عناوین این سری بوده. بخدا وقتش رسیده که دیدگاهمون در مورد بازی‌های یک چیزی فراتر از نمرات متاء باشه.

من با AC مشکلی ندارم. با عرضه سالانش هم مشکلی ندارم. مشکل من اینجاست که تمام استدیوهای خوب یو‌بی‌سافت کارشون شده مشارکت در پروژه‌های اساسین. بابا یوبی‌سافت ده سال پیش واقعا قابل مقایسه با یو‌بی‌سافت آلان هست؟ آخه کدوم شیر پاک خورده‌ای استدیویی که عنوانی مثل Ground Control رو تو کارنامش داره، می‌فرستنش سره پروژه Just Dance یا اساسین؟! درده من و خیلی‌های دیگه مطمئنم همینه!

در رابطه با world in conflict و استودیوی ME خواستم ابراز علاقه شدید بکنم ! کاملا هم موافقم با پویا ... روند میلکینگی که یوبی سافت برای آی پی AC در پیش گرفته از نظر منی که گیمرم فقط و فقط در راستای دوشیدن هر چه بیشتر گیمر هاست . یوبی سافت دقیقا هر سال AC رو تو یه محیط جدید داره ارائه میکنه و سیر نزولی این سری رو هم توی چند نسخه اخیر همه شاهد بودیم . این در حالیه که تنوع آیپی های این کمپانی به حداقل رسیده و سه عنوان farcry و AC و Rayman دائما دارن تکرار میشن و نسخه های مختلفشون روی هر پلتفرم ممکن منتشر شدن و دارن میشن !

خب این موضوع که فروش این عناوین به اصطلاح سالانه بالاست صد در صد برای این کمپانی خوشاینده و ممکنه ساخت نسخه بعدی اونها هم با توجه به فروش نسخه های قبلش ساده تر و تضمین شده تر به نظر بیاد . میتونیم اسم اینکار رو یه جور چیت زدن ، قالب کردن ، تقلب یا هر چیزیکه معنی این رو برسونه که (کمپانی یوبی سافت فقط به فکر درآمد زایی هر چه بیشتر به هر قیمتی هست ) بزاریم .

احتمالا شنیدید همین چند وقت پیش توی یه مصاحبه در مورد عنوان Prince of Persia ازشون سوال شده بود که مستقیم اعلام کرده بودن تا زمانی که AC بفروشه چرا چیز دیگه ای بسازیم ؟! فکر نمیکنم لازم باشه معنی این جمله رو توضیح بدم مشخصه کامل .
پس شمایی که گیمری (منطورم با افرادی هست که این کار یوبی سافت رو منطقی میدونن!) منطقی نیست که بیای از سود کردن یه کمپانی متقلب و پول دوست دفاع کنی و بگی کارش منطقی بوده ! منطق الان حکم میکنه که از سودجویی یوبی سافت اعلام برائت کنی و از خالی کردن جیبت خوشحال نباشی .
امیدوارم با این چند خط منظورمو رسونده باشم و لازم به بحث کردن و توضیح بیشتر نباشه .
 
تا وقتی ملت میخرن، اینام میسازن :دی
به همین سادگی :دی
نخرید، نمیسازن :دی

الان مشارکت مردم تو خرید Unity خیلی کم تر بوده نسبت به نسخه های قبل ، امارشم اومد ،
ولی باز اینا میسازن تکلیف چیه ؟:d
 
در رابطه با world in conflict و استودیوی ME خواستم ابراز علاقه شدید بکنم ! کاملا هم موافقم با پویا ... روند میلکینگی که یوبی سافت برای آی پی AC در پیش گرفته از نظر منی که گیمرم فقط و فقط در راستای دوشیدن هر چه بیشتر گیمر هاست . یوبی سافت دقیقا هر سال AC رو تو یه محیط جدید داره ارائه میکنه و سیر نزولی این سری رو هم توی چند نسخه اخیر همه شاهد بودیم . این در حالیه که تنوع آیپی های این کمپانی به حداقل رسیده و سه عنوان farcry و AC و Rayman دائما دارن تکرار میشن و نسخه های مختلفشون روی هر پلتفرم ممکن منتشر شدن و دارن میشن !

خب این موضوع که فروش این عناوین به اصطلاح سالانه بالاست صد در صد برای این کمپانی خوشاینده و ممکنه ساخت نسخه بعدی اونها هم با توجه به فروش نسخه های قبلش ساده تر و تضمین شده تر به نظر بیاد . میتونیم اسم اینکار رو یه جور چیت زدن ، قالب کردن ، تقلب یا هر چیزیکه معنی این رو برسونه که (کمپانی یوبی سافت فقط به فکر درآمد زایی هر چه بیشتر به هر قیمتی هست ) بزاریم .

احتمالا شنیدید همین چند وقت پیش توی یه مصاحبه در مورد عنوان Prince of Persia ازشون سوال شده بود که مستقیم اعلام کرده بودن تا زمانی که AC بفروشه چرا چیز دیگه ای بسازیم ؟! فکر نمیکنم لازم باشه معنی این جمله رو توضیح بدم مشخصه کامل .
پس شمایی که گیمری (منطورم با افرادی هست که این کار یوبی سافت رو منطقی میدونن!) منطقی نیست که بیای از سود کردن یه کمپانی متقلب و پول دوست دفاع کنی و بگی کارش منطقی بوده ! منطق الان حکم میکنه که از سودجویی یوبی سافت اعلام برائت کنی و از خالی کردن جیبت خوشحال نباشی .
امیدوارم با این چند خط منظورمو رسونده باشم و لازم به بحث کردن و توضیح بیشتر نباشه .
What the Faz؟
همین امسال Watch Dogs و Crew و Valiant Herat رو در کنار AC عرضه کرد سال دیگه هم Rainbow Six و Division رو قراره عرضه بکنه(تازه اگه عنوان جدید دیگه ای معرفی نکنه واسه 2015)
دیگه چی از جون این کمپانی میخواین؟
 
الان مشارکت مردم تو خرید Unity خیلی کم تر بوده نسبت به نسخه های قبل ، امارشم اومد ،
ولی باز اینا میسازن تکلیف چیه ؟:d

افت فروش داشته چون نسخه Next Gen Only بوده، ولی بازم خیلی خوب فروخته. مطمئن باش اگه چند تا نسخه بدن بیرون و فروش خیلی بد باشه، خودشون بیخیال میشن. مرض که ندارن الکی بازی بسازن و ضرر کنن. تا وقتی سود ده باشه میسازن.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or