سیستم مورد نیاز The Evil Within

FLAWL3SS

کاربر سایت
65876158162330539297.jpg


سیستم مورد نیاز بازی :

Minimum Requirements
  • OS: windows 7/8.1
  • GPU: GTX 460 or an equivalent 1 GB VRAM card
  • CPU: i7 or an equivalent 4+ core processor
  • RAM: 4 GB
  • HDD: 50 GB
البته با این سیستم Minimum نمیتوانید با رزولیشن 1080 بازی کنید و باید بعضی از افکت ها رو خاموش کنید.

Recommended PC System Specifications

  • 64bit Windows 7/Windows 8
    i7 with four plus cores
  • 4GBs RAM
  • 50GB of hard drive space
  • GeForce GTX 670 or equivalent with 4GBs of VRAM
  • High Speed Internet Connection
    Steam account and activation
minimum رو مشخص نکردن و گفته شده اگر سیستمی پایین تر از این سیستم پیشنهادی دارید (به خصوص 4GB Vram) ضمانتی در اجرای بهینه بازی نخواهید داشت.
سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی با رزولیشن 1080 و ویژگی های full-screen anti-aliasing, full shadow quality, motion blur, tessellation, SSAO میباشد.

فضای مورد نیاز برای نصب در کنسول ها به این صورت اعلام شده:

  • Xbox One — 40 GB HDD Space
  • PlayStation 4 — 40 GB HDD Space
  • PlayStation 3 — 7 GB HDD Space
  • Xbox 360 — 7 GB
کار ساخت بازی هم تمام شده و بازی گلد شده است.

Bethesda Blog Germany | Just another Bethesda Blog site
 
آخرین ویرایش:
بیخود گرافیک افتضاح بازی رو گردن موتور Id Tech 5 نندازین خواهشا! تیم سازنده نشون داد با داشتن یه موتور فدرتمند باز هم توی گرافیک Read - ـن. موتوری که اصل کارش ارائه 60 فریم هست. از همون اولین تریلر بازی هم مشخص بود توی استفاده از این موتور حسابی گند زدن و افت فریمش از توی مونیتور میرفت یه راست تو چش و چال آدم.
 
درسته که گرافیک بازی بسیار خوب شده اما در سیستم مورد نیاز اغراق کردن .....
ما با یک بازی open world مواجه نیستیم که همچین قدرت پردازشی نیاز باشه!!!
 
به قول دوستمون احتمالا پورت افتضاحی تو راه باشه که به واسطه اپتیمایز نبودن قدرت پردازشی بالایی رو از سیستم طلب کنه ،
Id Tech5 چه گناهی کرده !؟
این همه بازی با حجم های بالا با موتورهایی غیر از ID Tech 5 ساخته شدن و میشن .
گفتم این هنر سازندست که از دل این موتور چی بیرون بیاره و چی خلق کنه .
 
من واقعا نمیدونم بعضی از دوستان کارشناسمون از یک استیدو 40 50 نفری تازه تاسیس چه انتظاری دارن؟؟ آیا توقع گرافیک بازی در حد BF4 رو دارن یا کرایسیس 3؟ به نظر من این بازی انقدر متنوع و جذاب و پر از جزئیات هست که منی که انقدر دنبال گرافیک بالا هستم رو تحت تاثیر قرار داده و گرافیک به گفته ی کارشناسا "ضعیف" بازی اصلا به چشمم نمیاد. الان بازی رزینت ایول رولیشنز 2 رو کپکام با این همه کبکبه و دبدبش معرفی کرده برید گرافیک بازی رو با این بازی مقایسه کنید. تازه استیدوی کپکام حداقل دو برابر استیو تنگو نیرو داره! حداقل!
شاید گرافیک متوسط بازی یک نقطه ی ضعف برای بازی به شمار بیاد اما بازی انقدر نقاط قوت زیادی داره که این کمبود اصلا به چشم نمیاد. بعد از ریلیز بازی میام میبینمتون :)

50y91mtpp35klgfy0pam.jpg
 
آخرین ویرایش:
من واقعا نمیدونم بعضی از دوستان از یک استیدو 40 50 نفری تازه تاسیس چه انتظاری دارن؟؟ آیا توقع گرافیک بازی در حد BF4 رو دارن یا کرایسیس 3؟ به نظر من این بازی انقدر متنوع و جذاب و پر از جزئیات هست که منی که انقدر دنبال گرافیک بالا هستم رو تحت تاثیر قرار داده و گرافیک به گفته ی کارشناسا "ضعیف" بازی اصلا به چشمم نمیاد. الان بازی رزینت ایول رولیشنز 2 رو کپکام با این همه کبکبه و دبدبش معرفی کرده برید گرافیک بازی رو با این بازی مقایسه کنید. تازه استیدوی کپکام حداقل دو برابر استیو تنگو نیرو داره! حداقل!

خیلی بیشتر از دو برابر نیرو داره ....
 
من واقعا نمیدونم بعضی از دوستان کارشناسمون از یک استیدو 40 50 نفری تازه تاسیس چه انتظاری دارن؟؟ آیا توقع گرافیک بازی در حد BF4 رو دارن یا کرایسیس 3؟ به نظر من این بازی انقدر متنوع و جذاب و پر از جزئیات هست که منی که انقدر دنبال گرافیک بالا هستم رو تحت تاثیر قرار داده و گرافیک به گفته ی کارشناسا "ضعیف" بازی اصلا به چشمم نمیاد. الان بازی رزینت ایول رولیشنز 2 رو کپکام با این همه کبکبه و دبدبش معرفی کرده برید گرافیک بازی رو با این بازی مقایسه کنید. تازه استیدوی کپکام حداقل دو برابر استیو تنگو نیرو داره! حداقل!
شاید گرافیک متوسط بازی یک نقطه ی ضعف برای بازی به شمار بیاد اما بازی انقدر نقاط قوت زیادی داره که این کمبود اصلا به چشم نمیاد. بعد از ریلیز بازی میام میبینمتون :)

50y91mtpp35klgfy0pam.jpg
مگه ما به گرافیک بازی گیر دادیم ؟ اون حجم فضایی و VR مضحکش برا سیستم پیشنهادی صدای من و بقیه رو در اورده وگرنه اصل خود بازی که تضمین شدس ....
دوستانی هم که میگن ربطی به موتور نداره پس حتما RAGE و New Order رو با موتور عمه من ساختن ؟ حجم بالای بازی همش به خاطر این تکنولوژی مصخره ی Virtual Texturing که از میراث کارمکه که اونم تو این استدویوی گذاشتشو رفت حالا هم نتیجه کار میشه این .....
 
بیخود گرافیک افتضاح بازی رو گردن موتور Id Tech 5 نندازین خواهشا! تیم سازنده نشون داد با داشتن یه موتور فدرتمند باز هم توی گرافیک Read - ـن. موتوری که اصل کارش ارائه 60 فریم هست. از همون اولین تریلر بازی هم مشخص بود توی استفاده از این موتور حسابی گند زدن و افت فریمش از توی مونیتور میرفت یه راست تو چش و چال آدم.
علي اين پستت اصلا براي من قابل درك نيست :|:d

اولا كه گرافيك TEW‌ با هر معياريم كه در نظر بگيريم افتضاح نيست و اتفاقا به عنوان يه بازي بين نسلي قابل قبوله. قبول دارم كه كيفيت بازي تا حدود چند ماه قبل ضعيف تلقي ميشد اما تو يا تريلرهاي جديد بازي رو نديدي و يا ديدي و داري خودت رو گول ميزني چون كيفيت بازي تو اين مدت كم پيشرفت فوق العاده اي داشته و به اون حدي كه لازمه ي اين بازيه رسيده.

ثانيا Tango Gameworks يه تيم خيلي كوچيك و تازه كاره كه جداي از 7،8 نفر از اعضاي تيمش بقيه اشون همه تازه كارن و اولين بارشونه كه دارن با يه موتور ترسناكي مثل ID Tech كار ميكنن پس طبيعيه كه نتونن يه بازي با كيفيت خارق العاده تحويل ملت بدن. اون كه خود تيم سازنده ي موتور و جان كارمك بود تو گرفتن يه خروجي تاپ از اين موتور ناموفق بود بعد تو توقع داري كه اين بنده هاي خدا بتونن با چنين موتوري يه عنوان كاملا نسل بعدي و 60 فريم بسازن؟! حالا نميگم كه ID موتور بديه ولي خوب حقيقتا براي بچه هايي كه حتي تجربه ي كار كردن طولاني با موتوري مثل UE رو هم ندارن اين موتور مثل كابوس مي مونه!

افت فريم بازيم خوشبختانه تو اين چند وقت اخير خيلي كمتر و يا حتي رفع شده و درست نيست كه از الان كارشون رو ببريم زير سوال. حالا باز اگه نسخه ي نهايي افت فريم شديد داشته باشه، درسته قابل هضم نيست ولي در حال حاضر من دليلي براي ترول بازي تو اين زمينه نمي بينم.

من مدتي تو سايت نيستم پس اگر جواب دادي و من جوابت رو ندادم، الكي خوش حال نشو :-":d

به هر حال من هيچ اطلاعاتي از سخت افزارهاي كامپيوتري ندارم ولي به نظرم اين سيستمي كه براي بازي در نظر گرفتن يكمي زيادي بالائه و اينم به تنهايي مشكل Tango Gameworks نيست و بيش تر از تيم سازنده ي بازي به موتور بازي مربوط ميشه، پس خواهشا انقدر نگيد كه ميكامي فلانه و ديگه اون سازنده ي قديمي نيست و ...
اگر حرفم رو قبول ندارين مي تونين به بازي هايي كه با اين موتور ساخته و عرضه شدن نگاه كنين :d
 
شینجی اومده یه بازی ساخته ,با بچه محلاش ,خواسته یه بازی تو سبک Survival horror بسازه ,که Survival Horror باشه به معنای واقعی که باید باشه ,خیلی از بازیها نیستن و نمی تونن باشن,حالا اونایی که میان میگن این چه حجم بالاست ,این چه گرافیکه,تو ذوغه ,رو اعصابه,تو مخه,حتی پای کارمک هم وسط میکشن,بدونید شینجی نیموده گرافیک تحویل اهالی گیمر بده ,بدون ارزش های داستانی و گیمپلی سطحی و توحین آمیز و احمقانه , از این گروه. کوچک هم همچی انتظاریم نمیره , پس جمع کنین بریم غازهاتون رو بچرنونین ,چون گیم ,گیمپلی و داستان نمی فهمین ,سطحی نگرین.
 
مگه ما به گرافیک بازی گیر دادیم ؟ اون حجم فضایی و VR مضحکش برا سیستم پیشنهادی صدای من و بقیه رو در اورده وگرنه اصل خود بازی که تضمین شدس ....
دوستانی هم که میگن ربطی به موتور نداره پس حتما RAGE و New Order رو با موتور عمه من ساختن ؟ حجم بالای بازی همش به خاطر این تکنولوژی مصخره ی Virtual Texturing که از میراث کارمکه که اونم تو این استدویوی گذاشتشو رفت حالا هم نتیجه کار میشه این .....

روی صحبت من با کسایی هست که به گرافیک بازی خرده میگیرن.
 
روی صحبت من با کسایی هست که به گرافیک بازی خرده میگیرن.

شما میدونی یه بازی که 4gig vram نیاز داره ینی چی ؟! یه بازی مثل crysis 3 که هنوزم در حدش نیومده با اون HD Texture هاش با دو گیگ vram به راحتی اجرا میشه بعد چطور این که حتی پشمک هم نیست در مقابل crysis3 برای اجرا نیاز به 4 گیگ vram داره ؟!!!!!!!!! و یه i7 ؟!!!اونم تازه روی موتوری که قراره خیر سرش با تکنولوژی مگاتکسچر، بافت ها رو از روی هارد دیسک لود کنه ! این یعنی یه افتضاح به تمام عیار چیزی که جمع کردنش کار حضرت فیله. یعنی حتی گند زدن به این بزرگی هم کار هر کسی نیست به خدا...الان کل کامیونیتی pc داره میترکه سر این قضیه...
واقعا کسایی که اونجا دارن کار میکنن به عنوان programmer هیچی بارشون نیست فقط دارن پول مفت میگیرن.
 
آخرین ویرایش:
واسه یه سیستم پیشنهادی

1- بفستا رو دزد کردید :|
2- یه موتور بازی سازی رو زیر سوال بردید b-)
3- شینجی میکامی رو ترول کردید :d
4-کلان ساخته های بفستا رو زیر سوال بردید
5-بازی نیومده بهش افت فریم. باگ.و....و..... اضافه کردید


بابا یه غلطی کرد

اصلا با 512 رم ddr2 و یدونه 310m بازی روی ULTRA اجرا میشه .حجمشم 2 گیگه ؟

خیالتون راحت شد ؟:|
 
امیرحسین اینا همش بهونه هست. تیم سازنده حتی موتور رو به سلیقه خودشون Modify کردن تا بتونن راحت باهاش کار کنن و خروجی بگیرن. اینا رو گنج قارون (Bethesda) نشستن پس صحبت از منابع و هزینه ها و اینا هم نیست. کار ساخت بازی هم از 2010 شروع شده پس صحبت از وقت و اینا هم نیست. هم وقتش رو داشتن و هم هزینه-ش رو و هم استعدادش رو. اما توی تریلرا جدا از گرافیک نه چندان جالبش، افت فریمش در هم اِبولا کشنده-س/:) حتی برای منی که ذره ای به گرافیک بازیا اهمیتی نمیدم، ولی به هیچ عنوان نمیتونم افت فریم رو تحمل کنم. دقت کن صحبت از درون مایه و گیم پلی و اتمسفر و اینا نیست. فقط بعد تکنیکی بازی به شدت مشکل داره.
اینایی روی سخت افزاری که از نظر قدرت، مطلقه، همچین سیستم فضایی دادن دارن خیلی به وضوح نشون میدن کم کاری داشتن و این کم کاری رو به جون سخت افزار انداختن.
اما در مورد این قسمت از حرفت:
اون كه خود تيم سازنده ي موتور و جان كارمك بود تو گرفتن يه خروجي تاپ از اين موتور ناموفق بود بعد تو توقع داري كه اين بنده هاي خدا بتونن با چنين موتوري يه عنوان كاملا نسل بعدي و 60 فريم بسازن؟!
یادمه احسان یه زمانی یه حرف خیلی جالبی زد:
قبلاً هم توی یه تاپیک دیگه اشاره کرده بودم ، بازی ای که برای هر دو نسل 7 و 8 ساخته میشه بر پایه ی نسل 7 ساخته میشه و با دو تا افکت و تکنیک اضافه روی نسل 8 هم عرضه میشه :biggrin1: چون اگه یه بازی بین النسلی بخواد بر پایه ی نسل 8 ساخته بشه اصلاً امکانش نیست که همون بازی رو روی نسل 7 هم اجرا بشه مگه اینکه از اول بشینی یه چیز دیگه جداگانه برای نسل 7 بسازی که خودش وقت و هزینه ی جداگانه ای می طلبه :biggrin1: طبیعتاً از این بازی هم نمیشه توقع یه بازی نسل 8 داشت ، مثل خیلی از بازیهای دیگه ای که بین النسلی هستن :biggrin1:
به قول احسان اینا یه بازی نسل قبلی میسازن و با یه کم افکت و تشکیلات اضافه، روی نسل بعد عرضه-ش میکنن. حالا این برای Tango Games دیگه بدتر! یعنی اینا نتونن حتی یه بازی بر اساس معیارهای نسل قبل هم بسازن واقعا ...
ثانيا Tango Gameworks يه تيم خيلي كوچيك و تازه كاره كه جداي از 7،8 نفر از اعضاي تيمش بقيه اشون همه تازه كارن و اولين بارشونه كه دارن با يه موتور ترسناكي مثل ID Tech كار ميكنن پس طبيعيه كه نتونن يه بازي با كيفيت خارق العاده تحويل ملت بدن.
بازم داری توجیه میکنی. به نقل از ویکی پدیا:
Tango Gameworks features employees from Grasshopper Manufacture, Platinum Games, Clover Studio, and Capcom. After Game Republic shut down in 2011, Tango hired many of its employees.
4 تا برنامه نویس از سر کوچه که پیدا نکردن:biggrin1: همشون با تجربه هستن و آشنایی کامل به بازی سازی دارن.
===============================
خلاصه اینکه سیستمی که اونجا نوشته رو یه نفر که توی بحث PC و اینا باشه، میفهمه سازنده چقدر افتضاح بالا آورده که همچین سیستمی که دو نسل بعد رو اجرا میکنه، برای یه بازی بین نسلی معرفی کردن و این یعنی فاجعه!
بعدا به حسابت میرسم/:):biggrin1:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or