سیستم مورد نیاز Metro: Last Light اعلام شد

RattleSnake

کاربر سایت
آپدیت: سیستم مورد نیاز Metro: Last Light اعلام شد

49321309019852079312.jpg


کمپانی Deep Silver به نقل از استدیو 4A Games حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم توصیه شده را به همراه حدا اکثر سیستم مورد نیاز Metro: Last Light را اعلام کردند.

حداقل سیستم مورد نیاز:

Windows: XP (32-Bit), Vista, 7 or 8
CPU: 2.2 GHz Dual Core e.g. Intel Core 2 Duo
RAM: 2GB
Direct X: 9.0c
Graphics Card: DirectX 9, Shader Model 3 compliant e.g. NVIDIA GTS 250 (or AMD equivalent e.g. HD Radeon 4000 series) or higher
For 3D Vision Support:
NVIDIA GTX 275 or higher
120Hz Monitor
NVIDIA 3D Vision kit for Windows Vista, 7 or 8

سیستم توصیه شده:

Windows: Vista, 7 or 8
CPU: 2.6 GHz Quad Core e.g. Intel Core i5
RAM: 4GB
Direct X: 11
Graphics Card: NVIDIA GTX 580/660 Ti (or AMD equivalent e.g. 7870) or higher
For 3D Vision Support:
NVIDIA GTX 580/660Ti or higher
120Hz Monitor
NVIDIA 3D Vision kit for Windows Vista, 7 or 8

حدا اکثر سیستم مورد نیاز:

Windows: Vista, 7 or 8
CPU: 3.4 GHz Multi-Core e.g. Intel Core i7
RAM: 8GB
Direct X: 11
Graphics Card: NVIDIA GTX 690 / NVIDIA Titan

For 3D Vision Support:
NVIDIA GTX 690
120Hz Monitor
NVIDIA 3D Vision kit for Windows Vista, 7 or 8

تایید شده است با 1 عدد گرافیک Titan و دو عدد 670 و 680 به همراه یک عدد 690 می‌توانید بازی را با وضوح تصویر 2048x2048 و تنظیمات کامل DirectX 11 با سرعتی بیشتر از Metro 2033 با کیفیت بالای تکسچر‌ها اجرا کنید، بدون داشتن یکی از این موارد بازی نمی‌توانید بازی را با این وضوح تصویر و زیبایی اجرا کنید.
در حالت DirectX 10 بازی از MSAA anti-aliasing و افکت‌های پیشرفته depth of field و tessellation به همراه motion blur و افکت‌های پیشرفته دیگر بهره می‌برد. بازی از NVIDIA PhysX بهره می‌برد که شاهد تخریب پذیری بیشتر و افکت‌های particle پیشرفته خواهیم بود.
تمام این ها به واسط بهینه شدن موتور 4A Engine است که سرعت بازی را نیز سریع تر کرده است.

Metro: Last Light در 14 ماه می در آمریکا شمالی و 17 می در اروپا برای PC،Xbox 360 و PS3 عرضه خواهد شد.

منبع:
1
2
 
آخرین ویرایش:
تسکچرهای نسخه‌ی قبل هنوزم بهترین نوع تکسچرهایی هست که در دنیای گیم دیدیم. طبق اسکرین شات‌های منتشر شده از این نسخه، باید مراقب باشیم تسکچرهای بازی از مانیتور نپاشن روی کیبورد :d
 
نسخه قبلی همین بازی رو به یاد بیارید! سیستم خیلی اغراق آمیزه! با کرایسیس مو نمیزنه اما من که رو همون اخرین درجه میذارم

---------- نوشته در 11:28 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:27 PM ارسال شده بود ----------

تفاوت ((توصیه شده با حدکثر ))چیه؟؟
1920*1080 کدوم میشه؟؟؟

توصیه شده یعنی یه چی بین high تا very high رو fullhd با یه فریم قابل بازی ولی سیستم حداکثر یعنی روی ultra و fullhd و نزدیک به 60 فریم! حالا میتونه چیزهای دیگه هم معنی بده
 
تسکچرهای نسخه‌ی قبل هنوزم بهترین نوع تکسچرهایی هست که در دنیای گیم دیدیم. طبق اسکرین شات‌های منتشر شده از این نسخه، باید مراقب باشیم تسکچرهای بازی از مانیتور نپاشن روی کیبورد :d

یکمی فکر کنم مایه پدال گاز رو زیاد کردی:d
دیگه بالاتر تکسچرهای کرایسیز3 رو تنظیمات اخر که نیست :d
نسخه قبلیش هم فقط فوول افت فریم داشت البته مواردیم داشت ولی دیگه نه اونقدر:d

تفاوت ((توصیه شده با حدکثر ))چیه؟؟
1920*1080 کدوم میشه؟؟؟
حداکثر برای تنظیمات اخر با رزلوشنهای 1920 در 1080 و بالاتر هست بعلاوه 120 فریم رندر در ثانیه نه 60 فریم:dبرای 3 بعدی .
 
خاک بر سرشون کاری با خود بازی ندارم اما تو زمینه بهینه سازی واقعا ری...ن

شما احتمالا بازی رو بازی کردی؟
شماره اول بازی هم همین ضعف رو داشت بشدت بازی رو خیلی بهینه تر میتونستن بسازن من روی یکی پایین تر از(دقیقا یادم نیست چی بود) بالاترین تنظیمات با 560ti با 4 گیگ رم راحت بازی میکنم کراسیس3 رو با فریم خوب اونوقت داخل مترو 2033 روی پایین ترین تنظیمات فریم افت داره شدید این ضعف دیگه بازی خدا هم که باشه مگه شوخی الان تایتان یا 690 برا یه بازی مگه چقدر جهش گرافیکی داریم
 
آخرین ویرایش:
تسکچرهای نسخه‌ی قبل هنوزم بهترین نوع تکسچرهایی هست که در دنیای گیم دیدیم. طبق اسکرین شات‌های منتشر شده از این نسخه، باید مراقب باشیم تسکچرهای بازی از مانیتور نپاشن روی کیبورد :d

تا فردا شما چهارتا تکسچر از این بازی بیار من هم از Crysis 3 میارم! اون وقت مقایسه میکنیم! اصلا من از Fc3 میارم!

---------- نوشته در 11:40 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:39 PM ارسال شده بود ----------

خاک بر سرشون کاری با خود بازی ندارم اما تو زمینه بهینه سازی واقعا ری...ن

شما احتمالا بازی رو بازی کردی؟
 
Andrew Burnes از انویدیا گفته‌ Optimum برای بازی کردن در رزولوشن 2560x1660 با آخرین تنظیمات و فعال بودن تمام افکت‌های DX11 و سایز بافت‌های بازی روی 2048x2048 و فعال بودن Tessellation روی محیط و اشیاء + فعال بودن Physx هست و گفته که بازی خیلی بهینه است.
 
تایید شده است با 1 عدد گرافیک Titan و دو عدد 670 و 680 به همراه یک عدد 690 می‌توانید بازی را با وضوح تصویر 2048x2048 و تنظیمات کامل DirectX 11 با سرعتی بیشتر از Metro 2033 با کیفیت بالای تکسچر‌ها اجرا کنید، بدون داشتن یکی از این موارد بازی نمی‌توانید بازی را با این وضوح تصویر و زیبایی اجرا کنید.
در حالت DirectX 10 بازی از MSAA anti-aliasing و افکت‌های پیشرفته depth of field و tessellation به همراه motion blur و افکت‌های پیشرفته دیگر بهره می‌برد. بازی از NVIDIA PhysX بهره می‌برد که شاهد تخریب پذیری بیشتر و افکت‌های particle پیشرفته خواهیم بود.
تمام این ها به واسط بهینه شدن موتور 4A Engine است که سرعت بازی را نیز سریع تر کرده است.

میگم تریلری چیزی از گیم پلی این غول بیابونی گرافیک هم هست؟
Andrew Burnes از انویدیا گفته‌ Optimum برای بازی کردن در رزولوشن 2560x1660 با آخرین تنظیمات و فعال بودن تمام افکت‌های DX11 و سایز بافت‌های بازی روی 2048x2048 و فعال بودن Tessellation روی محیط و اشیاء + فعال بودن Physx هست و گفته که بازی خیلی بهینه است.

اوه اوه خدا رحم کنه حواسم به فیزیک نبود .خدا به داد کارتهای amd برسه.
 
Andrew Burnes از انویدیا گفته‌ Optimum برای بازی کردن در رزولوشن 2560x1660 با آخرین تنظیمات و فعال بودن تمام افکت‌های DX11 و سایز بافت‌های بازی روی 2048x2048 و فعال بودن Tessellation روی محیط و اشیاء + فعال بودن Physx هست و گفته که بازی خیلی بهینه است.
اگه در این رزیلوشن که بله حرفی ندارم برای گفتن
چون اول اعلام نشد من فکر کردم منظورشون UTRA بازیه 1080 ه
 
آخرین ویرایش:
تسکچرهای نسخه‌ی قبل هنوزم بهترین نوع تکسچرهایی هست که در دنیای گیم دیدیم. طبق اسکرین شات‌های منتشر شده از این نسخه، باید مراقب باشیم تسکچرهای بازی از مانیتور نپاشن روی کیبورد
آره خدایی لنگه نداره آخر تکسچر بود! اصلا از نظر گرافیکی به معنای واقعی کلمه غول بود و هنوز هم هست! فک نکنم کسی زمان ریلیز بازی تونسته باشه رو DX11 درست حسابی بازی کنه همه کارت ها کمرشون شکسته بود البته درایور های جدید بعد مدتی که اومد ردیفش کرد:d
 
شماره اول بازی که چیزی به نام استفاده بهینه از CPU و GPU نداشت ...تنها از یه هسته CPU استفاده میکرد و GPU Usage هم دست کمی از CPU نداشت ... امیدوارم تو این یکی نسخه این کمبودها رو جبران کرده باشن ... البته کلی ویدئو و گیمپلی از بازی به بیرون اومده که به معنای واقعی فک براندازن...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or