سونی : PS3 را رها نخواهیم کرد

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
20121017_ps3.jpg


رئیس کمپانی سونی در ژاپن آقای Hiroshi Kawano طی مصاحبه ای در Famitsu گفته اند که انتظار ندارد گیمرها بلافاصله از PlayStation 3 به PlayStation 4 پرش کنند و ما PS3 را رها نخواهیم کرد.
سخنان ایشان :
"هفت سال از عرضه PS3 می گذرد و نه تنها همچنان فروش می کند بلکه هنوز بازی های زیادی برای آن در راه است.ما قصد نداریم بلافاصله از PS3 به PS4 جابجا شویم.با عرضه شبکه cloud در سال 2014 در کشور آمریکا بازیباز ها میتوانند عناوین PS3 را بر روی PS4 تجربه کنند.برخی مردم ممکن است PS3 را با PS4 تعویض کنند اما این یک پروسه تدریجی خواهد بود.ما به تازگی یک کنسول عرضه خواهیم کرد و اینکه بگوییم به صورت کلی همه کنسول های قدیمی را با جدید عوض کنید اعتماد به نفس خدا (maker’s ego) را می خواهد! "
PlayStation 4 در اواخر سال میلادی 2013 عرضه خواهد شد

VG247
 

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
به‌نظر می‌رسه که رقیب PS4 همین PS3 باشه. در واقع سونی داره خودش با PS3 به جنگ PS4 می‌ره. Beyond: Two Souls، GT6 و احتمالاً TLG همشون قراره آخر نسل هفت و آغاز نسل هشت عرضه بشن.:D.
 

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,332
نام
کیا
همین الان فروشش از 360 بیشتره GT6 و BEYOND و ... هم ریلیز بشن دیگه رسما باید قرار گرفتن 360 رو در جایگاه سوم تبریک بگیم :))
آخی یادش بخیر هنوز PS3 ریلیز نشده بود و دوستان داشتن تو لایو بازی میکردن و میگفتن ممکنه PS3 عرضه نشه! و حتما شکست میخوره :D همین فریتوس اغفالم کرد 360 خریدم :D
 

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
حالا من کاری ندارم اینکه سونی احترام میزاره برا مخاطبش یا نه با این که فن مایکرو نیستم ولی اگه بخوایم منطقی فکر کنیم وقتی هنوز میتونه از این راه پول در بیاره چرا بخواد ولش کنه ؟

خب پول درآوردن و سود کردن ،برای بقا توی یه صنعت ضروریه ! طبیعیه که سونی هم به فکر پول درآوردن از راههای مختلف باشه ولی تا زمانی که این طریق پول درآوردن، فقط و فقط منافع خودش رو تامین نکنه و بتونه به مخاطب هم منفعت و سود برسونه ، چه عیبی داره؟!

شما یه بار پول میدی و یه کنسول میخری و انتظار داری تا جایی که ممکنه براش بازیای متنوع و باکیفیت بیاد! تا زمانی که اوضاع به این شکله ، سودش داره نصیب شما میشه چون با یه بار هزینه اولیه ،میتونی تا مدت زمان طولانی تامین بشی!! حالا این وسط هم شرکت سازنده اون کنسول داره سود زیادی میکنه و وقتی تونسته من گیمر رو راضی نگه داره ، نوش جونش باشه !:d

الان هیچ کس سونی و ND رو مجبور به ساخت و عرضه یه IP جدید و پرهزینه اونم چند ماه مونده به عرضه رسمی PS4 نکرده بود! ND خیلی راحت میتونست یه spin off از Uncharted یا یه ادامه عالی واسه J&D بسازه و TLOU رو نگه داره واسه نسل بعدش ! ولی خب اینکارو نکرد و عوضش با ساخت این بازی ثابت کرد که تا آخرین لحظه رو سیــــاست های مشتری مدارانه اش پایبنده!

یا یه بازی System Seller مثل GT6 رو میاد و واسه PS3 تایید میکنه در حالی که میدونه بخش اعظمی از فن های GT فقط به خاطر این بازی،حتی حاضر به خرید یه کنسول جدید هستن!

یا هزینه های لازم برای ساخت یه انجین جدید واسه یه ip جدید مثل Beyond که افراد زیادی من جمله خودم بی صبرانه منتظرش هستیم!

حالا اینکه این سیـــــاست ها رو برای رضای خدا وضع کرده یا برای پول به جیب زدن از ملت ،اهمیتی نداره !مهم اینه که من گیمر از این سیـــــــــاست ها دارم سود می کنم و خیلی هم راضیم!!!

اینم بگم که سونی تو این چند سال یه چیزی رو خوب یاد گرفته اونم اینه که:

کسی که دیروز Playstation رو انتخاب کرد مطمئنا فردا هم Playstation رو انتخاب خواهد کرد، به شرطی که از دیروز تا فردا هواشو داشته باشم!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر