شایعه سونی: Gran Turismo 6 برای PS3 عرضه خواهد شد

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
آپدیت: سونی: Gran Turismo 6 برای PS3 عرضه خواهد شد

l9epkqb8rgjw5p28urnd.jpg


بازی بعدی استدیو Polyphony به جای PS4 در راه PS3 است. همه از این موضوع آگاه هستند که سونی در حال کار برروی Gran Turismo 6 است.

GT5 یکی از پرفروشترین بازی‌های، سونی در این نسل بوده است، پس دلیلی برای ساخته نشدن نسخه‌ای دیگر از مجموعه GT وجود ندارد. ولی افراد زیادی برین باورند که این بازی باید برای PS4 ساخته شود تا قدرت این کنسول را هرچه بیشتر به نمایش بگذارد، Vita هم می‌توانست مانند PSP که دارای ویژگی‌های خاصی بود مدنظر برای عرضه یک بازی از سری GT قرار گیرد.

بعد از رونمایی PS4 شایعات زیادی بود که سونی PS3 را فراموش خواهد کرد ولی سونی گفته است که از این کنسول هم پشتیبانی خواهد کرد.
آپدیت:
Shuhei Yoshida مدیر استدیو‌های سونی گفت:
یک روز از روز‌های آینده Gran Turismo 6 خواهد آمد.
Gran Turismo HD در E3 سال 2005 به صورت انحصاری برای PS3 رونمایی شد. همیشه یک عنوان از سری Gran Turismo با کنسول‌های سونی معرفی و عرضه شده. با این نتیجه باید منتظر یک GT برای PS4 در E3 سال 2013 باشیم.


Michael Denny معاون رئیس استدیو‌های سونی در مصاحبه‌ای درمورد حمایت سونی از PS3 گفت:
خوب ما می‌خواهیم نگاهی به بازی‌های که برای PlayStation 3 در آینده عرضه می‌گردند بیندازیم، The Last of Us, Beyond: Two Souls, GT6 و بعد از آنان بازی‌های شرکت‌های third-party مانند: Assassin’s Creed و GTA را برای PS3 خواهیم داشت.

Ubisoft هفته دیگر نشستی درمورد Assassin’s Creed دارد و دعوت نامه‌هایی را نیز برای اشخاص خاص در این مورد فرستاده است. پنجشنبه هفته گذشته در مراسم رونمایی از PS4 در نیویورک بازی‌های زیادی از PS3 رونمایی نشد. هیچ کس از حاضرین درمورد بازی‌های معرفی نشده PS3 صحبت نکرد، GT6 شاید یکی از این بازی‌های باشد.


Denny در مورد حمایت از PSV نیز افزود:

مهم‌ترین چیز برای ما این است که محتویات بازی‌هایی که عرضه می‌کنیم عمری طولانی داشته باشند، درمورد PS Vita باید بگویم بازی‌های برای این کنسول عرضه می‌شوند در طول زمان کیفیتشان بهتر و بهتر می‌شوند. و سونی هنور هم از PS3 حمایت می‌کند.

"متاسفانه بازی‌های PS3 در PS4 اجرا نخواهند شد، PS4 قادر به اجرا بازی‌های دسته دوم است. سازگاری بازی‌های PS3 در PS4 هزینه زیادی را می‌خواهد، و ما باید تصمیم بگیریم چه کاری برای جامعه گیمرها مهم است."

شاید نسخه‌ای مخصوصی از GT6 برای کنسول PS4 ساخته شود.

سازنده سری GT آقا Yamauchi گفته است:

" فعلا آمادگی این را ندارم تا درمورد تاریخ عرضه GT6 صحبت کنم."

منبع
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,991
نام
آریا
GT رو که با CoD مقایسه نکردم :| :biggrin1: خودِ GT رو با خودش مقایسه کردم :(
همه حرف هات صحیح ولی این رو هم در نظر بگیر فردای همین کنفرانسی که میگی سونی میخواد مهمترین بازی 2013ــش رو ریلیز کنه!!
خو کل دعوای من از اول سر همین یه کلمه است !!! :|
منظورم از نظر فاصله زمانی بین GT4 و PS3 با فاصله بین GT6 و PS4 بود ! :D
آره خب سونی از این کارا هم میکنه ! :| ولی این یکی دیگه خیلی ... !

یکبار دیگه اون ویدئو DriveClub رو نگاه کن . تمام اون مدلینگ های رینگ و صندوق عقب و داخل ماشین رو دیدی . چطور میگی بعید میدونی حتی به GT5 هم برسه ؟ :d
بچه ها میتونن تو DriveClub مثل بازی های اکشن بیان Clan درست کنن و با هم رقابت کنن و هر کسی واسه Clan خودش بازی کنه نه فقط صرفا واسه اول شدن خودش
همه اینا یعنی اینکه Evolution Studios خودشو آماده کرده تا واقعا یه انقلابی تو Racing بوجود بیاره

و اما GT6 ، اگه بخواد عرضه بشه احتمال یک نمایش واسه E3 ازش هست و حتی احتمال عرضه اش واسه تعطیلات امسال !
تقریبا 3 سال از GT5 گذشته و تقریبا خیلی چیزا از GT5 آماده هست !
PS4 هم از اونجایی که به مراتب سخت افزار انعطاف پذیر تر نسبت به PS3 داره واسه همین فکر نکنم GT7 تا 2016 بیشتر طول بکشه که بنظرم 2-3 سال بعد از عرضه PS4 با وجود DriveClub خیلی جای خالیش حس شه
اگر هم سونی ببینه اینا بازم میخوان بیشتر از این حرفا وقت تلف کنن حتما یه برخورد فیزیکی با این شرکت میکنه :d

مطمئن باش GT بعدی هرچقدر بخواد عالی باشه بازم به پای DriveClub نمیرسه
DriveClub یکی از بزرگترین بازی تاریخ Evolution Studios هست و قطعا موفق میشه
یه سر به مدل های GT5 توی Photo Travel Mode بزن ، واقعاً چیزی از اینا کم ندارن ! من فکر میکردم فقط نظر خودم هست ، ولی Digital Foundry هم تقریباً همچین نظری داره :
Evolution's Driveclub went big on social gaming and an exceptional attention to detail on the car modelling, but there was no "Gran Turismo moment" - the feeling that you're seeing new hardware producing a revelatory experience. Perhaps it was the quality of the livestream but interior car modelling actually seemed to be a step down from GT5

حالا بقیه حرف ها به کنار ، ولی این یکی خیلی زشت بود ! :| :| :| باید اعدامت کنیم ! :|
مطمئن باش GT بعدی هرچقدر بخواد عالی باشه بازم به پای DriveClub نمیرسه
بابا انقدر DriveClub رو برای خودتون بزرگ نکنین ! :D درسته که Evolution Studios استودیوی خوبی هست. DriveClub هم احتمالاً علاوه بر گرافیک عالی ، توجه زیادی روی موارد آنلاین و اجتماعی داره و میتونه بازی جالبی باشه ، ولی انقلاب توی سبک ریسینگ و پشت سر گذاشتن GT به نظرم دیگه خیلی بزرگنمایی هست ! :D
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
فعلاً نمیشه به عنوان خبر 100% قبولش کرد و توی بقیه جاها مثل Neogaf هم به عنوان شایعه مطرحش کردن.
چون خود GT6 هنوز معرفی رسمی نشده و یه تیزر یا لوگو هم نداره ، چه برسه به معرفی کنسولش ! :D
اینجا هم 3 تا احتمال داره :
1. ایشون منظورش رو بد رسونده یا توی حالت خوبی نبوده که این طوری گفته ! :D اگه یه دفعه اعلام میکرد GT6 برای PS3 معرفی شد ، میشد گفت خبر رسمیه. ولی وقتی چند تا بازی رو نام برده و وسطش GT6 هم هست ، میشه احتمال داد که اشتباهی در کار بوده. کمتر از یه سال دیگه PS4 داره میاد ، از این طرف هنوز GT6 به طور رسمی معرفی نشده و نمایشی نداشته. حتی اگه فرض کنیم صد تا نمایش هم داشته ، نمیان وسط عرضه PS4 یه دفعه محبوب ترین بازیشون رو برای PS3 عرضه کنن !!! دیرتر از اون هم که دیگه خنده دار هست. کلی بازی نسل جدید اومده و این وسط GT6 هم روی PS3 ! :D
2. سونی حتی شعورش به همچین موردی هم نرسیده و واقعاً قصد همچین کاری رو داره. این دیگه God of War نیست که بگیم نسخه دومش سال 2007 اومد و با اون مقایسه کنیم. این GT هست ، یعنی بازی ای که خیلی راحت باعث فروش کنسول میشه. خود من فقط به خاطر GT5 کنسول PS3 رو گرفتم و تا یکی دو ماه قبل از عرضه ـش اصلاً سراغ PS3 نرفته بودم. خیلی های دیگه هم این کار رو کردن و برای PS4 هم خواهند کرد. الآن هم دیگه کسی نمونده که بخواد فقط به خاطر GT6 بره PS3 بخره ، چون همچین آدمایی قبلش به خاطر GT5 این کار رو کردن. GT مهم ترین عنوان سونی هست و بازی ای هست که با میانگین 84 هم باز پرفروش ترین بازی PS3 و یکی از پرفروش ترین بازی های این نسل میشه. یعنی کافیه نسخه بعدی برای PS4 بیاد تا یه فروش اولیه خیلی خوبی رو برای این کنسول تضمین کنه. ولی مثلاً فرض می کنیم GT6 قراره سال 2014 برای PS3 عرضه بشه. با سابقه ای که PD داره ، ایشاالله GT7 میرسه به سال 2019 و دیگه نسل هم تموم میشه میره ! :D
3. GT6 بازی ای هست که هم برای PS3 میاد و هم PS4. در این حالت هم رسماً گند کشیده میشه به بازی و تمام.

یعنی رسما فن بازی رو به اخرش رسوندی اریا :d 100% مطمئن بودم پست دادی :d نه یکی 4 تا ! :d

--------------------------------------

ازاین که بگذریم فقط با مورد اخر موافقم ! استدیو POLY PHONY DIGITAL قبلا اعلام کرده بود که ما به زودی از بازی جددیمون پرده برداری میکنیم . دقیقا هم منظورشون همین GT6 بود که حالا رسما مثل اینکه تایید شد .
اما نظر خودم اینه کهاین بازی لانچ PS4 هست و تو E3 رسما ازش رونمایی میشه ! اما به صورت مورد سوم که نوشتی ! یعنی اونجا میگن نسخه با گرافیک پایین تر و یا حالا با یک سری کمبود ها روی PS3 هم میاد ! عمر PS3 که هنوز تموم نشده ! پس باید امیدوار باشیم .

--------------------------------------

فن بازی در نمیارم اما رسما باید بگم GT5 این نسل رو به فروزا 4 واگذار کرد . مطمئنا خودت هر دو بازی رو تجربه کردی و میدونی که فورزا خیلی بهتر بوده تو این نسل . من خودم عاشق GT هستم و اولین روزای بازی رو با GT کنسول PS1 شروع کردم و هیچ وقت این بازی بی نظیر رو فراموش نمیکنم . اما نسخه اخرش که خیلی خشک و بی روح و خیلی تکراری بود . جذاب ترین قسمتش فقط ساخت پیست توسط کاربر بود . قابلیت استفاده از PSP به عنوان اینه هم که اصلا کاربرد نداره و نمیدونم تو این بازی چیکار میکنه ! امیدوارم تو نسخه بعدی حذف بشه .

-------------------------------------

بچه های بازی سنتر هم که فعلا به فورزا بیشتر رای دادن :d
17 بازی بزرگ مورد انتظار بازیبازها در سال 2013



---------- نوشته در 05:58 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 05:53 PM ارسال شده بود ----------

یکبار دیگه اون ویدئو DriveClub رو نگاه کن . تمام اون مدلینگ های رینگ و صندوق عقب و داخل ماشین رو دیدی . چطور میگی بعید میدونی حتی به GT5 هم برسه ؟ :d
بچه ها میتونن تو DriveClub مثل بازی های اکشن بیان Clan درست کنن و با هم رقابت کنن و هر کسی واسه Clan خودش بازی کنه نه فقط صرفا واسه اول شدن خودش
همه اینا یعنی اینکه Evolution Studios خودشو آماده کرده تا واقعا یه انقلابی تو Racing بوجود بیاره

مطمئن باش GT بعدی هرچقدر بخواد عالی باشه بازم به پای DriveClub نمیرسه
DriveClub یکی از بزرگترین بازی تاریخ Evolution Studios هست و قطعا موفق میشه

مقایسه این 2 بازی کاملا به نظرم اشتباست ! DriveClub یه بازی ارکیده ، اما GT کلا شبیه ساز ریسینگه ! مطمن باش GT 6 وقتی بیاد تمام بازی های سبک ریسینگ رواز ته درومیکنه و تنها بازی که میتونه باهاش رقابت کنه ورزا 5 هست !

تو بخش مخصوص فورزا اگه مدل سازیها رو دیده باشی حتی میتونم بگی از DriveClub هم بهتر بوده ! اون قدر مدل سازی بخش ویژه فورزا فک بر اندازبود که مدیر عامل کارخونه فراری رسما خطاب به T10 گفت : " طراحان شما ماشین ها رو از طراحان ما بهتر طراحی میکنن "
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
آقا ازتون عاجزانه خواهش میکنم بازم بحث فورتزا رو وسط نکشید , من بهش آلرژی دارم , بزارید با خیال راحت تو این تایپک نظرات رو بخونیم
 

789

کاربر سایت
Oct 17, 2005
846
نام
رامتین
GT چیزی هست که با هاش میشه ارتباط برقرار کرد. در مورد مقام مقایسه هم من خودم لذت بردم از فورزا. تو جی تی شما یه سری صحنه ها رو میبینی که باعث نوازش چشمات میشه و از اون طرف هم یه سری کم کاری. این بازی به تنهایی تا الان منو سرگرم کرده. بعد از مدت ها رفتم سراغش و اپدیتش کردم و دوباره ما رو 6 ساعت جلوی تلویزیون میخکوب کرد. مشکلی که هست اینه که ما خودمون رو محدود نکنیم. کسی که دنبال تجربه های ناب هست هم باید فورزا رو بازی کنه و هم جی تی رو. اگه این بازی برای نسل بعد بیاد, میشه روی خرید جی تی به تنهایی فکر کرد و تا یکسال حتی باهاش سرگرم شد. و امیدوارم که همین طور باشه چون فکر کردن به جزییات جی تی روی کنسول بعدی سونی با این مشخصات سخت افزاری هم دیوونه کننده است. به شرطی که یامائوچی هم یکم از این مهمونی رفتناش کمتر کنه.
 

hazhirmahmodi

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,214
نام
Hazhir
خوب این کجاش شایعه بود که در بخش شایعه هستش بابا خود سونی گفته که برای پلی ستیشن 3 میاد ولی هنوز تاریخ را نگفته یعنی شایعه وگفته که شاید برای پلی استیشن 4 هم بیاد این اصلا شایعه نیست در بین تمام سایت های ایرانی گفتند تایید کردند نگفتند شایعه است
 

Corrinne Yu

کاربر سایت
Aug 11, 2008
676
نام
Mahdi
منظورم از نظر فاصله زمانی بین GT4 و PS3 با فاصله بین GT6 و PS4 بود ! :D
آره خب سونی از این کارا هم میکنه ! :| ولی این یکی دیگه خیلی ... !


یه سر به مدل های GT5 توی Photo Travel Mode بزن ، واقعاً چیزی از اینا کم ندارن ! من فکر میکردم فقط نظر خودم هست ، ولی Digital Foundry هم تقریباً همچین نظری داره :
Evolution's Driveclub went big on social gaming and an exceptional attention to detail on the car modelling, but there was no "Gran Turismo moment" - the feeling that you're seeing new hardware producing a revelatory experience. Perhaps it was the quality of the livestream but interior car modelling actually seemed to be a step down from GT5

حالا بقیه حرف ها به کنار ، ولی این یکی خیلی زشت بود ! :| :| :| باید اعدامت کنیم ! :|
مطمئن باش GT بعدی هرچقدر بخواد عالی باشه بازم به پای DriveClub نمیرسه
بابا انقدر DriveClub رو برای خودتون بزرگ نکنین ! :D درسته که Evolution Studios استودیوی خوبی هست. DriveClub هم احتمالاً علاوه بر گرافیک عالی ، توجه زیادی روی موارد آنلاین و اجتماعی داره و میتونه بازی جالبی باشه ، ولی انقلاب توی سبک ریسینگ و پشت سر گذاشتن GT به نظرم دیگه خیلی بزرگنمایی هست ! :D

خودت داری میگی Photo Travel !
تو اونجا ***** رنگ و نور رو هر جور که دلت میخواد میتونی عوض کنی
منم یه GT فن هستم . حالا بخاطر اعتیادی که به GT دارم باید بگم GT5 بهترین بازی Racing بوده و هست ؟
Gran Turismo Moment رو اینا چی پیش خودشون میدونن ؟ آیا منظور اون قسمت مولتیپلیر بود که باید میرفتی تو هر لابی و کلی سلام و صلوات و PM به Owner لابی که آقا جون مادرت بازی رو استارت کن یا PP رو بزار رو فلان و رای گیری کن و ...
در حالی اگه این بازی خودش چند تا Quick Play درست حسابی واسه قسمت مولتیپلیر میزاشت خیال همه راحت میشد
خودمم میدونم لذتی که تو GT هست واقعا تو هیچ Racing ای تا حالا تجربه نکردم اما ببین در عوضش چه قابلیت هایی از DriveClub میگیرم
من با یه Social Gaming فوق العاده و بهتر از GT طرفم . با یه Racing ای که میتونم برم تمام قسمت های ماشین رو ببینم و حس اش کنم . حتی فکر کردن بهشم مو های تنمو سیخ میکنه :d
عکس پایینو نگاه کن :
b62ff22e70a7.jpg

واقعا این از GT5 ضعیف تره ؟ :d

همین که میتونی قبل از مسابقه ، تمام قسمت ماشینت رو تو دید اول شخص چک کنی و بعد در ماشین رو باز کنی و بشینی توش خودش یعنی یک انقلاب در صنعت Racing :d
GT5 یکسری از قسمت های داخل ماشین فوق العاده طراحی شده بودن اما واقعا چه فایده !

حالا صبر کن تا E3 تا بهت بگم این DriveClub چیه :d

مقایسه این 2 بازی کاملا به نظرم اشتباست ! DriveClub یه بازی ارکیده ، اما GT کلا شبیه ساز ریسینگه ! مطمن باش GT 6 وقتی بیاد تمام بازی های سبک ریسینگ رواز ته درومیکنه و تنها بازی که میتونه باهاش رقابت کنه ورزا 5 هست !

تو بخش مخصوص فورزا اگه مدل سازیها رو دیده باشی حتی میتونم بگی از DriveClub هم بهتر بوده ! اون قدر مدل سازی بخش ویژه فورزا فک بر اندازبود که مدیر عامل کارخونه فراری رسما خطاب به T10 گفت :" طراحان شما ماشین ها رو از طراحان ما بهتر طراحی میکنن "

این نوع Racing اش به نظرم چیزیه شبیه Shift 2
اما شما ببین در مقابلش چه چیزایی تو DriveClub باهاش روبرو میشی ؟
شاید چون اول نسل هست و همچین قابلیت های این بازی رو دیدم زیادی هایپ شدم ولی تجربه ای که این بازی داشت واسه من فوق العاده بود :d
متاسفانه عکس های بهتر از اون میتینگ نمیشه درآورد چون Full HD هنوز نیومده و فقط کیفیت واقعی رو میشه تو اون تیزر 28 ثانیه ای دید
حالا تا لانچ کنسول خیلی مونده . گیم پلی های بیشتری تا اون موقع میبینیم

خواهشا پای Forza رو این وسط نکشین
:|
بخش ویژه فورزا همین الانش اینطوریه :d فکت میافته پایین ! بعد میتونی بازی رو شروع کنی :d
منظورم دقیقا قبل ریسینگ بود یعنی تا زمان تجربه روشن کردن ماشین ، نه تو بخش ویژه اونم واسه 26 تا ماشین! :|
اگه GT5 قابلیت Autovista رو داشت اون موقع بهت میگفتم چی فک اندازه
 
آخرین ویرایش:

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
همین که میتونی قبل از مسابقه ، تمام قسمت ماشینت رو تو دید اول شخص چک کنی و بعد در ماشین رو باز کنی و بشینی توش خودش یعنی یک انقلاب در صنعت Racing :d

بخش ویژه فورزا همین الانش اینطوریه :d فکت میافته پایین ! بعد میتونی بازی رو شروع کنی :d
 

Red V

کاربر سایت
Sep 19, 2010
2,641
نام
وحيد
بخش ویژه فورزا همین الانش اینطوریه :d فکت میافته پایین ! بعد میتونی بازی رو شروع کنی :d
حسین تو این تاپیک خواهشا انقدر فورزا فورزا نکن !!
حوصله مقایسه کردن و بحث ندارم ترو بخدا ولمون بکن بزار راحت سر جامون بشینیم !!
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,125
نام
حسین
اصن امکان نداره.یعنی چیزی فراتر از غیرممکن هست.فوق فوش یه شماره برای ویتا بزنن که مثلا رو PS3 هم بشه بازی کرد.ولی اینکه بیان یه نسخه جدا و کامل به عنوان GT6 بدن بیرون،چیزی شبیه به جُکه:d

سونی اگر میخواست 2 شماره از جی تی در این نسل عرضه کنه(که باید میکرد)نباید سر شماره 5 انقدر دست دست میکرد و جماعت گیمر رو جون به لب میکرد.شماره 5 باید همون 2008 عرضه میشد و شماره 6 هم 2011.از طرفی،اونایی که اهل جی تی باشن و جناب یامائوچی رو بشناسن،میدونن که این آدم از اون دست بازیسازهایی نیست که همینجوری هُل هُلَکی بازی رو بسازه و بده بیرون.چون یاما خیلی خیلی وسواس داره و دلش میخواد بازیش با بهترین کیفیت ممکن عرضه بشه.دلیل تاخیرهای مکرر جی تی 5 هم همین بود.

از طرفی قراره که PS4 زمستان 2013 عرضه بشه.طبیعتا اگر قرار باشه GT6 عرضه بشه،به طبع قبل از عرضه PS4 اینکار صورت میگیره.خب اگر فرض بگیریم که بازی تو E3 نمایش داده بشه،یعنی مثلا 1 ماه بعدش بازی قراره بیاد بیرون؟:dواقعا شایعه به شدت جُکی هست.از طرفی آریا به درستی اشاره کرد.وقتی جی تی مهمترین عنوان سونی هست و میتونه در حالت معمول 10 میلیون فروش کنه،چه دلیلی داره که بیاد دوباره برای PS3 بسازه؟طبیعتا ترجیح میده که جی تی 6 لانچ تایتل PS4 باشه تا حسابی در همون ابتدا بازار رو تسخیر کنه.مگر اینکه سونی کلا شعورش رو از دست داده باشه که خب از سونی بعید نیست:d

من به شخصه 2 احتمال میدم.1-یه نسخه برای ویتا که بشه با PS3 هم بازی کرد.2-همون جی تی 6 باشه و به طور مشترک برای هر 2 کنسول بیاد که خب قشنگ تر میخوره به بازی میره:d

البته بنده به شخصه هرچی شماره از جی تی بیاد استقبال میکنم
:d
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
حسین تو این تاپیک خواهشا انقدر فورزا فورزا نکن !!
حوصله مقایسه کردن و بحث ندارم ترو بخدا ولمون بکن بزار راحت سر جامون بشینیم !!

خوب پیش میاد خود به خود ! :d اجتناب ناپذیره :d

منظورم دقیقا قبل ریسینگ بود یعنی تا زمان تجربه روشن کردن ماشین ، نه تو بخش ویژه اونم واسه 26 تا ماشین! :|
اگه GT5 قابلیت Autovista رو داشت اون موقع بهت میگفتم چی فک اندازه

تو بخش Autovista هم خوب همینی که میگی دقیقا انجام میشه ! بعد از روشن کردنش ودیدنش و ... میتونی بری باهاش مسابقه هم بدی ودور هم بزنی ! :d شایدم منمنظورت رو بد فهمیدم :d
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
اون زماني كه يامائوچي در مورد gt ويتا بحث كرد و گفت داريم ميسازيمش حتي گفت نسخه 3g انلاين هم داره
همون روز چند تا عكس از gt6 هم نشون داد نميدونم شما ديديد يا نه ولي كيفيتشون خيلي بالابود فك نكنم براي ps3 باشه
يعني 99% امكان نداره براي ps3 بياد اگرم بياد بايد به عقل سوني شك كرد چون همينجور كه ميدونيد اين ip محبوبترين و پرفروشترين عنوان سوني هست و به راحتي ميتونه كمك زيادي به فروش ps4 بكنه پس دليلي نداره واسه ps3 عرضه بشه
 

Optimus Prime

کاربر سایت
Sep 18, 2011
1,245
نام
ALEX
اون زماني كه يامائوچي در مورد gt ويتا بحث كرد و گفت داريم ميسازيمش حتي گفت نسخه 3g انلاين هم داره
همون روز چند تا عكس از gt6 هم نشون داد نميدونم شما ديديد يا نه ولي كيفيتشون خيلي بالابود فك نكنم براي ps3 باشه
يعني 99% امكان نداره براي ps3 بياد اگرم بياد بايد به عقل سوني شك كرد چون همينجور كه ميدونيد اين ip محبوبترين و پرفروشترين عنوان سوني هست و به راحتي ميتونه كمك زيادي به فروش ps4 بكنه پس دليلي نداره واسه ps3 عرضه بشه

نه خیر.
اتفاقا به نظر من GT6 حتما برا این نسل معرفی خواهد شد. سونی هیچ وقت 2 تا عنوانش رو به جون هم ننداخته.
در ضمن ، حجاب اسلامی رعایت بشود لطفا.:p
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر