سونی در Gamescom بازی های بیشتری برای PS4 معرفی خواهد کرد

Pythonistas

کاربر سایت
ps4-featured-1.jpg



نمایشگاه GamesCom معادل اروپایی نمایشگاه E3 است که سونی هر ساله حضور خوبی در این نمایشگاه دارد، تا جایی که سال های گذشته بازی های بسیار خوبی برای کنسول PS3 را در GamesCom به نمایش گذاشت، مانند همان چیزی که قرار است برای کنسول PS4 اتفاق بیفتد.
سونی یک آیپی جدید در E3 امسال با نام The Order 1886 معرفی کرد، ما متعجب بودیم که استودیو‌های First-party مانند Guerrilla Games،Naughty Dog،Media Molecule و دیگر استودیوها در حال انجام چه کاری هستند، بسیار خوب، در نهایت، احتمالا به جواب این سوال در همایش Gamescom خواهیم رسید.
Jim Ryan در مصاحبه ای گفت کمپانی بازی های بیشتری برای PS4 در این نمایشگاه نمایش خواهد داد، همچنین وی تایید کرد که PS4 قبل از کریسمس امسال در اروپا لانچ خواهد شد.
"بازی های بسیاری خواهند آمد، حتما از یوشیدا شنیده اید که 30 بازی در حال توسعه هستند، که 20 بازی در سال اول عرضه کنسول منتشر می شوند و 12 عدد از آن ها آیپی جدید هستند." وی افزود " ما چیزهای زیادی نگه داشته ایم که آن ها را در Gamescom برای اروپایی ها نمایش دهیم، ما نیاز داریم که چیزهایی در نمایشگاه امسال Gamescom نمایش دهیم."
این خبر بسیار خوبی است که قرار است چیزهای جدیدی در این نمایشگاه معرفی شود و امیدواریم که سونی سیلی از بازی ها را در Gamescom نمایش دهد، این همایش از 21 آگوست لغایت 25 آگوست برگذار می شود.
لازم به ذکر است Jim Ryan در مصاحبه ای دیگر به این نکته اشاره کرد که برای منطقه ی اروپا امکان دارد یک باندل نرم افزاری برای PS4 در نظر گرفته شود.


مبنع :
 
چه دلیلی داشت بیخودی برگ های برندشو رو کنه؟ بدون معرفی IP ها و بازی های جدیدش هم مایکرو رو کرد تو قوطی و به غلط کردم شکر خوردم انداخت.

سونی کار درست رو کرد. E3 رو با اعلام قیمت و ویژگی های کنسولش برد، نمایشگاه های بزرگ بعدی یعنی GC و TGS که تعیین کننده موفقیت توی بازارهای اروپا و ژاپن هستن رو هم با بازی های جدیدش که معرفی میکنه + امکانات دیگه کنسول و باندل هایی که قطعا تو این نمایشگاه ها رو میکنه.

E3 بزرگترین همایش گیم هست..سونی هیچی برای نشون دادن نداشت فقط شانس اورد که ماکرو گفت از DRM پشتیبانی میکنه وگرنه هیچی برتری رو تو نمایشگاه از خودش نشون نداد..
 
E3 بزرگترین همایش گیم هست..سونی هیچی برای نشون دادن نداشت فقط شانس اورد که ماکرو گفت از DRM پشتیبانی میکنه وگرنه هیچی برتری رو تو نمایشگاه از خودش نشون نداد..
lol خسته نمی شه از این همه جفنگ گویی؟
جیگرم تمامی سایتهای مشرکین کنفرانس sony رو یه سر و گردن بالاتر از micro$oft میدونن گلم شوما کلا دوباره کنفرانسارو ببین و انحصاری های sony رو و منتظر باش واسه نمایشگاه gamescom
و اینکه موقع دیدن کنفرانسها عینکتو حتما بزن عزیزم راستی بلبلم متن امضات (MS : We will kill Sony at E3) جکی شد واسه خودش تو کل هستی تغییرش نده که وقتی میبینم می فهمم کمپانی های بزرگ هم می تونن از معده حرف بزنن و بعد ضایع بشن
 
آخرین ویرایش:
فقط یک سایفون فیلــــــتر میتونه سونی رو دوباره محبوب همه بکنه و بس !

علي رغم اين كه در 18 سال گشته يه سوني فن دو آتيشه بودم هيچوقت از سايفون شيلتر خوشم نيومده خيلي خوشحال ميشم يكي به من بگه واقعا اين بازي چي داره؟ اين سوال رو جدي ميپرسم چون خودم بيشتر از يه ربع تا حالا بازيش نكردم
 
آخرین ویرایش:
البته اینم باید درنظر داشت که Uncharted تو همین نسل معرفی شد و تا الان 3 شماره داشته و همشون عالی بودن. پس خود استودیو هم نقش اساسی تو کیفیت بازی ایفا میکنه. اینکه KZ2 خوب بود و KZ3 به اندازه ی اون خوب نبود ، دلایل زیادی داره + KZ تا الان 2 نسخه داشته واسه این نسل و شماره ی سومش آنچنان Failــی هم نبود. فرق میکنه اگه تو یه نسل 6 تا نسخه از یه بازی رو بدن بیرون.
من کجا گفتم KZ3 ـ Epic fail شد؟ :دی. منظورم ساخت بیش از حد است. 4 تا Crash داشتیم 4 تا Jak الانم تقریباً 4 تا Uncharted داریم. ساختن یه بازی بیش از حد "زده" میکنه طرف رو.

تهیه کننده سری Gears بعد از 4 تا شماره استودیو رو ترک کرد.
اعضای اصلی People Can Fly جدا شدن و استودیو مستقل زدن.
بانجی از ماکروسافت جدا شد.
KZ هسته اصلی خودش رو از دست داد (شماره 3) و راهش رو گم کرد (Shadow Fall).
و .... .

استودیو Bend خودش رو ثابت کرده خیلی راحت از پس شماره اصلی و کنسولی Uncharted بر میاد. GG Cambridge یه KZ ساخت از خود GG بهتر. لپ کلام اینکه استودیوهای کوچیکتر انگیزه بیشتری دارن برای درخشیدن و همونطور که نمونه هاش هست. استودیو های بزرگتر هم پتانسلشون خیلی بیشتر از Milk کردن یه فرنچایز خاص هست.

پ.ن. نمیدونم این بحث چرا کشیده میشه به KZ همش :دی باید بگم اون IP دیگه چلونده شده جم و جورش هم نمیشه کرد. اگر قراره ادامه پیدا کنه بهتره دست کس دیگه ی باشه هینطور آنچارتد و ثایفون فیـــــــــــــلتر و جک و .... .
 
اگر قراره ادامه پیدا کنه بهتره دست کس دیگه ی باشه هینطور آنچارتد و ثایفون فیـــــــــــــلتر و جک و .... .
بستگی به پتانسیل عنوانـی که میگی داره :-"
آنچارتد هم این قابلیت رو در بالاترین سطح ممکن داره :bighug:
چند شماره دیگه هـم از آنچارتد توسط ناتی داگ ساخته بشه واکنش من برای هر نسخه
از بازی این ـه : I'm so ready :d
 
مطمئن باش ماکرو در gs و tgs هیچی نداره که رو کنه .
زیادم مطمئن نباش
الان فقط یه god 4 میطلبه یا یه uncharted 4:xفقط خدا کنه the last gurdian وضعشو مشخص کنن
احتمالا یه چند تا بازیم واسه این موو معرفی کنن
GOW 4 ?:D

خدایی واسه کشتن نمونده که !:D

Sent from my Neo V using Tapatalk 2
ای آقا بساز باشن خداشم جور میشه:d
 
آخرین ویرایش:
E3 بزرگترین همایش گیم هست..سونی هیچی برای نشون دادن نداشت فقط شانس اورد که ماکرو گفت از DRM پشتیبانی میکنه وگرنه هیچی برتری رو تو نمایشگاه از خودش نشون نداد..
دوستان دیگه قرار نبود بزنید تو روحیه این آقا.......(با هزار امید و آرزو این پست رو داد ولی فقط یه نفر گفتشو نقل قول کرد)
واسه خاطر خدا گفتشو نقل قول کنید باشد با این کارتون هم دل خودش(تا فکر کنه یه ترولگر ردیفه) و هم دل سونی دوستان(سوژه خوبیه) رو شاد کنید:d
 
من کجا گفتم KZ3 ـ Epic fail شد؟ :دی. منظورم ساخت بیش از حد است. 4 تا Crash داشتیم 4 تا Jak الانم تقریباً 4 تا Uncharted داریم. ساختن یه بازی بیش از حد "زده" میکنه طرف رو.

تهیه کننده سری Gears بعد از 4 تا شماره استودیو رو ترک کرد.
اعضای اصلی People Can Fly جدا شدن و استودیو مستقل زدن.
بانجی از ماکروسافت جدا شد.
KZ هسته اصلی خودش رو از دست داد (شماره 3) و راهش رو گم کرد (Shadow Fall).
و .... .

استودیو Bend خودش رو ثابت کرده خیلی راحت از پس شماره اصلی و کنسولی Uncharted بر میاد. GG Cambridge یه KZ ساخت از خود GG بهتر. لپ کلام اینکه استودیوهای کوچیکتر انگیزه بیشتری دارن برای درخشیدن و همونطور که نمونه هاش هست. استودیو های بزرگتر هم پتانسلشون خیلی بیشتر از Milk کردن یه فرنچایز خاص هست.

پ.ن. نمیدونم این بحث چرا کشیده میشه به KZ همش :دی باید بگم اون IP دیگه چلونده شده جم و جورش هم نمیشه کرد. اگر قراره ادامه پیدا کنه بهتره دست کس دیگه ی باشه هینطور آنچارتد و ثایفون فیـــــــــــــلتر و جک و .... .

منظور منم این نبود که تو گفتی epic fail ولی خب مشخصه که از بازی ناراضی هستی ;) من خودم KZ2 رو ترجیح میدم به 3 ولی درکل که بازیه بدی نبود KZ3 .
اینکه میگی ساختن بیش از حد یک بازی زده میکنه طرف رو تا یه حدی قبول دارم ولی نه در مورد همه ی بازیها.آنچارتد تو 3 شماره ای که داشته ، همشون حرفی برای گفتن داشتن ، چه از لحاظ گرافیک ، چه از لحاظ گیم پلی.
به نظرم ND این اختیار رو داشته و داره که بخواد خودش تصمیم بگیره چی بسازه همونطور آخر این نسل تصمیم گرفت TLOU رو برای PS3 منتشر کنه.سونی نشون داده روی ساختن ادامه برای بازیها نسبت به استودیو های خودش سخت گیری نمیکنه. بارها و بارها دیوید کیج در این مورد صحبت کرده در صورتیکه خیلی راحت میشد یه HR2 ساخت ولی رفت و یه new ip معرفی کرد.
بنظرم باید نگاه کرد دید که اون ip ظرفیت ادامه دار شدن رو داره یا نه. اگه نداره اتفاقی که واسه سری Gears افتاد ( چون خودت گفتی منم اسم میبرم ) واسه بقیه هم میوفته و سازندش اونجا رو ترک میکنه یا همین Bungie .
در مورد کیلزون هم به نظرم همینکه GG اومد و تم بازی رو تغییر داد که اون اتمسفر مرده رو دیگه شاهد نیسیم ، این یعنی اینکه خودشون فهمیدن که باید تغییراتی صورت بگیره وگرنه بازی تکراری میشه.
بازهم در مورد آنچارتد باید بگم که چون خط داستانی آنچارتد یه هدف کلی رو از اول مشخص نکرده و نمیخواد به چیزی برسه بجزء ماجراجویی ، پس میتونه ماجراهای گوناگون اتفاق بیوفته و این ip ادامه داشته باشه با توجه به اینکه کیفیت حفظ بشه.
 
منظور منم این نبود که تو گفتی epic fail ولی خب مشخصه که از بازی ناراضی هستی ;) من خودم KZ2 رو ترجیح میدم به 3 ولی درکل که بازیه بدی نبود KZ3 .
اینکه میگی ساختن بیش از حد یک بازی زده میکنه طرف رو تا یه حدی قبول دارم ولی نه در مورد همه ی بازیها.آنچارتد تو 3 شماره ای که داشته ، همشون حرفی برای گفتن داشتن ، چه از لحاظ گرافیک ، چه از لحاظ گیم پلی.
به نظرم ND این اختیار رو داشته و داره که بخواد خودش تصمیم بگیره چی بسازه همونطور آخر این نسل تصمیم گرفت TLOU رو برای PS3 منتشر کنه.سونی نشون داده روی ساختن ادامه برای بازیها نسبت به استودیو های خودش سخت گیری نمیکنه. بارها و بارها دیوید کیج در این مورد صحبت کرده در صورتیکه خیلی راحت میشد یه HR2 ساخت ولی رفت و یه new ip معرفی کرد.
بنظرم باید نگاه کرد دید که اون ip ظرفیت ادامه دار شدن رو داره یا نه. اگه نداره اتفاقی که واسه سری Gears افتاد ( چون خودت گفتی منم اسم میبرم ) واسه بقیه هم میوفته و سازندش اونجا رو ترک میکنه یا همین Bungie .
در مورد کیلزون هم به نظرم همینکه GG اومد و تم بازی رو تغییر داد که اون اتمسفر مرده رو دیگه شاهد نیسیم ، این یعنی اینکه خودشون فهمیدن که باید تغییراتی صورت بگیره وگرنه بازی تکراری میشه.
بازهم در مورد آنچارتد باید بگم که چون خط داستانی آنچارتد یه هدف کلی رو از اول مشخص نکرده و نمیخواد به چیزی برسه بجزء ماجراجویی ، پس میتونه ماجراهای گوناگون اتفاق بیوفته و این ip ادامه داشته باشه با توجه به اینکه کیفیت حفظ بشه.

حرف شما هم تا حدي درست اما اگه دقت كني خود سوني و همينجور مايكرو روي اصطلاح new ip اين رو زا خيلي مانور ميدن اين نشون ميده كلا اقبال عمومي روي بازياي جديد زياده خوبه يا بازي موفق رو دوباره بسازن اما زياد ساختنش باعث ميشه تكراري بشه و مردم زده شن الان بنظرم وقتشه uncharted رو در اوج محبوبيت رها كنن برن سراغ عناوين جديد و گرنه ممكنه به اسم ناوتي داگ هم خظشه وارد شه من خودم به شخصه زماني كه سرياي اول اويل ساخته ميشد عاشق كپكام بودم اما الان وقتي يه بازي از كپكام مياد تنم به تكونه كه دوباره بازي آشغال با گرافيك فوق العاده تو راهه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or