سونی برای ریفاند کردن بازی Cyberpunk 2077 بر روی پلی استیشن 4 استثنا قائل می‌شود

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
اینطور که به‌نظر می‌رسد، برخی کاربران موفق شده‌اند تا هزینه خرج شده برای بازی Cyberpunk 2077 را از سونی پس بگیرند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازیCyberpunk 2077


سایبرپانک 2077 پس از سال‌ها انتظار عرضه شده، اما متأسفانه بازی بر روی برخی پلتفرم‌ها با مشکلات فنی فراوانی همراه است؛ از باگ‌ها و گلیچ‌های بصری مختلف گرفته تا پرفورمنس نه‌چندان خوب در هنگام عرضه. در حالی که استودیو CD Projekt Red آپدیت‌های جدیدی را برای بهبود وضعیت بازی عرضه می‌کند، تعدادی از بازیکنان از سایبرپانک 2077 رضایت کافی را ندارند و تصمیم گرفته‌اند تا پول خود را از سونی پس بگیرند.

همان‌طور که احتمالا می‌توانید حدس بزنید، این مشکلات بیشتر به نسخه کنسول‌های بیس ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 مربوط می‌شوند و نسخه رایانه‌های شخصی وضعیت بسیار بهتری دارد. در همین حال، کاربری در سابردیت Cyberpunk 2077 مدعی شده که حتی پس از تجربه کردن ساعاتیداز بازی بر روی PS4، موفق شده تا بازی را ریفاند کند و پول خود را پس بگیرد. او حتی عنوان کرد که نماینده سونی تأیید کرده به‌دلیل دریافت تماس‌های بسیار از سوی کاربران ناراضی، سونی به‌دنبال صدور یک شکایت‌نامه بیزنسی برای CD Projekt Red است.

به‌طور معمول سونی درخواست ریفاند بازی‌ها بر روی PS4 را بجز در شرایطی خاص قبول نمی‌کند. به‌نظر می‌رسد در این مورد بخصوص، سونی وضعیت Cyberpunk 2077 را شرایطی خاص می‌داند و برای آن استنثا قائل می‌شود، بنابراین کاربران امکان پس گرفتن پول خود را دارند.

بازی Cyberpunk 2077 هم اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و گوگل استیدیادر دسترس است.

Continue reading...
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
ظاهرا بلوفی بیش نبوده از طرف سونی و به کسایی که میخوان ریفاند کنن میگه صبر کنید پچ هاش بیاد بعد بازی کنید :))

View attachment 186698
ظاهرا شما زود قضاوت کردی دوباره و طبق معمول اشتباه کردی :D
آپدیت مهم :

Sony Interactive Entertainment delists Cyberpunk 2077 from PlayStation Store, launches refunds website - Gematsu
سونی یک وبسایت راه اندازی کرده برای ریفاند بازی علاوه بر اون بازی از PS Store هم حذف شد !
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
الان متن عذر خواهی رو کامل خوندم، باورم نمیشه ، مسئولیت هیچ کدوم از ازکاراشون رو قبول نکردن ۔۔۔۔ مشکلات بازی شاید درست بشه ۔۔۔۔ ولی اینکه اجازه ندادن روی کنسول تا قبل از انتشار نقد و واطلاع رسانی بشه ۔۔۔
اینکه وقتی ویدئو های بازی لیک شد ، اومدن یه فوتیج فیک دادن که که بعد از پچ روز روزاول ، بازی به کیفیت ۳۰۸۰ میرسه ۔۔۔ حتی اون ویدئو خود منم گول زد ۔۔۔۔

خلاصه جالب نیست ، ملت از کار cdp ناراحتن نه مشکلات بازی

View attachment 186568

View attachment 186570

به بنظر میاد خیلی ها قانع نشدن
رنگ زرد می بینم تشنج می کنم.
 

Mazi_z

کاربر سایت
May 14, 2008
366
wow بازی کلا از استور پلی استیشن حذف شد و سونی تمام نسخه ها رو ریفاند میکنه....واقعا عجیبه...فکر نمیکنم تا حالا هیچ بازی ای تو این سالها این موضوع براش پیش اومده باشه کامل حذف بشه از استور/ :o

Sony removes Cyberpunk 2077 from the PlayStation Store, offers full refunds
 

Bellic

کاربر سایت
May 7, 2013
2,110
wow بازی کلا از استور پلی استیشن حذف شد و سونی تمام نسخه ها رو ریفاند میکنه....واقعا عجیبه...فکر نمیکنم تا حالا هیچ بازی ای تو این سالها این موضوع براش پیش اومده باشه کامل حذف بشه از استور/ :o

Sony removes Cyberpunk 2077 from the PlayStation Store, offers full refunds
این جواب دندون شکن سونی به هیات مدیره cdpr بود که دیروز گفته بود ما ریفاند نمیکنیم و بعهده خود سونیه
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
عجب افتضاحی
از استور پلی استیشن حذف شد
این ماجرا تمومی نداره

View attachment 187281
تصور کنید در اخرین روزهای 2020 گیمی منتشر شده با این حجم از هایپ و انتظار درحالی که حتی به اندازه gta san andreas محتوا نداره و از هر نظری شکسته ست و دارای ضعف.
 

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,570
واقعا در حال دست و پا زدن از غرق نشدن هستند. بوی شدید ورشکستی داره میاد که اینجور حاظر به پس دادن پول مردم نیستن. بازی باید ۴ سال دیگه زمان میبرد. اینا نسل قبل ویچر رو داشتن که کافی بود اینو اصلا از اول هم باید میگفتن نسل بعدی.
ماکرو رو بگو باندل ساخته بود براش. :D
 

erfank96

کاربر سایت
Jan 20, 2015
299
نام
عرفان
کسی که با متا قراره این بازیا قضاوت کنه کلن بازی نکنه بهتره ... من تایید نمیکنم این کار سی دی پروجکتو کاملا مشخصه بازی مشکلات زیادی رو کنسول داره و اینا سر طمع پول زیادی که تو نسل 8 قرار بود گیرشون بیاد این کارو کردن واینم نتیجش ... به نظرم سونی کار درستی هم کرده هر چند همون اول ریلیز باید این کارو می کرد. این شرکتا گویا یه افرادی دارن که بازیا قبل ریلیز چک میکنن و باید از فیلتر اینا از نظر پرفورمنسی رد بشه حالا چرا بازی با این وضع رد شده از این فیلتر خدا داند ... شاید سهمی که سونی و مایکرو دارن و پول کلان پیش فروش این بازی؟;)
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
سی دی پراجکت شرکت خوبی بود من مقالاتی زیادی درباره این شرکت و تاریخچه اش و بازی هاش نوشتم و ترجمه کردم (در فروم لایون کامپیوتر موجود هستند ) راه خوبی رو میرفت خیلی یوزر فرندلی بود حتی فروشگاه GOG اشون یا good old games هم همیشه بازی های قدیمی رو به روز میکرد از لحاظ نصب و سازگاری با نسخه های سیستم های عامل و... کلاً خوب بود بعد از ویچر 3 که انصافا هم در کنار زلدا botw و rdr2 شاید بهترین بازی های open wrold نسل بودند خیلی ازش تعریف شد و خیلی خودش رو گم کرد . اولاً این بازی سایبرپانک کاملاً مشخصه با هدف اجرا روی نسل بعد یا کنونی (ps5 وseries x ) توسعه پیداکرده بود و انگار اصلا قرار نبوده روی xbox one و پی اس 4 اجرا بشه. اصلا از نحوه رندر بازی مشخصه I/O ایکس باکس وان و 4 حتی نمی تونه تکسچر استریمینگ بازی رو مدیریت کنه چه برسه بخواد اجرا کنه روی فریم قفل با رزولوشنی که آبرومند هم باشه. این بازی نباید روی نسل قدیم عرضه میشد و توسعه دهنده نباید قبول میکرد که بخاطر یوزربیس بالا بیادروی پلتفرم هایی که توانایی اجرای بازی رو ندارن برای فروش بیشتر اقدام کنه و با این کار تمام اعتبار خودش رو از دست داد یا از ش گرفتن اعتبارش رو چون اینقدر در یوتوب مسخره شده این بازی و این شرکت که فکر کنم تا یک دهه جک باشه.

یک موضوع دیگه بحث ایجاد هایپ بیخود است آقا چرا الکی هایپ ایجاد میکنید ؟ چرا اسم بازی رو میزارید خودتون یا اجازه میدهید بزارن بزرگ ترین بازی دهه و قرن و Gta کیلر و .... هایپ اخرش قطاری است که اکثرا مواقع دی ریل میشه. قبل از لانچ ویدئو کنفراس راه انداختن گیم show راه انداختن خانم مجری آمده میگه این به یکی از بهترین بازی های تاریخه.

اصلا من با باگ کاری ندارم خود بازی بیروحه و باهاش ارتباط برقرار نمیکنم deus ex و صدای آدام جانسن برای من بسیار جذاب تر از این شخصیت هاست.

موضوع بعدی تمرکز بیش از حد این شرکت در بخش گرافیک بوده اصلا احتیاجی نبود بیای بازی رو 8 سال پیش نشون بدهی و معرفی کنی بعد بیای 5 سال فقط روی موتور کار کنی اخرش هم نتونی موتور رو اپتیمایز کنی برای دو نسل . گرافیک که همه چیز نیست.

راک استار با rdr 2 درس بزرگی واقعا میتونه بده اولاً از بعد گرافیکی روی هر پلتفرمی با یک شاهکار بصری روبرو هستیم بعد نیومد بازی رو روی یک پلتفرم قربانی کنه برای یک پلتفرم دیگر. تقریبا روی همه خوب بود البته همیشه برای بازیهایی در این ابعاد مشکل هست باگ وجود دارد و اپتیمایزیشن نیاز است منتهی دیگه این سطح از مشکلات بینظیر است .

چطوره که یک بازی بسیار گرون قیمت و پرهزینه از بخش کنترل کیفی یک شرکتی با این وضعیت رد میشود ؟ ایا یک نفر بازی رو تست نکرد ببینه آقا این بازی که اصلا انگار توسعه اش تموم نشده!! واقعا عجیبه نمیدونستن که با چه بازخورد منفی بزرگی روبرو میشوند؟ به نظر من این تیم عاقلانه قصد سواستفاده از اعتبارش رو داشت و این که بیای بگی هیت مدیره و بورد و .. مقصر هستند دروغی بیش نیست .

من نزدیک بود این بازی رو پیش خرید کنم روی وان ایکس و نشدو بدلایلی خرید نکردم و بعد فاجعه اتفاق افتاد. بسیاری گول نام شرکت رو خوردند و حالا از این به بعد دیگه هرگز نباید بازی رو پیش خرید کرد درواقع هیچ چیزی رو نباید پیش خرید کرد و یکی هم به نام هیچ شرکتی برای توسعه بازی نباید اعتماد صد در صد داشت.همیشه باید منتظر ریویو های مستقل بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر