سونی اسپانیا: The Order: 1886 نامزد GOTY سال و بهتر از بازی inFamou: Second Son

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
620x349xthe-order-1886-skin-e1391791689822.jpg.pagespeed.ic.R_hsTXHwKM.jpg


درود.

بازی The Order: 1886 را فقط با چند اسکرین شات شناخته و دیده‌ایم. ولی همین عکس‌ها به انضمام آن تریلر بسیار کوتاه، توانسته علاقمندان بی‌شماری را به خود جذب نماید. Order که با گرافیک بسیار بالا در حال ساخت است طبق سخنان PlayStation اسپانیا به همانند یک فیلم می‌باشد و حتی از بازی معروف Infamous: Second Son نیز بهتر می‌باشد (از نظر گرافیکی). آقای Angel Luis مدیر تولید PlayStation اسپانیا در صفحه توییتر خود در این مورد چنین گفت:

"این بازی بسیار عالی به نظر می‌رسد و در واقع شبیه به یک فیلم است"

وی در ادامه نیز اذعان کرد بازی دارای گرافیکی باورنکرنیست و به شخصه فکر می‌کنم حتی از بازی Infamous: Second Son نیز بهتر باشد. این مقام مسئول اضافه کرد که این دو بازی با یکدیگر بسیار متفاوت هستند.

وی در آخر نیز در صفحه خود گفت که برای ما این بازی نامزد بهترین بازی سال است . embargo تریلر بازی که چند روز پیش پخش شد 18 فوریه برداشته خواهد شد.

worldsfactory
 
  • Like
Reactions: Destro
^^
بازيي كه دوربين ثابت هست lol ...اصلا خيلي خندس بيايم با U2 و ديگر عناوين nd مقايسه كنيم و بگيم بهتره در حالي كه عناوين nd به مراتب ارزش بالاتري دارن .
در مورد جوايز چرا نبايد صحبت بشه ؟؟!!همين امسال هم بازيه nd بود و هم بازيه sm ؛ حالا كدوم جوايز گرافيكي رو درو كرد؟؟اصلا gow a كه به گفته df بهتر از gow 3 هم هست در ضمينه گرافيك تونست جايزه اي ببره در ضمينه گرافيك اصلا سايت هاي معتبر كانديديش كردن ؟؟ :-j
اين نظر شخصي من نيست ، چيزيه كه فكت هست نظر منتقدينه كه به شكل معنا داري راي به فني تر بودن nd ميدن با جوايز و تعاريف شون از بازي هاش و همين هم نشون دهنده بهتر بودن بازي هاي nd از لحاظ گرافيك هست .
در مورد نقد df هم كاملا واضح داره ا اول نقدش تا اخر داره ميگه gow a از gow 3 بهتر هست از لحاظ گرافيكي اما به خوبيه u3 و halo 4 نيست
اگر بخوايم خارج از نظر شخصي صحبت كنيم و بهترين گرافيك نسل رو انتخاب كنيم قطع اون انتخابا tlou هست اگر هم منظور نسبت به زمان باشه قطعا U2 و geow مستحق ترن .
كلا نزنيد اين حرفا رو جاي ديگه چون باعث انبساط خاطر ديگران ميشيد:d
 
آخرین ویرایش:
^^
بازيي كه دوربين ثابت هست lol ...اصلا خيلي خندس بيايم با U2 و ديگر عناوين nd مقايسه كنيم و بگيم بهتره در حالي كه عناوين nd به مراتب ارزش بالاتري دارن .
در مورد جوايز چرا نبايد صحبت بشه ؟؟!!همين امسال هم بازيه nd بود و هم بازيه sm ؛ حالا كدوم جوايز گرافيكي رو درو كردن ؟؟اصلا gow a كه به گفته df بهتر از gow 3 هم هست در ضمينه گرافيك تونست جايزه اي ببره در ضمينه گرافيك اصلا سايت هاي معتبر كانديديش كردن ؟؟ :-j
اين نظر شخصي من نيست ، چيزي كه فكت هست نظر منتقدينه كه به شكل معنا داري راي به فني تر بودن nd ميدن با جوايز و تعاريف شون از بازي هاش و همين هم نشون دهنده بهتر بودن بازي هاي nd از لحاظ گرافيك هست .
در مورد نقد df هم كاملا واضح داره ميگه gow a از gow 3 بهتر هست از لحاظ گرافيكي اما به خوبيه u3 و halo 4 نيست
اگر بخوايم خارج از نظر شخصي بهترين گرافيك نسل رو انتخاب كنيم قطعا tlou هست اگر هم منظور نسبت به زمان باشه قطعا U2 و geow مستحق ترن .
كلا نزنيد اين حرفا رو جاي ديگه چون باعث انبساط خاطر ديگران ميشيد:d


ديگه اومدي نسازيا گفتم Acsention كار تيم اصليه سانتا نبوده يك دوما همون DF تو نقدش اشاره كرده كه از GOw3 پايينتر بوده اول مطالعه كن بعد جيغ من رو دربيار )xدر زمينه دوربين ثابت بودن و يا نبودن هم ديگه فكر كنم زياد بحث شده از حوصله هر دومون خارجه
فقط به اين نكته بسنده ميكنم كه دوربين ثابت نهايتا به فريم بازي كمك كرده و 60 فريم شده. نقد TloU رو هم مطالعه بكن كه گويا افت فريم داره البته خيلي كمه. شما هم پيشنهاد ميكنم كه اگر مقالات DF رو مطالعه ميكني كامل بكن چون خيلي از مواقع پايينترش يه چيزي گفته كه كل معادلات رو به هم ميزنه. اين جوايز هم خيلي روشون حساب نكن چون خيلياشون از سمت سايتايي هست كه خيلي سوادشو ندارن مثلا همين Kotaku تو نقد گرافيكي TR روي كنسولاي XO و PS4 گفته بود من نظرم رو ميدم اما در نهايت منتظر DF ميمونيم تا بفهميم دنيا دست كيه.
در ضمن تا صبح هم كه بگي نظر من خنده داره و باعث انبساط خاطره واينا حرفت ثابت نميشه و بعلاوه من عصباني نميشم:d

اين تيكه ازنقد Acsention اومده مال همين امساله

The thing is, breaking new technological barriers is a really tough call this time around. In the post-Uncharted 2 era, 2010's God of War 3 cemented Sony first-party's reputation for the most technologically advanced, visually breathtaking platform exclusives available on any home console. It remains a riotous celebration of an era where the true potential of the PS3's hardware was finally tapped. The first 30 minutes was game-changing stuff - a technical and artistic achievement that reset our expectations for what current-gen hardware was capable of. In that magical, jaw-dropping first half-hour, it was almost as though Sony Santa Monica had somehow software-injected a next-generation PlayStation into the current hardware.

گاد آو وار 3د به عنوان پيشرفته ترين و فك براندازترين گرافيك بازي انحصاري در تمامي كنسولها نام سوني رو بر زبانها انداخته. تمامي پتانسيل PS3 رو بكار انداخته در 30 دقيقه اول اين بازي تمام ظرفيت كنسولهاي نسل فعلي رو به نمايش گذاشته. در 30 دقيقه اول جادويي و فك برانداز بازي اين احساس به ما دست داد كه سانتا بازي نسل بعد رو روي سخت افزار نسل فعلي اجرا كرده

اينم براي Ascention

On a technical level it's clear that Ascension offers nothing quite as revolutionary as the mix-up we see between God of War 3 and its demo, though plenty of changes have made their way in. The two biggest optimisations made are to texture streaming and frame-rate. The clay-like surfaces on walls in the demo now successfully swap out for higher-quality assets - it's a seamless transition that occurs within a split second, and by the same logic the shadow pop-in that was once a factor at the edges of the screen is no longer an issue. Crucially, however, this sharper level of detail extends to Kratos' body, revealing dirt marks and bump-mapped scarring, and the same applies to the surrounding cast of enemies.

به وضوح اشاره شده كه اسنشن سطح پايينتري داره
 
آخرین ویرایش:
On a technical level it's clear that Ascension offers nothing quite as revolutionary as the mix-up we see between God of War 3 and its demo, though plenty of changes have made their way in. The two biggest optimisations made are to texture streaming and frame-rate. The clay-like surfaces on walls in the demo now successfully swap out for higher-quality assets - it's a seamless transition that occurs within a split second, and by the same logic the shadow pop-in that was once a factor at the edges of the screen is no longer an issue. Crucially, however, this sharper level of detail extends to Kratos' body, revealing dirt marks and bump-mapped scarring, and the same applies to the surrounding cast of enemies.
مرد حسابی گفته به اندازه GOW III انقلابی نیست، بعدش گفته:
"this sharper level of detail extends to Kratos' body, revealing dirt marks and bump-mapped scarring, and the same applies to the surrounding cast of enemies."
 
ديگه اومدي نسازيا گفتم Acsention كار تيم اصليه سانتا نبوده يك دوما همون DF تو نقدش اشاره كرده كه از GOw3 پايينتر بوده اول مطالعه كن بعد جيغ من رو دربيار در زمينه دوربين ثابت بودن و يا نبودن هم ديگه فكر كنم زياد بحث شده از حوصله هر دومون خارجه
فقط به اين نكته بسنده ميكنم كه دوربين ثابت نهايتا به فريم بازي كمك كرده و 60 فريم شده. نقد TloU رو هم مطالعه بكن كه گويا افت فريم داره البته خيلي كمه. شما هم پيشنهاد ميكنم كه اگر مقالات DF رو مطالعه ميكني كامل بكن چون خيلي از مواقع پايينترش يه چيزي گفته كه كل معادلات رو به هم ميزنه. اين جوايز هم خيلي روشون حساب نكن چون خيلياشون از سمت سايتايي هست كه خيلي سوادشو ندارن مثلا همين Kotaku تو نقد گرافيكي TR روي كنسولاي XO و PS4 گفته بود من نظرم رو ميدم اما در نهايت منتظر DF ميمونيم تا بفهميم دنيا دست كيه.
در ضمن تا صبح هم كه بگي نظر من خنده داره و باعث انبساط خاطره واينا حرفت ثابت نميشه و بعلاوه من عصباني نميشم
از اخر جواب بدم تا بيام به اول
اولا kotaku بيچاره نسخه كنسولي رو با تنظيمات ultra روي pc مقايسه كرده بود و بعدش اون حرف زد كه درست هم بود منتها df با تنظيمات ultimateمقايسه كرده بود و در بعضي از ضمينه ها مثل aa برتري داد به pc كه اون هم درست بود بنا براين تناقضي نيست :d ضمنا فقط مگه kotaku هست اين همه سايت معتبر مختلف !!!!
دويما:d عزيزم نقد df حي و حاضر موجود كجا گفته gow a پايين تر از gow3 هست !!!!
اين مال قسمت نتيجه گيري DF در نقد gow a هست خيلي عيان به پيشرفت هاي gow a نسبت به gow 3 اشاره ميكنه .
Side by side with God of War 3, the visuals improvements are vast - we're looking at substantial enhancements to lighting, physics, animation, and a radical overhaul to the effects pipeline, all of which serve to frame some spectacular action. The battles with titans such as Hecatonchires are stand-out, making for some of better roller-coaster rides we've seen from the series thus far. The only issue holding the experience back from true cinematic polish in our minds is the sound design, which has effects regularly losing sync during cut-scenes.
سوما دوربين ثابت خيلي تاثير زيادي داره علاوه بر فريم ...درضمن gow با اين حال هم اصلا رو 60 قفل نيست و افت فريم هاش هم خيلي زياد گاها تا 40هم مياد
چهارما اين كه بگيم سايت ها و مجلات هيچي حالي شون نيست و فقط من مي فهمم به نظرت حرف منطقي هست ؟؟:|:d
ودر اخر در ارتباط با tlou هم در نقد df اومده باوجود بزرگتر شدن محيط ها باز هم بازي ازلحاظ گرافيكي پيشرفت داشته و كلي تكنيك نورپردازي هم كه براي اولين بار روي كنسول نسل هفتم ديده شده در بعضي مراحله استفاده شده و حتي iq هم بهتر شده در اين بازي منتها بله به ندرت در بعضي از صحنه به ميزان كمي افت فريم ميكنه .
 
مرد حسابی گفته به اندازه GOW III انقلابی نیست، بعدش گفته:
"this sharper level of detail extends to Kratos' body, revealing dirt marks and bump-mapped scarring, and the same applies to the surrounding cast of enemies."

پست قبلي من رو بخون

گاد آو وار 3د به عنوان پيشرفته ترين و فك براندازترين گرافيك بازي انحصاري در تمامي كنسولها نام سوني رو بر زبانها انداخته. تمامي پتانسيل PS3 رو بكار انداخته در 30 دقيقه اول اين بازي تمام ظرفيت كنسولهاي نسل فعلي رو به نمايش گذاشته. در 30 دقيقه اول جادويي و فك برانداز بازي اين احساس به ما دست داد كه سانتا بازي نسل بعد رو روي سخت افزار نسل فعلي اجرا كرده

اين جملات مال نقد بازي GOWA هست يعني همين سالي كه گذشت

Joel@

آقا من به PC چكار دارم؟؟؟؟؟

ميگم خود كوتاكو داره ميگه ما نميتونيم جواب نهايي رو بگيم به PC چه ربطي داره البته دمشون گرم حداقل خالي نميبندن

در زمينه قسمت دوم نتيجه گيري مقاله رو بخون پاراگراف آخر

So, years from now, will we be looking back at God of War: Ascension as one of those key video games that defied the technical limitations of the host platform? From a technological standpoint, while its enhancements are legion, the game never astonishes in the same way that God of War 3 did in its opening levels. That perfect, brilliant melding of ambitious concept and technological execution and the sense that we were seeing something truly new and exciting just isn't quite there. But in the here and now, as a standard bearer for the state-of-the-art in PS3 tech, Ascension takes some beating.
گفته GowA اصلا موفق نميشه مثل 30 دقيقه اول GOW 3 مارو شگفت زده كنه اون كمالي كه در GOW3 بود اينجا حضور نداره

البته اينم بگم ها ما داريم غولها رو با هم مقايسه ميكنيم بهتر بودن 3 اصلا به معناي نقص اوناي ديگه نيست به شخصه فكر ميكنم جلوي امثال ناوتي سجده فايده نداره بايد دراز كشيد:d
 
آخرین ویرایش:
Benjohn@
منظورش همون نسبت به زمانش هست همونطوري كه برات نقل از نتيجه گيري df گذاشتم داره به وضوح پيشرفت هاي gow a رو در ضمينه هاي مختلف نسبت به gow3شمارش ميكنه از انيميشن بگير تا نورپردازي و فيزيك و....
.
Side by side with God of War 3, the visuals improvements are vast - we're looking at substantial enhancements to lighting, physics, animation, and a radical overhaul to the effects pipeline,
.
اما بله opening بازيه gow 3 نسبت به زمان خودش خيلي بيشتر ادم رو هايپ ميكرد و ادم وقتي ميديد مي گفت wow تا مثلا اغاز بازيه gow a كه بهش اشاره شده اما اين بدين معني نيست كه gow a مؤلفه هاي گرافيكيش پايينتر هست نسبت به gow 3 .
 
Benjohn@
منظورش همون نسبت به زمانش هست همونطوري كه برات نقل از نتيجه گيري df گذاشتم داره به وضوح پيشرفت هاي gow a رو در ضمينه هاي مختلف نسبت به gow3شمارش ميكنه از انيميشن بگير تا نورپردازي و فيزيك و....
..
اما بله opening بازيه gow 3 نسبت به زمان خودش خيلي بيشتر ادم رو هايپ ميكرد و ادم وقتي ميديد مي گفت wow تا مثلا اغاز بازيه gow a كه بهش اشاره شده اما اين بدين معني نيست كه gow a مؤلفه هاي گرافيكيش پايينتر هست نسبت به gow 3 .

نه عزيز من منظورش اين نيست بر داشت شما اينه در كل ديگه بحثمون داره به بيراهه ميره حداقل قبول كردي اون تقسيم بندي پست قبليت غلط بوده :d

اين براي من كافيه
yahoo_4.gif


ديگه جك تعريف نكنيد TLoU بهترين گرافيك نسل هفتم هست و بعد از اون U3 و Halo4 هستن از نظر منتقدين و منابع متعدد هم اين سه بازي از gow 3 و اخرين نسخه و بهترين نسخه gow ازلحاظ گرافيكي يعني gow a بهتر بودن
اصلا u3 استاندارد تايين كرد براي گرافيك نسل هفتم بعد شما ميگي
yahoo_22.gif
بحثمون از چند منظر غلطه چون اين بازيا توسط هيچ كسي مستقيما مقايسه نشدن دوما توي يكسال هم نيومدن حتي اگه بپذيريم GOWa از GOW3 بهتر بوده‌( فقط فرض ميكنيم:d) باز هم دقيقا توي متن اشاره شده كه GOW3 تا زمان نگارش مقاله بهترين گرافيك كنسولي در تمامي پلتفورمها و زمانها بوده اين خودش بازي رو از U2 و U3 و ايضا Halo 4 برتر ميكنه توي اين كه بحث نداريم. فقط و فقط ميمونه TloU كه اونم مستقيما جايي مقايسه اي صورت نگرفته ديگه ميمونه نظر شخصي من و شما



اما اينم به عنوان ختم بحث

همينكه توي نقد بازياي Halo 4 و خيلياي ديگه هر جا بحث گرافيك پيش مياد DF مياد GOW3 رو مطرح ميكنه نشون دهنده ي اينه كه چقدر به بازي ارادت دارن.
 
آخرین ویرایش:
نه عزيز من منظورش اين نيست بر داشت شما اينه در كل ديگه بحثمون داره به بيراهه ميره حداقل قبول كردي اون تقسيم بندي پست قبليت غلط بوده :d

اين براي من كافيه:d
وقتي داره ميگه gow a در ضمينه فيزيك و انيميشن و افكت و نورپردازي نسبت به gow 3 پيشرفت داشته بعد مياد اون حرف ميزنه چه برداشتي بايد كرد ؟؟
كدوم تقسيم بنديم غلط بوده ؟:-/
 
وقتي داره ميگه gow a در ضمينه فيزيك و انيميشن و افكت و نورپردازي نسبت به gow 3 پيشرفت داشته بعد مياد اون حرف ميزنه چه برداشتي بايد كرد ؟؟
كدوم تقسيم بنديم غلط بوده ؟:-/

شما فكر كنم پستاي منو نميخوني

اما صد جاي ديگه هم اشاره ميكنه پسرفت داشته شما چرا نتيجه گيري مقاله رو نميخوني داره علنا ميگه GOW3 رو ده سال ديگه بهش نگاه كني ميتونه سنگ محك خوبي براي PS3 باشه اما GOWa نه اينطور نيست


اين غلط بوده

ديگه جك تعريف نكنيد TLoU بهترين گرافيك نسل هفتم هست و بعد از اون U3 و Halo4 هستن از نظر منتقدين و منابع متعدد هم اين سه بازي از gow 3 و اخرين نسخه و بهترين نسخه gow ازلحاظ گرافيكي يعني gow a بهتر بودن
اصلا u3 استاندارد تايين كرد براي گرافيك نسل هفتم بعد شما ميگي :|
 
گرافیک بازی‌های ND بهتر از GOW III بود. کاری هم با حرفای DF و باقی سایتا ندارم :d
البته فراموش نشه که GOW در ازای افکت‌های گرافیکی کمتر یه فریم ریت خیلی قابل قبول ارائه میداد (45-60) در حالی که بازی‌های ND همشون روی 30 فریم ثابت بودن.
 
خب اینفیمس کاملا Open world هست ولی اوردر نیست طبیعیه گرافیک اوردر بهتر باشه....

والا من بعد از ديدن GTAv و گرافيكش واقعا به اين نتيجه رسيدم هر كي ميگه كه بازي OW بايد گرافيكش پايينتر از بقيه بازيا باشه كاملا داره اشتباه ميكنه بستگي داره كي بسازش. واقعا GTA v از نظر گرافيكي با بهترين انحصارياي اين نسل قابل مقايسه بود كه OW هم نبودن

- - -ویرایش - - -

گرافیک بازی‌های ND بهتر از GOW III بود. کاری هم با حرفای DF و باقی سایتا ندارم :d
البته فراموش نشه که GOW در ازای افکت‌های گرافیکی کمتر یه فریم ریت خیلی قابل قبول ارائه میداد (45-60) در حالی که بازی‌های ND همشون روی 30 فریم ثابت بودن.
از اينكه ما رو با يك جمله كل پا كردي بسيار سپاسگذاريم:d
 
شما فكر كنم پستاي منو نميخوني
اما صد جاي ديگه هم اشاره ميكنه پسرفت داشته شما چرا نتيجه گيري مقاله رو نميخوني داره علنا ميگه GOW3 رو ده سال ديگه بهش نگاه كني ميتونه سنگ محك خوبي براي PS3 باشه اما GOWa نه اينطور نيست

اين غلط بوده
چه احساس مشتركي :d
البته احتمالا پست هاي من نامرئي هستن :)
وقتي در جمع بندي و نتيجه گيري ميگه در تمام ضمينه ها كه نام هم ميبره پيشرفت داشته !!!.اصلا ديگه جاي بحثي نميمونه .
اون قسمت از پست من هم كاملا درست هست u3 و halo4 به گفته همين df بالاتر از gow هستن قبلا گذاشتم دو باره ميزارم شايد اين دفه نامرئي نباشه :d
While there's a definite sense that the law of diminishing returns is kicking in on the single-player game from a conceptual standpoint, this doesn't detract from the scale of the technical achievement on offer throughout the entire package. For anyone looking to see what the PS3 hardware is truly capable of when pushed to its limits, this ranks as one of the most exceptional technical achievements of the current-gen era, convincingly up to the standards set by the likes of Uncharted 3 or Halo 4.
البته فكر نكنم ما به نتيجه اي برسيم :d
 
والا من بعد از ديدن GTAv و گرافيكش واقعا به اين نتيجه رسيدم هر كي ميگه كه بازي OW بايد گرافيكش پايينتر از بقيه بازيا باشه كاملا داره اشتباه ميكنه بستگي داره كي بسازش. واقعا GTA v از نظر گرافيكي با بهترين انحصارياي اين نسل قابل مقايسه بود كه OW هم نبودن

اصلا حرفتو قبول ندارم.
بعله قابل مقایسه بود و حتی Infamous:SS رو میشه بهترین گرافیک بازی های نسل بعد (تا الان) در نظر گرفت ولی OW بودن باعث میشه از گرافیک بازی زده بشه و پایین تر از بازی های غیر OW قرار بگیره (البته خودم اعتقادم اینه که MGS:TPP بهترین گرافیکو تا الان داره با اینکه OW ـه ولی بازم حرفمو نقض نمیکنه)
 
چه احساس مشتركي :d
البته احتمالا پست هاي من نامرئي هستن :)
وقتي در جمع بندي و نتيجه گيري ميگه در تمام ضمينه ها كه نام هم ميبره پيشرفت داشته !!!.اصلا ديگه جاي بحثي نميمونه .
اون قسمت از پست من هم كاملا درست هست u3 و halo4 به گفته همين df بالاتر از gow هستن قبلا گذاشتم دو باره ميزارم شايد اين دفه نامرئي نباشه :d

البته فكر نكنم ما به نتيجه اي برسيم

من از شما عذر ميخوام در برابر اراده شما من كمترين كم آوردم حالا چجوري اين جمله يعني اينكه حرف قبلي شما درسته من عقلم قد نميده ببخشيد

- - -ویرایش - - -

اصلا حرفتو قبول ندارم.
بعله قابل مقایسه بود و حتی Infamous:SS رو میشه بهترین گرافیک بازی های نسل بعد (تا الان) در نظر گرفت ولی OW بودن باعث میشه از گرافیک بازی زده بشه و پایین تر از بازی های غیر OW قرار بگیره (البته خودم اعتقادم اینه که MGS:TPP بهترین گرافیکو تا الان داره با اینکه OW ـه ولی بازم حرفمو نقض نمیکنه)

تاثير كه مسلما داره من يه خورده اغراق كردم منتها GTA V واقعا نظر من رو نسبت به بازياي OW تغيير داد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or