سونی از معترضین No Man’s Sky انتقام می‌گیرد!؟

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,150
نام
ماکان
nm4-725x375.jpg

No Man’s Sky هرچقدر هم که در راضی کردن گیمرها و منتقدین ناموفق عمل کرده باشد، در ایجاد جنجال و حواشی شماره یک است و به نظر نمی‌رسد تنش و مجادلات ایجاد شده به این زودی‌ها پایان گیرد! یک سو خریداران ناراضی اغفال شده و در سوی دیگر سازندگان نیمه کلاه‌بردار و شرکا!

شدت اعتراضات به NMS به حدی بوده است که سونی اعلام کرد خریداران می‌توانند در صورت تمایل مبلغ پرداخت شده را بازپس گیرند. اما طبق گزارشات کاربران، گویا سونی علاوه‌بر شرایط سخت اعمال شده برای استرداد مبالغ، باز هم قدمی فراتر رفته و به راحتی از قربانیان Hello Games و NMS نمی‌گذرد!

در چند روز اخیر بسیاری از کاربران شبکه PSN گزارش داده‌اند دسترسی آن‌ها به خدمات پشتیبانی آنلاین قطع شده و از طرف سونی مصدود شده‌اند. نکته عجیب و باورنکردنی این است که وجه اشتراک همه این کابران، درخواست برای استرداد مبالغ پرداخت شده برای خرید NMS و یا کنسل کردن آن است!

هرچند سونی هیچ اظهار نظر رسمی در خصوص مشکلات این کاربران و دلیل اصلی مصدود شدن این سرویس نکرده است، اما اینطور که از شواهد و قراین متبادر می‌شود سونی انتقام می‌گیرد!

 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
کاری ندارم بازی چقدر چرت بود ولی گندش داره درمیاد دیگه با این خبرا!
سونی بجای اینکه به گزارشات کاربران متخلف واقعی بپردازه بیکار نشسته بیاد ببینه کیا بودن درخواست بازگشت دادن و طبق اون لیست بشینه بن کنه این افرادو!این پولی که برگشت دادن ارث سران سونی بوده که حالا بخوان انتقام بگیرن؟لول
 
  • Like
Reactions: z2s sas

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,711
خبر از ریشه چرته
بیشتر شبیه جوک میمونه. از یه شرکت درپیت ایرانی هم چنین سیاستی بعیده چه برسه به یه شرکت بین المللی و بزرگ.
اخه چرا باید اینکارو بکنه؟ بعضی خبرها هستند که هرکسی میتونه با بهره گیری از 1% منطق به درست یا نادرست بودنشون پی ببره.
بیاید از 1% از منطقمون استفاده کنیم!
 
  • Like
Reactions: jhoobin

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر