سوالات متداول در مورد آپدیت Fall 2010 و راه های شناسایی جدید

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
از اون جایی که در 2-3 هفته گذشته تاپیک های مربوط به آپدیت و بن شدن در لایو بسیار شلوغ و پر از مطالب تکراری، غلط و گیج کننده شده است، لازم دیدم تا این تاپیک رو ایجاد کنم تا یکسری سوالات مهم و اساسی در زمینه آپدیت جدید پاییزی و اثرات احتمالی این آپدیت در ban شدن از لایو مطرح و با توجه به اطلاعات موجود به آنها پاسخ داده شود.

در صورت مشاهده سوالات و مطالب تکراری در این تاپیک نوشته شخص سریعاً حذف خواهد شد.

توجه: کلیه دوستانی که در این زمینه اطلاعات دارند می تونند در این تاپیک همکاری کنند و سوالات و پاسخ هایشان به پست اول اضافه خواهد شد.

-----------------------------------------------------------------------

+آیا انجام آپدیت پاییزی 2010 اجباری است یعنی اگر انجام ندم نمی تونم بازی های جدید رو اجرا کنم؟
شما اگر بخواهید به لایو دسترسی داشته باشید مجبورید این آپدیت را انجام دهید ولی بازی های جدید به این آپدیت احتیاجی ندارند و برروی داشبورد های قبلی هم بدون مشکل اجرا می شوند. مگر اینکه این آپدیت در خود دیسک بازی قرار داده شود که در حال حاضر وجود این آپدیت در دیسک بازی Kinect Sports تایید شده که برای اجرا باید حتماً آپدیت رو انجام بدید.

+من آپدیت رو از سایت مایکروسافت دانلود کردم و ریختم روی فلش ولی موقع آپدیت ارور E71 (یک چراغ قرمز) در صفحه ظاهر می شود. مشکل چیست؟
ارور E71 به خاطر وجود فایل Default.xex می باشد که مخصوص اجرا از روی دیسک هست نه از روی فلش. مایکروسافت برای جلوگیری از این مشکل دو نسخه از داشبورد 12611 رو برای دانلود قرار داده است:
اگر قصد دارید از طریق فلش کنسول را آپدیت کنید باید فایل زیر را دانلود و پوشه $systemupdate را در فلش کپی کنید:
http://download.microsoft.com/downl...-4BD5-B613-122E7C3A1390/SystemUpdate12611.zip
اگر قصد دارید کنسول را از طریق CD/DVD آپدیت کنید باید فایل زیر را دانلود کنید:
http://download.microsoft.com/download/1/4/6/146DC573-E0D9-4357-9D85-5A7DEC443050/systemupdate.zip
نکته: اگر فایل مربوط به CD را دانلود کردید، با حذف فایل Default.xex و فقط ریختن پوشه systemupdate در فلش می توانید بدون مشکل کنسول را آپدیت کنید.

+آیا آپدیت جدید باعث شناسایی و بن شدن می شود؟
خیر، به گفته C4EVA آپدیت جدید به خودی خود هیچ مشکل خاصی ندارد و همه می توانند بدون ترس از بن این آپدیت را انجام دهند. فقط مسئله ای که باید رعایت شود چک جدید AP25 هست که در آپدیت جدید قرار داده شده و در صورت اجرای بازی های دارای AP25 کنسول شما شناسایی می شود.

+منظور از چک AP25 که در آپدیت جدید اضافه شده است چیست و کدام بازی ها AP25 را ساپرت می کنند؟
AP25 که مخفف Anti-Piracy 2.5 هست یک پروتکشن جدید از سوی مایکروسافت برای شناسایی دیسک های کپی شده می باشد. این چک اولین بار در بازی Fable III قرار گرفت ولی الان در بازی های جدید مثل Assassin's Creed: Brotherhood هم موجود است و پیش بینی می شود در تمام بازی های آتی نیز استفاده شود.

البته در یکسری بازی های قدیمی مثل FIFA 09 هم AP25 وجود داشته که البته غیر فعال است و در داشبورد جدید تاثیری ندارند یعین باعث شناسایی نمی شوند.
توجه: طبق منبعی که دوست خوبم بردیا جان ارائه دادن، این طور که به نظر می رسه قضیه AP25 در بازی های قدیمی به خاطر وجود یک flag غیر فعال در مورد AP25 بوده که به اشتباه برنامه XeXTool در بازی FIFA09 مقدار اونو 1 نشون داده در صورتی که این بازی هیچ اثری از AP25 درش وجود نداره و حتی در خود بازی Fable III هم مقدار این flag خالی است و استفاده ای ازش نشده است.

+آیا ممکنه مایکروسافت بعداً با یه آپدیت چک AP25 را در بازی های قدیمی فعال کنه؟
احتمالش وجود دارد ولی همانطور که ذکر شد تا این لحظه هیچ لاگی در زمینه استفاده AP25 بازی های قدیمی ثبت نشده است. یعنی می توانید بدون مشکل آنها را در داشبورد جدید بازی کنید.

+از کجا بفهمم که بازی های جدید که عرضه می شوند AP25 را ساپرت می کنند یا نه؟
در حال حاضر هیچ راه مشخصی وجود ندارد که بفهمید بازی AP25 داره یا نه و بهترین کار اینست که شما هنگام عرضه بازی های جدید کمی صبر کنید تا بازی توسط اشخاص مختلف تست شود و نتیجش در اینترنت عنوان شود.

آپدیت: ورژن جدید برنامه ی abgx360 1.0.3 که چندی پیش عرضه شد، توانایی شناسایی بازیهای دارای AP25 را نیز دارد. به عنوان مثال بازی Assassins Creed Brotherhood که به تازگی بخش شده است در بخش بررسی برنامه، AntiPiracy25 Media بودن بازی را می تواند شناسایی کند.


ظاهراً بازی AC: Brotherhood تنها بازی مهم و جدیدی می باشد که دارای AP25 است که در برنامه ی abgx360 شناسایی شده، ولی بازی Fable III همانند (مثل) AC Brotherhood شناسایی نمی شود.

+چجوری بازی های AP25 رو بدون مشکل در لایو بازی کنم؟
در حال حاضر هیچ راهی برای اجرای بازی های AP25 بدون شناسایی شدن وجود ندارد و تنها توصیه ما این است که از این بازی ها (مثل Fable III یا AC:B) دوری کنید. C4EVA برای اجرای این بازی ها قرار است فیرمور جدیدی به نام LT+ را عرضه کند و همچنین ایمیج های این بازی ها هم باید به صورت SSV3 باشد در غیر این صورت باعث شناسایی می شوند.

+فیرمور LT+ کی عرضه می شود؟
هنوز هیچی معلوم نیست ولی C4EVA سازنده فیرمور گفته که امسال این فیرمور عرضه نخواهد شد.

آپدیت: C4EVA در آخرین صحبت های خودش گفته احتمال داره که قبل از کریسمس LT+ عرضه بشه.

+چرا Fable III روی داشبورد جدید که آپدیت کردم اجرا نمی شود؟
به دلیل اینکه فیرمور iXtreme LT قادر به تشخیص AP25 نیست شما با ارور عدم خواندن دیسک مواجه می شوید. به طور کلی شما در حاضر قادر نیستید بازی های AP25 رو در داشبورد جدید با LT بازی کنید.
البته اگر از فیرمور های iXtreme قدیمی مثل 1.6 non stealth استفاده می کنید بازی به احتمال زیاد بدون مشکل اجرا می شود. هنوز دقیقاً مشخص نیست که بازی های AP25 در داشبورد جدید روی چه فیرمور هایی اجرا می شوند.

آپدیت: در حال حاضر بازی Assassin's Creed: Brotherhood روی هیچ فیرموری اجرا نمی شود و شما باید برای اجرا کنسول JTAG داشته باشید یا از دیسک اورجینال بازی استفاده کنید.

+اگر Fable III (بازی های AP25) را آفلاین بازی کنم باز شناسایی می شم؟
بر خلاف چک های امنیتی گذشته که به صورت آنلاین انجام می شد، AP25 در هر حالت آفلاین هم باعث شناسایی می شود. شما در صورتی که هر بازیی که دارای چک AP25 هست را در درایو قرار دهید (با داشبورد جدید) چه بازی اجرا شود و چه نشود کنسول عدم وجود AP25 را در خود ثبت می کند و در اولین فرصت که به لایو متصل شوید اطلاعات برای مایکروسافت فرستاده می شود.

+آیا با فیرمور LT می توانم بازی های قدیمی SSV2 که الان دارم رو بدون مشکل در داشبورد جدید بازی کنم؟
بله، به گفته C4EVA اجرای بازی های قدیمی که دارای Stealth Patch مطمئن هستند در محیط لایو با داشبورد جدید مشکلی ندارد.

+اگر بازی های AP25 رو روی داشبورد قدیمی بازی کنم باز شناسایی می شم؟
با توجه به شواهد به دلیل اینکه داشبورد های قدیمی AP25 رو نمی شناسند پس امکان شناسایی شدن وجود ندارد چون چک انجام نمی شود. ولی هنوز جواب 100% قاطعی در این زمینه نمی توان ارائه داد.

+SSV3 بازی ها رو از کجا گیر بیاورم و در ایمیج بازی وارد کنم؟
در حال حاضر هیچ برنامه و سایتی برای دریافت SSV3 بازی ها وجود ندارد و شما باید صبر کنید تا پس از عرضه LT+ برنامه های مرتبط با چک جدید AP25 هم عرضه شوند.

+من آپدیت رو انجام دادم و چند روز هست که دارم آنلاین بازی می کنم ولی بن نشدم یعنی شناسایی نشدم از طرف مایکروسافت؟
بار ها گفته شده که بن شدن در لایو که مربوط به دستگاه های کپی خور می باشد همیشه در یک زمان خاص (یک بار در سال) و بازه زمانی محدود انجام می شود و اینطوری نیست که شما به محض شناسایی شدن از لایو بن شوید. موج بن امسال با توجه به سال های قبل، پیش بینی می شد که در اوایل ماه نوامبر 2010 به همراه آپدیت جدید انجام شود ولی تا این لحظه خبری از موج بن نیست و معلوم هم نیست که چه زمانی اتفاق می افتد.
به طور کلی شما در حال حاضر اگر به لایو وصل بشید اگر شناسایی هم بشید باز تا موقعی که موج بن رخ نده بن نمی شید.

+اگر من اصلاً به لایو وصل نشم شناسایی و بن می شم؟
لطفاً قبل از پرسیدن چنین سوالاتی اول به عقل خود رجوع کنید! شما وقتی به لایو وصل نشی یعنی مایکروسافت هیچ دسترسی به شما ندارد پس امکان شناسایی و بن هم وجود ندارد.

+آیا آپدیت جدید کنسول را از کپی خور بودن خارج می کند؟
خیر، این آپدیت هیچ ربطی به کپی خور بودن دستگاه شما ندارد و تغییری هم در این زمینه ایجاد نمی کند. فقط اگر این آپدیت را انجام دهید بازی های AP25 رو برروی فیرمور فعلی LT نمی توانید اجرا کنید.

+آیا مایکروسافت با آپدیت جدید می تواند تشخیص دهد که فیرمور دستگاه من عوض شده است؟

اگر شما هرگونه فیرموری به غیر از iXtreme LT دارید مطمئن باشید که چه این آپدیت را انجام دهید و چه انجام ندهید با اولین اتصال به لایو شناسایی و در لیست بن قرار می گیرد.
اما فیرمور iXtreme LT در حال حاضر در وضعیت نا مشخصی قرار دارد یعنی هنوز معلوم نیست که آیا مایکروسافت می تواند وجود LT را تشخیص دهد یا خیر.

+برای استفاده از Kinect این آپدیت لازم است؟
بله، شما برای استفاده از Kinect باید حتماً آپدیت پاییزی 2010 رو انجام دهید.

+آیا می توانم بازی اورجینال Fable III رو در داشبورد جدید بازی کنم؟
بله، به گفته C4EVA شما اگر بازی اورجینال داشته باشید می توانید آنرا در داشبورد جدید و برروی فیرمور LT اجرا و بازی کنید. مهم نیست که بازی AP25 باشد یا خیر.

+راهی برای اجرای بازی های AP2.5 روی داشبورد جدید وجود دارد؟ (بن شدنمون را هم بیخیال بشیم)
از طریق نصب یک modchip به نام x360SED که بین درایو و mainboard قرار می گیرد می توانید بازی ها را اجرا کنید. به این صورت که شما بازی مثلاً Fable III رو نصب می کنید رو هارد بعد دیسک را خارج کرده و یک دیسک اورجینال (مهم نیست اصلاً چه بازی ای) می گذارید در درایو و بازی می کنید. البته اگر از این چیپ استفاده کنید باید کاملاً لایو را کنار بگذارید چرا که 100% شناسایی می شوید.

+شنیدم بازی های AP25 دارای Wave 7 هستن. باز باید فیرمور را آپدیت کنیم تا بازی اجرا بشه؟
خیر، اصولاً Wave هیچ ارتباطی به این چک AP25 ندارد و مربوط به آپدیت های داشبورد هست که در دیسک بازی قرار داده می شود. شما اگر LT داشته باشید بدون مشکل تمام Wave ها رو می توانید اجرا کنید. اگر هم فیرمور شما قدیمی هست و Wave 7 رو تشخیص نمی دهد توصیه می کنیم در اولین فرصت فیرمور خود رو به یک ورژن جدیدتر آپدیت کنید.

+شنیدم می گن درایو های سامسونگ مشکلی با آپدیت جدید ندارند و باعث شناسایی نمی شن. درسته؟
بله، درایو های سامسونگ و یکسری از مدل های قدیمی هیتاچی قابلبیت تشخیص چک AP25 را ندارند و چه بازی AP25 باشد چه نباشد بدون مشکل اجرا می شود و چیزی هم برای شما ثبت نمی شود در این زمینه. (البته به شرطی که iXtreme LT داشته باشید.)

+اگر درایو خودمو با درایو سامسونگ عوض کنم (اصطلاحاً Spoof کنم) شناسایی می شم؟
بله، در صورتی که شما درایو کنسول خود را عوض کنید، شناسایی و در لیست بن قرار می گیرید.

+اگر درایو خودمو با درایو سامسونگ عوض کنم (اصطلاحاً Spoof کنم) می تونم بازی های AP25 را بازی کنم؟ (بن شدنمون را هم بیخیال بشیم)
خیر، شما حتی اگر درایو خود را هم به سامسونگ تغییر بدید باز بازی اجرا نمی شود و شما فقط در صورتی می توانید با درایو سامسونگ این بازی ها رو اجرا کنید که درایو برای خود کنسول باشد به دلیل اینکه چک AP25 موقع اجرا osig (original drive signature for motherboard) را نیز چک می کند. یعنی چک می کند که آیا این درایو واقعاً برای این مادربرد بوده است یا نه.

-----------------------------------------------------------------------

پاسخ هایی که در اینجا نوشته می شه همگی پاسخ های بررسی شده و ترجیحاً عنوان شده از سوی خود هکر ها می باشد بنابراین اگر فکر می کنید که هر کدام از پاسخ ها دارای ایرادی می باشد در صورتی که دلیل منطقی دارید مطرح کنید و از نوشتن نظرات و احتمالات شخصی خودداری کرده چرا که پست شما حذف خواهد شد.

با تشکر از:
Police _ 110
bardia67m
 
آخرین ویرایش:

bardia67m

کاربر سایت
Dec 10, 2009
796
نام
بردیا
اشکان جان ممنون خیلی جامع و کامل بود.
فقط مورد 4 به نظرم یکم تغییر باید بکنه. fifa 09 بازی AP2.5 نبوده. بلکه از قبل یک فلگی برای AP 2.5 در XEX بازی ها طراحی شده بوده که به اشتباه برای این بازی با مقدار 1 set شده و عده ای فکر کردند که این بازی AP 2.5 هست. در حالی که این فلگ اصلاً مورد استفاده قرار نگرفت و حتی در Fable III مقدار 0 داره!
منبع
 

ArianUndead

Strike the shepherd, Sheep will scatter
کاربر سایت
Nov 6, 2009
2,512
نام
آریان
بسیار بسیار ممنون اما سوال که مشکل خودم هست اینه که من fable 3 رو بر روی اپدیت قبلی بازی کردم و در حال حاضر قصد دارم اپدیت جدید رو انجام بدم میخوام بدونم ایا خطری داره؟ یعنی سیو بازی رو پاک کنم بعد اپدیت کنم چون میخوام اپدیت رو مستقیما از لایو بگیرم.ولی یه موضوع دیگه اینه که اگه من سیو رو هم پاک کنم باز game history بر روی کنسول میمونه که فقط با وصل شدن به لایو پاک میشه.
ممنون میشم من رو راهنمایی کنید.
 

vahid1400

کاربر سایت
Sep 24, 2005
799
نام
وحید
+آیا ممکنه مایکروسافت بعداً با یه آپدیت چک AP25 را در بازی های قدیمی فعال کنه؟
احتمالش وجود دارد ولی همانطور که ذکر شد تا این لحظه هیچ لاگی در زمینه استفاده AP25 بازی های قدیمی ثبت نشده است. یعنی می توانید بدون مشکل آنها را در داشبورد جدید بازی کنید.

سلام

اشکان جان هیچ لاگی ثبت نشده یعنی چی دقیقا؟ به طور مثال من با فیفا 11 آنلاین میشم و در بن ویو آینده بن میشم او موقع لاگش ثبت میشه؟

وقتی خودتون نوشتید با یه آپدیت ممکنه فعال بشه چطور میتونید بگید بدون مشکل میتونید بازی کنید؟

c4eva, is it confirmed that current FW and older games will be safe in the new dash?
[c4eva] :unknown at present!​

این جناب c4eva بعد از این صحبت دیگه ای هم در این رابطه داشته؟

ممنون
 
آخرین ویرایش:

FC Barcelona

کاربر سایت
Nov 3, 2008
929
نام
مصطفی
خیلی تاپیک خوبی بود. تمام ابهاماتم برطرف شد.

فقط یه سوال دیگه

راهی واسه اجرای بازی های AP2.5 روی داشبورد جدید وجود دارد؟ (بن شدنمون رو هم بیخیال بشیم )
 

Wrath OF Joker

کاربر سایت
Sep 3, 2008
1,921
نام
ايمان
دستت درد نکنه آقا اشکان !
یه همچین تاپیکی واقعا نیاز بود !
چون یه عده ی خیلی کمی بودن که بدون هیچ آگاهی به همه امر و نهی میکردن !!
ممنون !
 

54M113

کاربر سایت
Dec 28, 2006
4,435
نام
علی
+چجوری بازی های AP25 رو بدون مشکل در لایو بازی کنم؟
در حال حاضر هیچ راهی برای اجرای بازی های AP25 بدون شناسایی شدن وجود ندارد و تنها توصیه ما این است که از این بازی ها (در حال حاضر فقط Fable III) دوری کنید. C4EVA برای اجرای این بازی ها قرار است فیرمور جدیدی به نام LT+ را عرضه کند و همچنین ایمیج های این بازی ها هم باید به صورت SSV3 باشد در غیر این صورت باعث شناسایی می شوند.
فکر کنم اگه بازی های اوریجینال بگیریم تا زمان عرضه LT Plus مشکلی نداشته باشیم !
 

bardia67m

کاربر سایت
Dec 10, 2009
796
نام
بردیا
خیلی تاپیک خوبی بود. تمام ابهاماتم برطرف شد.

فقط یه سوال دیگه

راهی واسه اجرای بازی های AP2.5 روی داشبورد جدید وجود دارد؟ (بن شدنمون رو هم بیخیال بشیم )

مصطفی جان از طریق نصب یک modchip به نام x360SED که بین درایو و mainboard قرار می گیره. شما بازی مثلاً fable 3 رو نصب می کنی رو هارد بعد دکمه رو می زنی و یک دیسک اوریجینال که مهم نیست چی باشه می گذاری در درایو و بازی می کنی.
فقط دیگه کامل باید بیخیال لایو بشی. چون 100% فلگ می کنه.
یا باید منتظر LT+ & SSv3 بود که فعلاً وضعیتش معلوم نیست.
 
  • Like
Reactions: FC Barcelona

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
اشکان جان ممنون خیلی جامع و کامل بود.
فقط مورد 4 به نظرم یکم تغییر باید بکنه. fifa 09 بازی AP2.5 نبوده. بلکه از قبل یک فلگی برای AP 2.5 در XEX بازی ها طراحی شده بوده که به اشتباه برای این بازی با مقدار 1 set شده و عده ای فکر کردند که این بازی AP 2.5 هست. در حالی که این فلگ اصلاً مورد استفاده قرار نگرفت و حتی در Fable III مقدار 0 داره!
منبع
مطلب جالبی بود بردیا جان، تا حالا بهش بر نخورده بودم. اینطور که معلومه پس قضیه AP25 در بازی های قدیمی منتفی می شه. ولی الان سوالی که ایجاد می شه اینکه این اشتباه ممکنه برای ما ها اتفاق بیوفته که خیلی تو جریان کار نیستیم ولی یعنی خود C4EVA هم دچار این اشتباه شده؟ چون توی آخرین صحبت رسمیش که در این مورد انجام داده گفته:
[LTR][+c4eva] no ap25 traffic was ever logged with fifa 09
[*****] c4eva do you think it is possible that they activate ap25 with a title update on old games?
[+c4eva] possible[/LTR]
با این حال من مطلب شما رو هم به پست اول اضافه می کنم چون منطقی هست کاملاً.
اشکان جان هیچ لاگی ثبت نشده یعنی چی دقیقا؟ به طور مثال من با فیفا 11 آنلاین میشم و در بن ویو آینده بن میشم او موقع لاگش ثبت میشه؟
یعنی اینکه گزارشی ثبت نشده که موقع خوندن دیسک FIFA09 در داشبورد جدید اطلاعاتی در مورد چک ap25 درخواست/فرستاده بشه. (این چیزی نیست که منو و تو تست کنیم و هکر ها انجام می دن) البته طیق چیزی که بردیا گذاشته انگار این قضه رو کلاً باید بیخیال بشیم.
بعد تو چه گیری دادی به FIFA 11؟ وقتی می گن AP25 در FIFA 09 پیدا شده ربطی به به بقیه فیفا ها که نداره.
آخرین صحبت C4EVA در مورد بازی های قدیمی هم این هست:
[LTR][****] c4eva: does that mean old games that dont have ap25, that we burned, as ssv2 are safe?
[+c4eva] ****:yes[/LTR]
میشه فرمور iXtreme LT دستگاه رو تغییر دادبه پایین تر یا نه
بله می شه.
بسیار بسیار ممنون اما سوال که مشکل خودم هست اینه که من fable 3 رو بر روی اپدیت قبلی بازی کردم و در حال حاضر قصد دارم اپدیت جدید رو انجام بدم میخوام بدونم ایا خطری داره؟ یعنی سیو بازی رو پاک کنم بعد اپدیت کنم چون میخوام اپدیت رو مستقیما از لایو بگیرم.ولی یه موضوع دیگه اینه که اگه من سیو رو هم پاک کنم باز game history بر روی کنسول میمونه که فقط با وصل شدن به لایو پاک میشه.
ممنون میشم من رو راهنمایی کنید.
بن شدن به خاطر بازی های کپی هیچ ربطی به اکانت شما، سیو شما، game library شما و .... نداره. شما فقط از طریق چک های امنیتی مایکروسافت شناسایی می شید. از اونجایی که به نظر اجرای بازی های AP25 رو داشبورد قدیمی مشکلی نداره پس قائدتاً نباید مشکل خاصی برای شما بوجود بیاد.


یسری سوال جدید اضافه شد.
 

amirmahmood

کاربر سایت
Nov 12, 2009
3,202
نام
امیر محمود
ممنون اقا اشکان! خیلی این مطالب به کمک ما میاد!
ببخشید سوال را اینجا می پرسم!
می خواستم ببینم اگر اپدیت جدید را نصب کنم و بخوام بازی که ap25ندراند مثل فیفا11 یا حتی cod bo را انلاین بازی می کنم خطر بن وجود دارد؟ :):-/
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
ممنون اقا اشکان! خیلی این مطالب به کمک ما میاد!
ببخشید سوال را اینجا می پرسم!
می خواستم ببینم اگر اپدیت جدید را نصب کنم و بخوام بازی که ap25ندراند مثل فیفا11 یا حتی cod bo را انلاین بازی می کنم خطر بن وجود دارد؟ :):-/
جواب این سوال داده شده تو پست اول:
+آیا با فیرمور LT می توانم بازی های قدیمی SSV2 که الان دارم رو بدون مشکل در داشبورد جدید بازی کنم؟
بله، به گفته C4EVA اجرای بازی های قدیمی که دارای Stealth Patch مطمئن هستند در محیط لایو با داشبورد جدید مشکلی ندارد.

فقط در مورد Call of Duty: Black Ops این نکته رو بگم که نسخه ای که در بازار ایران موجود هست یک نسخه P2P و SSV1 هست که زیاد قابل اطمینان نیست. توصیه می کنم اگر می خواهید این بازی رو آنلاین بازی کنین حتماً SSV2 بازی رو بگیرد و با برنامه abgx360 وارد بازی کنید و بعد اونو رایت کنید.
 

nimaprince

کاربر فعال بخش مطبوعات و دنیای بازی
کاربر سایت
Jun 4, 2009
2,332
نام
نيما
اشکان جان ممنون خیلی جامع و کامل بود دستت درد نكنه
فقط يه سوال
كسي نميدونه اين بازي هاي كينكت كه جديد دارن ميان مشكلي مثل فيبل دارن يا نه؟؟؟؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر