سلام بر امپراتور فنا ناپذیر! پیش نمایش Space Marine در روزهای آخر قبل از عرضه

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
سلام بر امپراتور فنا ناپذیر...
Venerate the Immortal Emperor​


زمان: سال 40 هزار میلادی
مکان: سیاره Graia. یکی از پیشرفته ترین زرادخانه های بشریت، که کارخانه ای به بزرگی یک سیاره برای تولید مدرن ترین اسلحه هاست.

سالیان سال تلاش بزرگ ترین مغزهای بشریت در سیاره Graia، منجر به تولید ابر اسلحه ای بی نظیر شده، به شکل یک ماشین غول پیکر راه رونده که می تواند یک ارتش کامل از نیروهای دشمن را به کلی نابود کند!

این سیاره با چنین ثروت عظیمی در انبارهای خود، ناگهان و بدون مقدمه مورد حمله لشکری از میلیون ها Ork قرار می گیرد، که به نظر می رسد قصد دزدیدن این اسلحه ها را دارند. برای مبارزه با این تهدید بزرگ، ناوگانی از نیروهای آزادی بخش امپراتوری عازم این سیاره می شود، ولی قبل از رسیدن این نیروها، جوخه ای ویژه متشکل از چند تفنگدار فضایی کهنه کار و زبده از شاخه ابر سرباز ها (Ultramarines) به این سیاره فرستاده می شود تا به مدافعین این سیاره کمک کند و تا زمان رسیدن نیروهای امپراتوری از سقوط آن جلوگیری کند! غافل از این که در پشت حمله Ork ها، تهدیدی بسیار بزرگ تر و مخوف تر این سیاره را تهدید می کند...

شما در نقش کاپتان Titus هستید. رهبر این جوخه ویژه، و سربازی که تجربه نبردهای بی شمار از او یک تفنگدار فضایی کارکشته و پولادین ساخته است. کاپتان Titus و همرزمانش با در دست داشتن اره، چکش، تبر، مسلسل، نارنجک و تفنگ های پلاسما به قلب نیروهای دشمن حمله ور می شوند تا از بزرگ ترین ثروت هایشان در مقابل دشمنان انسانیت دفاع کنند...


دنیای Warhammer 40000

گذشت ده ها هزار سال از تمدن درخشان بشریت، انسان ها رو در یک روند رو به رشد قرار داد. میلیون ها سیاره در کهکشان به تسخیر بشریت در آمدند و انسان ها در ابتدا وارد دورانی طلایی از تمدن شدند. ولی این تمدن درخشان دیری نپائید و گسترش نسل حریصانه انسان در کهکشان، مورد توجه و تقابل بیگانه ها و دشمنان بشریت قرار گرفت! گروه ها و نژادهای مختلف موجودات بیگانه که بشریت در سیاره های مختلف با اونها مواجه می شد، یکی بعد از دیگری سیاره های انسانی رو هدف قرار می دادند و یک دنیا رو با تمام انسان هایی که در اون زندگی می کردند به نابودی می کشیدند.

نابودی دنیاهای انسانی، یکی بعد از دیگری، آن هم توسط موجودات بیگانه ای که بسیار قوی تر از نوع بشر بودند و انسان ها دفاعی در مقابل اونها نداشتند، موجی از نا امیدی و یاس رو در بین انسان ها به وجود آورد و بشریت پراکنده ای که نه هیچ سازمان و نظمی داشت و نه اتحادی در بین اعضای اون وجود داشت، به همین راحتی از عصر طلایی خودش سقوط کرد و در آستانه انقراض قرار گرفت...

در بین بشریتی که در آستانه نابودی قرار گرفته بود، و در میان این نا امیدی محض بود که امپراتور پا به عرصه وجود گذاشت...

امپراتور
ده هزار سال قبل، در سال 30 هزار امپراتور در سیاره Terra به تخت سلطنت نشست.


امپراتور یک انسان بود، ولی این مرد دارای یک نیروی بیکران ذهنی (Psychic) بود که هرگز تا به حال در یک انسان دیده نشده بود. او با کمک نیروی ذهن خودش گروه های مختلف انسان ها رو با هم متحد کرد و با سازمان دادن به نیروهای بشریت، Imperium of Man (امپراتوری انسان ها) رو تشکیل داد.

در قدم اول، گارد امپراتوری (Imperial Guard) تشکیل شد که مجموعه ای از سربازان گردآوری شده از بین جمعیت انسان های هر سیاره بود که وظیفه دفاع اولیه از یک دنیا در مقابل تهدید دشمنان بشریت رو بر عهده داشتند. سربازان گارد امپراتوری با از جان گذشتگی تا لحظه آخر در مقابل تهدیدها مقاومت می کردند، ولی نیروی اونها برای مبارزه با دشمنانی که بسیار قوی تر و مسلح تر از انسان ها بودند کافی نبود، و به همین دلیل امپراتور در قدم بعد تفنگداران فضایی (Space Marines) رو خلق کرد.

تفنگ داران فضایی سربازانی بی نظیر بودند که امپراتور از ژن های بدن خودش به اونها بخشیده بود. تغییرات ژنتیکی صورت گرفته یک تفنگدار فضایی رو به حد اعلای قدرت یک انسان رسونده بود، به گونه ای که هر تفنگدار فضایی دارای بدنی با عضلات بسیار قوی، قدی بیش از 2 متر، و عمری بسیار طولانی تر از یک انسان عادی بود، و در ذهن او اثری از مفهومی به نام ترس نبود.

وقتی تفنگداران فضایی به وجود اومدند، بشریت به راهی برای مقاومت در مقابل دشمنان خودش دست پیدا کرد و در صورتی که گارد امپراتوری سیاره ای می تونست تا زمان رسیدن این سربازهای بی نظیر یک دنیا رو حفظ کنه، Space Marine ها با رسوندن خودشون می تونستند اون دنیا رو نجات بدن.

امپراتور پس از مدت ها حکومت بر امپراتوری انسان ها، در بحرانی که توسط بزرگ ترین دشمنان بشریت، یعنی نیروهای شیطانی گروه آشوب (Chaos) به وجود میاد، با انسان خائن بسیار نیرومندی به نام Horus وارد نبرد میشه، و اون رو از بین می بره، ولی در این مبارزه خودش هم زخم های مهلکی می خوره. انسان ها جسم فانی امپراتور رو با خودشون به سیاره Terra می برند و در اونجا در زیر پیشرفته ترین و قوی ترین دستگاه های حمایت از زندگی قرار میدن، و امپراتور تا زمان فعلی، 10 هزار ساله که در زیر این دستگاه ها به حیات خودش ادامه میده. جسم امپراتور دیگه زنده نیست، ولی نیروی بی نهایت ذهن او هنوز همراه انسان هاست، نیروی روحی او هنوز هم کابوس دشمنان انسانیته، و بزرگترین اسلحه ئیه که بشریت بر علیه دشمنان خودش داره. در گوشه و کنار امپراتوری انسان ها، میلیاردها میلیارد انسان، امپراتور رو مثل یک خدا می پرستند، و هر روز رو به Terra که جسم امپراتور قرار داره نماز می خونند و از او برای حفظ خودشون طلب کمک می کنند.

بازی Space Marine یک بازی اکشن سوم شخصه که در دنیای Warhammer 40000 رخ میده. در یک دنیای سیاه، بی رحم و خشن که آخرین مقاومت انسان ها رو برای نجات از دشمنانی که بسیار قوی تر از خودشون هستند نشون میده. تمام بازی هایی که بر اساس این دنیا ساخته شدند همین سیاهی رو دارند! در این دنیا و بازی ها و داستان های اون اثری از پایان های شاد و گل و بوسه و موفقیت نیست! اکثر بازی های این سری پایان سیاه و تلخی داشته اند. در پایان بازی اول این سری یعنی Dawn of War شخصیت اول داستان (گبریل) تا پای جان خودش در سیاره تارتاروس می جنگه، ولی حاصل زحماتش فقط آزادی یک هیولای وحشتناک با قدرتی بی نظیر از محبس خودشه! این موجود مخوف بعد ها در روح Azariah Kyras، یکی از بزرگ ترین رهبران تفنگداران فضایی حلول می کنه و بزرگ ترین فجایع ممکن رو برای انسانیت رقم می زنه...

همین سیاهی و تلخی Warhammer 40000، یکی از ویژگی هاییه که طرفداران این IP رو به اون جذب می کنه.


سیستم مبارزه بازی:

بازی Space Marine از یک سیستم شناور برای مبارزه بهره می گیره، که به بازیکن اجازه میده بدون هیچ توقف و مکثی، بین اسلحه های نبرد تن به تن از قبیل اره یا تبر، و اسلحه های دوربرد مثل انواع تفنگ ها، اسلحه انتخابی خودش رو تغییر بده. در صورتی که بازیکن دکمه مخصوص نبرد تن به تن رو فشار بده، دوربین به فاصله نزدیک کاپتان Titus میاد و کاپتان با اسلحه نبرد تن به تن خودش ضربه می زنه. اگر همون موقع بازیکن دکمه شلیک تفنگ رو بزنه، دوربین به طور سریع و نرم به فاصله دورتری میره و کاپتان با تفنگ انتخابی شروع به شلیک به هدف می کنه.

همین طور که بازیکن به کشتن حریفان ادامه میده خط خشم (Fury) اون پر میشه و وقتی این خط کاملا پر بشه، با فشار دادن دکمه خشم، حملات کاپتان برای مدتی به حملاتی مهیب و نابودکننده تبدیل میشه. این خشم می تونه به صورت "خشم نشانه گیری" فعال بشه که کاپتان رو وارد فرمی از تمرکز مضاعف می کنه، به طوری که به نظر می رسه زمان داره به طور آهسته می گذره و بازیکن می تونه اهداف متعددی رو از فاصله دور نابود کنه. در حالت دیگه، کاربر می تونه "خشم در نبرد تن به تن" رو فعال کنه، که نبرد تن به تن کاپتان رو تبدیل به ضرباتی مهیب و بسیار قوی می کنه که در تمام محیط اطراف هر حریفی رو در فاصله نزدیک قطعه قطعه می کنه، و اگر حریف دورتر باشه برای لحظاتی فلج و بی حرکت میشه.


اسلحه ها

اره:



اسلحه اولیه یه تفنگدار فضایی. اره ای با دندانه های بسیار ریز که زره و پوست و گوشت و استخوان دشمن را می شکافه و به داخل میره.




شمشیر قدرت:



اسلحه ای نیرومند تر از اره. البته این شمشیر، قدرت اسلحه های سنگین تری مانند تبر رو نداره، ولی از اونها سریع تره.




چکش رعدآسا:



اسلحه ای با سرعت کمتر ولی بسیار قدرت مند. این اسلحه نیرویی عظیم رو در خودش ذخیره می کنه، که در هنگام برخورد با هدف این انرژی آزاد میشه و هر چیزی که به اون نزدیک باشه را متلاشی می کنه.




تفنگ Bolt:



اسلحه ساده ای که در کنار یک اسلحه تن به تن دیگه مانند اره در دست تفنگدار فضایی قرار می گیره.




مسلسل Bolter:



مسلسل متداول تفنگدار فضایی. هر یک از تیرهای این مسلسل در داخل بدن دشمن منفجر شده و از داخل اون رو متلاشی می کنه.




تفنگ Stalker Pattern Bolter:



یکی از اسلحه های اختصاصی Ultramarine ها. شبیه به مسلسل Bolter، ولی دارای دوربینی که برای فواصل متوسط تا دور، اون را مرگبارتر می کنه.




تفنگ پلاسما:



اسلحه ای سنگین که جریانی از گارهای بسیار داغ رو به سوی هدف شلیک می کنه. این اسلحه برای غلبه بر زره های سنگین بسیار مناسبه، ولی حرارت بالایی در داخل خود اسلحه نیز هست که اگر خوب کنترل نشه، ممکنه به خود تفنگدار فضایی آسیب برسونه.


این فقط تعدادی از اسلحه های بازی بود. اسلحه های فراوان دیگه ای هم در بازی هستند که می تونید بعد از عرضه در خود بازی ببینید.

نگران هم نباشید، به اندازه کافی تنوع هست! در یکی از تریلرها یک نفر از سازنده های بازی گفته اند که از ترکیب انواع سلاح ها، زره ها، و آیتم های مختلفی که یک تفنگدار فضایی می تونه داشته باشه در این بازی یک میلیارد و 800 میلیون حالت مختلف به وجود میاد!! :blink:

تصویر زیر سرنوشت ارک بیچاره ای که وارد نبرد تن به تن با یک تفنگدار فضایی اره به دست میشه رو نشون میده:




ولی اگر تصور می کنید ارکی که از فاصله دور وارد نبرد با یک تفنگدار فضایی میشه خوشبخت تره، اشتباه می کنید:






شخصیت های اصلی

کاپتان تایتوس:



شخصیت اول این بازی، کاپتان تایتوس،فرمانده ای است که سابقه 150 سال نبرد برای امپراتوری را دارد. هر چند او یک تفنگدار فضایی نسبتا جوان در نظر گرفته می شود، اما او مدال های فراوان از نبردهای بی شمار در تمامی کهکشان دارد و به عنوان یکی از بهترین Ultramarine ها مشهور است. در جسم و روح کاپتان زخم های عمیقی از نبردهای گذشته وجود دارد. او در ابتدا می بایست با خشم خود مبارزه می کرد، مدتی بعد او شاهد مرگ تمامی اعضای جوخه اش در مبارزه با یک جادوگر گروه Chaos بود که به دست خود تایتوس، پس از تحمل زخم های شدید نابود شد. تایتوس پس از مرگ فرمانده قبلی گروهان خود، که در جلوی چشمان خودش کشته شده بود، فرمانده تفنگداران فضایی شد.


گروهبان سیدونوس:



یک Ultramarine کار آزموده و ورزیده و نزدیک ترین دوست کاپتان تایتوس. سربازی با سابقه 225 سال نبرد برای امپراتور که هیچ موقعیتی برای او تازه و ناشناخته نیست، و در هر شرایطی خونسردی و بذله گویی او به اعضای گروه روحیه می دهد، ولی وقتی نبرد شروع می شود او به کابوسی برای دشمنانش تبدیل می شود و تا زمانی که آخرین دشمن به زیر پای او نیافتاده از مبارزه دست نمی کشد. یک دست مصنوعی، یک چشم، و قسمتی از صورت گروهبان یادگاری هایی هستند که از نبردهای گذشته بر بدن گروهبان به جا مانده اند.


لیندروس:



جدید ترین عضو ورودی گروه. یک سرباز قانون مند و متعصب که به کاپتان تایتوس و گروهبان سیدونوس به چشم تحسین و به عنوان الگو نگاه می کنه، ولی ذهن خشک و قانون مندش، و همچنین بی تجربگی اش در رفتار و صحبت هاش پیداست. لیندروس همیشه به دنبال پیدا کردن راهی برای ثابت کردن قدرت، مهارت و شرافت خودشه و نقش یک جوان جویای نام رو در بازی داره.


ستوان دوم میرا:



فرمانده نیروهای گارد امپراتوری مامور حفظ سیاره در مقابل ارک ها. ستوان و نیروهای تحت فرماندهی اش عازم منطقه جنگی دیگه ای بودند که به طور ناگهانی بهشون دستور داده میشه که به سمت Graia تغییر مسیر بدن. تجربه و مهارت میرا به عنوان یک فرمانده باتدبیر، و همچنین انسانیت و پشتکار او، که باعث جدیت بسیار شدیدش برای حفظ جان افراد تحت فرماندهی اش میشه، میرا رو به یک فرمانده بسیار محبوب برای سربازانش تبدیل کرده، ولی با ابعاد بزرگی که حمله ارک ها داره او امید زیادی برای مقاومت طولانی تر در برابر ارک ها نداره.


بازپرس دروگان:



دروگان یک بازپرس بی رحم و خشن، و از اعضای گروه بازپرسان امپراتوریه که وظیفه شناسایی خائنین در بین نیروهای امپراتوری رو به عهده دارند. بازپرس زخم های فراوانی در جسم و روح خودش از سالیان طولانی گذرونده شده در تاریک ترین نقاط کهکشان داره، از جمله این که مدت ها قبل در دست بیگانه های ددمنشی اسیر شده که سالیان دراز او رو شکنجه می کردند. این خاطرات تلخ، باعث ایجاد یک احساس نفرت بسیار شدید در دروگان نسبت به دشمنان بشریت شده، و باعث شده که او با جدیت و پشتکار به دنبال تکنولوژی هایی که غیرممکن دونسته شده بودند بره تا اسلحه ای تهیه کنه که نیروهایی غیر قابل تصور و اسرارآمیز رو در راه نابود کردن دشمنان بشریت به کار بگیره.



دشمنان:

دشمنان شما در این بازی، گروه هایی از ارک ها و موجودات شیطانی گروه آشوب (Chaos) هستند که تصاویری ازشون رو می بینید:











استودیوی سازنده بازی:

از دنیای Warhammer 40000 انواع و اقسام کتاب ها، بازی های رومیزی، اسباب بازی ها و مجسمه ها و ... تولید شده، ولی برای تولید بازی های کامپیوتری، خالق این IP یعنی Games Workshop Interactive، تمام حقوق بازی سازی برای این دنیا رو در اختیار THQ، و اونها هم حق ساخت بازی رو در اختیار استودیوی Relic قرار دادند.

استودیوی رلیک به نظر من در حال حاضر یکی از پنج استودیوی برتر بازی سازی در دنیاست که بازی های فوق العاده ای مثل سری Dawn of War و سری Company of Heroes رو در کارنامه خودش داره، ولی چون تا به حال برای ساخت بازی روی PC متمرکز بوده، بسیاری از علاقمندان بازی های کامپیوتری که فقط از کنسول استفاده می کنند این استودیو رو نمی شناسند و نمی دونند با چه بازی سازی طرفند...

از دنیای Warhammer 40000 بسیار در بازی ها و داستان ها و IP های دیگه تقلید شده. جالب ترین مثال هم بازی سازی مثل Blizzard هستش که این طور که در انجمن های اینترنتی خارجی خوندم، در ابتدا تصمیم داشته سری استارکرفت رو بر اساس دنیای Warhammer 40000 تولید کنه، ولی با خالق این IP یعنی GWI به توافق نرسیده و یک IP جدید، بسیار شبیه به دنیای Warhammer 40000 خلق کرده. شباهت انکارناپذیری بین Terran ها در دنیای استارکرفت با Space Marine ها در دنیای Warhammer 40K، همچنین بین Protoss ها در استارکرفت با Eldar ها در Warhammer 40K و همچنین بین Zerg ها در استارکرفت و Tyranid ها در Warhammer 40K وجود داره. بعد از چند سال Games Workshop برای ساخت بازی بر اساس IP محبوب خودشون، رلیک رو انتخاب کرد، که تا به حال هم کار رلیک در ساخت بازی برای این IP بسیار عالی و تحسین برانگیز بوده.


منبع: این پیش نمایش نوشته خودمه (
i5tpjycwuzgdrlnlppc0.gif
) و بسیاری از قسمت هاش اطلاعات خودم از بازی و دنیای Warhammer 40K هستش، البته برای نوشتن قسمت های عمده اش از سایت خود بازی (قسمت The Game) و صفحه ویکی پدیای بازی کمک گرفته شده.



-------------------------------------------------------
در آخر چند نکته:

- زمان عرضه بازی 6 سپتامبر 2011 هستش، یعنی از زمان زده شدن این تاپیک دقیقا 8 روز به عرضه اش مونده.

- من دموی این بازی رو دانلود و به طور کامل بازی کردم. برای خوندن اطلاعات و مشاهده تصاویری از دموی بازی اینجا رو ببینید.

- در تاپیک اصلی این بازی در بخش PC، می تونید اطلاعات دیگه ای رو در مورد بازی ببینید.

- عکس های تاپیک به گونه ای تنظیم شدند که مجموعا روی هم حجم نسبتا کمی (حدود 370 کیلوبایت) دارند. لذا لطفا در مورد حجم صفحه حساس نباشید.

ممنون از توجه تون.
rose.gif
 
آخرین ویرایش:

NobleMan

کاربر سایت
Jun 22, 2011
380
اسم بازی War Hamere دیگه/؟

از بازی خوشم نیومد ، با این تعریف ها یعنی یاد Geow می افتم اون هم همین آش بود و همین کاسه×

از بودن اورک ها هم داخل بازی ناراحت شدم !×
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
الان تاپیکو زدی که خون مارو به جوش بیاری؟:d

بی‌ شوخی‌ ممنون خیلی‌ کامل بود، حال کردم. خسته نباشی‌.>:d<

حیف که محدودیت اعتباریم تموم شده:-s
 

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
اسم بازی War Hamere دیگه/؟

از بازی خوشم نیومد ، با این تعریف ها یعنی یاد Geow می افتم اون هم همین آش بود و همین کاسه×

از بودن اورک ها هم داخل بازی ناراحت شدم !×
اسم کامل بازی Warhammer 40,000: Space Marine هستش.

بسیار سبکش با Gears of War فرق داره و در واقع فقط از این لحاظ که هر دوشون سوم شخص هستند به هم شبیهند.

ارک ها هم که در واقع لازمه یک بازی Warhammer 40,000 هستند، بدون اونها اصلا نه دنیای Warhammer 40,000 معنی داره نه بازی های اون... :)
الان تاپیکو زدی که خون مارو به جوش بیاری؟:d

بی‌ شوخی‌ ممنون خیلی‌ کامل بود، حال کردم. خسته نباشی‌.>:d<

حیف که محدودیت اعتباریم تموم شده:-s

لووووول. آره دیگه گفتم یه کمی از "خون جوش اومدگی" خودم رو بهت منتقل کنم تا مال خودم کمتر بشه! :D

خیلی مخلصیم، لطف داری. همین که بچه های حرفه ای و گیم شناس درست و حسابی بخونند و حالش رو ببرند از همه چی با ارزش تره.
edxsj745923i69872nnk.gif
 

NobleMan

کاربر سایت
Jun 22, 2011
380
اسم کامل بازی Warhammer 40,000: Space Marine هستش.

بسیار سبکش با Gears of War فرق داره و در واقع فقط از این لحاظ که هر دوشون سوم شخص هستند به هم شبیهند.

ارک ها هم که در واقع لازمه یک بازی Warhammer 40,000 هستند، بدون اونها اصلا نه دنیای Warhammer 40,000 معنی داره نه بازی های اون... :)


لووووول. آره دیگه گفتم یه کمی از "خون جوش اومدگی" خودم رو بهت منتقل کنم تا مال خودم کمتر بشه! :D

خیلی مخلصیم، لطف داری. همین که بچه های حرفه ای و گیم شناس درست و حسابی بخونند و حالش رو ببرند از همه چی با ارزش تره.
edxsj745923i69872nnk.gif


ببین داستانش و ... کلا مثل Geow هست دیگه :D

توی Geow می بینیم :


عده از از جوانان بیکار روی کاناپه لم داده و کنسول ذاغارتی خودشان را روشن می کنند و سپس به بازی پرداختن می پردازند !
با مارکوس جوان سعی در نابودی لوکاست ها و پس گرفتن منافعشان و شهرشان می کنند!


داستان این هم همینه دیگه :D کلا داستان این نوع بازیا خیلی شبیه به همه !


راستی کیلزون هم انحصاریه ایکس باکسه؟
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,516
نام
حسین
راستی کیلزون هم انحصاریه ایکس باکسه؟
یا ابافضل عباس
نه بابا در انحصار ps3 می باشد

اینا چطوری این لباسا رو می پوشن :d

ممنون بابت زحمتی که کشیدی
 

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
ببین داستانش و ... کلا مثل Geow هست دیگه :D

توی Geow می بینیم :


عده از از جوانان بیکار روی کاناپه لم داده و کنسول ذاغارتی خودشان را روشن می کنند و سپس به بازی پرداختن می پردازند !
با مارکوس جوان سعی در نابودی لوکاست ها و پس گرفتن منافعشان و شهرشان می کنند!


داستان این هم همینه دیگه :D کلا داستان این نوع بازیا خیلی شبیه به همه !


راستی کیلزون هم انحصاریه ایکس باکسه؟
عجب شباهتی، چطور به فکر خودم نرسیده بود؟ :D

این انحصاری نیست ها! هم PC و هم XBOX 360 و هم PS3 این گیم رو به خودشون خواهند دید. اون Killzone هم که همونطور که بچه ها گفتن مال PS3 هستش.
یا ابافضل عباس
نه بابا در انحصار ps3 می باشد

اینا چطوری این لباسا رو می پوشن :d

ممنون بابت زحمتی که کشیدی
به سختی! :D

خواهش می کنم. لطف داری.
rose.gif

بسیار عالی بود .

ممنون خسته نباشید :D

ولی اینو ولش ما منتظر DoW III هستیم :D
ممنون. لطف داری.
rose.gif


اون DOW III رو که دیگه صحبتش رو نکن من خودم هلاکشم! :D

از همین الان که فقط Announce شده رفتیم تو کفش! وای به 2013 که می خواد بیاد!
4awydycjh68ltbhlh5d.gif
 
آخرین ویرایش:

NobleMan

کاربر سایت
Jun 22, 2011
380
آقا توی Doom 3 اون جا که باید دکتره رو نجات می دادی من رفتم نجاتش بدم خوب شد که سیو داشتم مگر نه اشتباهی کشتمش :D جونم بالا اومد تا رسیدم بهش :D ( درجه ی سختی آخر :D )

این رباتا هم خیلی خوب بودن :D ولی نامردا باطری خور داشتن خفن زود تموم می شد :D ما می شنستیم اونا می زدن :D
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
آقا توی Doom 3 اون جا که باید دکتره رو نجات می دادی من رفتم نجاتش بدم خوب شد که سیو داشتم مگر نه اشتباهی کشتمش :D جونم بالا اومد تا رسیدم بهش :D ( درجه ی سختی آخر :D )

این رباتا هم خیلی خوب بودن :D ولی نامردا باطری خور داشتن خفن زود تموم می شد :D ما می شنستیم اونا می زدن :D
Doom 3چه ربطی‌ به این تاپیک داره؟
 

Molana

کاربر سایت
Nov 21, 2009
1,975
نام
آکام سیستم ویانا
کلا ً چند نسخه از این سری تا الان منتشر شده ؟
من چند سال پیش یه بازی به نام Down Of War II بازی کردم که خیلی خوشم اومد ( البته توی گیم نت و به صورت شبکه ) ولی از نام بقیه ی بازی های این سری بی اطلاعم لطفا ً یکی از دوستان که کاملا ً با این سری آشناست نام تمام بازیهای منتشر شده از این سری رو برام کامل بنویسه !
ممنون
 

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
دوست عزیز یه توضیحی درباره این سری بازیهای warhammer میدی ؟ مگه استراتژی نبودند ؟
خود Warhammer در واقع نوعی دارایی غیرفیزیکی (Intellectual Property یا IP) هستش که قدمتش به حدود 25 سال قبل برمی گرده و متعلق به شرکت Games Workshop Interactive می باشد و غیر از بازی کامپیوتری خیلی چیزهای دیگه مثل بازی های رومیزی، کتاب و رمان، مجسمه، نقاشی و ... هم ازش ساخته شده. یعنی مثلا یه چیزی مثل هری پاتر که هزار جور فیلم و بازی و کتاب و ... داره! :D

در زمینه بازی های کامپیوتری اولین بازی که از این دنیا ساخته شد بازی Warhammer 40,000: Fire Warrior بود که توسط استودیوی مجهول الهویه Kuju Entertainment تولید شد و یک بازی اکشن نسبتا ضعیف بود و امتیازات متوسطی از سایت های بررسی کننده گرفت.

بعد از این بازی ساخت بازی از دنیای Warhammer 40,000 به دست Relic که در اون زمان با تولید Homeworld محبوبیت زیادی در دنیای گیم به دست آورده بود سپرده شد، و از اون زمان تا حال بازی های زیر از دنیای Warhammer 40,000 ساخته شده:

1. بازی اصلی و Original استراتژی Warhammer 40,000: Dawn of War که در سال 2004 تولید شد. این بازی امتیازات بسیار بالایی گرفت و به شدت مورد تمجید سایت های بررسی قرار گرفت و به خاطر همین همه Warhammer 40,000 رو با سبک استراتژی و اسم Dawn of War می شناسند.

2. نسخه اضافه شونده (Expansion Pack) اول Dawn of War به نام Dawn of War: Winter Assault

3. نسخه اضافه شونده (Expansion Pack) دوم Dawn of War به نام Dawn of War: Dark Crusade

4. نسخه اضافه شونده (Expansion Pack) سوم Dawn of War به نام Dawn of War: Soulstorm

5. بازی Warhammer 40,000: Dawn of War II که سبک بازی DOW رو کمی تغییر می داد و تا حدی از یک بازی Real Time Strategy به یک Action RPG تبدیلش می کرد، هر چند که مد Skirmish هنوز RTS بود.

6. نسخه اضافه شونده (Expansion Pack) اول Dawn of War به نام Dawn of War II: Chaos Rising

7. نسخه اضافه شونده (Expansion Pack) دوم Dawn of War به نام Dawn of War II: Retribution

8. همین بازی Warhammer 40,000: Space Marine که اولین بازی اکشن رلیک در دنیای Warhammer 40,000 هستش.
کلا ً چند نسخه از این سری تا الان منتشر شده ؟
من چند سال پیش یه بازی به نام Down Of War II بازی کردم که خیلی خوشم اومد ( البته توی گیم نت و به صورت شبکه ) ولی از نام بقیه ی بازی های این سری بی اطلاعم لطفا ً یکی از دوستان که کاملا ً با این سری آشناست نام تمام بازیهای منتشر شده از این سری رو برام کامل بنویسه !
ممنون
رجوع به این بالا!
rolleyessmileyanim.gif
:D
 

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,407
نام
حمید ؟ تبرکه !
آقا دمت گرم ! عالی بود ! حرف نداشت ! من کلی چیز یاد گرفتم ! Warhammer 40,000: Dawn of War II و Dawn of War II: Chaos Rising و Dawn of War II: Retribution رو گرفتم بازی هم کردم که خیلی حال داد ! خداییش استراتژی های پی سی مو لای درزشون نمیره ! حیف که کنسول از این بازی ها نداره !
بهتر که کنسول نداره ! >:)
! ولی من یک مشکل بسیار بزرگ داشتم با این بازی ها ! هیچوقت موفق نشدم تا اخرشون برم ! هر بار یک اتفاقی افتاد ! الان که این تاپیکو خوندم داغ دلم تازه شد ! یاد اون Battle Cry افتادم میزدم میرفتم وسط ارک ها هر کدومشون یه جایی پرت میشدن ! :d
هی یادش بخیر ! ولی قول میدم این Space Marines رو تا آخرشم برم ! پارسال تو E3 2010 یه تریلر ازش دیدم میخکوبش شدم ! از اون موقع تا حالا منتظرشم ! هنوز اون دیالوگش یادمه که میگه : We are Humanity's Last Hope ! :x ما آخرین امید بشر هستیم !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر