سری بازیهای Prince Of Persia در استراحت به سر میبرند.

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی

به گفته یوبی سافت آنها در حال استراحت دادن به سری بازیهای Prince Of Persia هست تا در آینده جهتگیری این سری را مشخص کنند.
در مصاحبه ای با سایت IGN رییس استدیو یوبی سافت مونترال Yannis Mallat توضیح داد که جای نگرانی برای طرفداران این فرنچایز وجود ندارد زیرا این اولین بار نیست که آنها استراحتی طولانی مدت برای این سری در نظر میگیرنند.
او در گفته هایش ادامه داد که مسئولیت یک استدیو کار دشواریست و توجه به نظرات مردم و خواسته ی آنها جز اصلی آن است بنابراین منطقی است که در حال حاضر بگوییم این سری در استراحت به سر میبرد هرچند ما در گذشته هم این گونه صحبتها را برای عنوانهای دیگر به کار برده ایم اما ناگهان دست به معرفی عنوان جدیدی از آن سری زده ایم زیرا در آن لحظه تیم ما مشتاق به ساخت نسخه جدید بوده است.به هرحال ما گاهی در عرضه یک عنوان تکرار میورزیم و گاهی هم به آن توقفی برای رشد کردن یا استراحت کردن می دهیم.
وی اضافه کرد که با صحبتهایش اصلا قصد ترساندن طرفداران POP را ندارد زیرا آنها در آینده راهی برای سرگرم کردن طرفداران این عنوان پیدا می کنند به هرحال این سری یکی از فرنچایزهای اصلی یوبی سافت است.بنابراین طرفداران مطمئن باشند به محض اینکه چیزی در مورد این سری برای نشان دادن باشد به نمایش در می آید.
آخرین شماره از این سری The Forgotten Sands نام داشت و در سال 2010 عرضه شد.

منبع
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
پلتفرمینگ بازی خوب بود ، ولی چیز جدیدی نسبت به نسخه های قبل ارائه نمی کرد . شما الان بشین نسخه های Sands of Time و WW رو بازی کن ، با این که بازی نسل قبل هستن به مراتب لذت بخش تر از Forgotten Sands هستن (همین چند ماه پیش دو تاشون رو بازی کردم) و می بینید که بخش پلتفرمینگ Fogotten Sands تقریبا Identicalـه نسخه های قبلی هست. برای کسی که نسل قبل PoP رو تجربه نکرده بود ، بازی ای مثل Forgotten Sands حتی با وجود سیستم مبارازات " کاملا آبکی" بخاطر پلتفرمینگ خیلی خوبش ، جذاب خواهد بود . اما کسی که نسخه های قدیمی PoP رو در زمان خودش تجربه کرده بود هرگز از بازی ای مثل FS راضی نخواهد بود .
نسخه ی PoP 2008 از نظر پلتفرمینگ فوق العاده بود که متاسفانه ادامش ندادند !

البته Forgotten sands هم اون عناصر 4 گانه ی طبیعت رو که توش وارد کردن یه سیستم جدیدی برای پلتفرمینگ بازی تعریف میکرد که در نوع خودش خیلی خوب بود فقط مبارزاتش دیگه خیلی سریع شده بود، گله ای میریختن سرت:d ولی اصلا به چالش نمیکشید گیمر رو. ولی راجع به POP2008 کاملا موافقم، حیف شد که ادامش ندادن. نسخه های 1 تا 3 که از همه لحاظ شاهکار بودن دیگه فکر نکنم مثل اونا ساخته بشه.
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
ترجیح می دم تا در استراحت به سر ببره تا اینکه یه چیزی مثل Forgotten Sands بدن بیرون...
در ضمن بهترین نسخه هم Sand of time بود...:d
بعدش WW ، بعدش هم T2T ... اینو کسی میگه که قبل از نصب درایور های کامپیوتر میاد POP رو سیستمش نصب می کنه!!:d
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,371
نام
مــاکــان
ترجیح می دم تا در استراحت به سر ببره تا اینکه یه چیزی مثل Forgotten Sands بدن بیرون...
در ضمن بهترین نسخه هم Sand of time بود...:d
بعدش WW ، بعدش هم T2T ... اینو کسی میگه که قبل از نصب درایور های کامپیوتر میاد POP رو سیستمش نصب می کنه!!:d

تایید میشه من نمیدونم چجوری میشه اسم Forgotten Sands رو گذاشت بازی؟
من بیشتر از 5 دقیقه نتونستم تحمل کنم.بازی که ubisoftبه خاطر اون از طرفدارهای سری عذرخواهی کرد.بعد میاین صحبت از سیستم جدید پلتفرمینگ تو این بازی میکنین؟
 

TOTO68

کاربر سایت
Jul 9, 2011
57
نام
احسان
اگه میخواد یه چیزی مثل forgotten sands :-& باشه بهتره اصلا ادامش ندن
من اصلا نمیتونم نفرت از پرنس 2008 رو درک کنم.مطمئنا جا برای پیشرفت داشت ولی به هرحال بازی عالی بود.از نسخه های قبلی هم خیلی بیشتر به افسانه های ایرانی مربوط میشد
سه گانه رو دوست داشتم ولی اصولا ربطی به پرشیا توش ندیدم:d
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
به شخصه از T2T و بعد WW خیلی خوشم اومد از پرنس 2008 زیاد استقبال نکردم فقط از موسیقی قشنگش خوشم اومد.ولی این Forgotten Sands کلا یه چیزه دیگه می خواستن بسازن حواسشون نبوده اسم بازی رو پرنس گذاشتن:-bدستشون لیز خورده زدن چش و چال پرنس و در آوردن:dدر حقیقت بخوای حساب کنی سری POP از سال 2008 به این ور در حاله استراحته:d
 

-Prime-

کاربر سایت
May 12, 2012
256
هرچند ما در گذشته هم این گونه صحبتها را برای عنوانهای دیگر به کار برده ایم اما ناگهان دست به معرفی عنوان جدیدی از آن سری زده ایم

پس یعنی ما منتظر باشیم دیگه؟؟؟ :)
به نظرم دو راه دارند برای ادامه دادنش...یکی اینکه ادامه نسخه 2008 رو بدند که واقعا پتانسیل داشت..هم از نظر داستان و هم از نظر مبارزات و هم از نظر پلتفرمینگ!
یا اینکه یه چیزی بسازند که توش داهاکا باشه :)یعنی قبل از WW اتفاق افتاده باشه...خبر مرگشون مثلا The forgotten sands قرار بود همین نقشو داشته باشه و اون 7 سال فضای خالی بین The sands of time و Warrior Within رو پر کنه! :| ریمیک WW هم باشه من استقبال میکنم.. بدم نمیاد دوباره با شمشیر آب به خدمت داهاکا برسم b-)
احتمالا باید صبر کنیم...احتمال داره بزودی خبرایی بشه...Assassin's Creed رو که شایعات میگند احتمالا گذاشتند کنار برای نسل بعد چون این سری احتیاج به یک بازنگری کلی داره و سال به سال داره بیشتر کا او دیوتی ای میشه :|

به هر حال امیدوارم در آینده نسخه ای جدید از پرنس رو معرفی کنند
:x
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
کجای pop 2008 قشنگ بود؟تمام بازی تکراری بود(+پرنس مثل سوپر ماریو قارچ میخورد) و داستانش هم مضخرف بود
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
فقط بگم که یوبی سافت خاک بر سرت که ترکوندی این IP رو .

98367558092531891124.jpg


وقتی POP WW رو تموم کردم و در هنگ کامل به سر میبردم. چه داستانی داشت. چه گیم پلیی داشت. عجب طراحی مراحلی داشت در هر دو حالت حال و گذشته. واقعا کیف میکردی وقتی بازیش میکردی. شاید در اون سبک هیچ بازی ای تا حالا در اون حد داستان نداشتن اون زمان. اصلا انقلابی بود واسه خودش. حالا بعد از تموم کردنش که فهمیدیم پایان اصلی رو ندیدیم چقدر ذوق زده شدیم که بشینیم دوباره بازی کنیم واسه پایان اصلیش. Dahaka و و و و ... بیخیال داغ دلمون تازه شد :|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر