سریال Game Of Thrones [ اسپویل تا آخرین اپیزود پخش شده آزاد میباشد ]

بهترین فصل از نظر شما دوستان


  • مجموع رای دهنده‌ها
    164
  • نظرسنجی بسته شده است .

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
بنجن که رفت جانو نجات بده زودترم چرا نرفت اونور دیوار من نمیدونم اگرم برفرض توضیحی داشت دوستانی مثل شما یه موضوع دیگه ای پیدا میکردن ایراد بگیرن.خوبه حداقل همین قضیه مارک کردن نایت کینگ و از بین رفتن طلسم دیوار بعد رد شدن برن توسط خود کارشناسای عزیز این فروم کارشناسی شده بود همینام بشینن رد نشدن بنجنو تهشو درارن!
______________________-
فصل 7 مشکل داشت ولی امثال این ایراد گرفتنا از فصل 1 تا 6م میشد گرفت!این تاپیک جوری شده ایراد بگیری یعنی خیلی حالیته یعنی طرفدار قدیمی و خفنی ولی با وجود ایرادا از سریالی که شبیهش نیست لذت بری تعریف کنی یعنی شوتی و هیچی حالیت نیست و تازه با got اشنا شدی و داری به بقیه توهین میکنی.خارجیام مخالف و موافق توشون هست ولی اینقدر خودشونو نسبت به بقیه برتر نمیدونن که یه عده اینجا اومدن طرفدار قدیمی طرفدار قدیمی میدونن خودشونو وضع چندصفحه اخیر افتضاحه
تا زمانی که سریال براساس کتاب میرفت جلو کتابخونا خیلی حالیشون بود بعد اون اسپویل کننده ها الانم کسایی که خودشونو قدیمی میدونن انگار بقیه دیروز از بقالی محل دیسک got گرفتن دارن میبینن!
من تابحال یه پست از تو نخوندم که توش خودت نظر داده باشی فقط نظر بقیه رو کوبوندی گفتی آره شما همتون جوگیرین جو افت سریال گرفتتون و فلان و بهمان تو باقی تاپیکا هم همینه پستات. درست نیست اینطوری تو خوشت میاد اوکی، ولی من شخصاً نمی تونم با افت کیفی سریال راحت کنار بیام چون این تنها سریالیه که دنبال میکنم و به نظرم نسبت به چیزی که بود افت کرده، حالا تو فک می کنی ما جوگیریم اوکی، لازم نیست هر پستی که میدی بگی هی.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
هنوز مشخص نکردن اسپین آف هایی که گفتن در مورد چیه؟!
من که به شخصه دوست دارم از موارد زیر لااقل ۲-۳ موردش ساخته بشن:

فتح وستروس توسط اگان فاتح . ( فقط عظمت بلریون رو تصور کنید )

شورش رابرت ( البته همراه با وقایع قبلش یعنی اون تورنمنت و ... ، اینجا هم میتونیم مبازرات سر آرتور داین که خیلی از فن های کتاب های نغمه آتش و یخ میگن بهترین مبارز وستروس بوده. یا دیدن سر باریستان جوانتر )

شورش گریجویی ها هم جالبه میتونه یه مینی سری در بیارن ازش.

سقوط والریا هم وسوسه کننده هست بدجور.

و در آخر حمله اولین انسان ها به وستروس و جنگ شون با فرزندان جنگل.



Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

بهترین گزینه یقینا داستانهای دانگ و اگ هست

مجموعه رمان‌های کوتاهی که طرفداران آن را با عنوان «داستان‌های دانک و اگ» می‌شناسند، داستان دو شخصیت را دنبال می‌کند که برای فراگیری مهارت زندگی دست به سفر در هفت اقلیم می‌زنند: شوالیه‌ی پرچین (شوالیه‌ای که زمین و ملکی ندارد، حداقل درجه برای یک شوالیه) دانک (Dunk)، که در آینده معروف به «سر دانکن بلند قامت»، فرمانده گارد پادشاهی خواهد شد و خدمتکار او اگ (Egg) که در آینده تحت عنوان ایگون پنجم تارگرین، بر تخت پادشاهی خواهد نشست. ماجراجویی‌های آنها در کنار یکدیگر چیزی حدود ۹۰ سال قبل از اتفاقات Game Of Thrones اتفاق می‌افتد که ماحصل آن، مجموعه‌ای از داستان‌های جالب است، هم در قالب کمدی و هم تراژدی. در طول همین ماجراجویی‌ها و تجربیات است که این دو آماده آن چیزی خواهند شد که در آینده انتظار آنها را می‌کشد.
در کنار دارا بودن متفاوت‌ترین و پویاترین داستان‌های ممکن، نکات و عناصر بسیار کوچکی نیز پیرامون این کاراکترها وجود دارد که آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگرچه هنوز تایید نشده‌است (مارتین هنوز این مجموعه داستان‌ها را نیز به پایان نرسانده است و به احتمال زیاد با این پایان چیزی حدود یک دهه فاصله داریم)، ولی این موضوع به طور گسترده مطرح است که ایگون پنجم، خود مسئول نابودی محل اقامت تابستانی تارگرین‌ها، سامرهال است، اتفاقی مرموز و در عین حال مهم که باعث کلید خوردن مجموعه از اتفاقات سلسله وار می‌شود که در نتیجه آن دنریس تبدیل به مادر اژدهایان می‌شود.
از جمله ارتباطات مهم موجود بین این مجموعه داستان‌ها با دنیای کنونی سریال، می‌توان به سه مورد اشاره کرد: به تازگی این موضوع تایید شده‌است که سر دانکن، جد بزرگ شخصیت برین، اهل تارث است. ایگون پنجم پدر شاه دیوانه، آریس دوم است؛ همان مردی که خاندان استارک، باراتیون و لنیستر را بر علیه خود شوراند. همچنین کلاغ سه چشم، جزو شخصیت‌های حاضر در این مجموعه داستان‌ها است که با نام لرد بلادریون، مشاور پادشاه، شناخته می‌شود.
 

G@m3r

کاربر سایت
Jan 31, 2012
346
1egl_photo_2017-08-29_21-20-53.jpg


:D:D
 

dark_knight

کاربر سایت
Dec 2, 2011
368
نام
علی
تنها مشکل این فصل، کم بودن تعداد قسمت ها بود که ضربه خودشو به کیفیت سریال زد.
سریالی که برای کوچک ترین جزئیات، 1 فصل زمان صرف می کرد، این فصل تو 7 قسمت کلی داستان را پیش برد که مسلما جزئیات این وسط غربانی شدن!
البته نمیشه از قسمت 6 گذشت که منطق رو سریال نابود کرد. به هیچ عنوان دلیل منطقی برای رفتن به اون طرف دیوار ارئه نداد. فقط خواستن یه وسیله نقلیه به شاه شب داده باشن! اون زنجیر های آخرش که حرفی برای گفتن باقی نذاشت!:|

این فصل نکات مثبت خاص خودشم داشت مثل تصویر برداری، جلوه های ویژه و... که چیزی نسبت به سینما کم نداشت. ولی به نظرم دلیل قابل قبولی برای کم شدن تعداد قسمت ها نبود.
درکل اگه فصل های قبل در حد 90 بودن این فصل کم کم 80 می تونه باشه.به نظر اگه کسی که از دراپ کردن سریال صحبت می کنه باید همون فصل اول دراپ می کرده نه الان!!!
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,035
نام
مازیار
من که از این فصل لذت بردم ! کاملا قبول دارم که روایت داستان مثل قبل مفصل و پرداخت شده نیست ! ولی هم روایت داستان و سیر تحولات داستان واقعا بی نظیر بوده هم شخصیت ها به کمال رسیدن ! به خصوص که داره نسلی رو نشون میده که داره دیوانگی، طمع ، نفرت، رزالت پدرانشون رو دور میریزن و دوره جدیدی رو شروع میکنن !

انگل های داستان هم که یکی پس از دیگری به دست حضرت آریا دارن سلاخی میشن
 
آخرین ویرایش:

Alkazar

کاربر سایت
Mar 1, 2012
3,156
نام
پویان
من از همون اپییزود ده فصل شش که جیمی اون شکلی به سرسی رو تخت آهنین، نگاه کرد؛ گفتم که اینا یه روز به سر و کله هم میزنند! بعضی ها هم میگفتند که جیمی آخر سر سرسی رو میکشه! ولی من میگم سرسی رو آریا میکشه! سر گرگور رو هم یه سیخ زهرآگین میزنه! جیمی هم شهید میشه آخر سر در راه مبارزه با نایت کینگ! تیریون زنده میمونه و به آرزوش، حکمرانی کسترلی میرسه!
کلا پیشبینیم اینه که پایان خوبی داره داستان ولی با کلی کشته و زخمی!
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
 

SILICON POWER

کاربر سایت
Jan 30, 2015
285
فقط یکی بگه چه اتفاقی افتاد که جان رفت پشت اتاق دنی و در زد اونم خیلی راحت بند رو آب داد؟!! اون کتوله از کجا پیداش شد ؟ فکر کنم اون هم عاشق دنیه احتمالا آخر این داستان همه کشته میشن و از خاندان لنیستر فقط همون کتوله تیریون باقی میمونه که میشه پادشاه هفت اقلیم

آهای یارو! >:/ اون کوتوله اسم داره! عالیجناب تیریون!
 
  • Like
Reactions: 3RFAN

Ostad fariborz

کاربر سایت
Aug 22, 2016
774
من 184 سانتم اما کوچیک تیریونم :D کوتاه ترین قد و بزرگترین قلب رو داره. درکل سالاره نبینم کوتوله صداش کنی :-w
خائن.کسی که به خانواده خیانت کرده .پدرش رو کشته و داره با دشمن همکاری میکنه.تو در اون چی دیدی که ما نمیبینیم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر