سریال Game Of Thrones [ اسپویل تا آخرین اپیزود پخش شده آزاد میباشد ]

بهترین فصل از نظر شما دوستان


  • مجموع رای دهنده‌ها
    164
  • نظرسنجی بسته شده است .

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,224
نام
Мojtaba
عجب قسمتی بود عالی بود. تنها دلیلی که من نمی خواستم ببینم این بود که باید 11 روز صبر کنیم تا قسمت بعد. ولی دیگه نشد از خیر 1080 بگذریم. البته این احتمال هم هست که قسمت 7 هم لیک بشه.
از وقتی خوندم که شاه شب ویسریون رو میکشه و زنده اش میکنه همش یاد اون تریلر CG بازی Wrath of the Lich King افتادم. اونجا که آرتس شمشیرش رو فرو میکنه تو یخا و اژدها رو زنده میکنه. اینا تو کینگز لندینگ همدیگه رو می بینن واقعا دیدنیه.
 

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,010
نام
محمد
اقا اسپویل نکنین دیگه گند زدید به تاپیک رفت x-(
حالا خوبه سر در تاپیک زده تا آخرین قسمت پخش شده.با هر معیاری حساب کنین اخرین قسمت پهش شده قسمت پنجمهx-(
حالا این به جهنم چرا دارین اسپویل می کنین تو اسپویلر نمیذارین آخه ای باباx-(~X(
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
لیتل فینگر یه حقه انداخت و راحتم اختلاف انداخت سریع.انتظار داشتم وقتی سانسا و اریا بعد این همه بدبختی که کشیدن بفهمن باید متحد بمونن این اریا هرچی میگذره نفرت انگیزتر میشه با این اخلاقش.انگار فقط خودش بدبختی کشیده و سانسا تو صلح و صفا میگذرونده تموم این مدت!
الانم کل وستروس نیاز به متحد شدن داره تکلیف این لیتل فینگر باید مشخص بشه.تا الان ساکت بود و زمانی که کل خاندانا بیشتر به هم نیاز دارن کرم ریزیش شروع شد بکشنش بره پی کارش:D
یورونم نشون ندادن معلوم نیست چه فکری تو سرشه.قضیه شیپور اینا فک کنم منتفیه دیگه با این وضع.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
یکی از دوستام میگه تو کانال وستروس گفتن زیرنویس تا دوشنبه نمیاد! کسی خبری نداره؟ تو سابسین هم نسخه اینگلیسی و عربی هم نیست حتی!

خب شاید این تیم نمیخواد تا دوشنبه ترجمه کنه ولی برای قسمت چهار که با کیفیت 360پی لیک شده بود ارین دراما زیرنویس داد بیرون چه برسه برای این قسمت که فول اچ دی هم امده !
به نظرم دیر و زود داره ولی میاد نهایتا تا فرداشب
 

Persian Creed

همه تنها میمیرند
کاربر سایت
Jul 21, 2009
811
خب شاید این تیم نمیخواد تا دوشنبه ترجمه کنه ولی برای قسمت چهار که با کیفیت 360پی لیک شده بود ارین دراما زیرنویس داد بیرون چه برسه برای این قسمت که فول اچ دی هم امده !
به نظرم دیر و زود داره ولی میاد نهایتا تا فرداشب

ترجمه عربی تازه اومده یواش یواش دیگه باید منتظر حرکت دوستان باشیم 8-}
 
  • Like
Reactions: TheGodfather

amir nakhaee

کاربر سایت
Dec 13, 2013
1,802
نام
امیر
از نظر خودم ی قسمت کاملا معمولی بود. در واقع اتفاقاتی که افتاد چزایی بود که همه انتظارش رو داشتن و صحنه های بالیوودی بدیم داشت :D
اریا هم به نظرم الکی داره بین خودش و سانسا ی درگیری الکی راه میندازه که هرچی سعی میکنم با منطق برم جلو نمیتونم این رفتارشو درک کنم ! مثل این میمونه که به زور بخوان درگیری این 2 تا رو بهمون بچسبونن. درحالی که هیچ دلیلی نداره.
 

arash1996

کاربر سایت
May 17, 2012
1,479
نام
آرش
خیلی خوب بود این قسمت. من حتی با قسمت 4 هم اونقدرها حال نکردم ولی این قسمت واقعا حال داد. کلا اتمسفر فضای بعد از دیوار عالیه. قسمتِ‌ هاردهوم هم بخاطر همین انقدر خوب بود.
با اینک اتفاقات کمی قابل پیش‌بینی بودند ولی خیلی توی ذوق من نزدند. افتادن یکی از اژدهاها به‌دست وایت‌واکرها هم قابل‌انتظار بود. همین اتفاق جنگ با اون‌ها رو هیجان‌انگیزتر می‌کنه.
آریا خیلی خفن شده. انتظار نداشتم به‌این شکل سانسا رو تهدید کنه ولی خوشحال شدم از این اتفاق. از فصل اول از سانسا متنفر بودم.
دنریس و جان هم یواش یواش دارن تیکِ‌ relationship رو می‌زنند :D
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
این قضیه تلپورت رو دوستان زیادی بزرگش کردن.درسته مشکل سریاله ولی 6 قسمت شده که هر دفعه گله مندن یه عده و مسلما سازنده سریال همین روندو داره طی میکنه و به حرف من و شمام گوش نمیده.
بجا این همه فاز منفی از همین چیزی که هست لذت ببرید.GOT هرچقدرم بد باشه الان جزو تاپ ترین و با کیفیتترین سریالاس بخاطر اینکه این کاراکتر جرا سریع از این جا به اون جا میره زهر نکنین برا خودتون!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر