سرنوشت نامعلوم فرانچایز Red Faction

Behrooz

کاربر سایت
thqlogoside.jpg




گزارش مالی کمپانی THQ که امروز منتشر شد ، خبر از فروش ناامیدکننده ی بازی Red Faction: Armageddon می دهد.این موضوع باعث شد که مدیر عامل شرکت THQ آقای Brian Farrell خبر مرگ این فرنچایز را بدهد و اینکه کمپانی وی هیچ برنامه ای برای آینده ی این سری نداشته باشد.

ّFarrell در این باره گفت :"ما دیگر قصد نداریم این فرنچایز را در هیچ راه هدفمند و با معنی ای ادامه دهیم".وی که از سازندگان این سری بازی( استودیوی Volition) به عنوان استعدادهای ذاتی یاد نمود اضافه کرد که تمام افراد این استودیو بر روی پروژه ی بعدی خود یعنی Insane که با همکاری آقای Guillermo del Toro ساخته میشود، متمرکز خواهند شد.

بعد از این خبر یکی از سخنگویان این ناشر به IGN گفت که ما این سری بازی را به طور کامل نابود نکرده ایم و صحبت های آقای Farrell کمی اغراق آمیز به نظر میرسد.تنها چیزی که میتوانیم در مورد آن بگوییم این است که "فعلا هیچ برنامه ی جاری ای برای آینده ی این فرنچایز وجود ندارد"


آقای Farrell در مورد گزارش مالی خود میگوید:" ما ازعمکرد مالی خود در کوارتر اول بسیار نا امید شدیم.فروش Red Faction: Armageddon و همچنین عناوینی که برای بچه ها لایسنس شدن ، پایینتر از حد انتظار بودن و همچنین عرضه ی دیرهنگام بازی UFC Personal Traine تاثیری سو بر آن(عمکلرد بد ما در کوارتر) داشت.

با این که از رقم فروش Red Faction: Armageddon پرده برداری نشد اما THQ اعلام کرد در طی این کوارتر ضرر 38.4$ به ما تحمیل شد.

IGN
 
  • Like
Reactions: mahi58
من از این نسخه خیلی‌ خوشم اومد، نسبت به قبلی خیلی‌ بهتر بود. ولی‌ ملاک اینا چون فروش هست یعنی‌ بد ترم بود فروشش بیشتر میشد عین همینو میساختن.
در هر حال خدا رحمتش کند،آخرین غمه طرفدارانش باشه،فاتحه و صلوات:d
 
  • Like
Reactions: shefer
کمپانیکه فقط روی یه فاکتوره بازی کار کنه و فاکتور های اساسیه دیگه بازیو به ناقص ترین شکل طراحی کنه معلومه بازی آخرش چی در میاد و فروشش چطوری میشه ...
مگه همه چی فیزیکه !!!!!!
 
معلومه وقتی بازیو از حالت open world در میارن و یه سری جونور عجیب غریب جایگزین میکنن بایدم فروشش کم باشه.نسخه قبل یه عنوان عالی بود ولی این..
 
یکی از نامزدای اصلی بدترین بازی سال از نظر من اخه این چی بود طراحی مرحله ی داغون گرافیکی که یکم از بازیای نسل پیش بهتر بود داستان خنده دار و.... من نمیدونم اینا چه جوری فکر کردن فقط با تکیه بر فیزیک میتونن بازی خوبی بسازن
 
نمیدونم این چه حرکت مسخره ای بود بازی رو کردن TPS ؟ همون FPS میموند با این داغونی بازم قشنگ بود :|.
همون نسخه اولی که TPS شد رو تا وسط ها بیشتر نرفتم! بقیه اش بماند.
 
تا به حال بهترین بازی ای بود که تو امسال بازی کردم ! بدترین خبری بود که شنیدم:( بزرگترین مشکل بازی طراحی بد محیط و فضا سازیهای یکنواخت و تاریک بود وگرنه اکشنها ی عالی و افکتهای بی نظیرش به شدت عالی بود. واقعا تو کدوم بازی شما این همه اسلحه عجیب و ویژه با اون افکتهای خفن میتونستید پیدا کنید ؟!
حداقل خدارو شکر که در استودیوش رو تخته نکرد که من از غصه میترکیدم:(:|
 
  • Like
Reactions: Destruction
والا این طوری که بچه های سایت بازیسنتر یک بازی را میکوبند ما هیچجا ندیدم خوب حالا نمراش خوبه فروشش ضعیف بوده یکی میگه اشغال اون یکی میگه هیچی نداشت شما بدتر همه رو نا امید میکنید نه برادر من ارزش یکبار تموم کردن داره
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or