سرنوشت نامعلوم فرانچایز Red Faction

Behrooz

کاربر سایت
thqlogoside.jpg




گزارش مالی کمپانی THQ که امروز منتشر شد ، خبر از فروش ناامیدکننده ی بازی Red Faction: Armageddon می دهد.این موضوع باعث شد که مدیر عامل شرکت THQ آقای Brian Farrell خبر مرگ این فرنچایز را بدهد و اینکه کمپانی وی هیچ برنامه ای برای آینده ی این سری نداشته باشد.

ّFarrell در این باره گفت :"ما دیگر قصد نداریم این فرنچایز را در هیچ راه هدفمند و با معنی ای ادامه دهیم".وی که از سازندگان این سری بازی( استودیوی Volition) به عنوان استعدادهای ذاتی یاد نمود اضافه کرد که تمام افراد این استودیو بر روی پروژه ی بعدی خود یعنی Insane که با همکاری آقای Guillermo del Toro ساخته میشود، متمرکز خواهند شد.

بعد از این خبر یکی از سخنگویان این ناشر به IGN گفت که ما این سری بازی را به طور کامل نابود نکرده ایم و صحبت های آقای Farrell کمی اغراق آمیز به نظر میرسد.تنها چیزی که میتوانیم در مورد آن بگوییم این است که "فعلا هیچ برنامه ی جاری ای برای آینده ی این فرنچایز وجود ندارد"


آقای Farrell در مورد گزارش مالی خود میگوید:" ما ازعمکرد مالی خود در کوارتر اول بسیار نا امید شدیم.فروش Red Faction: Armageddon و همچنین عناوینی که برای بچه ها لایسنس شدن ، پایینتر از حد انتظار بودن و همچنین عرضه ی دیرهنگام بازی UFC Personal Traine تاثیری سو بر آن(عمکلرد بد ما در کوارتر) داشت.

با این که از رقم فروش Red Faction: Armageddon پرده برداری نشد اما THQ اعلام کرد در طی این کوارتر ضرر 38.4$ به ما تحمیل شد.

IGN
 
  • Like
Reactions: mahi58
بازیش یه جوری بود بعضی جاها یه دفعه اوج میگرفت بعضی جاهاش هم بدجور دیگه میرفت رو اعصاب. به نظرم زیادی دیگه رو تخریب پذیریش مانور دادن. ولی طراحیه اسلحه هاش و وسایل نقلیش خوب بود از نظر من.
منم به نظرم اگه دوباره fps بکننش بهتره، ولی این آخریه هم دیگه جوری نبود که نخوان دیگه بسازنش. به هر حال بازیه بدی هم نبود.
 
Guerilla که به شدت خسته کننده بود ! Armageddon هم اومد ابرو رو درست کنه زده چشمو ناکار کرده ظاهرا :دی

به نظر من ترکیب محیط و فضای Guerilla با گیم پلی خطی و سریع Armageddon خیلی جذاب می شد ، مرحله ی ابتدایی و Prologue آرماگدون واقعا لذت بخش بود ، در ادامه ی روند بازی هم Magnet Gun اسلحه ی واقعا خاصی بود ولی حیف که فقط باش سوسک کشتم :دی :|
 
Guerilla بازی قشنگی بود، من دوستش می داشتم. :)

آرماگدون رو هنوز نرفتم، ولی متاسفانه از تاپیکش توی بخش PC این طور بر میاد که بازی مشکلات بزرگی داره و خصوصا با وجود گرافیک نه چندان بالاش پدر PC رو در میاره و آخرش هم فریم ریت درست و حسابی نمیده... :(
 
اگه خوده THQ هم نمی بستش وقتی نظرای خانمان بر انداز شما ها رو میدید نه تنها نمی بستش بلکه پشته دستش هم داغ میکرد تا دیگه از این ...های زیادی نخوره.امتیازای خوبی گرفته که شما اینجوری می کوبونینش
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or