Last edited by a moderator:
خوشم میاد که چه خوب برای خودشون دستاورد سازی میکنند و اینطور که آره فلان و بلان به حرف طرفداران گوش کردیم؛ انگار نه انگار که برای حداقل 6 سال آینده Roadmap مشخص برا این فرانچایز دارند.یعنی حتی نگفتن شاید سری های دیگه ای رو اضافه کنیم یا برگردونیم.
حالا که خبری از توقف عرضه سالانه نیست و میخوان به رکوردشون ادامه بدن باید مدت توسعه هر بازی رو 4 سال در نظر بگیرن و مثل قبل که به ترتیب Infinity Ward و Treyarch و Sledgehammer میساختن، الان Raven هم جداگونه روی یک بازی برای 4 سال کار کنه.
عملا همون برنامه اضطراری که به خاطر کنسل شدن بازی سال ۲۰۲۰ Sledgehammer شروع کرده بودن تموم شده میخوان یه بهره برداری بکنن ازشخوشم میاد که چه خوب برای خودشون دستاورد سازی میکنند و اینطور که آره فلان و بلان به حرف طرفداران گوش کردیم؛ انگار نه انگار که برای حداقل 6 سال آینده Roadmap مشخص برا این فرانچایز دارند.
همه ام تو خیال اینن که به به بلاخره بتلفیلد کاد رو شکست داد اینا مجبور شدند این کار رو بکنند.
این مدلی که من دارم میبینم واقعاً نمیشه بهش ایراد خاصی گرفت، ولی منتظر اکانتهای زرد شبکههای اجتماعی هستم که به زودی یه حماسه جدید راه بندازن و بگن زاویه فک لارا مطابق با استانداردهای ووک هست و دماغش نیاز به عمل داره و رنگ لبش مطلوب گیمرهای واقعی نیست و در آینده یه ماد میریزیم که هندونههای میدون میوه و ترهبار رو جایگزین فلان چیز بکنه و...آرت ورک کاور عنوان Tomb Raider: Legacy of Atlantis قبل از گیم اواردز لیک شده. ریمیک کامل از بازی اولیه و اصلی این سری هست.
View attachment 403740
View attachment 403739
https://screenrant.com/tomb-raider-reboot-the-game-awards/
نه. کاملا خوش دسته. بیشتر از این بازی توی دست آدم نمیاد.این مدلی که من دارم میبینم واقعاً نمیشه بهش ایراد خاصی گرفت، ولی منتظر اکانتهای زرد شبکههای اجتماعی هستم که به زودی یه حماسه جدید راه بندازن و بگن زاویه فک لارا مطابق با استانداردهای ووک هست و دماغش نیاز به عمل داره و رنگ لبش مطلوب گیمرهای واقعی نیست و در آینده یه ماد میریزیم که هندونههای میدون میوه و ترهبار رو جایگزین فلان چیز بکنه و...![]()
قشنگ معلومه اون بازی هایی که هزینه های نجومی 10 20 برابری اینو دارن اما یک پنجم کیفیت رو هم ندارن مدیریتی مثل الکترونیک ارتز دارن نصف یا بیشتر بودجه رو هاپولی می کننView attachment 403837
بازی Clair Obscur: Expedition 33 با بودجهای کمتر از ۱۰ میلیون دلار ساخته شده است.
بنابر گزارشی از نیویورک تایمز، شرکت Sandfall، توسعه دهنده Clair Obscur: Expedition 33، اعلام کرد که بودجه ساخت بازی کمتر از ۱۰ میلیون دلار بوده است. به گفته نیویورک تایمز، Sandfall با این بازی میخواست ثابت کند که استودیوهای مستقل نیز توانایی ساخت بازیهای با کیفیت و اعتبار بالا با بودجه کمتر و پرسنل بیشتر مانند استودیوهای بزرگتر را دارند. چرا که امروزه حتی برای بازیهای پرفروش نیز جبران هزینههای ساخت بازی دشوار است.
در حالی که امروزه هزینههای ساخت بازی برای بعضی از بازیهای AAA به بیشتر از 100 میلیون میرسد، Sandfall سعی کرده با اجتناب از ترند بازیهای جهان باز در منابع خود صرفهجویی کند. گیوم بروچ، مدیر و کارگردان استودیو Sandfall، گفت:« ما اکنون فناوری لازم برای ساخت این نوع بازیها را با یک تیم نسبتاً کوچک داریم. در آینده از این نوع بازیها بیشتر خواهیم دید. ما خوش شانس هستیم که جز اولین کسانی هستیم که به این مرحله رسیدیم.»
https://www.nytimes.com/2025/12/11/...ition-33-sandfall.html?searchResultPosition=1
