سرخط خبرها

درمورد بحث نرخ پایین مالکیت تلوزیون توی ژاپن و اثرش روی فروش کنسول های خونگی جالبه اینو بگم که طبق آمار فامیتسو PS4 از ١١۴-١١۵ میلیون فروشش فقط ٧.٩ میلیونش رو توی بازار ژاپن کرده درحالی که توی همون نسل ویتا با فروش جهانی ١۵ میلیون چیزی نزدیک ۶ میلیون فروش توی ژاپن داشته.

این خودش تفاوت بزرگی بین بازار بیس هندهلد و کنسول خونگی توی بازار ژاپن نشون میده
 
طبق بررسی منتشرشده توسط وب‌سایت TheGamer، نیک مارسِیل در پستی در شبکه X، تمام نامزدهای بخش GOTY از سال ۲۰۱۳ تا امروز را دسته‌بندی کرده است.
نتایج نشان می‌دهد که :
PlayStation طی این دوره ۱۵ بازی نامزد داشته؛
نینتندو هم با ۱۲ بازی در فهرست حضور داشته.
اما در سوی مقابل، ایکس‌باکس در این بازه زمانی (۱۵ سال) حتی یک نامزد هم نداشته است.
 
EA و کدمسترز F1 26 رو کنسل کردن و دارن روی نسخه F1 27 کار میکنن که قراره که تغییرات زیادی داشته باشه.
برای اولین بار آپدیت فصل 2026 به صورت یه DLC برای بازی F1 25 منتشر میشه.
که خود EA میگه نسخه سال 2027 قراره که یه نسخه reimagined (بازآفرینی‌شده) یا یک تجربه جدید باشه!
F1 26 will be a paid expansion, with a new "reimagined" F1 game coming in 2027

خود کدمسترز میگه که نسخه 27 قراره که هم از لحاظ بصری تغییرات زیادی داشته باشه و احساس متفاوتی.
بخشهای گیم پلی هم تغییرات ساختاری میکنن.
کدمسترز اولین بازی از مجموعه F1 رو در سال 2009 روانه بازار کرد (برای PSP/Wii) و با نسخه سال 2010 که برای باقی پلتفرمها هم منتشر شد تا به امروز این روند به شکل سالیانه ادامه داشت.
از اون زمان ساختار بازی ، گیم پلی و موارد دیگه هر سال بهبود داشتن یا گاها ویژگیهای جدیدی بهش اضافه میشد.

============
============
نظر خودم:
به نظرم محتمل ترین نظری که میشه داد اینه که میخوان برای کدمسترز فرصت بخرن که انجین بازی رو کاملا عوض کنن و بالاخره امکان این رو پیدا کنن که برن سمت UE5 ، همون کاری رو که با Dirt Rally(EA SPORTS™ WRC) انجام دادن ولی خب این بار زمان کافی رو هم دارن.
 
آخرین ویرایش:
خیلی جالبه بازی هنوز نیومده ولی خبر dlc اش میاد و اینکه همزمان داره ساخته می شه.
اکثر DLC ها... بیسشون تو همون دوران ساخت بازی اصلس، توسط یه تیم کوچک داره پروسه اش جلو می ره...بعد عرضه نسخه اصلی... بخشی از تیم اولیه... می رن کارو جمع کنن...

اصلا اینظور نیست که توسعه DLC ها تا عرضه بازی 0 مطلق باشه... تازه از بعد لانچ بخوان فکر کنن بیایم DLC بدیم...!!!!
 
خیلی جالبه بازی هنوز نیومده ولی خبر dlc اش میاد و اینکه همزمان داره ساخته می شه.
واقعا خیلی کار بدیه که حین بازی یه بخشی رو ازش ببری و جداگانه پکیجش کنی و به پلیر بفروشی.
کپکام هر کاری که میکنه عالیه ولی این سیاستشون مخصوصا در مورد REها خیلی کثیفه.

حالا این day one dlcها هیچ مشکلی ندارن ولی اونهایی که داستانی هستن و از یه نقطه از کمپین بازی اصلی جدا میشن... خب مشخصه که از بازی کات کردن.
DLC خوب یعنی یه محتوای جدید که بعد از ساخت بازی اصلی بری سراغ ساختش ، مثل DLCهای ویچر 3 ، یا Erdtree الدن رینگ ، دی ال سی های خفن مس افکت 2 ، Lies of P: Overture و...
 
Liz Albl مدیر بخش روایت و داستان بازی جدید BioShock، به استودیوی CD Projekt Red پیوسته است. این اقدام در پی تصمیم 2K مبنی بر تغییر مسیر توسعه شماره چهارم BioShock صورت گرفته که حداقل از سال 2018 کلید خورده بود.
Albl در سال 2022 به Cloud Chamber پیوسته بود که استودیوی پنهانی 2K برای ساخت شماره جدید BioShock بود. او در ماه آگوست از این استودیو جدا شده است. زمانی که 2K از روند توسعه ناراضی بود و تعدیل نیرو انجام داد. Kelley Gilmore رئیس استودیوی Cloud Chamber هم در بین تعدیل شده ها بود.
در حال حاضر انتظار میرود که داستان بازی BioShock 4 به صورت اساسی دچار دگرگونی شود. اکنون Rod Fergusson مدیر سابق گروه Gears of War و Diablo بر ساخت بازی نظارت میکند که توسط 2K به عنوان رئیس کل گروه BioShock و همینطور استودیوی Cloud Chamber منصوب شده است.
Bioshock-4.jpg
https://www.bloomberg.com/news/arti...ame-changes-leaders-after-development-turmoil
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or