سرخط خبرها

امین شاید تنها بازمانده از نسل ترولرهای سُنتی باشه. یعنی خودش قطعا میدونه چی درسته چی غلطه ولی به هر حال بیانش میکنه بدون اینکه هیچ ایموجی داخل پستش بذاره، در نهایت ولی توجه زیادی میگیره و کاربرهای مختلف نقل قولش میکنن و در اکثر مواقع هم هیچ جوابی به هیچکس نمیده و وارد بحثی نمیشه :D یعنی من حتی امین رو در کنار کاربرهایی که از سونی نفرت دارن هم قرار نمیدم، صرفا بهش خوش میگذره وقتی اینجوری ترول میکنه و ما هم همینجوری دوسش داریم :D
 
امین شاید تنها بازمانده از نسل ترولرهای سُنتی باشه. یعنی خودش قطعا میدونه چی درسته چی غلطه ولی به هر حال بیانش میکنه بدون اینکه هیچ ایموجی داخل پستش بذاره، در نهایت ولی توجه زیادی میگیره و کاربرهای مختلف نقل قولش میکنن و در اکثر مواقع هم هیچ جوابی به هیچکس نمیده و وارد بحثی نمیشه :D یعنی من حتی امین رو در کنار کاربرهایی که از سونی نفرت دارن هم قرار نمیدم، صرفا بهش خوش میگذره وقتی اینجوری ترول میکنه و ما هم همینجوری دوسش داریم :D
مسئله این نیست که چرا ترول میکنه (که البته با این وضعیت نابودی اکس باکس واقعا خیلی هنر میخواد که هنوزم میاد و ترول میکنه ) مسئله اینه که متاسفانه فروم جایی رو نداره که این بره اونجا هرچی خواست خودشو خالی کنه. هر تاپیکی حتی همین تاپیک سرخط خبرها را هم به گند کشیده و وسط صدتا ترول و میس اینفورمیشن ایشون، به زور باید بگردیم یه پست به درد بخور از یک بنده خدای دیگه پیدا کنیم.
گاهی اوقات آدم به فکر فرو میره یکی با سن و سال ایشون هنوز چنین رفتارهایی که غالبا هرکسی تو دهه ۲۰ زندگیش هم پا میذاره کنار می‌گذاره را داره ادامه میده
 
ولی انصافا باید به مایکروسافت تبریک بگیم چون با وجود شکست در بازار کنسول در برابر سونی و مولتی پلتفرم شدن بازی هاش و کلی شایعه حتی در حد کنسل شدن کنسول نسل بعدش، اما نهایتا خوب میتونه هایپ کنه و برای اکس باکس هیاهوی خبری ایجاد کنه، نسل قبلم همین کار رو کرد، فقط نسل 8 از این نظر گند زد، الان ببینید با یک سری موج خبر تو چند هفته اخیر چطور باز خودش رو سر زبون ها انداخته و کنجکاوی برای نسل جدید اکس باکس ایجاد میکنه؟ همه جا حرف از نسل جدید اکس باکس هست،

یعنی فارغ از فضای خبری پیرامون شکست مایکرو و تموم شدن جنگ کنسول ها، به نظرم مایکرو خیلی نامرئی داره همچنان رقابت با سونی رو ادامه میده و اصلا بعید نیست یهو سورپرایز بشیم و اکس باکس نسل بعد حداقل یک کنسول کلاسیک هم داشته باشه (در کنار هندهلد های تردپارتی یا فرست پارتی و کنسول پی سی استیم مشین مانند) یک کنسول کلاسیک به اندازه کافی قوی،

انتهای نسل 6 هم مایکرو تو همین وضعیت بود بدتر، اکس باکس از الان هم کمتر میفروخت شاید نصف یا 1/3، اما مایکروسافت با ساخت یک کنسول دولوپر و ناشر پسند و بازی های انحصاری درجه 1 و گرفتن کلی بازی تردپارتی اول نسل به عنوان انحصاری زمانی یا طبیعی و مولتی کردن بازی های تردپارتی سنتی پلی استیشن + قیمت مناسب و بازار خوب، حتی با وجود خرابی زیاد کنسول، تونست 5 سال اول نسل رو به خوبی جلو ببره و حتی از سونی جلو بیفته،

درسته سونی دیر اومد نسل جدید گرون بود دولوپر پسند نبود بازی های ترد پارتی زیادی رو از دست داده بود سال های اول، اما تا اخر نسل خودش رو دوباره پیدا کرد و موتور بازیسازی استودیو هاش راه افتاد و خوشنامی کلاسیک پلی استیشن و سونی هم کمکش کرد و دوباره برگشت بالا، نسل هفت هم برد، نسل 8 رو فوق العاده شروع و تموم کرد طوری که بستر نسل 8 شد نسل 9 خیلی قوی و بسیار جا افتاده و موفق، درسته پلی استیشن امروز خیلی جا افتاده، اصن "گیم" و "پلی استیشن" معنیش برای بخش مهمی از بشریت یکی شده، یک بازار 100 150 میلیونی عملیاتی و تضمینی داره چه بسا با سیاست های بهتر سونی بیشتر خیلی بیشتر،

اما مایکرو رو هنوزم نباید دست کم گرفت و کمپانی که پول دانش امکانات و ازادی عمل داشته باشه، همیشه یک رقیب بالقوه است. مایکرو میتونه دوباره با قدرت با پر کردن چاله های پلی استیشن برگرده، شاید مولتی پلتفرم هم بمونه همیشه بازی هاش اینورم بیاد، اما هیچ وقت اکس باکس رو رها نکنه، کنسول اکس باکس رو، کلا به نظرم با فراگیری کلود هم، کنسول ها شده خیلی متفاوت به شکل یک فلش یو اس بی یا اندازه یک موبایل، یا انبرد تو تی وی و مانیتور یا ساعت یا گوشی یا هدفون، همچنان به صورت سخت افزاری و افلاین، ادامه پیدا میکنه، و اصلا بعید نیست در کنار پلی استیشن، اکس باکس همچنان حضور داشته باشه و به نظرم سونی هیچ وقت نباید مایکرو رو دست کم بگیره، مایکرو میتونه بشه غول فروش بازی رو همه پلتفرم ها که یک کنسول اختصاصی خیلی جالب هم داره همیشه... این رقابت به نفع همه مون هست به نظرم.

من امیدوارم مایکروسافت همیشه شده یک کنسول خیلی های اند مثل سخت افزار های دیگرش، داشته باشه، بودش خیلی بهتر از نبودش هست... مخصوصا اگر بشه کنسولش یک راهی برای رسیدن به استیم باشه، رسما مخاطبش میشه پلی استیشن گیمر ها، که یک اکس باکس هم بگیرند برای بازی های مایکرو و استیم و پی سی کلا.... این در کنار 20 30 40 میلیون مشتری فعلی سخت افزار اکس باکس، یعنی مایکرو میتونه نسل بعد و نسل های بعد همچنان در بازار بمونه فارغ از اقیانوس مالی کمپانی اصلی...
 
اعتراض کارکنان اخراج‌شده راکستارگیمز مقابل دفتر مرکزی همزمان با توسعه GTA VI

IMG_20251105_210532_772.jpg

به گزارش RockstarIntel و به نقل از وبسایت The Edinburgh Minute ، گروهی از کارکنان سابق راکستارگیمز که به‌ تازگی اخراج شده‌اند، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مقابل ساختمان دفتر مرکزی راک‌استار نورث واقع در بارکلی هاوس، ادینبورگ، گردهم آمدند و اعتراض خود را ابراز کردند.

بر اساس این گزارش، این تجمع اعتراضی به‌صورت گروهی کوچک همراه با بنر اعتراضی برگزار شد و یکی از اهالی محلی که از محل عبور می‌کرد، مشاهدات خود را در شبکه اجتماعی Reddit با دیگران به اشتراک گذاشت.

طبق برنامه اعلام‌شده از سوی اتحادیه مستقل کارگران بریتانیا (IWGB) و اتحادیه دانشگاهی UCU، اعتراض دیگری نیز روز پنج‌شنبه، ۶ نوامبر، از ساعت ۱۳ تا ۱۴ به وقت لندن بار دیگر مقابل دفتر Rockstar North برگزار خواهد شد. اتحادیه IWGB عنوان کرده که تمام تلاش خود را برای بازگرداندن کارکنان اخراج‌شده به کار انجام خواهد داد.

اخراج کارکنان پس از اتهامات IWGB رخ داده است که مدعی شد راکستارگیمز بین ۳۰ تا ۴۰ توسعه‌دهنده را در دفاتر بریتانیا و کانادا اخراج کرده و هدف این اقدام را تلاش برای تشکیل اتحادیه اعلام نموده‌اند. طبق ادعای IWGB، برخی از کارکنان اخراج‌شده از ویزای کاری حمایت‌شده توسط راک‌استار برخوردار بودند و بعضی دیگر نیز شرایط پزشکی داشتند که توسط طرح‌های مراقبت‌های سلامت شرکت پوشش داده می‌شد.

در روز دوشنبه، اتحادیه بزرگ بازیگران SAG-AFTRA نیز به جمع حامیان کارکنان سابق راک‌استار پیوست. علاوه‌برآن، اتحادیه UTAW نیز بیانیه‌ای در حمایت از نیروهای آسیب‌دیده منتشر کرد.

آلن لوئیس، رئیس ارتباطات جهانی Take-Two، گفته: «هدف ما ساخت بهترین مجموعه سرگرمی جهان با فراهم آوردن محیط کاری مثبت و فرصت‌های شغلی پایدار برای خلاق‌ترین تیم‌ها است.»

سخنگوی Take Two در ادامه گفت:

«فرهنگ سازمانی ما مبتنی بر کار گروهی، تعالی و مهربانی است. راکستار گیمز تنها تعداد اندکی از کارکنان را صرفاً به دلیل سوءرفتار فاحش و بدون هیچ دلیل دیگری اخراج کرده‌است. مثل همیشه، با تمام توان از اهداف و رویکرد راک‌استار پشتیبانی می‌کنیم.»

با نزدیک شدن به زمان انتشار موردانتظار GTA 6، همچنان مشخص نیست سرنوشت این اعتراض‌ها تا ماه‌های آتی چگونه رقم خواهد خورد و تأثیر آن بر روند توسعه بازی مشهور راکستار چه خواهد بود.

ماجرای کامل اخراج کارکنان اخراج چه بود:

راکستار گیمز پس از اخراج گسترده در بریتانیا، به «تضعیف اتحادیه‌های کارگری» متهم شد

اخراج‌های اخیر در راک‌استار با اعتراض اتحادیه و طرح دعاوی حقوقی مواجه شده است، اگرچه شرکت مادر استودیو این اتهامات را رد می‌کند.

بر اساس پست وبلاگی اتحادیه مستقل کارگران بریتانیا (IWGB)، تعدادی از توسعه‌دهندگان بازی که عضو اتحادیه و شرکت‌کننده در یک کانال خصوصی Discord بودند، در اقدامی که اتحادیه آن را «غیرقانونی و تلافی‌جویانه» توصیف کرده، از کار برکنار شدند.

اتحادیه، این اقدام را «حرکتی گستاخانه و غیرقانونی برای تضعیف اتحادیه» دانسته و اعلام کرده است که با جدیت از اعضای خود دفاع خواهد کرد و خواستار لغو اخراج‌هاست، چون این افراد «بدون دلیل موجه» هدف قرار گرفته‌اند.

گزارش دیلی رکورد نشان می‌دهد که این تعدیل نیرو بخشی از کارکنان شعبه ادینبورگ شرکت را نیز دربر گرفته است. IWGB اعلام کرده که برخی از اخراج‌شدگان دارای ویزای کاری حمایت‌شده توسط راک‌استار بوده‌اند یا شرایط پزشکی خاص داشتند و حالا دسترسی خود به خدمات درمانی کار را از دست داده‌اند.

الکس مارشال، رئیس IWGB، اظهار داشت: «راک‌استار یکی از آشکارترین و بی‌رحمانه‌ترین اقدامات تضعیف اتحادیه‌ها در تاریخ صنعت بازی را اجرا کرده‌است.»

«با وجود این حمله حساب‌شده به کارکنانی که برای مطالبه صدای جمعی و بهبود شرایط دشوار کاری خود سازماندهی شده‌اند، اتحادیه راک‌استار همچنان پایدار و مصمم باقی می‌ماند. اعضای این اتحادیه همچنان به تلاش‌های خود برای دستیابی به احترام و شرایط مطلوب‌تر ادامه می‌دهند، در حالی که خون و خلاقیت خود را برای آثار محبوب میلیون‌ها نفر صرف می‌کنند.»

به گفته «IWGB تمامی اقدامات قانونی لازم را دنبال خواهد کرد تا اعضایش بتوانند به کار خود بازگردند و از حمایت‌های موقتی برخوردار شوند.»

در مقابل، شرکت مادر راک‌استار یعنی Take-Two Interactive، اتهامات نقض حقوق اتحادیه‌ای را به شدت رد کرده و مدعی است که کارکنان به دلیل «سوءرفتار فاحش» اخراج شده‌اند؛ با این حال تاکنون جزئیاتی درباره تعداد اخراج‌ها یا دلایل آن منتشر نکرده است.

آلن لوئیس، رئیس ارتباطات جهانی Take-Two، گفته: «هدف ما ساخت بهترین مجموعه سرگرمی جهان با فراهم آوردن محیط کاری مثبت و فرصت‌های شغلی پایدار برای خلاق‌ترین تیم‌ها است.»

«فرهنگ سازمانی ما مبتنی بر کار گروهی، تعالی و مهربانی است. راک‌استار گیمز تنها تعداد اندکی از کارکنان را صرفاً به دلیل سوءرفتار فاحش و بدون هیچ دلیل دیگری اخراج کرده‌است. مثل همیشه، با تمام توان از اهداف و رویکرد راک‌استار پشتیبانی می‌کنیم.»

این اخراج‌های ناگهانی و گسترده تنها چند ماه پیش از عرضه GTA 6، بازی موردانتظاری که پیش‌بینی می‌شود بزرگترین عرضه تاریخ صنعت باشد و از طریق پیش‌فروش بیش از ۱ میلیارد دلار (۷۶۱.۵ میلیون پوند) درآمد کسب کند، رخ داد.
واکنش کاربران در اینترنت به این موضوع جالب بوده است .

کاربران در شبکه اجتماعی X با حمایت از راکستار ، اخراج شدگان را چپگرایان افراطی می نامند که با عضو شدن در چنین اتحادیه هایی که عموما سیاست های چپگرایانه دارند به راکستار ضربه می‌زدند .

در مقابل کاربران در شبکه Reddit با انتقاد شدید از راکستار به حمایت از کارکنان اخراج شده پرداختند .به گفته این کاربران راکستارگیمز همان راکستار همیشگی است که فرهنگ کاری سمی دارد و به گفته آنها گزارش هایی که جیسون شرایر در سالهای پیش مبنی بر اصلاح فرهنگ کاری در راکستار گیمز داده است درست نبوده است.
 
dantesinferno2-concepts-1up-1761.jpg

به مناسب 15 سالگی Dante’s Inferno وب سایت IGN یک مقاله مفصل از جزئیات و داستان Sequel ـش عنوان کنسل شده Dante’s Purgatorio نوشته :

Inside Dante’s Purgatorio, the Cancelled Sequel to EA’s Dante’s Inferno - IGN

■ داستان آن توسط جاشوا روبین، یکی از نویسندگان Assassin's Creed 2، به عنوان نبردی بین بهشت و جهنم نوشته شده بود.
■ بازی وارد مراحل پیشرفته‌تری از پیش-تولید شده بود و قرار بود یک جهش کیفی در حد فاصله‌ی Assassin's Creed 1 تا Assassin's Creed 2 داشته باشد.
■ مراحل بازی شامل سفر دانته به باغ عدن، کوه برزخ، مراحل بیشتری از جهنم و غیره می‌شد.
■ قابلیت‌های جدیدی مانند "Spirit Jump" (پرش روح) به دانته اجازه می‌داد مسافت‌های بسیار طولانی را بپرد، قابلیت "Possession" (تسخیر) برای تسخیر دشمنان، و درآوردن بال‌های فرشته‌مانند که با آن‌ها می‌توانست در باس فایت‌های بزرگ پرواز کند.
■ جابجایی در محیط نقش بسیار بزرگتری ایفا می‌کرد. از آنجایی که صعود به بهشت شامل بالا رفتن و صخره‌نوردی بود، تیم سازنده می‌خواست این بخش "بهتر از آنچارتد یا توم ریدر" باشد و "شما را هوشیار نگه دارد و حس واقعی سرگیجه را القا کند."
■ بخش‌های صخره‌نوردی شبیه به پازل طراحی شده بودند؛ باید به دنبال لبه‌هایی برای گرفتن می‌گشتید و از سنگ‌ها و حملات دشمنان جاخالی می‌دادید.
■ دانته قابلیتی را آزاد می‌کرد که می‌توانست "معماری فرشتگان" (Angelic Architecture) را آشکار کند؛ سازه‌هایی نادیدنی که معمولاً فقط برای فرشتگان و ارواح رستگار شده قابل مشاهده بودند و مسیرهای جدیدی را در محیط باز می‌کردند.
■ باس فایت نهایی در مقابل لوسیفر در وسط باغ عدن در حال سوختن اتفاق می‌افتاد.
■ او صاعقه و گردباد احضار می‌کرد، شعله شلیک می‌کرد، و درختان را "مانند نیزه" پرتاب می‌کرد و غیره.
■ این نبرد قرار بود یک "مبارزه عظیم و چند مرحله‌ای" باشد که مرحله آخر آن در آسمان اتفاق می‌افتاد و شبیه به "نبرد هوایی سوپرمن ۲ با ژنرال زاد بر فراز متروپلیس" توصیف شده است.

warrior-angel-wingspan-concept-art-1761172350176.jpg warrior-angel-wing-weapon-concept-art-1761172350175.jpg vergil-concept-art-1761172350175.jpg vicar-concept-art-1761172350175.jpg warrior-angel-concept-art-1761172350175.jpg throne-angel-conept-art-2-1761172350174.jpg uriel-concept-art-1761172350174.jpg uriel-vs-dante-concept-art-1761172350174.jpeg shores-anti-purgatory-sketch-1761172350174.jpg spirit-dante-concept-art-1761172350174.jpg throne-angel-concept-art-1761172350174.jpg michael-concept-art-1761172350173.jpg physical-dante-concept-art-1761172350173.jpg purgatory-mountain-diagram-1761172350173.jpg lucia-reveal-storyboard-2-1761172350172.jpg lucia-reveal-storyboard-3-1761172350172.jpg lucifer-shadow-concept-art-1761172350173.jpg lucia-reveal-storyboard-1-1761172350172.jpg cato-cliff-concept-art-1761172350170.jpg floating-islands-concept-art-1761172350171.jpg gates-to-purgatory-concept-art-1761172350171.jpg giant-shade-concept-art-1761172350172.jpg
 

به مناسب 15 سالگی Dante’s Inferno وب سایت IGN یک مقاله مفصل از جزئیات و داستان Sequel ـش عنوان کنسل شده Dante’s Purgatorio نوشته :

Inside Dante’s Purgatorio, the Cancelled Sequel to EA’s Dante’s Inferno - IGN

■ داستان آن توسط جاشوا روبین، یکی از نویسندگان Assassin's Creed 2، به عنوان نبردی بین بهشت و جهنم نوشته شده بود.
■ بازی وارد مراحل پیشرفته‌تری از پیش-تولید شده بود و قرار بود یک جهش کیفی در حد فاصله‌ی Assassin's Creed 1 تا Assassin's Creed 2 داشته باشد.
■ مراحل بازی شامل سفر دانته به باغ عدن، کوه برزخ، مراحل بیشتری از جهنم و غیره می‌شد.
■ قابلیت‌های جدیدی مانند "Spirit Jump" (پرش روح) به دانته اجازه می‌داد مسافت‌های بسیار طولانی را بپرد، قابلیت "Possession" (تسخیر) برای تسخیر دشمنان، و درآوردن بال‌های فرشته‌مانند که با آن‌ها می‌توانست در باس فایت‌های بزرگ پرواز کند.
■ جابجایی در محیط نقش بسیار بزرگتری ایفا می‌کرد. از آنجایی که صعود به بهشت شامل بالا رفتن و صخره‌نوردی بود، تیم سازنده می‌خواست این بخش "بهتر از آنچارتد یا توم ریدر" باشد و "شما را هوشیار نگه دارد و حس واقعی سرگیجه را القا کند."
■ بخش‌های صخره‌نوردی شبیه به پازل طراحی شده بودند؛ باید به دنبال لبه‌هایی برای گرفتن می‌گشتید و از سنگ‌ها و حملات دشمنان جاخالی می‌دادید.
■ دانته قابلیتی را آزاد می‌کرد که می‌توانست "معماری فرشتگان" (Angelic Architecture) را آشکار کند؛ سازه‌هایی نادیدنی که معمولاً فقط برای فرشتگان و ارواح رستگار شده قابل مشاهده بودند و مسیرهای جدیدی را در محیط باز می‌کردند.
■ باس فایت نهایی در مقابل لوسیفر در وسط باغ عدن در حال سوختن اتفاق می‌افتاد.
■ او صاعقه و گردباد احضار می‌کرد، شعله شلیک می‌کرد، و درختان را "مانند نیزه" پرتاب می‌کرد و غیره.
■ این نبرد قرار بود یک "مبارزه عظیم و چند مرحله‌ای" باشد که مرحله آخر آن در آسمان اتفاق می‌افتاد و شبیه به "نبرد هوایی سوپرمن ۲ با ژنرال زاد بر فراز متروپلیس" توصیف شده است.

View attachment 399354View attachment 399355View attachment 399356View attachment 399357View attachment 399358View attachment 399359View attachment 399360View attachment 399361View attachment 399362View attachment 399363View attachment 399364View attachment 399365View attachment 399366View attachment 399367View attachment 399368View attachment 399369View attachment 399370View attachment 399371View attachment 399372View attachment 399373View attachment 399374View attachment 399375
از اون بازی های مستعد ریمیک ئه دانته اینفرنو.
 

به مناسب 15 سالگی Dante’s Inferno وب سایت IGN یک مقاله مفصل از جزئیات و داستان Sequel ـش عنوان کنسل شده Dante’s Purgatorio نوشته :

Inside Dante’s Purgatorio, the Cancelled Sequel to EA’s Dante’s Inferno - IGN

■ داستان آن توسط جاشوا روبین، یکی از نویسندگان Assassin's Creed 2، به عنوان نبردی بین بهشت و جهنم نوشته شده بود.
■ بازی وارد مراحل پیشرفته‌تری از پیش-تولید شده بود و قرار بود یک جهش کیفی در حد فاصله‌ی Assassin's Creed 1 تا Assassin's Creed 2 داشته باشد.
■ مراحل بازی شامل سفر دانته به باغ عدن، کوه برزخ، مراحل بیشتری از جهنم و غیره می‌شد.
■ قابلیت‌های جدیدی مانند "Spirit Jump" (پرش روح) به دانته اجازه می‌داد مسافت‌های بسیار طولانی را بپرد، قابلیت "Possession" (تسخیر) برای تسخیر دشمنان، و درآوردن بال‌های فرشته‌مانند که با آن‌ها می‌توانست در باس فایت‌های بزرگ پرواز کند.
■ جابجایی در محیط نقش بسیار بزرگتری ایفا می‌کرد. از آنجایی که صعود به بهشت شامل بالا رفتن و صخره‌نوردی بود، تیم سازنده می‌خواست این بخش "بهتر از آنچارتد یا توم ریدر" باشد و "شما را هوشیار نگه دارد و حس واقعی سرگیجه را القا کند."
■ بخش‌های صخره‌نوردی شبیه به پازل طراحی شده بودند؛ باید به دنبال لبه‌هایی برای گرفتن می‌گشتید و از سنگ‌ها و حملات دشمنان جاخالی می‌دادید.
■ دانته قابلیتی را آزاد می‌کرد که می‌توانست "معماری فرشتگان" (Angelic Architecture) را آشکار کند؛ سازه‌هایی نادیدنی که معمولاً فقط برای فرشتگان و ارواح رستگار شده قابل مشاهده بودند و مسیرهای جدیدی را در محیط باز می‌کردند.
■ باس فایت نهایی در مقابل لوسیفر در وسط باغ عدن در حال سوختن اتفاق می‌افتاد.
■ او صاعقه و گردباد احضار می‌کرد، شعله شلیک می‌کرد، و درختان را "مانند نیزه" پرتاب می‌کرد و غیره.
■ این نبرد قرار بود یک "مبارزه عظیم و چند مرحله‌ای" باشد که مرحله آخر آن در آسمان اتفاق می‌افتاد و شبیه به "نبرد هوایی سوپرمن ۲ با ژنرال زاد بر فراز متروپلیس" توصیف شده است.

View attachment 399354View attachment 399355View attachment 399356View attachment 399357View attachment 399358View attachment 399359View attachment 399360View attachment 399361View attachment 399362View attachment 399363View attachment 399364View attachment 399365View attachment 399366View attachment 399367View attachment 399368View attachment 399369View attachment 399370View attachment 399371View attachment 399372View attachment 399373View attachment 399374View attachment 399375

رو گيم پس هست و به همه توصيه ميكنم اگه ميتونيد حتما برن سراغش.
هنوزم قابل بازيه و به شدت فانه.
 
۹.۵۷ میلیون نسخه Mario Kart World فروخته تا آخر سپتامبر و ۳.۴۹ میلیون هم
Donkey Kong Bananza فروخته
اینایی که هنوز ماریو و دانکی کنگ میخرن بچه سالن یا مثلا هم سن و سال های ما هستن؟ نمیتونم قبول کنم تو رنج سنی 25 به بالا باشی و با یک صفحه نمایش 7 اینچی عشق کنی و هزار مدل بازی ماریو رو بخری!
 
دانته ز اینفرنو واقعا از جواهرات نسل 7 هست، متاسفانه 5 سالی میشه کنار بازی های دیگر EA از پی اس ان هم حذف شده و فقط دیسک انلی هست الان رو پی اس 3، خیلی هم گرون شده چون کمیابه، 3 سال پیش دیسکش رو خریدم 1.5، اما رو گیم پس هم هست البته اونجا هم مشکل کانکت شدن به سرور 360 داره که لنگ میزنه اما شانسی ممکنه بشه بازی کرد، اون قدری که دوباره پلی کردن این رو اکس باکس بهم جال داد بعضی بازی های جدید نداد با اینکه رو پی اس تری هم داشتمش،

این بنده خدا همون نسل هفت هم خیلی اندرریت بود و در فضای ایده ال گرایانه مخصوص اون روز ها خیلی سر کلون گاد اف وار بودن (کاری ندارم اصن هست یا نیست یا چه درجه ای هست) بهش ایراد گرفته شد، اما خب خوشبختانه امروز که از اون فضای ایده ال گرایانه خارج شدیم، ملت یادشون اومده امثال این و لردز اف شدو چه شاهکار هایی بودن، من هیچ وقت از این بازی ها فاصله نگرفتم چه ایشون چه کسلوینیا ها و تو تمام این سال ها شده با سختی نسخه های پی اس تری شون رو پیدا کردم خریدم و کلی هم بازی کردم، فکر کنم فقط تو 10 سال اخیر 4 5 پلی ترو لردز اف شدو رفتم پلتشم کردم، منهای خود نسل هفت. هم نسخه 1 هم حتی 2؛

اصن لردز اف شدو یکی از بهترین بازی های زندگیم هست و هیچ وقت از پلی لیستم خارج نمیشه، ای کاش هرچه زودتر ریمستر کالکشن شه و ادامه هم پیدا کنه، این فضای ایده ال گرایانه سمی و اسیب زا امروز هم در مورد خیلی بازی ها وجود داره که قطعا باز 10 سال دیگه ملت یادشون میاد اینا چه شاهکار هایی هستند. فضای ایده ال گرایانه متا پرستی که کلا همه چی رو در متا میبینه، متا بالا بشه بازی براش شاهکاره چند نمره بیاد زیر 90 و پایین بشه یوهو میشه اوف... عقل متایی...
 
اینایی که هنوز ماریو و دانکی کنگ میخرن بچه سالن یا مثلا هم سن و سال های ما هستن؟ نمیتونم قبول کنم تو رنج سنی 25 به بالا باشی و با یک صفحه نمایش 7 اینچی عشق کنی و هزار مدل بازی ماریو رو بخری!
تو فرهنگ ما نیست، ولی خارج از ایران طرف پستداک هست روز اول میره تو صف باندل ماریو کارت رو پیش خرید میکنه. بعد اینکه به خصوص سر Nintendo جامعه آماری خیلی از نظر جنسیت به نظرم برابر هست و سلیقه ها فرق داره.
پوکمون بسیار بسیار در کنارش محبوبه.
لزوما هم یک بازی کارتونی و پلتفرمر باشه ربطی نداره به رنج سنی که بالای 25 باشی یا نه. مشکل اصلی این هست با سن پایین بازی های سن بالا رو بازی نکنی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or