Last edited by a moderator:
مسئله این نیست که چرا ترول میکنه (که البته با این وضعیت نابودی اکس باکس واقعا خیلی هنر میخواد که هنوزم میاد و ترول میکنه ) مسئله اینه که متاسفانه فروم جایی رو نداره که این بره اونجا هرچی خواست خودشو خالی کنه. هر تاپیکی حتی همین تاپیک سرخط خبرها را هم به گند کشیده و وسط صدتا ترول و میس اینفورمیشن ایشون، به زور باید بگردیم یه پست به درد بخور از یک بنده خدای دیگه پیدا کنیم.امین شاید تنها بازمانده از نسل ترولرهای سُنتی باشه. یعنی خودش قطعا میدونه چی درسته چی غلطه ولی به هر حال بیانش میکنه بدون اینکه هیچ ایموجی داخل پستش بذاره، در نهایت ولی توجه زیادی میگیره و کاربرهای مختلف نقل قولش میکنن و در اکثر مواقع هم هیچ جوابی به هیچکس نمیده و وارد بحثی نمیشهیعنی من حتی امین رو در کنار کاربرهایی که از سونی نفرت دارن هم قرار نمیدم، صرفا بهش خوش میگذره وقتی اینجوری ترول میکنه و ما هم همینجوری دوسش داریم
![]()
کی اینجا بحث میکنه که این بنده خدا باید دومیش باشه؟مشخصه که این فرد داره ترول میکنه. کاری هم نمیشه کرد مگر اینکه نادیده بگیرید.
شما اصولاً در حال بحث نیستید با این آدم.
واکنش کاربران در اینترنت به این موضوع جالب بوده است .راکستار گیمز پس از اخراج گسترده در بریتانیا، به «تضعیف اتحادیههای کارگری» متهم شد
اخراجهای اخیر در راکاستار با اعتراض اتحادیه و طرح دعاوی حقوقی مواجه شده است، اگرچه شرکت مادر استودیو این اتهامات را رد میکند.
بر اساس پست وبلاگی اتحادیه مستقل کارگران بریتانیا (IWGB)، تعدادی از توسعهدهندگان بازی که عضو اتحادیه و شرکتکننده در یک کانال خصوصی Discord بودند، در اقدامی که اتحادیه آن را «غیرقانونی و تلافیجویانه» توصیف کرده، از کار برکنار شدند.
اتحادیه، این اقدام را «حرکتی گستاخانه و غیرقانونی برای تضعیف اتحادیه» دانسته و اعلام کرده است که با جدیت از اعضای خود دفاع خواهد کرد و خواستار لغو اخراجهاست، چون این افراد «بدون دلیل موجه» هدف قرار گرفتهاند.
گزارش دیلی رکورد نشان میدهد که این تعدیل نیرو بخشی از کارکنان شعبه ادینبورگ شرکت را نیز دربر گرفته است. IWGB اعلام کرده که برخی از اخراجشدگان دارای ویزای کاری حمایتشده توسط راکاستار بودهاند یا شرایط پزشکی خاص داشتند و حالا دسترسی خود به خدمات درمانی کار را از دست دادهاند.
الکس مارشال، رئیس IWGB، اظهار داشت: «راکاستار یکی از آشکارترین و بیرحمانهترین اقدامات تضعیف اتحادیهها در تاریخ صنعت بازی را اجرا کردهاست.»
«با وجود این حمله حسابشده به کارکنانی که برای مطالبه صدای جمعی و بهبود شرایط دشوار کاری خود سازماندهی شدهاند، اتحادیه راکاستار همچنان پایدار و مصمم باقی میماند. اعضای این اتحادیه همچنان به تلاشهای خود برای دستیابی به احترام و شرایط مطلوبتر ادامه میدهند، در حالی که خون و خلاقیت خود را برای آثار محبوب میلیونها نفر صرف میکنند.»
به گفته «IWGB تمامی اقدامات قانونی لازم را دنبال خواهد کرد تا اعضایش بتوانند به کار خود بازگردند و از حمایتهای موقتی برخوردار شوند.»
در مقابل، شرکت مادر راکاستار یعنی Take-Two Interactive، اتهامات نقض حقوق اتحادیهای را به شدت رد کرده و مدعی است که کارکنان به دلیل «سوءرفتار فاحش» اخراج شدهاند؛ با این حال تاکنون جزئیاتی درباره تعداد اخراجها یا دلایل آن منتشر نکرده است.
آلن لوئیس، رئیس ارتباطات جهانی Take-Two، گفته: «هدف ما ساخت بهترین مجموعه سرگرمی جهان با فراهم آوردن محیط کاری مثبت و فرصتهای شغلی پایدار برای خلاقترین تیمها است.»
«فرهنگ سازمانی ما مبتنی بر کار گروهی، تعالی و مهربانی است. راکاستار گیمز تنها تعداد اندکی از کارکنان را صرفاً به دلیل سوءرفتار فاحش و بدون هیچ دلیل دیگری اخراج کردهاست. مثل همیشه، با تمام توان از اهداف و رویکرد راکاستار پشتیبانی میکنیم.»
این اخراجهای ناگهانی و گسترده تنها چند ماه پیش از عرضه GTA 6، بازی موردانتظاری که پیشبینی میشود بزرگترین عرضه تاریخ صنعت باشد و از طریق پیشفروش بیش از ۱ میلیارد دلار (۷۶۱.۵ میلیون پوند) درآمد کسب کند، رخ داد.
از اون بازی های مستعد ریمیک ئه دانته اینفرنو.
به مناسب 15 سالگی Dante’s Inferno وب سایت IGN یک مقاله مفصل از جزئیات و داستان Sequel ـش عنوان کنسل شده Dante’s Purgatorio نوشته :
Inside Dante’s Purgatorio, the Cancelled Sequel to EA’s Dante’s Inferno - IGN
■ داستان آن توسط جاشوا روبین، یکی از نویسندگان Assassin's Creed 2، به عنوان نبردی بین بهشت و جهنم نوشته شده بود.
■ بازی وارد مراحل پیشرفتهتری از پیش-تولید شده بود و قرار بود یک جهش کیفی در حد فاصلهی Assassin's Creed 1 تا Assassin's Creed 2 داشته باشد.
■ مراحل بازی شامل سفر دانته به باغ عدن، کوه برزخ، مراحل بیشتری از جهنم و غیره میشد.
■ قابلیتهای جدیدی مانند "Spirit Jump" (پرش روح) به دانته اجازه میداد مسافتهای بسیار طولانی را بپرد، قابلیت "Possession" (تسخیر) برای تسخیر دشمنان، و درآوردن بالهای فرشتهمانند که با آنها میتوانست در باس فایتهای بزرگ پرواز کند.
■ جابجایی در محیط نقش بسیار بزرگتری ایفا میکرد. از آنجایی که صعود به بهشت شامل بالا رفتن و صخرهنوردی بود، تیم سازنده میخواست این بخش "بهتر از آنچارتد یا توم ریدر" باشد و "شما را هوشیار نگه دارد و حس واقعی سرگیجه را القا کند."
■ بخشهای صخرهنوردی شبیه به پازل طراحی شده بودند؛ باید به دنبال لبههایی برای گرفتن میگشتید و از سنگها و حملات دشمنان جاخالی میدادید.
■ دانته قابلیتی را آزاد میکرد که میتوانست "معماری فرشتگان" (Angelic Architecture) را آشکار کند؛ سازههایی نادیدنی که معمولاً فقط برای فرشتگان و ارواح رستگار شده قابل مشاهده بودند و مسیرهای جدیدی را در محیط باز میکردند.
■ باس فایت نهایی در مقابل لوسیفر در وسط باغ عدن در حال سوختن اتفاق میافتاد.
■ او صاعقه و گردباد احضار میکرد، شعله شلیک میکرد، و درختان را "مانند نیزه" پرتاب میکرد و غیره.
■ این نبرد قرار بود یک "مبارزه عظیم و چند مرحلهای" باشد که مرحله آخر آن در آسمان اتفاق میافتاد و شبیه به "نبرد هوایی سوپرمن ۲ با ژنرال زاد بر فراز متروپلیس" توصیف شده است.
View attachment 399354View attachment 399355View attachment 399356View attachment 399357View attachment 399358View attachment 399359View attachment 399360View attachment 399361View attachment 399362View attachment 399363View attachment 399364View attachment 399365View attachment 399366View attachment 399367View attachment 399368View attachment 399369View attachment 399370View attachment 399371View attachment 399372View attachment 399373View attachment 399374View attachment 399375
به مناسب 15 سالگی Dante’s Inferno وب سایت IGN یک مقاله مفصل از جزئیات و داستان Sequel ـش عنوان کنسل شده Dante’s Purgatorio نوشته :
Inside Dante’s Purgatorio, the Cancelled Sequel to EA’s Dante’s Inferno - IGN
■ داستان آن توسط جاشوا روبین، یکی از نویسندگان Assassin's Creed 2، به عنوان نبردی بین بهشت و جهنم نوشته شده بود.
■ بازی وارد مراحل پیشرفتهتری از پیش-تولید شده بود و قرار بود یک جهش کیفی در حد فاصلهی Assassin's Creed 1 تا Assassin's Creed 2 داشته باشد.
■ مراحل بازی شامل سفر دانته به باغ عدن، کوه برزخ، مراحل بیشتری از جهنم و غیره میشد.
■ قابلیتهای جدیدی مانند "Spirit Jump" (پرش روح) به دانته اجازه میداد مسافتهای بسیار طولانی را بپرد، قابلیت "Possession" (تسخیر) برای تسخیر دشمنان، و درآوردن بالهای فرشتهمانند که با آنها میتوانست در باس فایتهای بزرگ پرواز کند.
■ جابجایی در محیط نقش بسیار بزرگتری ایفا میکرد. از آنجایی که صعود به بهشت شامل بالا رفتن و صخرهنوردی بود، تیم سازنده میخواست این بخش "بهتر از آنچارتد یا توم ریدر" باشد و "شما را هوشیار نگه دارد و حس واقعی سرگیجه را القا کند."
■ بخشهای صخرهنوردی شبیه به پازل طراحی شده بودند؛ باید به دنبال لبههایی برای گرفتن میگشتید و از سنگها و حملات دشمنان جاخالی میدادید.
■ دانته قابلیتی را آزاد میکرد که میتوانست "معماری فرشتگان" (Angelic Architecture) را آشکار کند؛ سازههایی نادیدنی که معمولاً فقط برای فرشتگان و ارواح رستگار شده قابل مشاهده بودند و مسیرهای جدیدی را در محیط باز میکردند.
■ باس فایت نهایی در مقابل لوسیفر در وسط باغ عدن در حال سوختن اتفاق میافتاد.
■ او صاعقه و گردباد احضار میکرد، شعله شلیک میکرد، و درختان را "مانند نیزه" پرتاب میکرد و غیره.
■ این نبرد قرار بود یک "مبارزه عظیم و چند مرحلهای" باشد که مرحله آخر آن در آسمان اتفاق میافتاد و شبیه به "نبرد هوایی سوپرمن ۲ با ژنرال زاد بر فراز متروپلیس" توصیف شده است.
View attachment 399354View attachment 399355View attachment 399356View attachment 399357View attachment 399358View attachment 399359View attachment 399360View attachment 399361View attachment 399362View attachment 399363View attachment 399364View attachment 399365View attachment 399366View attachment 399367View attachment 399368View attachment 399369View attachment 399370View attachment 399371View attachment 399372View attachment 399373View attachment 399374View attachment 399375
اینایی که هنوز ماریو و دانکی کنگ میخرن بچه سالن یا مثلا هم سن و سال های ما هستن؟ نمیتونم قبول کنم تو رنج سنی 25 به بالا باشی و با یک صفحه نمایش 7 اینچی عشق کنی و هزار مدل بازی ماریو رو بخری!۹.۵۷ میلیون نسخه Mario Kart World فروخته تا آخر سپتامبر و ۳.۴۹ میلیون هم
Donkey Kong Bananza فروخته
تو فرهنگ ما نیست، ولی خارج از ایران طرف پستداک هست روز اول میره تو صف باندل ماریو کارت رو پیش خرید میکنه. بعد اینکه به خصوص سر Nintendo جامعه آماری خیلی از نظر جنسیت به نظرم برابر هست و سلیقه ها فرق داره.اینایی که هنوز ماریو و دانکی کنگ میخرن بچه سالن یا مثلا هم سن و سال های ما هستن؟ نمیتونم قبول کنم تو رنج سنی 25 به بالا باشی و با یک صفحه نمایش 7 اینچی عشق کنی و هزار مدل بازی ماریو رو بخری!
