سرخط خبرها

IMG_4148.jpeg
شایعه قدیمی تایید شد: راکستار در حال کار برروی یک بازی قرون وسطی ای بود!

طبق گفته دن هاوزر این بازی در مورد شوالیه‌ها و داستان‌های اساطیری بود و حتی به مرحله نگارش داستان نرسید.
 
من متوجه نمیشم دورکاری اصلا به این علت به شکل گسترده انجام شد که سلامتی کارمندای شرکت ها به خاطر کرونا به خطر نیفته و بتونن کارشونم انجام بدن. نمیدونم چرا این شکلو به خودش گرفت که ما حال نداریم بیایم شرکت حقمونه دور کاری کنیم.
ولی به نظرم اگر این درخواست رو داشته باشن هم اوکیه. ازونجایی که قطعا تو قرارداد هاشون بندی درمورد دورکاری دائم نبوده پس کار منطقی اینه که یا استعفا بدن یا راکستار با کارمندایی که مشکلی با حضور فیزیکی ندارن جایگزینشون کنه. دیگه این گریه زاریا واسه چیه؟ :D


من هنوزم کاملا ناامید نشدم ولی اون تیزر کوتاه گیم پلی که ازش نشون داد به طرز مشکوکی بد بود. شاید بتونم بگم تو کل نسل 8 و 9 تنها بازی از مایکروئه که شدید منتظرشم :D امیدوارم خراب نکنه واقعا.

ریموت واقعا مزخرفه. اصلا هم جواب گو نیست و هم پرفورمنس رو میاره پایین و هم هزینه هارو میبره بالا. چون در وهله اول یه کار خلاق مثل گیم محصول رفت و برگشت زیاد بین اعضا تیمه و خیلی مهمه که کنار هم باشن و خلاقیت در این تعامل درسته که شکل میگیره و در گام دوم کنترل نیروهای ریموت خودش مستلزم داشتن یه سری آدم مخصوصه. فکر کنم باید برای کنترل هر 5 نفر یه نفر مخصوص اساین کرد که کارش کنترل اون هاست. و با تجربه شخصیم میگم نکته پنهان و البته بسیار مسخره ماجرا هم اینه که همیشه اون کارمندهایی موافق ریموت هستن که از زیر کار در برو و بپیچون ترین آدم هان و ریموت بهشون مزه کرده چون در راستای تنبلی های سیستماتیکشونه. دوست دارن بشینن خونه کار کنن که با خیال راحت تر بپیچن.

بعد حالا یه ابلهی مثل جیسون شرایر که نه سر پیازه نه ته پیاز و نه میدونه مصاعب تولید گیم چیه، نه مسوولیتی رو دوشش هست و نه هزینه ای رو تقبل میکنه امده اینجا داره تز میده که باید اجازه داد همه ریموت کار کنن و اگه قبول نکنی ظلم کردی! کی این حق رو به کارمندها داده؟ هر شرکتی یه شرایط کاری تعریف میکنه، و ملت آزادن که با توجه به اون شرایط برن اونجا کار کنن یا نه. اسیر که نگرفته. همه با انتخاب خودشون امدن. در نتیجه شرکت میتونه تعیین کنه که شرایط کار اونجا باید چطور باشه و بدیهی ترین اینه که یارو پاشه بره استدیو سرکار نه اینکه بشینه خونه و انتظار داشته باشه شرکت سیستم و ساختارش رو بر اساس تمایلات گشادانه اون ها اداپت کنه.

اینکه فولان شرکت میتونه ریموت کار کنه پس ما هم باید اینجا ریموت کار کنیم و اینکه میگن نمیشه بهانه است و ... هم بسیار حرف مزخرفیه. چون کالچر شرکت ها با هم متفاوته. همینطور بودجه هاشون، دغدغه هاشون تو کیفیت، انتظاری که از کارمندها دارن و بخصوص پالیسیشون برای حفظ اسرار شرکت. ریموت ممکنه یه جایی جواب بده، خیلی بستگی به اسکیل تیم و مدل تعامل و زیرساختشون برای کنترل تسک ها داره، و مهم تر پول، چون ریموت پرفورمنس پایین تری داره یا همونطور که گفتم نیرو مخصوص میخواد برای کنترل اون ها، اما خیلی جاها هم نه. مثلا یه شرکتی در ابعاد راک استار چطور میخواد ریموت رو مدیریت کنه واقعا؟ اونم تو پروژه ای مثل GTA که کلا برای من سواله اصلا چطور اینو دارن میسازن و چه ساز و کاری برای مدیریت این همه تسک و بعد سرطانی به اسم دیباگ پروژه دارن!؟!
 
آخرین ویرایش:
بعد از 20 سال سکوت دن هوزر در مورد عنوان کنسل شده Agent از نسل ۷ سخن گفت:
ما پنج نسخه از این عنوان ساختیم ولی هر کاری کردیم نتونستیم نتیجه‌ بگیریم. هنوزم بهش فکر می‌کنم. داستان این بازی برای فیلم خوب می‌شد؛ اما به بازی نمی‌خورد. داستان‌های حماسی این شکلی که دائما در حال نجات دنیا هستی به یه بازی اپن ورلد نمی‌خوره.

پ.ن: ایشون یه مصاحبه طولانی ویدیویی داشته درمورد RDR و GTA هم چیزای زیادی رو برملا کرده:
مهمترین حرفش اینکه بازم گفته تو پروسه ساخت GTA VI دخالت نداشته البته در کل خیلی اطلاعات جالبی برای بار اول از GTA ها و RDR ها داده.
 
View attachment 398625
شایعه قدیمی تایید شد: راکستار در حال کار برروی یک بازی قرون وسطی ای بود!

طبق گفته دن هاوزر این بازی در مورد شوالیه‌ها و داستان‌های اساطیری بود و حتی به مرحله نگارش داستان نرسید.
اوپن ورد یا نیمه اوپن ورد آر‌پی‌جی یا لایت آر‌پی‌جی melee محور یا حتی شوتینگ و بازار بالقوه بزرگش که با جی‌تی‌ای هم چندان همپوشانی پیدا نمیکنه و دوباره کاری نمیشه، قورباغه ای که راکستار میدونه به نفعشه دیر یا زود قورت بده و میده همونطور که ناتی و ساکرپانچ و گوریلا و سانتامونیکا و پلی گروند و فرام و... قورت دادن. مسیر منطقی و اجتناب ناپذیر تقریبا همه استودیوهای پولدار در حال حاضر.
 
تریلر گیم پلی Chun-Li برای بازی Fatal Fury: City of the Wolves



ezgif-43713cb3fb91a7_j7pq.gif


ارجاع به آرت معروف Mai و Chunli!

1000117011.jpg
 
Dan Houser رئیس سابق راک استار توضیح داده که چرا سری GTA هیچگاه در خارج از آمریکا اتفاق نخواهد افتاد.
او گفته غیر از GTA London که یک استثناست و برای کنسول PS1 ساخته شد، ما به این نتیجه رسیدیم که GTA آنقدر ذات آمریکایی دارد که واقعا دشوار است که در لندن یا هر جای دیگری اتفاق بیفتد. او اضافه کرده:
"شما نیاز به تفنگ داشتید، نیاز به شخصیت های بسیار جذاب و برجسته داشتید. حس میشد که بیشتر بازی درباره آمریکاست. شاید از دیدگاه یک غیر آمریکایی. اما نمیتوانست به همان شکل در جای دیگری کار کند"
GTAA.jpg
Dan Houser says Rockstar Games only attempted GTA London once in 26 years because the series is “so much about America” that “it wouldn’t really have worked in the same way elsewhere”
 
Mike Pondsmith خالق سایبرپانک، Keanu Reeves را مخاطب قرار داده و گفته راه هایی برای برگرداندن شخصیت Johnny Silverhand دارد و از Reeves خواسته تا با اوتماس بگیرد.
او گفته Keanu Reeves را داشتیم و سپس Idris Elba. نفر بعدی چه کسی است؟ Scarlett Johansson؟!
"برای تو نقش هایی دارم Scarlett. توانایی انجام هر کاری را داری"
cyber.jpg
Keanu Reeves wants to return for Cyberpunk 2077's sequel, and creator Mike Pondsmith "has ways to do that"
 
IMG_20251103_173307_751.jpg
طبق گزارش جدید «Xbox News for Korea»، مایکروسافت در دادگاه تأیید کرده که طی دو سال گذشته عمداً عرضه‌ی کنسول‌های Xbox را کاهش داده است تا به اهداف مالی و حاشیه سود تعیین‌شده از سوی دفتر مرکزی برسد.

مدیر مالی مایکروسافت، «امی هود»، گفته است فروش سخت‌افزار Xbox حاشیه‌ی سود را پایین می‌آورد، چون قیمت خرده‌فروشی نزدیک به هزینه‌ی ساخت است.
در نتیجه، تیم Xbox تصمیم گرفته به‌جای افزایش فروش، ارسال کنسول را محدود کند و هزینه‌های بازاریابی و برخی سرمایه‌گذاری‌ها را کاهش دهد.
حتی در کشورهایی مثل کره، فروش کنسول Xbox عملاً متوقف شده و دستگاه‌ها از بازار محو شده‌اند.

این گزارش تأکید دارد که عملکرد ضعیف Xbox در نسل فعلی ناشی از تصمیم‌های داخلی مایکروسافت بوده، نه بی‌میلی کاربران.
 
View attachment 398902
طبق گزارش جدید «Xbox News for Korea»، مایکروسافت در دادگاه تأیید کرده که طی دو سال گذشته عمداً عرضه‌ی کنسول‌های Xbox را کاهش داده است تا به اهداف مالی و حاشیه سود تعیین‌شده از سوی دفتر مرکزی برسد.

مدیر مالی مایکروسافت، «امی هود»، گفته است فروش سخت‌افزار Xbox حاشیه‌ی سود را پایین می‌آورد، چون قیمت خرده‌فروشی نزدیک به هزینه‌ی ساخت است.
در نتیجه، تیم Xbox تصمیم گرفته به‌جای افزایش فروش، ارسال کنسول را محدود کند و هزینه‌های بازاریابی و برخی سرمایه‌گذاری‌ها را کاهش دهد.
حتی در کشورهایی مثل کره، فروش کنسول Xbox عملاً متوقف شده و دستگاه‌ها از بازار محو شده‌اند.

این گزارش تأکید دارد که عملکرد ضعیف Xbox در نسل فعلی ناشی از تصمیم‌های داخلی مایکروسافت بوده، نه بی‌میلی کاربران.
درستش این بود میگفت برا اینکه ضرر نکنیم کنسول نمیفروشیم نه اینکه کنسول نمیفروشیم تا سود بیشتر بکنیم
 
نامزدهای چهل و سومین مراسم Golden Joysticks Awards معرفی شدند، که بازی Clair Obscur: Expedition 33 با نامزدی در شش زمینه بیشترین تعداد نامزدی در بین بازی های امسال دارد. رای گیری تا 31 اکتبر ادامه دارد. نامزدهای "Ultimate Game of the Year" سوم نوامبر اعلام و مراسم رونمایی از برندگان نیز در 20 نوامبر برگزار خواهد شد.

Best Storytelling

Clair Obscur: Expedition 33

SILENT HILL f

Blue Prince

Mafia: The Old Country

Lost Records: Bloom & Rage

The Hundred Line - Last Defense Academy

Best Multiplayer Game

Battlefield 6

PEAK

ELDEN RING NIGHTREIGN

Split Fiction

Mario Kart World

REMATCH

Best Visual Design

Death Stranding 2: On the Beach

Clair Obscur: Expedition 33

The Midnight Walk

Ghost of Yōtei

Sword of the Sea

Assassin’s Creed Shadows

Best Indie Game

Blue Prince

Citizen Sleeper 2: Starward Vector

Wanderstop

Skin Deep

despelote

Herdling

Abiotic Factor

Baby Steps

Caves of Qud

Deep Rock Galactic: Survivor

Best Indie Game - Self Published

Hollow Knight: Silksong

Hades II

Sword of the Sea

PEAK

Keep Driving

Spilled!

Lonely Mountains: Snow Riders

DELTARUNE

Promise Mascot Agency

Consume Me

Still Playing Award - PC and Console

Minecraft

Dead by Daylight

HELLDIVERS 2

NARAKA: BLADEPOINT

Satisfactory

Call of Duty: Warzone

Marvel Rivals

Fortnite

Apex Legends

Tom Clancy's Rainbow Six Siege X

GTA Online

Warframe

Still Playing Award - Mobile

Call of Duty: Mobile

Pokémon GO

Subway Surfers

Clash Royale

Honkai: Star Rail

Genshin Impact

Zenless Zone Zero

Roblox

Free Fire

PUBG MOBILE

Best Remake / Remaster

METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER

The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered

Trails in the Sky 1st Chapter

The Talos Principle: Reawakened

Gears of War: Reloaded

Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4

Studio of the Year

Team Cherry

Sandfall Interactive

Aggro Crab and Landfall

Bloober Team

Sloclap

Rebellion

Best Game Expansion

Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants

Lies of P: Overture

No Man's Sky: Voyagers

Atomfall Story Expansion Pack: The Red Strain

Assassin's Creed Shadows - Claws of Awaji

Still Wakes the Deep: Siren's Rest

Best Audio Design

Ghost of Yōtei

Battlefield 6

Donkey Kong Bananza

Death Stranding 2: On the Beach

Two Point Museum

Cronos: The New Dawn

Best Soundtrack

Clair Obscur: Expedition 33

South of Midnight

SILENT HILL f

Eriksholm: The Stolen Dream

DELTARUNE

Sword of the Sea

Best Lead Performer

Jennifer English - Maelle in Clair Obscur: Expedition 33

Troy Baker - Indiana Jones in Indiana Jones and the Great Circle

Tom McKay - Henry in Kingdom Come: Deliverance II

Alex Jordan - Jan Dolski in The Alters

Erika Ishii - Atsu in Ghost of Yōtei

Adriyan Rae - Hazel in South of Midnight

Best Supporting Performer

Troy Baker - Higgs Monaghan in Death Stranding 2: On the Beach

Jim High - Erik in Kingdom Come: Deliverance II

Ben Starr - Verso in Clair Obscur: Expedition 33

Lucy Griffiths - Alva in Eriksholm: The Stolen Dream

Logan Cunningham - Hades II

Marios Gavrilis - Emmerich Voss in Indiana Jones and the Great Circle

PC Game of the Year

Hollow Knight: Silksong

The Alters

Kingdom Come: Deliverance II

PEAK

Abiotic Factor

Dune: Awakening

Console Game of the Year

Donkey Kong Bananza

Monster Hunter Wilds

Ghost of Yōtei

Death Stranding 2: On the Beach

Sonic Racing: CrossWorlds

Mario Kart World

Best Early Access Game

Grounded 2

Schedule I

9 Kings

R.E.P.O.

skate.

White Knuckle

Best Gaming Hardware

Nintendo Switch 2

Nintendo Switch 2 Pro Controller

WD_BLACK SN8100 NVMe SSD

Elgato Facecam 4K

Razer Blade 16

AMD Ryzen 9 9950X3D

Best Game Adaptation

Devil May Cry (Netflix)

Arcane Season 2 (Netflix)

The Last of Us Season 2 (HBO)

A Minecraft Movie (Warner Bros. Pictures)

Secret Level (Prime Video)

Sonic the Hedgehog 3 (Paramount Pictures)

Best Game Trailer

Grand Theft Auto VI Trailer 2

Battlefield 6: Official Launch Live Action Trailer

Rhythm Doctor - Official Release Date Trailer

The Expanse: Osiris Reborn - Announcement Trailer

ROMEO IS A DEAD MAN - Announcement Trailer

Kingdom Come: Deliverance II Official CGI Trailer – Live a Life Medieval

Most Wanted Game

Grand Theft Auto VI

Resident Evil Requiem

The Witcher 4

Black Myth: Zhong Kui

LEGO Batman: Legacy of the Dark Night

007 First Light

EXODUS

Subnautica 2

Light No Fire

The Expanse: Osiris Reborn

Intergalactic: The Heretic Prophet

SAROS

The Blood of Dawnwalker

Crimson Desert

KINGDOM HEARTS IV

Marvel's Wolverine

Hell Let Loose: Vietnam

OD - KNOCK

Onimusha: Way of the Sword

Resonance: A Plague Tale Legacy

Clair Obscur: Expedition 33 leads the Golden Joystick Award 2025 charge for most nominations, nudging out Death Stranding 2, Ghost of Yotei, and Kingdom Come: Deliverance 2

نامزدهای "Ultimate Game of the Year"

۲۰۲۵۱۱۰۳_۱۹۳۷۱۳.jpg

• Donkey Kong Bananza
• Death Stranding 2
• Ghost of Yotei
• Clair Obscur Expedition 33
• Kingdom Come Deliverance II
• Blue Prince
• Split Fiction
• Hades II
• Hollow Knight Silksong
• Peak
• Indiana Jones and the Great Circle
• Silent Hill f

Golden Joystick Awards 2025: Vote for Your Ultimate Game of the Year!
 
View attachment 398902
طبق گزارش جدید «Xbox News for Korea»، مایکروسافت در دادگاه تأیید کرده که طی دو سال گذشته عمداً عرضه‌ی کنسول‌های Xbox را کاهش داده است تا به اهداف مالی و حاشیه سود تعیین‌شده از سوی دفتر مرکزی برسد.

مدیر مالی مایکروسافت، «امی هود»، گفته است فروش سخت‌افزار Xbox حاشیه‌ی سود را پایین می‌آورد، چون قیمت خرده‌فروشی نزدیک به هزینه‌ی ساخت است.
در نتیجه، تیم Xbox تصمیم گرفته به‌جای افزایش فروش، ارسال کنسول را محدود کند و هزینه‌های بازاریابی و برخی سرمایه‌گذاری‌ها را کاهش دهد.
حتی در کشورهایی مثل کره، فروش کنسول Xbox عملاً متوقف شده و دستگاه‌ها از بازار محو شده‌اند.

این گزارش تأکید دارد که عملکرد ضعیف Xbox در نسل فعلی ناشی از تصمیم‌های داخلی مایکروسافت بوده، نه بی‌میلی کاربران.
استراتژیشون شبیه اون کنسول گیزموندوئه که اسکم بود . اونائم تا حدی نتیجه گرفتن اتفاقا :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or