Last edited by a moderator:
از هر لحاظ ساپورتشون می کنه، یوشیدا گفت دلیل اصلی که سونی عناوینشو برای PC داد بازار چین بودچینیها عجیب غریب دارن میان جلو. من دوتا تریلر از Where Wind Meet دیدم که بفهمم چی به چیه. خیلی فراتر از تصوراتم بود! ۱۴نوامبر هم ریلیز کاملش هست. بیخود نیست سونی بدو بدو یقشونو چسبید. پول خوبیم از کنار بازیاشون درمیاد.
هر سخنی جای و هر نکته بیانی داردای بابا داداش فروم به همینش قشنگ و زندست . بذار صحبت کنن بچه ها ، سر خط خبرها دیگه چیه مگه شبکه خبره ؟ اینستاگرام رو باز میکنیم خبرها رو میبینیم ته لذتش دیگه همین فرومه .
هی بهم دیگه گیر میدیم هی این بن بشه اون بن بشه آخرم اینجا میشه شهر ارواح .
هر سخن جایی و هر نکته مکانی داردهر سخنی جای و هر نکته بیانی دارد
واقعا حیف شدو اخباری که همچنان از کونامی در زمانی که کوجیما اونجا فعالیت داشت بیرون میاد ناراحت کنندست و نشون می ده کوجیما بهترین تصمیم رو برای خروج گرفته. IP شناخته شده ای که فن بیس بزرگی داره، واچوفسکی ها راضی، کارگردان قوی پشتش، یک تجربه جدید برای تیم کوجیما بوده که خودشونو با IP دیگه ای دوباره اثبات کنن.. ولی مدیر فلان شده گفته نه! چقدر با Path of Neo روی PS2 حال کردمبرادران Wachowskis که نویسنگی و کارگردانی فیلم های ماتریکس را بر عهده داشتند، از Hideo Kojima خواسته بودند که بازی ماتریکس را بسازد. ولی Kasumi Kitaue مدیر اجرایی وقت کونامی، این پروژه را رد کرد تا Kojima را متمرکز بر سری متال گیر نگه دارد.
آنها که از طرفداران پروپاقرص کوجیما بودند به او گفتند که میخواهند او این بازی را بسازد و کوجیما هم تمایل زیادی برای این کار داشت. اما آقای Kitaue با صراحت به آنها گفت "نه".
View attachment 398070
Hideo Kojima supposedly had "strong interest" in making a Matrix game adaptation after the Wachowskis asked him to, but Konami said "no"
میشه منبع این جمله رو قرار بدید؟از هر لحاظ ساپورتشون می کنه، یوشیدا گفت دلیل اصلی که سونی عناوینشو برای PC داد بازار چین بود
توی پادکست گفته و این بخش کوچکیه که رسانه ها کار کردنمیشه منبع این جمله رو قرار بدید؟
عجب چیزی بود!عنوان Loulan: The Cursed Sand توسط استدیو چینی Chillyroom با همکاری China Hero Project برای pc و ps5 معرفی شد
View attachment 398010
View attachment 398011
دقیقن در راستای همین بحث ٬ هر نقطه ای مکانی و هر زمانی در کلامی بیانی دارد ٬ به نظر منم نباید گیر داد بزاریم روال خودش و طی کنه بهترهای بابا داداش فروم به همینش قشنگ و زندست . بذار صحبت کنن بچه ها ، سر خط خبرها دیگه چیه مگه شبکه خبره ؟ اینستاگرام رو باز میکنیم خبرها رو میبینیم ته لذتش دیگه همین فرومه .
هی بهم دیگه گیر میدیم هی این بن بشه اون بن بشه آخرم اینجا میشه شهر ارواح .
اینو الان تو یوتیوب دیدم بعد اومدم اینجا بفرستم که دیدم گذاشتید.عنوان Loulan: The Cursed Sand توسط استدیو چینی Chillyroom با همکاری China Hero Project برای pc و ps5 معرفی شد
View attachment 398010
View attachment 398011
آخه اون موقع داشته روی mgs2 کار میکرده.واقعا حیف شدو اخباری که همچنان از کونامی در زمانی که کوجیما اونجا فعالیت داشت بیرون میاد ناراحت کنندست و نشون می ده کوجیما بهترین تصمیم رو برای خروج گرفته. IP شناخته شده ای که فن بیس بزرگی داره، واچوفسکی ها راضی، کارگردان قوی پشتش، یک تجربه جدید برای تیم کوجیما بوده که خودشونو با IP دیگه ای دوباره اثبات کنن.. ولی مدیر فلان شده گفته نه! چقدر با Path of Neo روی PS2 حال کردم
پروژه رو می تونستن تحویل بگیرن چون کوجیما چراغ سبز داده بوده و پس از اتمام بازی اصلی استارتو بزنن، کاری که تمام استودیوها از جمله بلوبر که برای کونامی بازی می سازه پس از گلدشدن بازیشون انجام می دن. همین الان هم دیر نشده و بدم نمیاد کوجیما با حمایت سونی بره سراغش چون نشون داده قابلیت هندل کردن چند پروژه رو داره، شینکاوا هم که استاد خلق چنین دنیاییه، فقط ساپورت بیشتری لازم داره چون سرشون به شدت شلوغه. پس از دمویی که از ماتریکس بیرون اومد داغش به دلم موند با چنین ویژوالی یک بازی کامل ازش ساخته بشه. دوس دارم نظر الان کوجیما رو در موردش بدونمآخه اون موقع داشته روی mgs2 کار میکرده.
عنوان Loulan: The Cursed Sand توسط استدیو چینی Chillyroom با همکاری China Hero Project برای pc و ps5 معرفی شد
View attachment 398010
View attachment 398011
آقای Kitaue بهترین تصمیم رو گرفته که با قاطعیت گفته "نه"برادران Wachowskis که نویسندگی و کارگردانی فیلم های ماتریکس را بر عهده داشتند، از Hideo Kojima خواسته بودند که بازی ماتریکس را بسازد. ولی Kasumi Kitaue مدیر اجرایی وقت کونامی، این پروژه را رد کرد تا Kojima را متمرکز بر سری متال گیر نگه دارد.
آنها که از طرفداران پروپاقرص کوجیما بودند به او گفتند که میخواهند او این بازی را بسازد و کوجیما هم تمایل زیادی برای این کار داشت. اما آقای Kitaue با صراحت به آنها گفت "نه".
View attachment 398070
Hideo Kojima supposedly had "strong interest" in making a Matrix game adaptation after the Wachowskis asked him to, but Konami said "no"
