سرخط خبرها

استدیوی Liquid Swords متشکل از اعضای سابق Avalanche Studios (عنوان Just Cause) اولین تیزر پروژه جهان باز اکشن بدون اسمشون رو منتشر کرد :

Hope moved out. Violence pays the rent. Get comfortable.



GTA IV Vibe
به گفته فاندر استودیو ، بازیشون یه چیزی تو مایه های Mad Max عه یا به‌ تعبیر این وبسایت یه بازی شبیه مکس پین تو فضای آخرالزمانی هست.

"Mad Max ... Payne": Former Just Cause boss's new studio channels Max Payne in apocalyptic teaser trailer showing a grungy open world

IMG_20251029_122000_189.jpg
IMG_20251029_122146_267.jpg
 
View attachment 398203
واقعا دم ساتیا نادلا گرم که Microsoft به این جایگاه رسونده واقعا هم عملکرد مالی شرکتها مهمه بس
بله قطعا برای سهام داران مثل شما همین مهم هست و بس😀
ولی برای گیمرها ایکس باکس مهم بود که جایگاهش مشخصه😀
 
خواهران Wachowskis که نویسندگی و کارگردانی فیلم های ماتریکس را بر عهده داشتند، از Hideo Kojima خواسته بودند که بازی ماتریکس را بسازد. ولی Kasumi Kitaue مدیر اجرایی وقت کونامی، این پروژه را رد کرد تا Kojima را متمرکز بر سری متال گیر نگه دارد.
آنها که از طرفداران پروپاقرص کوجیما بودند به او گفتند که میخواهند او این بازی را بسازد و کوجیما هم تمایل زیادی برای این کار داشت. اما آقای Kitaue با صراحت به آنها گفت "نه".
View attachment 398070
Hideo Kojima supposedly had "strong interest" in making a Matrix game adaptation after the Wachowskis asked him to, but Konami said "no"
خود کوجیما با شنیدن این گزارش سورپرایز شده و گفته بعد از جلسه آقای Kitaue با Wachowski ها به دفتر کونامی رسیده و اصلا در جریان پیشنهاد ساخت بازی ماتریکس قرار نگرفته.
او گفته در اون زمان، به شدت درگیر ساخت متال گیر 2 بوده و احتمالا نمیتوانست به صورت فوری این پیشنهاد رو قبول کنه. ولی اگر به او گفته میشد، شاید راهی برای محقق شدن آن وجود میداشت.
koj.jpg
 
از ۵ اکتبر یسری مسئولیت‌هاش رو کم کردن و بره سمت موش و گربه مصنوعی بازیش و گسترش این مسخره بازیا. تیم‌ جدید دارن‌ میچینن.
احتمال اینکه آخرای دورانش باشه کم نیست!
فعلا خیلی از چیزها اومده تحت نظر Judson Althoff. بر اساس مسئولیت‌هایی که ازش گرفتن تا به مسخره بازی‌هاش برسه. فعلا که‌مدیر هست تا مدت زیادی با همون road map پیش میرن ولی جادسن التوف قطعا سیاست‌های خودش رو هم‌ پیش میبره.

ایشالا زودی دورانش تموم شه. خودش و پیرپاتالای پول پرست دورش رو بفرستن بره.
 
  • Like
Reactions: dark souls
8541.jpg

استودیو Remedy: «ما از عملکرد مالی اخیر خود راضی نیستیم»:​
شرکت Remedy، سازنده بازی‌هایی چون Alan Wake و Control، در تازه‌ترین گزارش مالی خود اعلام کرد که در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۵ میلادی (تیر تا شهریور ۱۴۰۴ شمسی) دچار زیان عملیاتی به ارزش ۱۶٫۴ میلیون یورو شده است. این افت چشمگیر، نتیجه‌ی مستقیم عملکرد ناامیدکننده‌ی پروژه‌ی آنلاین آن‌ها یعنی FBC: Firebreak بوده است.

در این گزارش آمده که Remedy مجبور شده برای Firebreak یک هزینه غیرنقدی به مبلغ ۱۴٫۹ میلیون یورو ثبت کند؛ به این معنا که بخش قابل‌توجهی از سرمایه‌گذاری و هزینه‌های توسعه و انتشار این بازی عملاً از تراز مالی شرکت حذف شده است.


در بیانیه‌ای رسمی، رمدی اعلام کرد:
«ما از عملکرد مالی اخیر خود راضی نیستیم. تمرکز اصلی ما در آینده بر روی عرضه بازی‌های باکیفیت و موفق خواهد بود تا دوباره به سودآوری پایدار دست پیدا کنیم.»

شرکت تأکید کرد که تمرکز اصلی خود را بر پروژه‌های بزرگ بعدی، از جمله Control 2 و ریمیک‌های Max Payne 1 و 2 قرار داده است.
این بازی‌ها هم‌اکنون در مراحل توسعه فعال قرار دارند و طبق گزارش شرکت، انتظار می‌رود یکی از آن‌ها در سال ۲۰۲۶ میلادی (۱۴۰۵ شمسی) منتشر شود.​
 
View attachment 398290

استودیو Remedy: «ما از عملکرد مالی اخیر خود راضی نیستیم»:​
شرکت Remedy، سازنده بازی‌هایی چون Alan Wake و Control، در تازه‌ترین گزارش مالی خود اعلام کرد که در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۵ میلادی (تیر تا شهریور ۱۴۰۴ شمسی) دچار زیان عملیاتی به ارزش ۱۶٫۴ میلیون یورو شده است. این افت چشمگیر، نتیجه‌ی مستقیم عملکرد ناامیدکننده‌ی پروژه‌ی آنلاین آن‌ها یعنی FBC: Firebreak بوده است.

در این گزارش آمده که Remedy مجبور شده برای Firebreak یک هزینه غیرنقدی به مبلغ ۱۴٫۹ میلیون یورو ثبت کند؛ به این معنا که بخش قابل‌توجهی از سرمایه‌گذاری و هزینه‌های توسعه و انتشار این بازی عملاً از تراز مالی شرکت حذف شده است.


در بیانیه‌ای رسمی، رمدی اعلام کرد:
«ما از عملکرد مالی اخیر خود راضی نیستیم. تمرکز اصلی ما در آینده بر روی عرضه بازی‌های باکیفیت و موفق خواهد بود تا دوباره به سودآوری پایدار دست پیدا کنیم.»

شرکت تأکید کرد که تمرکز اصلی خود را بر پروژه‌های بزرگ بعدی، از جمله Control 2 و ریمیک‌های Max Payne 1 و 2 قرار داده است.
این بازی‌ها هم‌اکنون در مراحل توسعه فعال قرار دارند و طبق گزارش شرکت، انتظار می‌رود یکی از آن‌ها در سال ۲۰۲۶ میلادی (۱۴۰۵ شمسی) منتشر شود.​
اون موقع که از ددی ماکرو جدا شد باید فکر اینجاش میکرد
 

تریلر DLC جدید Avatar: Frontiers of Pandora به نام From the Ashes که همزمان با اکران نسخه بعدی فیلمش یعنی Avatar:Fire and Ash در 19 دسامبر امسال عرضه میشه.
قیمت کلی بازی هم پایینتر اومده و الان نسخه کامل بازی با همه DLC های داستانی قیمت USD $60، فقط DLC from the Ashes به قیمت USD $40 و بازی پایه به قیمت USD $30 دلار در دسترس هستن.
علاوه بر DLC یوبی بازی رو به صورت کلی آپدیت های زیادی کرده، مود سوم شخص (که به نظرم اگر از اول بود برای این بازی خیلی جذابترش می‌کرد) کلی انیمیشن جدید به خصوص برای مود سوم شخص. بهینه سازی ها و ...
به نظرم اگر افرادی دوست داشتن یک بازی خوب Avatar انجام بدن، دسامبر امسال بالاخره بعد از دو سال این بازی به اونجایی که باید در ابتدا می‌بود رسیده باشه.
 
اون موقع که از ددی ماکرو جدا شد باید فکر اینجاش میکرد
حالا ربط رمدی رو به مایکروسافت که نمیدونم چی بوده ولی ددی مایکروسافت فقط تو همین دو سال The Initiative و Arkane Austin و Tango Gameworks رو درشون رو تخته کرد.

و Rare و Undead Labs و Turn 10 با اخراج گسترده کارکنانش و لغو بازیهایی مثل Everwild سرشون تو خطره.
پس یکجورایی رمدی شانس آورد با اینا نموند وگرنه معلوم نبود سرنوشتش الان چی بود...
 
یه شایعاتی شده که نسل بعدی ایکس باکس برای تجربه انلاین نیاز به خرید اشتراک نداره
فقط خواستم بگم از ایکس باکس جز شر و بدبختی چیزی به ما گیمرها نرسیده یعنی هر جای صنعت گیم رو نگاه میکنم آقا به گند کشیده
نسل هفت اصلا چیزی به اسم اشتراک آنلاین تو پلی استیشن نبود بازی میخریدی به نت وصل میکردی بازی میکردی
ایکس باکس اومد اشتراک آنلاین آورد همه رو از راه به در کرد حالا خودش میخواد برداره:|
از اون طرف سر خرید ناشر ها مثل بتسدا و اکتیویژن باعث شد هم خودش نابود بشه هم تاثیر بذاره رو برنامه پلی استیشن و نسل رو به گند بکشه تهش هم خودش ناشر شد وگرنه اگه مثل بچه آدم رقابت میکرد و سعی در مونوپولی کردن بازار نداشت پلی استیشن هم هول هولکی نمیرفت بانجی رو با اون قیمت و اون قرارداد مسخره بخره یا بره برای درآمدزایی 12 گس بسازه
یعنیا هر بار ایکس باکس یه حرکتی رو شروع میکنه کل صنعت گیم پله به سمت نابودی حرکت میکنه
دیگه الان هر وقت میگن میخوایم صنعت گیم رو متحول کنیم تن و بدنم میلرزه که باز دوباره میخوان چه بلایی سر ما گیمر ها بیارن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or