Last edited by a moderator:
واقعا دلیل کنسلی همچین عنوانی رو نمیفهمم. اگه یه بازی تو مراحل اولیش باشه باز منطقیه ولی بازی که ۱۰ سال داشته روش کار میشده و تموم کردن ساختش قطعا تصمیم منطقی تری نسبت به کنسل کردنش بود. حالا باز تمام زوایا معلوم نیست که وضعیت داخلی استودیو به چه شکل هست و نمیشه قضاوت کرد.تعدادی اسکرین شات از عنوان کنسل شده Everwild از نمونه کارهای یکی از اعضای سابق تیم سازنده منتشر شده که به نظر میرسد نزدیک به زمان کنسل شدن آن است. inventory و رابط کاربری در آنها قابل مشاهده است.
استودیوی بریتانیایی Rare سازنده Sea of Thieves بیش از 10 سال روی این عنوان کار میکرده.
View attachment 396363
View attachment 396359
Report: Screenshots for Rare's Everwild Unveiled, Featuring UI and More
گیم پلی نداشته به معنای واقع. یعنی ۱۰ سال فقط در حد کانسپت بوده. این اسکرین شات ها هم خیلی از المان ها و طراحی هاش مال Sea of Thieves هست. Perfect Dark هم همینطور بوده و بعد از ۸ سال فقط و فقط همون تریلر رو داشتن یعنی خارج از اون عملا چیزی وجود نداشته.واقعا دلیل کنسلی همچین عنوانی رو نمیفهمم. اگه یه بازی تو مراحل اولیش باشه باز منطقیه ولی بازی که ۱۰ سال داشته روش کار میشده و تموم کردن ساختش قطعا تصمیم منطقی تری نسبت به کنسل کردنش بود. حالا باز تمام زوایا معلوم نیست که وضعیت داخلی استودیو به چه شکل هست و نمیشه قضاوت کرد.
اگه اشتباه نکنم perfect dark از همین استودیو هم کنسل شده بود.
یاد بازی کنسل شده بلیزارد افتادم، تقریبا حال و هوای همون رو داشت.تعدادی اسکرین شات از عنوان کنسل شده Everwild از نمونه کارهای یکی از اعضای سابق تیم سازنده منتشر شده که به نظر میرسد نزدیک به زمان کنسل شدن آن است. inventory و رابط کاربری در آنها قابل مشاهده است.
استودیوی بریتانیایی Rare سازنده Sea of Thieves بیش از 10 سال روی این عنوان کار میکرده.
View attachment 396363
View attachment 396359
Report: Screenshots for Rare's Everwild Unveiled, Featuring UI and More
همین که گزینه بازگشت به اسلای رو میز کارشون هست و صحبتش هست خودش جای امیدواریه... اسلای نسل جدید چه شود...Brian Fleming مدیر و یکی از بنیانگذاران استودیوی Sucker Punch گفته که زمانی درباره پروژه بعدی تصمیم میگیرند که بخش مولتی پلیر Ghost of Yotei یعنی Legends در سال 2026 منتشر شود. اوبیان کرده که از یک استودیوی جمع و جور، توقع تعداد زیادی از بازی ها را به صورت همزمان نداشته باشید. به صورت نوبتی روی یک پروژه کار میکنیم. او گفته:
"هر برنامه ای که برای آینده داشته باشیم، چه ادامه Ghost باشد و یا بازگشت Sly، منوط به میزان تمرکز و وقتی است که میتوانیم به آن اختصاص دهیم. این بدان معنی است که واقعا یک کار رادر آنِ واحد میتوانیم انجام دهیم. اگر میتوانستیم بین 4 پروژه در حرکتِ دائم باشیم، ایرادی نداشت. ریمستر انجام میدادیم. فلان درخواست طرفداران را اجرا میکردیم و ....میتوانست حرکت محبوبی هم باشد."
View attachment 396562
Sucker Punch will remain a single-project studio after Ghost of Yotei, boss suggests | VGC
