سرخط خبرها

اگه در حال تردد از وسط یه گله گوسفند وسط طوفان شن هم بودیم، کنسول انقدر کثیف نمی‌شد! :| دقیقاً باهاش چیکار کردن که این‌طوری شده؟! :دی
بعد همینو میخریم میاریم خونه نیم میکرون غبار میشینه روش آنالوگ دریفت میگیره #-o
 
سونی از استودیوی جدیدش TeamLFG رونمایی کرد | بازی سنتر

teamlfg.jpg

سونی از یک استودیوی جدید رونمایی کرده است که روی یک پروژه‌ی جاه‌طلبانه‌ی در حال توسعه، کار می‌کند.

TeamLFG جدیدترین توسعه‌دهنده‌ای است که به PlayStation Studios پیوسته است. Hermen Hulst، مدیرعامل گروه تجاری استودیوهای Sony Interactive Entertainment، گفت: این استودیو توسط اعضای اصلی Bungie تأسیس شد، اما توسعه‌دهندگانی از سراسر صنعت را نیز گرد هم آورده است تا یک پروژه‌ی جاه‌طلبانه‌ی در حال توسعه را که من بسیار در مورد آن هیجان‌زده‌ام را به واقعیت تبدیل کنند. این استودیوی جدید اکنون کاملاً شکل گرفته و آماده معرفی به جهان است.

این تیم که در Bellevue، واشنگتن، مستقر است، ترکیبی از کارکنانی است که در محل و از راه دور از سراسر ایالات متحده و کانادا همکاری می‌کنند. این تیم شامل ترکیبی از پیشکسوتان که قبلاً روی عناوینی مانند Destiny و Halo و League of Legends و Fortnite و Roblox و Rec Room کار کرده‌اند و تازه واردان به صنعت است.

در بیانیه‌ای این استودیو می‌گوید که نامش به معنای (تیمی در جستجوی گروه) است و نه مخفف رایج‌تری که معمولاً با آن مرتبط است. این تیم اعلام کرد که علاقه زیادی به گیم‌پلی مبتنی بر اکشن، حس لحظه به لحظه بازی و دنیاهای مجازی دارد.

این استودیو اعلام کرد: ما ماموریتی برای خلق بازی‌هایی داریم که در آن‌ها بازیکنان بتوانند دوستی، اجتماع و تعلق خاطر پیدا کنند. ما می‌خواهیم بازیکنان ما وقتی وارد سیستم می‌شوند و می‌بینند که هم‌تیمی‌هایشان از قبل آنلاین بوده‌اند، احساس هیجان کنند. ما می‌خواهیم بازیکنان ما نام‌های آشنا را بشناسند و از یکدیگر اسطوره و میم بسازند.

سبک اولین بازی این استودیو به عنوان یک بازی اکشن تیمی که از بازی‌های مبارزه‌ای، پلتفرمر، MOBA، بازی‌های شبیه‌ساز زندگی الهام گرفته شده است، توصیف شده است.

این استودیو قصد دارد تست‌های دسترسی زودهنگام را برگزار کند و هر یک از بازی‌های خود را با همکاری بازیکنان خود بسازد و می‌گوید: بسیار مهم است که ما به اندازه کافی چابک باشیم تا به بازخورد بازیکنان واکنش نشان دهیم، نه فقط در مراحل اولیه انتشار، بلکه در طول لایو سرویس، زیرا ما به رشد بازی و جامعه در سال‌های آینده ادامه می‌دهیم.
 
سونی از استودیوی جدیدش TeamLFG رونمایی کرد | بازی سنتر

View attachment 378478

سونی از یک استودیوی جدید رونمایی کرده است که روی یک پروژه‌ی جاه‌طلبانه‌ی در حال توسعه، کار می‌کند.

TeamLFG جدیدترین توسعه‌دهنده‌ای است که به PlayStation Studios پیوسته است. Hermen Hulst، مدیرعامل گروه تجاری استودیوهای Sony Interactive Entertainment، گفت: این استودیو توسط اعضای اصلی Bungie تأسیس شد، اما توسعه‌دهندگانی از سراسر صنعت را نیز گرد هم آورده است تا یک پروژه‌ی جاه‌طلبانه‌ی در حال توسعه را که من بسیار در مورد آن هیجان‌زده‌ام را به واقعیت تبدیل کنند. این استودیوی جدید اکنون کاملاً شکل گرفته و آماده معرفی به جهان است.
از Team LSD کسی درش حضور نداره؟ :D
 
کمیسیون تجارت فدرال (FTC) درخواست تجدیدنظر علیه خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را رد کرد | بازی سنتر

ftc.jpg

کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) رسماً درخواست تجدیدنظر علیه خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را رد کرد.

مایکروسافت رسماً در اکتبر 2023 اکتیویژن بلیزارد را خریداری کرد و بزرگترین معامله صنعت بازی (و مایکروسافت) را تکمیل کرد.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی کالیفرنیا در ژوئیه ۲۰۲۳ تصمیم گرفت درخواست FTC برای صدور حکم مقدماتی را رد کند. اگر این حکم در آن زمان صادر می‌شد، مانع از تکمیل معامله ۶۹ میلیارد دلاری می‌شد تا زمانی که دادگاه داخلی نهاد ناظر ایالات متحده فرصتی برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا این ادغام به رقابت در صنعت بازی آسیب می‌رساند یا خیر، داشته باشد. در عوض، با رد حکم، این خرید می‌توانست تکمیل شود. با این حال، FTC که نمی‌خواست موضوع را مسکوت بگذارد، در دسامبر ۲۰۲۳ درخواست تجدیدنظر کرد و تلاش کرد تا تصمیم دادگاه را لغو کند. همانطور که بلومبرگ گزارش داده است، این درخواست تجدیدنظر اکنون رد شده است و دادگاه تجدیدنظر حوزه نهم ایالات متحده اعلام کرده است که قاضی در رد درخواست FTC برای صدور حکم اولیه درست عمل کرده است.

طبق دادگاه تجدیدنظر، کمیسیون تجارت فدرال (FTC) نتوانست ثابت کند که مایکروسافت پس از خرید اکتیویژن بلیزارد، مانع از دسترسی شرکت‌های رقیب به بازی Call of Duty می‌شد، اما اکنون می‌تواند این مورد را در این معامله ثابت کند.

همچنین اعلام کرد که ادعای کمیسیون تجارت فدرال (FTC) مبنی بر اینکه این معامله به رقابت در سرویس ابری آسیب می‌رساند، نیز قابل اثبات نیست، زیرا نتوانست نشان دهد که اگر این معامله انجام نمی‌شد، بازی‌های اکتیویژن بلیزارد برای استریم در دسترس دیگر پلتفرم‌ها قرار می‌گرفتند.

در مورد استدلال اصلی FTC مبنی بر اینکه این خرید به طور بالقوه به این معنی است که مایکروسافت بازی‌های Activision را منحصر به ایکس‌باکس خواهد کرد، دادگاه تجدیدنظر خاطرنشان کرد که حتی اگر چنین باشد، این یک استاندارد در صنعت است. دادگاه با تأکید بر اینکه نینتندو و سونی هر دو تعداد بازی‌های انحصاری بسیار بیشتری نسبت به [مایکروسافت] روی پلتفرم خود دارند، گفت: همه تولیدکنندگان بزرگ در این عمل مشارکت داشته‌اند.

از زمان تکمیل این خرید، مایکروسافت نه تنها به عرضه بازی‌های Call of Duty روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ادامه داده است، بلکه بسیاری از بازی‌های انحصاری سابق ایکس‌باکس، از جمله عناوینی مانند Forza Horizon 5 ،Indiana Jones and the Great Circle و Sea of Thieves را نیز بر روی کنسول سونی منتشر کرده است. روز دوشنبه همچنین اعلام شد که Gears of War: Reloaded تابستان امسال برای ایکس‌باکس سری X/S، رایانه شخصی و PS5 عرضه می‌شود و اولین حضور انحصاری بزرگ ایکس‌باکس بر روی پلی‌استیشن را رقم می‌زند.
 
شوهی یوشیدا مدتی هست که هر جا می‌ره از خاطرات دوران پلی‌استیشن می‌گه و به تازگی هم در مورد اولین نسخه Gran Turismo صحبت کرده و از این گفته که توی موفقیت بازی نقش داشته و یه جورایی بازی رو نجات داده. :دی
بعد از ساختن بازی Motor Toon Grand Prix، یامائوچی بالاخره چراغ سبز رو از سونی می‌گیره که روی پروژه رویایی خودش یعنی Gran Turismo کار کنه و از همون اول هم خیلی دنبال واقع‌گرایی بوده و تاکید زیادی روی عبارت Real Driving Simulator داشته.
یوشیدا که یکی از تهیه‌کننده‌های بازی‌های سونی بوده هم جزو اولین نفراتی بوده که بازی رو امتحان کرده و یه جورایی شوکه شده! :D
گویا یامائوچی اصلا شوخی نداشته و با تیمش یه چیزی ساخته بودن که بیش از حد واقع‌گرایانه و پیشرفته بوده (نسبت به اون دوران). یوشیدا هم بهش می‌گه داداش یه ذره بازی رو ملایم‌تر کن که گیمرها به فنا نرن، ولی استاد گوش نمی‌کنه!
بعدش برای اینکه مشخص بشه واکنش ملت چطوری خواهد بود، ۳۰ نفر رو میارن توی استودیو که بازی رو تست کنن و همگی بدون استثنا توی همون پیچ اول می‌رن توی در و دیوار! :دی دیگه اونجا یامائوچی تسلیم می‌شه و به یوشیدا می‌گه حق با تو بود. بعد هم بازی رو دستکاری می‌کنن و درجه شبیه‌سازی رو پایین‌تر میارن و در نهایت تبدیل می‌شه به اون اثر موفق و محبوب.

"I Partly Saved Gran Turismo's Fate", Says Shuhei Yoshida
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or