سرخط خبرها

New Prototype Game In The Works, Playtester Claims

بر اساس گزارش‌ها، یک بازی جدید از سری Prototype در حال ساخت است. یک کاربر Reddit به نام Bigbyy ادعا کرده که در یک جلسه گروه مطالعاتی، جزئیاتی در مورد این بازی جدید به او داده شده است. این کاربر ادعا می‌کند که الکس مرسر به عنوان شخصیت اصلی بازی باز خواهد گشت و گیم‌پلی شامل تغییر شکل و تبدیل شدن به افراد دیگر برای نفوذ به مناطق مختلف خواهد بود. داستان بازی نیز در شهر نیویورک جریان خواهد داشت. وبسایت Insider Gaming با Bigbyy تماس گرفته و او گفته که در یک نظرسنجی YouGov شرکت کرده که ملزم به امضای توافق‌نامه عدم افشا (NDA) بوده و از او خواسته شده که محتوای آن را فاش نکند. او گفته که در این نظرسنجی، مجموعه‌ای از ویژگی‌های بازی‌های آینده بررسی شده و میزان محبوبیت آن‌ها از او پرسیده شده است. Insider Gaming هنوز نتوانسته صحت این ادعاها را تأیید کند، اما آن را شایعه‌ای قابل توجه دانسته است. آن‌ها تاکید کرده‌اند که تا زمانی که جزئیات بیشتری توسط Insider Gaming تأیید نشده یا به طور رسمی توسط Activision اعلام نشود، باید این اطلاعات را با احتیاط پذیرفت. آخرین بازی از سری Prototype در سال 2012 با نام Prototype 2 منتشر شد. پس از عرضه اولیه Prototype 2، Activision اعلام کرد که این بازی مخاطبان تجاری گسترده‌ای پیدا نکرده و منجر به اخراج کارمندان استودیوی سازنده، Radical Entertainment، شد. علاوه بر ادعاهای مربوط به بازی جدید Prototype، همین شخص جزئیاتی را نیز در مورد برنامه‌های Call of Duty: Black Ops 7 فاش کرده است که شامل یک حالت داستانی Co-op با حداکثر چهار بازیکن، حرکت Omni به‌روز شده، تغییراتی در بخش Zombies و موارد دیگر است.
 
تاریخ انتشار بازی Marathon در اولین تریلر از گیمپلی بازی مشخص شد | بازی سنتر

maraton.jpg

شرکت Bungie اولین گیم پلی و جزئیات بیشتری درباره Marathon از جمله تاریخ انتشار بازی را اعلام کرد.

این عنوان یک بازی تیراندازی است که در آن بازیکنان در نقش یک مزدور بازی می‌کنند. بازیکنان یک تیم سه نفره تشکیل می‌دهند تا با حداکثر 18 بازیکن دیگر در هر منطقه مبارزه کنند. این بازی در تاریخ 23 سپتامبر 2025 منتشر خواهد شد.

در توضیحات بازی آمده است: متشکل از سازندگان Halo و Destiny و Marathon یک تیرانداز مبتنی بر ساختار تیمی است. کاراکتر خود را انتخاب کنید و کلنی گمشده Tau Ceti IV را برای ثروت، قدرت و پاسخ به اسرار Tau Ceti بیابید. بازیکنان بر سر غارت کردن می‌جنگند که پس از آن باید با موفقیت آن را جمع‌آوری و استخراج کنند. اگر یک تیم بمیرد، توشه‌ی آنها می‌تواند توسط بازیکنان دیگر جمع آوری شود.

Bungie همچنین تأیید کرده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد بدون نیاز به یک تیم کامل بازی را انجام دهند، با این حال این روش چالش‌برانگیزتر خواهد بود. تست آلفای بازی از 23 آوریل شروع می‌شود. هر بازیکنی که علاقه‌مند به تست ماراتون قبل از انتشار آن در سپتامبر است، می‌تواند در Marathon Discord ثبت‌نام کند.

Marathon قرار است برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و اکس و رایانه شخصی منتشر شود. Bungie تایید کرده است که بازیکنان دیگر پلتفرم‌ها نیازی به ثبت نام برای یک حساب شبکه پلی استیشن نخواهد داشت.

بنا به گزارش‌ها، Bungie و Sony در حال بررسی قیمت 40 دلاری برای ماراتن هستند.

Joe Ziegler، کارگردان سابق بازی Valorant در مارس 2024 اعلام کرد که مدیریت بازی Marathon را بر عهده گرفته است، همچنین گزارش‌ شده است که Christopher Barrett، کارگردان سابق بازی، شرکت را ترک کرده است.
 
1000014337.jpg

رئیس سابق پلی‌استیشن معتقد است که قیمت بازی‌ها باید در هر نسل ۵ دلار افزایش پیدا می‌کرد.

شاون لیدن گفته که اگر تورم را در نظر بگیریم، بازی‌های امروزی نسبت به سال ۱۹۹۹ ارزان‌تر هستند.

از نظر او، اگر قیمت‌ها به‌تدریج افزایش پیدا می‌کردند، حالا قیمت استاندارد بازی‌ها به ۹۰ دلار رسیده بود و کسی تعجب نمی‌کرد.

او قصد داشت این مدل را زمانی که در سونی کار می‌کرد پیاده کند، اما فرصتش را پیدا نکرد.
 
تهیه کننده Avowed تو لینکدینش اشاره کرده...از مارچ روی پروژه معرفی نشده شروع به کار کرده... اما به سرعت حذف کرد
1000003006.jpg
پ ن: پیش از این، خبر هایی از یه پروژه معرفی نشده چندین ماه قبل تر اومده بود... با این تفاسیر احتمالا غیر از the outer worlds 2 اینا حداقل دو پروژه معرفی نشده...در دست ساخت دارند...!
 
View attachment 374822

رئیس سابق پلی‌استیشن معتقد است که قیمت بازی‌ها باید در هر نسل ۵ دلار افزایش پیدا می‌کرد.

شاون لیدن گفته که اگر تورم را در نظر بگیریم، بازی‌های امروزی نسبت به سال ۱۹۹۹ ارزان‌تر هستند.

از نظر او، اگر قیمت‌ها به‌تدریج افزایش پیدا می‌کردند، حالا قیمت استاندارد بازی‌ها به ۹۰ دلار رسیده بود و کسی تعجب نمی‌کرد.

او قصد داشت این مدل را زمانی که در سونی کار می‌کرد پیاده کند، اما فرصتش را پیدا نکرد.
زمان PS2 فکر میکنم بازیها 50 دلار بودن و نسل 7 شد 60.
ینی اگه از اون نسل تا الان، نسلی 5 دلار زیاد شده بود، بازیها الان 65 دلار بودن!
چون طبق این حرف نسل 7 باید میشد 55، نسل 8 میشد 60 و نسل 9 میشد 65 که الان 70 دلاره!
چطوری حساب کرده که باید 90 میشد!!!؟

میدونم هزینه‌ها و تعرفه‌ها رفتن بالا و شاید مجبورن بازیهارو گرون کنن اما این دلایلی که میارن هم پرت و پلاست.
 
  • Like
Reactions: m.a.t and pouria.sh
حالا کی گفته قیمت بازیا تو نسل های قبل درست بوده که حالا اینا میان رفرنس قرارش میدن و میگن باید نسبت به تورم و هزینه های توسعه افزایش پیدا کنه؟ در اصل از نسل 5 پلتفرم هولدر ها سخت افزارشونو با ضرر نسبتا بالا میفروختن به جاش هزینه هارو از فروش بازی که رقم بالایی داشت جبران میکردن. این نسل که ماشالا هم دارن از رو سخت افزار خوب میخورن از بازیا. یکی از دلایلی که پایرت و کرایه و بازار دست دوم بازی تا قبل از نسل 8 انقدر رواج داشت دقیقا قیمت بالای بازی ها بود. نسل 8 و 9 به نظرم قیمتا به یه بالانس مناسبی نسبت به هزینه سخت افزار رسید و به نسبتم فروش و درآمد و به طور گیمینگ افزایش مخاطب خیلی بالایی پیدا کرد حالا که به دهنشون مزه کرده میگن حالا ببینیم میتونیم بیشتر ملتو بدوشیم یا نه.

اصلا وقتی فلسفه ساخت بازی توسط ناشر ها تو نسل 7 به قبل این بوده که چند تا بازی همزمان بسازیم حتی اگه یکیشم خوب بفروشه تراز کلی کمپانی مثبت میشه ببینید دیگه چه قیمت گذاری خرکی ای رو بازیا داشته میشده نسبت به هزینه. واقعا شوخیه این حرفا به نظرم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or