سرخط خبرها

شرکت Corsair به نوعی تایید کرده که نسخه پی سی عنوان GTA 6، اوائل سال 2026 منتشر خواهد شد.
Andy Paul رئیس و Ronald van Veen معاون مالی این شرکت به این موضوع اشاره کرده اند.
View attachment 368206
GTA 6 could reach PCs in early 2026 according to Corsair – but I'm already sick of waiting
نمی دونم چرا ولی احساس میکنم فشار سهام دارها ممکنه باعث تصمیمات بدی بشه. البته که سابقه مدیریتی راکستار مشخصه ولی این همه تاکید رو عرضه بازی امسال جالب نیست.
 
  • Like
Reactions: Tatsumaru
🔴 به تازگی افشاگری بنام TheGhostofHope اطلاعات جدید ازعنوان Black Panther منتشر کرده:

- به جز شخصیت Black Panther چندین کاراکتر دیگر مانند T’Challa، Mbaku، Azari، Shuri و Killmonger قابل بازی هستند.

- هر یک از این شخصیت‌ها سبک بازی ویژه، سلاح‌ها، زره‌ها و تجهیزات منحصربه‌فردی خواهند داشت.

- مبارزات ترکیبی از هنرهای رزمی سنتی آفریقایی با توانایی‌های مافوق بشری و فناوری واکاندا خواهد بود.

- جهان بازی گسترده خواهد بود و در یک محیط جهان باز قرار می‌گیرد که در آن بازیکنان قادر خواهند بود شهرهای بزرگ و مناطق مختلف را کاوش کنند.

- این بازی قرار است طیف وسیعی از فرهنگ‌ها را به نمایش بگذارد و داستان آن به تصمیمات بازیکنان واکنش نشان می‌دهد که منجر به تجربه‌های منحصربه‌فردی می‌شود.

- هنوز هیچ تاریخ انتشار حدودی ای برای بازی مشخص نشده اما از آن جایی که EA به دلیل تمرکز بسیار زیاد بر روی لانچ موفق بتلفیلد 2026 حتی ساخت نسخه جدید نید فور اسپید و اپدیت بزرگ اپکس لجندز را هم به حالت تعلیق در اورده و تمام استادیوها را معطوف به این عنوان کرده , انتظار میرود بلک پانتر در آینده نزدیک منتشر نشود

1740163562587.jpeg 1740163873820.png
 
+

1740164489566.png

مدیرعامل نت‌ایز قصد داشت Marvel Rivals را قبل از عرضه لغو کند، زیرا نمی‌خواست هزینه‌های مجوز دیزنی را بپردازد.
شرکت در حال حاضر در حال کاهش نیرو است - خالقان ژاپنی مانند توشی‌هیرو ناگوشی، خالق سری Yakuza، بودجه اضافی برای تکمیل یا بازاریابی پروژه‌های کنونی خود دریافت نخواهند کرد.
 
1000008311.jpg


آقای نیل دراکمن، خالق The Last of Us و Uncharted، می‌گوید تنها در ساخت Uncharted 2: Among Thieves احساس اطمینان داشته و در بقیه پروژه‌ها، بارها نگران شکست بوده است. او دلیل این اضطراب را پیچیدگی پروژه‌ها، تیم بزرگ و بودجه‌های هنگفت می‌داند و معتقد است که هیچ فرمول قطعی برای موفقیت وجود ندارد.

او در سخنرانی DICE Summit توضیح می‌دهد که در Naughty Dog، ایده‌های اولیه معمولاً کلیشه‌ای هستند و برای رسیدن به یک ایده‌ی خلاقانه، باید چندین بار بازبینی و اصلاح شوند. این روند دشوار است، اما تنها راه غلبه بر شک و تردید، پذیرش تغییرات و تکرار مداوم است.

دراکمن همچنین تأکید می‌کند که داشتن برنامه‌ی زمانی اهمیت زیادی دارد، زیرا استودیو به دلیل کمال‌گرایی، ممکن است بدون محدودیت زمانی، بی‌پایان روی پروژه‌ها کار کند.

او در حال حاضر مشغول کارگردانی Intergalactic: The Heretic Prophet، آی‌پی جدید Naughty Dog است و ممکن است هم‌زمان روی The Last of Us 3 نیز کار کند. علاوه بر بازی‌ها، او در تولید فصل دوم The Last of Us برای HBO که در آوریل پخش می‌شود، نیز نقش داشته
است.
 
در ادامه:

IMG_20250222_023126.jpg

NetEase قصد دارد بسیاری از استودیوهای برجسته بازی‌سازی خود را کاهش دهد و اکثریت تیم‌های بین‌المللی‌اش را واگذار کند، بر اساس گزارش
@stephentotilo
.
این تغییرات تاکنون تأثیرات قابل‌توجهی داشته و منجر به تعطیلی استودیوهایی شده که توسط کهنه‌کاران صنعت تأسیس شده بودند، مانند Untold Worlds، Jar of Sparks، و Humanoid Origin، و همچنین اخراج‌های گسترده در Liquid Swords. استودیوهایی مانند Grasshopper Manufacture (متعلق به Suda51)، Nagoshi Studio، و Quantic Dream ممکن است در میان بیش از ده ها استودیویی باشند که در صورت ناتوانی در یافتن بودجه جدید پس از جدایی از NetEase، با خطر بسته شدن مواجه شوند.
 
فکرشو کن دیوید کیجی که با هیچکس جز سونی قرارداد نمی بست و مدام دم از مستقل بودن می زد، سهام کوانتیک دریم رو به ناشر چینی ای می فروشه که هنوز پروژش به اتمام نرسیده خطر تخته شدنش وجود داره :| همون روز اول که این کار احمقانه رو انجام دادن و دم از همکاری زدن گفتم قبر خودشونو کندن. NetEase و Tencent سرطان صنعت هستن
 
آخرین ویرایش:
سم لیک از استودیوی Remedy و لوکاس پوپ، سازنده مستقل، در مراسم Game Developer Choice Awards امسال مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

1000008339.jpg

این مراسم که در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی (GDC) برگزار می‌شود، شامل اعطای جایزه یک عمر دستاورد مستمر به سم لیک و جایزه پیشگام به لوکاس پوپ خواهد بود.

سم لیک نزدیک به ۳۰ سال است که در Remedy Entertainment فعالیت دارد. او نویسنده‌ی دو بازی اول Max Payne و Alan Wake، کارگردان و تهیه‌کننده Quantum Break و نویسنده‌ی Control بوده است.


مدیر مراسم GDC، استفنی هاوکینز، در بیانیه‌ای گفت:

«جوایز Game Developers Choice سابقه‌ای پرافتخار در تقدیر از افرادی دارد که بازی‌های ویدیویی را به جذاب‌ترین و تأثیرگذارترین روش داستان‌گویی تبدیل کرده‌اند.»

«ما هیجان‌زده‌ایم که از سم لیک و لوکاس پوپ به دلیل تعهدشان به گسترش مرزهای این رسانه، از طریق ساختارهای روایی فراموش‌نشدنی، پرسش‌های اخلاقی پیچیده و گیم‌پلی تأثیرگذار تقدیر کنیم.»​
 


آقای نیل دراکمن، خالق The Last of Us

در سخنرانی DICE Summit توضیح می‌دهد که در Naughty Dog، ایده‌های اولیه معمولاً کلیشه‌ای هستند
حدود 13 سال پیش من تو بازی سنتر گفتم کلیشه ای هست 600 نفر نقل قول کردن و به ما هیت دادن. اون دنیا باید جواب پس بدین :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or